Announcement

Collapse
No announcement yet.

The evolution of gaming series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • The evolution of gaming series

    .. αφου τραβηξαμε το θεμα αρκετα περα οντας off-topic και αφου ακομα δε βγαλαμε ακρη ειπα να κανω ενα νεο θεμα για να αναλυσουμε διαφορες σειρες μια-μια.
    Για οποιον δεν παρακολουθησε τα αλλα posts για την ωρα συζηταμε για τα Zelda

    Eιπε λοιπον ο Ormion:

    I catched my drift, now please catch mine.
    Το καινούριο Tomb Raider σου φαίνεται εξελιγμένο; Πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που λογικά βελτιώθηκαν, σε κάθε νέο βίντεο μεταφέρομαι 13 χρόνια πίσω στο πρώτο Tomb. Παρόλ'αυτα δεν άκουσα κιχ για ανανέωση.
    Για το GoW τώρα ποια standards εννoείς; Άλλαξαν καθόλου τα standards στα hack n slash τα τελευταία χρόνια;
    Για τα Burnout ας μην μιλήσω. Θυμάται κανένας πόσα έχουν κυκλοφορήσει; Βλέπεις καμία τρελή ανανέωση; (Πέρα φυσικά του 3).

    Δεν συνεχίζω γιατι σίγουρα θα παρεξηγηθώ ως fanboy, troll κτλ. ή ότι δεν μου αρέσουν οι σειρές που ανέφερα (όλες εξαιρετικές).
    Και για χιλιοστή φορά είμαι ο πρώτος που θέλει αναέωση στα Zelda, αλλά έχει γίνει πλέον καραμέλα η λέξη όσον αφορά τα Zelda αλλά εξαφανίζεται στις υπόλοιπες σειρές.[/b]
    Νope, you still don't get my drift.
    Στο GoW δε μπορουμε να προσαψουμε κατι γιατι οπως εσυ λες δεν εχουν αλλαξει τα standards στο ειδος απο καμια αλλη σειρα. Δε μιλαω καν για διαφοροποιηση, μιλαω για αλμα - αλμα μεγαλου βεληνεκους το οποιο θα καθιστα τους action μηχανισμους του πραγματικα ξεπερασμενους.

    Για τα burnout τα ιδια θα σου πω. Τα Tomb Raider παλι ναι ειναι στασιμα και εξισου τα κραζω - μη βγω και Zelda fanboy στο τελος, αλλωστε εχει υπαρξει μια απο τις αγαπημενες μου σειρες.

    Εγω κρινω τα Zelda σημερα και μπορει το WW ουσιαστικα να ηταν μια απ τα ιδια, αλλα ειχε το ελαφρυντικο της ιδιαιτερης αισθητικης και αφθονο sea exploration κτλ κτλ.. Κατι ηταν κι αυτες οι αλλαγες ασχετα αν διχασαν τον κοσμο.
    Στο ΤΡ δε μπορω να βρω καποιο ελαφρυντικο μιας και ηταν καρμπον η συνταγη του ΟοΤ, ενος παιχνιδιου 10ετιας πλεον.

    Ο κοσμος απαιτουσε μια συνεχεια σε αυτο το παιχνιδι και γι' αυτο αποδοκιμασε τα ΜΜ/WW αλλα ετσι θελω να πιστευω πως πηραν ολοι ενα μαθημα οσον αφορα το τι γινεται οταν ακους τους οπαδους σου μιας και σε ακραιες περιπτωσεις οπως αυτη, κατι τετοιο μπορει να σε καψει τροπον τινα.
    Στο επομενο Zelda θα ξερουμε αν οντως καταλαβαν και οι ιδιοι σε τι επιπεδο εχει κορεστει η σειρα.

    Κατα τ' αλλα δε θελω να αναλωθουμε μονο εδω, το θεμα ελπιζω να αποκτησει γενικοτερες προεκτασεις και να ασχοληθουμε και με αλλες σειρες, απλα αρχιζω απο εδω μετα την πασα του Ormion.

    Edit:
    Ξεχασα να αναφερω και εδω πως περαν των οσων ειπα, στην ερωτηση "Τι κανει ενα Zelda να φαινεται out of date" μια απο τις πιθανες απαντησεις ειναι το Fable - ασχετως της συνολικης του ποιοτητας. Αλλοι ισως πουν το Okami κ.ο.κ.

  • #2
    Αφού μιλάμε για standards ανά genre.
    Ποια ακριβώς είναι τα standards στα Action/Adventure σήμερα;
    Ποιος τίτλος θεωρείται πλέον σαν πρότυπο Action/ Adventure;
    Τέλος στο τι κάνει ένα Zelda να μοιάζει παρωχημένο, η απάντηση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι το Okami. Αντίθετα το Fable, αν και ανήκει σε διαφορετικό είδος, ναι θα μπορούσε, παρά τις αδυναμίες του, να αποτελεί απάντηση.

    Καταρχήν μια διευκρίνιση, όσος κόσμος αποδοκίμασε τα Wind Waker και Majoras Mask το έκανε για άλλους λόγους, και όχι λόγο στασιμότητας. Ειδικά στη περίπτωση του Majoras, το οποίο και διαφέρει από το μέσο Zelda ήταν άλλοι οι παράγοντες που έκαναν αρνητική εντύπωση (περισσότερο στο τότε ανώριμο κοινό παρά σήμερα, που παραδόξως, η κοινή γνώμη έχει αλλάξει πλέον άποψη για το παιχνίδι). Όπως και στη περίπτωση του Wind Waker, τα αρνητικά που πρόσαψαν στη σειρά είχαν να κάνουν με παράγοντες όπως η δυσκολία, η διάρκεια και το overworld κι όχι για τη βάση του παιχνιδιού. Για το Twilight Princess σε σημαντικό βαθμό ισχύουν τα ίδια, οι μεγαλύτερες ενστάσεις αναφορικά με τον τίτλο είχαν να κάνουν με τη δυσκολία, με το μέτρια σχεδιασμένο overworld, με την ατμόσφαιρα και γενικότερα με σχεδιαστικούς παράγοντες.

    Αυτό δε σημαίνει ότι το Zelda δεν έχει μείνει στάσιμο, γιατί όντως έχει μείνει, όπως και διάφοροι ακόμα τίτλοι αλλά και ολόκληρα είδη γενικότερα.

    Διαφωνώ κάθετα με όσους υποστηρίζουν τη λογική ότι το Zelda χρειάζεται ριζική ανανέωση, μια εντελώς διαφορετική φόρμουλα gameplay. Αρκετοί απ’ όσους εκφράζουν τη συγκεκριμένη άποψη αδυνατούν να κατανοήσουν τη θέση της σειράς σήμερα. Τα Zelda δεν είναι στην θέση που ήταν τα Resident Evil το 2003, τα Zelda δεν είναι παρωχημένα. Αντίθετα παραμένουν ακόμα και σήμερα, με τα όποια αρνητικά τους, μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια της βιομηχανίας. Αυτή η κορεσμένη για πολλούς φόρμουλα (που δεν είναι του Ocarina of Time, αλλά του A link to the Past και δεν υπάρχει από το 1998, αλλά από το 1992) είναι στη πραγματικότητα τόσο κορεσμένη ή παρωχημένη που η αντιγραφή αυτής είναι ικανή να δώσει έναν τίτλο της ποιότητας του Okami.

    Το Okami πατάει ακριβώς σε αυτή τη Zelda φόρμουλα και το αποτέλεσμα της ποιότητάς του αποδεικνύει περίτρανα πως δεν είναι η βάση του παιχνιδιού που έχει το πρόβλημα, δεν είναι αυτή που χρειάζεται αλλαγή, γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή. Αντίθετα το Okami διέπετε από πολλά από τα προβλήματα που στοιχειώνουν και τα Zelda (μιλάω καθαρά από άποψη gameplay). Απλά το ένα είναι το Okami, ένα νέο tabula rasa franchise για το οποίο κανείς δε ξέρει τίποτα, κανείς δε περιμένει τίποτα, και το άλλο είναι το Zelda, το franchise που θέτει standards 20 χρόνια και τα μισά από αυτά όλοι περιμένουν καρτερικά το Ocarina of Time killer, έχοντας εδώ και καιρό μάλιστα αρχίσει να χάνουν την υπομονή τους, με ό,τι όλα αυτά συνεπάγονται.

    Για την ιστορία, θα ήθελα πολύ να έβλεπα τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης με καθαρό μυαλό, θα ήθελα πολύ το Twilight Princess να έβγαινε από της Copcam να λεγότανε Mioka, να διεπόταν ακριβώς από τα ίδιες αδυναμίες (γιατί είχε αδυναμίες) και προτερήματα (γιατί είχε προτερήματα), αλλά να μην ανέβαινε τον ?Γολγοθά? που ακούει στο όνομα Zelda. Ήδη φαντάζομε τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου να μιλάει για το εύκολο Zelda killer, τον βασιλεία από απέθανε και να ζητωκραυγάζει για τον νέο.

    Προσωπική μου άποψη είναι πως η φόρμουλα του Zelda παραμένει εξαιρετική, οπότε δεν είναι η φόρμουλα που έχει το πρόβλημα, δεν φταίει η φόρμουλα αν το overword του Twilight Princess είναι αδιάφορο, δε φταίει η φόρμουλα αν το παιχνίδι πάσχει σοβαρά από ατμοσφαιρικής απόψεως, ή αν οι πόλεις είναι νεκρές.

    Γιατί τα λέω όλα αυτά;
    Όλα αυτά τα λέω πολύ απλά για να δείξω, ότι κατά τη γνώμη τουλάχιστον, τα Zelda δεν έχουν ανάγκη να αλλάξουν την βάση τους, αλλά την εμπλουτίσουν. Θα ήταν καταστροφικό κατά την γνώμη μου να χαθεί η Zelda φόρμουλα που ακόμα και σήμερα παραμένει τόσο μπροστά από τα περισσότερα πράγματα που βλέπουμε.

    Υποκειμενικά τελείως (και θέλω να δω και τις απόψεις άλλων) τα Zelda χρειάζονται ανανέωση σε συγκεκριμένους τομείς και ίσως διαφορετική αντιμετώπιση σε άλλους, τι θα μπορούσαν να κάνουν εν παραδείγματι;

    Θα μπορούσαν να εστιάσουν περισσότερο στο overworld σαν Action/Adventures, το overworld δηλαδή να μην παίρνει τόσο ρόλο κομπάρσου στο παιχνίδι, αλλά αντίστοιχα σημαντικό με αυτόν του ?κυρίως? παιχνιδιού, μια προχωρημένη version δηλαδή της άποψης Majoras Mask. Να υπάρχουν πολλές πόλεις και χωριά με τα οποία θα μπορείς να αλληλεπιδράσεις με διάφορους τρόπους, από απλά mini games μέχρι να γνωρίσεις ανθρώπους να αναπτύξεις σχέσεις μαζί τους, και δεν εννοώ απλά με τη μορφή ενός διάλογου. Μεγαλύτερο customization στον χαρακτήρα από κάθε άποψη, από μια απλή στολή μέχρι το look του χαρακτήρα. Οι σχέσεις με διάφορους NPC θα μπορούσαν να επηρεάζονται από τυχόν διαλόγους που κάνεις μαζί τους, ή με τη γενικότερη συμπεριφορά που δείχνεις απέναντί τους, είτε ακόμα και με scripted events, γενικότερα με χίλιους δυο τρόπους τέλος πάντων.

    Παρόμοια φάση ίσως και με επιλογές που κάνεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, για παράδειγμα αν σου φωνάξει η Navi ότι πρέπει να πας στο Death Mountain τώρα, κι εσύ αντίθετα επιλέξεις να κανείς ένα side quest πρώτα ή τέλος πάντων κάτι διαφορετικό. Εκεί που θα έβρισκες κάποιον χαρακτήρα να σε βοηθήσει να περάσεις την προστατευόμενη από τη βασιλική φρουρά πύλη αν πήγαινες κατευθείαν, αν δε πας, να χάσεις τον συγκεκριμένο χαρακτήρα και να μην υπάρχει την επόμενη μέρα. Απαιτώντας έτσι από εσένα να βρεις έναν διαφορετικό τρόπο να περάσεις το ίδιο σημείο, κάποιο alternative path, το ίδιο ανάλογα και με την ώρα που θα πας, αν είναι μέρα ή νύχτα κλπ. Σε γενικές γραμμές λιγότερο scripted συμβάντα, μεγαλύτερη πολυμορφικότητα και κατ’ επέκταση λιγότερο προβλέψιμο και γραμμικό gameplay.

    Τέλος, η μαγική λέξη την οποία αναφέρω συχνά όταν μιλάω για εξέλιξη σε κάθε genre. INTERACTIVITY με το περιβάλλον, στα dungeons και παντού, φαντασθείτε μόνο τους άπειρους ορίζοντες που ανοίγουν για το adventuring και τους γρίφους στο παιχνίδι. Όλοι πλέον ξέρουμε πώς να αντιδράσουμε όταν βλέπουμε ομάδα έχθρων, ή όταν είμαστε κλειδωμένοι σ’ ένα δωμάτιο με δαυλούς κοκ. Το μεγαλύτερο interactivity θα άλλαζε ριζικά και τις μάχες και τους γρίφους.

    Σε γενικές γραμμές κάπως έτσι φαντάζομαι την εξέλιξη στα Zelda. Εξέλιξη δε σημαίνει αποκλειστικά γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή (υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις φυσικά) αλλά δεν είναι πάντα αυτή η λύση.

    Όσον αφορά τα Burnout τα αδικείτε, ειδικά τα τρία πρώτα παιχνίδια ήταν το ένα ανώτερο απ΄ το άλλο κι ακόμα και σήμερα προσθέτουν νέα στοιχεία στον δυνατό βαθμό. Ας μην είμαστε υπερβολικοί και μη ζητάμε κάθε παιχνίδι να είναι Ocarina of Time και Half Life 1, κι όταν το κάνουμε να μην αγνοούμε τη στασιμότητα άλλων σειρών ή τίτλων τους οποίους για πλάκα αγοράζουμε κάθε φορά χωρίς να βγάζουμε άχνα.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #3
      Σαφως και η βασικη φορμουλα ειναι καλη αλλα οπως ειπα ειναι ΒΑΣΙΚΗ. Μονος σου λες πως μπορει να βελτιωθει σε απειρους τομεις και αυτο ηθελα να πω κι εγω αν δε το καταλαβες απ οσα ειπα στο 1ο ποστ.
      Μονος σου τα λες οποτε δεν εχω κατι παραπανω να πω περαν των γνωστων του στιλ interactivity, επιλογες, σεναριο της προκοπης, ζωντανος-γεματος κοσμος κτλ.

      Οποτε αυτο που βλεπουμε τελευταια σε καμια περιπτωση δεν ειναι καλο. Προτιμω μια συνθετη φορμουλα με 100 παραμετρους και καποια ψεγαδια παρα μια φορμουλα που βρωμαει απο την υπεραπλουστευση και το δηθεν μινιμαλισμο λογω τηρησης της παραδοσης και του feeling που προσφερει οσο καιρο υπαρχει αυτη η σειρα.

      Επισης η φορμουλα με τη λογικη σου δεν ειναι καν του 1992, αλλα του 1986. Τι αλλαξε δηλαδη απ το 1ο Zelda ως το 3ο; Ιδια συνταγη ειναι, απλα μπηκαν πιο πολλες παραμετροι οπως ειπα και πριν.

      Ναι, ο κοσμος εχει μαθει να εχει προσδοκιες απο καθε μεγαλη σειρα και ενα Zelda ειναι πιο επιρρεπες σε αποδοκιμασιες απ οτι το καθε νεο φιλοδοξο δημιουργημα διχως παρελθον και promotion hype, βλεπε Okami.
      Αυτο ειναι γνωστο και δε το λαμβανω καν υπ'οψιν γιατι 1+1=2 και καποια πραγματα τα θεωρω αυτονοητα.

      Ποτε δεν ειπα πως εξελιξη ειναι χτισιμο και γκρεμισμα και δεν ξερω γιατι το επαναλαμβανεις ξανα και ξανα.
      Αλλωστε αυτο που λες αναιρει τον ετυμολογικο ορισμο της εξελιξης.
      Εσυ κανεις λογο για διαφοροποιηση, ενω εδω μιλαμε για κατι αλλο.

      Comment


      • #4
        Δε καταλαβαίνω γιατί παρεξηγιέσαι, δε μίλησα για σένα, μίλησα γενικά. Υπάρχει η άποψη ότι το Zelda θέλει κάτι εντελώς διαφορετικό και πρέπει να αλλάξει εντελώς η βάση του, και αναφέρω γιατί εγώ προσωπικά σαν Loggo εντελώς υποκειμενικά διαφωνώ, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο απλά. Ανέφερες σε ένα post σου.
        Οταν η EAD κανει κατι διαφορετικο οσο ηταν και το concept του SMG σε σχεση με το 64 τοτε το ξανασυζηταμε. Αν ξαναδω Zelda με τεραστιους αδειους κοσμους και μηδαμινο interactivity τοτε δε θα ασχοληθω καν.
        [/b]
        Από αυτό κατάλαβα ότι μιλάς για διαφορετική βάση, ακριβώς όπως η βάση του Super Mario Galaxy είναι εντελώς διαφορετική από την αντίστοιχη του Super Mario 64. Ενώ εγώ μιλάω για την εξέλιξη της υπάρχουσας. Επίσης όπως αναφέρω στο προηγούμενο post μου, οι άδειοι κόσμοι δεν είναι δήγμα παρωχημένου concept, αλλά σχεδιαστικό ζήτημα, δε χρειάζεται μια αλλαγή τύπου 64 σε Galaxy για να αλλάξει αυτό.

        Προφανώς και η βάση έχεις τις ρίζες στον πρώτο τίτλο. Μιλάω για το 1992, γιατί στη πραγματικότητα το Zelda όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα από εκεί ξεκίνησε, εκεί βρέθηκε και εμφανίσθηκε για πρώτη φορά η φόρμουλα με όλες τις παραμέτρους όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, αυτό εννοώ.

        Η αναφορά μου στο Okami έγινε, πολύ απλά γιατί διαφωνώ ότι η δομή και οι γενικότεροι μηχανισμοί του συγκεκριμένου τίτλου, κάνουν το Zelda παρωχημένο, ή ότι ο συγκεκριμένος τίτλος αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με το Zelda. Αντίθετα πιστεύω ότι το Okami μοιράζεται σε τεράστιο βαθμό τις ίδιες αδυναμίες με τα Zelda. Και αιτιολόγησα γιατί κατά τη γνώμη μου αυτό είναι πιο ευδιάκριτο στη μια κι όχι στην άλλη σειρά, αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Okami είναι εξαιρετικός τίτλος.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #5
          Μαλλον τα ιδια λεμε αλλα με αρκετα διαφορετικο τροπο και υφος.
          Τωρα δε διαφωνω σε κατι απ τα παραπανω και δεν παρεξηγηθηκα κιολας απο κατι, απλα θελοντας να τεκμηριωσω σε μεγαλυτερο βαθος τα αρχικα μου λεγομενα, ισως να εγινα λιγο πιο αποτομος.
          Anyway τι να λεμε, λες και δε γνωριζομαστε... αντε να ακουστουν κι αλλες γνωμες.

          Comment


          • #6
            Καταρχάς μπράβο που άνοιξες αυτό το θέμα.

            Θα συμφωνήσω με τον Loggo, ιδιαίτερα για το παράδειγμα του με την Copcam και το Mioka.

            Πιστεύω ότι ο λόγος που όλοι κράζουν τα Zelda για ανανέωση (που θα το ξαναπώ ότι την χρειάζονται) είναι γιατί είναι Zelda.
            Αντίθετα σε άλλες σειρές με μικρότερο βάρος δεν τρέχει και τίποτα αν είναι μία απ'τα ίδια.
            Αυτό άπο την μία είναι κολακευτικό και για την Nin και για τους developers, μιας και οι fans περιμένουν πάντα το κάτι παραπάνω, το κάτι επαναστατικό, αλλά από την άλλη δεν μπορούμε να περιμένουμε η σειρά να επαναπροσδιορίζει το είδος με κάθε sequel. Την ίδια ώρα που τόσες και τόσες σειρές μένoυν στάσιμες. αλλά δεν βαριέσαι δεν είναι Zelda, οπότε ποιος νοιάζεται. Nομίζω επιστημονικά λέγεται ''ανάποδος ρατσισμός'' .

            Ας μην μείνουμε όμως μόνο στα Zelda. Τόσες σειρές υπάρχουν.

            Comment


            • #7
              Πιστεύω ότι ο λόγος που όλοι κράζουν τα Zelda για ανανέωση (που θα το ξαναπώ ότι την χρειάζονται) είναι γιατί είναι Zelda.
              [/b]
              Σε καμια περιπτωση. Καταρχην αυτοι που κραζουν περισσοτερο το TP ειναι αυτοι που εχουν ασχοληθει παρα πολυ με τη σειρα. Το διευκρινιζω αυτο γιατι απ'το post σου δινεις την εντυπωση οτι προκειται για μια σειρα που εχει δεχτει πολεμο απο haters ή fanboys αλλων franchises.

              Που οφειλεται το κραξιμο; Οποιος παιξει Twilight Princess κι εχει ασχοληθει με τη σειρα δε θα βρει κατι νεο, το περισσοτερο παιχνιδι θα του δωσει την εντυπωση ενος ακομη playthrough καποιοιυ απ'τους παλαιοτερους τιτλους. Αυτο ηταν αρκετο για να αρχισει ο κοσμος να ζηταει ανανεωση στη σειρα.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #8
                Σε καμια περιπτωση. Καταρχην αυτοι που κραζουν περισσοτερο το TP ειναι αυτοι που εχουν ασχοληθει παρα πολυ με τη σειρα. Το διευκρινιζω αυτο γιατι απ'το post σου δινεις την εντυπωση οτι προκειται για μια σειρα που εχει δεχτει πολεμο απο haters ή fanboys αλλων franchises.

                Που οφειλεται το κραξιμο; Οποιος παιξει Twilight Princess κι εχει ασχοληθει με τη σειρα δε θα βρει κατι νεο, το περισσοτερο παιχνιδι θα του δωσει την εντυπωση ενος ακομη playthrough καποιοιυ απ'τους παλαιοτερους τιτλους. Αυτο ηταν αρκετο για να αρχισει ο κοσμος να ζηταει ανανεωση στη σειρα.
                [/b]
                Και τότε γιατί κανείς δεν κράζει τις υπόλειπες σειρές;
                Όταν κυκλοφόρησε το PoP:Two Thrones (δύο μόλις χρόνια από το Sands) κανείς δεν είπε κουβέντα, Έστω ένας να πει πάλι τα ίδια (γιατί τα ίδια ήταν).

                Εγώ δεν θέλω να υπερασπιστώ τα Zelda ή να απαρνηθώ το κράξιμο. (Και ναι, τα Zelda fanboys είναι αυτά που το κράζουν εξαρχής). Αυτό που θέλω είναι το κράξιμο να πέσει και στις υπόλοιπες απόλυτα στάσιμες σειρές που έχουν κορεστεί όχι μόνο από έλλειψη ιδεών, αλλά και από αμέτρητα sequels.

                Ίσοις όροις. Γι'αυτό και δεν θέλω η συζήτηση να μείνει μόνο στα Zelda.

                Comment


                • #9
                  Ena pragma pou thelw na rwtisw egw einai to ekshs, giati re pedia ti exoun oi kourasmenes seires?

                  Giati pezete ena opoiodhpote as poume zelda otan vgenei, giati elpizete na ferei kati neo, giati elpizete oti tha patisei to palio h giati einai zelda me oti afto synepagete?
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #10
                    Το θεμα ειναι ποσοι ασχοληθηκαν με το Two Thrones και ποσοι με το Twilight Princess. Προφανως επειδη μιλαμε για Zelda, σειρα με παραδοση σε ξεχωριστους τιτλους ο κοσμος εδωσε μεγαλη σημασια στο τελευταιο μερος και στο κατα ποσο ηταν αυτο που περιμενε. Πηρα Wii μονο και μονο γι αυτο το τιτλο(FAIL) και δεν ημουν ο μονος.

                    Το "Ισοις Οροις" δε το καταλαβαινω, ο καθενας ζηταει αυτο που θελει. Γιατι να κραξω μια σειρα με την οποια δεν ασχολουμαι.

                    @Ground_Zero επειδη απευθυνεσαι σε ολους προσωπικα θα σου πω οτι δεν εχω κανενα προβλημα αν καποιο παιχνιδι ειναι ιδιο ή αλλαγμενο, αρκει να μου αρεσει.
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • #11
                      Το θεμα ειναι ποσοι ασχοληθηκαν με το Two Thrones και ποσοι με το Twilight Princess. Προφανως επειδη μιλαμε για Zelda, σειρα με παραδοση σε ξεχωριστους τιτλους ο κοσμος εδωσε μεγαλη σημασια στο τελευταιο μερος και στο κατα ποσο ηταν αυτο που περιμενε. Πηρα Wii μονο και μονο γι αυτο το τιτλο(FAIL) και δεν ημουν ο μονος.

                      Το "Ισοις Οροις" δε το καταλαβαινω, ο καθενας ζηταει αυτο που θελει. Γιατι να κραξω μια σειρα με την οποια δεν ασχολουμαι.

                      @Ground_Zero επειδη απευθυνεσαι σε ολους προσωπικα θα σου πω οτι δεν εχω κανενα προβλημα αν καποιο παιχνιδι ειναι ιδιο ή αλλαγμενο, αρκει να μου αρεσει.
                      [/b]
                      Gt fail re ramp???enta3ei OoT den htan kai den prokeitai pote na einai imho kanenas titlos alla gt fail??

                      -edit-
                      symfwnw sto oti den exeis kanena provlhma an kapoio paixnidi einai to idio h allagmeno arkei na sou aresei..Den katalavainw gt ti8etai 8ema newterismou se ka8e neo zelda ???Kapoious mporei na tous exei kourasei , emena oxi.Akouga kapoious na lene emfatika (anazhtwntas panta kainotomies sta zelda) gt den vazoun ton link se mia diasthmikh - diagala3iakh peripeteia.Hmarton...steilame to mario se gala3ies , o link einai gia to kokiri forrest...telos...

                      (apanthsa edw me edit gia na mhn kanw 2o post aneu logou)
                      Deus Misereatur...
                      Gloria filiorum patres i.e.m.e
                      Viva los Vatos Locos

                      ---------------------
                      UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

                      Comment


                      • #12
                        Το οτι εδωσε 300Ε για να παιξει ενα παιχνιδι το οποιο εν τελει δεν τον ικανοποιησε θεωρει fail και με το δικιο του.
                        Εδω εγω που εδωσα 35Ε για να το παιξω στο GC το θεωρω fail.
                        Τωρα βαλτα μ' εμενα αν τολμας .

                        Comment


                        • #13
                          Αποκλειστικά περί ζελντα
                          Tο Ocarina Of Time έχει γίνει η κατάρα της σειράς από ότι φαίνεται. Οποίο καινούργιο Zelda κυκλοφορεί αυτομάτως συγκρίνεται με το αριστούργημα και αυτομάτως αποτυγχάνει.
                          Προσωπικά πιστεύω ότι το Twilight princess (ωρε θα φάω τρελό κράξιμο τώρα) είναι ποιο ολοκληρωμένο παιχνίδι από το ocarina of time (tomatoes falling!) με μεγαλύτερο κόσμο και γενικά περισσότερα πράγματα να κάνεις. Λογικό βέβαια θα μου πείτε αφού κυκλοφόρησε 10 ολόκληρα χρόνια αργότερα από το ΟΟΤ και σίγουρα θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα(όπως αυτά που τόνισε ο loggo παραπάνω interactivity, καλύτερο customization του χαρακτήρα κλπ). Δεκτόν. Αλλά κατ εμε δεν φταίνε τόσο οι παρωχημένοι μηχανισμοί του ΤΤΡ αλλά η έλλειψη του wow factor που τόσο απλόχερα μας πρόσφερε το ocarina of time!
                          Ποιος θα ξεχάσει την πρώτη φόρα που αντικρίσαμε την τρισδιάστατη χώρα του Huryle? Την πρώτη συνάντηση του Link με την Zelda στους κήπους του κάστρου, την ενηλικίωση του link και τόσα άλλα άπειρα σκηνικά που διαδραματίστηκαν στο παιχνίδι και σε μένα τουλάχιστον προκαλούσαν δέος!
                          Ακόμα λοιπόν και αν το καινούργιο ζελντα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που παρέθεσε ο loggo και συμβαδίζει με τα gaming δεδομένα της εποχής (πράγμα που οπωσδήποτε πρέπει να γίνει) δύσκολα πιστεύω ότι θα ξεπεράσει το ocarina (τουλάχιστον στις καρδίες μας).
                          Επιφυλάσσομαι βέβαια για τα παραπάνω καθώς η Ν με το Galaxy απέδειξε ότι ακόμα μπορεί να κάνει θαύματα!

                          I attack sharks
                          when i smell them bleed
                          I dont go swimming
                          water just wants to be around me.

                          Comment


                          • #14
                            Den katalavainw gt ti8etai 8ema newterismou se ka8e neo zelda ???Kapoious mporei na tous exei kourasei , emena oxi.Akouga kapoious na lene emfatika (anazhtwntas panta kainotomies sta zelda) gt den vazoun ton link se mia diasthmikh - diagala3iakh peripeteia.Hmarton...steilame to mario se gala3ies , o link einai gia to kokiri forrest...telos...

                            (apanthsa edw me edit gia na mhn kanw 2o post aneu logou)
                            [/b]
                            Τίθεται θέμα νεωτερισμού σε κάθε νέο Zelda, πολύ απλά γιατί η σειρά έμεινε στάσιμη για πολύ καιρό και πολλά sequels. Αυτό δε συνεπάγεται απαραίτητα ότι οι σημερινοί τίτλοι δεν είναι ποιοτικοί (γιατί είναι) ή ότι είναι παρωχημένοι (γιατί δεν είναι), αλλά είναι φανερό ότι η σειρά, όσο ψιλά κι αν παραμένει ποιοτικά, έχει σε σημαντικό βαθμό κορεστεί. Ακόμα και οι fan της σειράς, όσο κι αν συνεχίζει να τους αρέσει το παιχνίδι, έχουν αρχίσει πλέον να δυσανασχετούν, όχι για την ποιότητα, αλλά για το επικίνδυνο αίσθημα της επανάληψης.

                            Και κακά τα ψέματα, ακολουθώντας τις ίδιες τακτικές τα Zelda δε μπορούν να εντυπωσιάσουν το 2008 όπως έκαναν 10 χρόνια πριν. Το 1998 το Ocarina of Time ήταν ένας ογκόλιθος για την εποχή, ένα παιχνίδι έτη φωτός μπροστά από το σύνολο της βιομηχανίας. Το 1998 έβγαινες για πρώτη φορά από το Kokiri Forest, αντίκριζες την απέραντη Hyrule και ήθελες μερικές μέρες για να συνέλθεις από το σοκ, σήμερα στο 2008, η ίδια εικόνα δεν είναι ικανή να προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις, αντίστοιχα και με άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.

                            Εκτός αυτού, είναι φανερό ότι υπάρχουν τομείς που τα Zelda θα μπορούσαν εξελιχθούν (ανέφερα διάφορα παραδείγματα στο πρώτο post γράφοντας 15 λεπτά, είμαι σίγουρος πως η Nintendo μπορεί να σκεφτεί εκατομμύρια παραπάνω απ? ότι μπορώ εγώ σε μερικά λεπτά), δε καταλαβαίνω που είναι το κακό, και το πρώτο Zelda παιχνιδάρα ήταν, θα μπορούσε κάλλιστα η Nintendo να μην αλλάξει τίποτα και να έμενε πιστή στην NES συνταγή, δε νομίζω να χάλασε κανένα που το a link to the Past εξέλιξε και εισήγαγε ένα σορό πράγματα.

                            Το Zelda χρειάζεται ανανέωση, χρειάζεται να εξελιχθεί, χρειάζεται να είναι ξανά ικανό να εντυπωσιάσει, χρειάζεται ξανά το WTF factor που για χρόνια έχει χάσει και το μόνο σίγουρο είναι ότι αποκλειστικά με συνταγές Ocarina of Time δε πρόκειται να το βρει.

                            Κάτι τέτοιες εμμονές στη παράδοση έχουν φάει πολύ κόσμο εκεί στην Ιαπωνία.

                            Επιφυλάσσομαι βέβαια για τα παραπάνω καθώς η Ν με το Galaxy απέδειξε ότι ακόμα μπορεί να κάνει θαύματα!
                            [/b]
                            Καθώς έφτανα στο τέλος του post σου, ετοιμαζόμουν να απαντήσω ακριβώς αυτό που είπες. Όπως καταλαβαίνεις συμφωνώ απόλυτα.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • #15
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Musical_Instr...gital_Interface
                              Originally posted by Raf
                              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                              Comment

                              Working...
                              X