Τίθεται θέμα νεωτερισμού σε κάθε νέο Zelda, πολύ απλά γιατί η σειρά έμεινε στάσιμη για πολύ καιρό και πολλά sequels. Αυτό δε συνεπάγεται απαραίτητα ότι οι σημερινοί τίτλοι δεν είναι ποιοτικοί (γιατί είναι) ή ότι είναι παρωχημένοι (γιατί δεν είναι), αλλά είναι φανερό ότι η σειρά, όσο ψιλά κι αν παραμένει ποιοτικά, έχει σε σημαντικό βαθμό κορεστεί. Ακόμα και οι fan της σειράς, όσο κι αν συνεχίζει να τους αρέσει το παιχνίδι, έχουν αρχίσει πλέον να δυσανασχετούν, όχι για την ποιότητα, αλλά για το επικίνδυνο αίσθημα της επανάληψης.
Και κακά τα ψέματα, ακολουθώντας τις ίδιες τακτικές τα Zelda δε μπορούν να εντυπωσιάσουν το 2008 όπως έκαναν 10 χρόνια πριν. Το 1998 το Ocarina of Time ήταν ένας ογκόλιθος για την εποχή, ένα παιχνίδι έτη φωτός μπροστά από το σύνολο της βιομηχανίας. Το 1998 έβγαινες για πρώτη φορά από το Kokiri Forest, αντίκριζες την απέραντη Hyrule και ήθελες μερικές μέρες για να συνέλθεις από το σοκ, σήμερα στο 2008, η ίδια εικόνα δεν είναι ικανή να προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις, αντίστοιχα και με άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.
Εκτός αυτού, είναι φανερό ότι υπάρχουν τομείς που τα Zelda θα μπορούσαν εξελιχθούν (ανέφερα διάφορα παραδείγματα στο πρώτο post γράφοντας 15 λεπτά, είμαι σίγουρος πως η Nintendo μπορεί να σκεφτεί εκατομμύρια παραπάνω απ’ ότι μπορώ εγώ σε μερικά λεπτά), δε καταλαβαίνω που είναι το κακό, και το πρώτο Zelda παιχνιδάρα ήταν, θα μπορούσε κάλλιστα η Nintendo να μην αλλάξει τίποτα και να έμενε πιστή στην NES συνταγή, δε νομίζω να χάλασε κανένα που το a link to the Past εξέλιξε και εισήγαγε ένα σορό πράγματα.
Το Zelda χρειάζεται ανανέωση, χρειάζεται να εξελιχθεί, χρειάζεται να είναι ξανά ικανό να εντυπωσιάσει, χρειάζεται ξανά το WTF factor που για χρόνια έχει χάσει και το μόνο σίγουρο είναι ότι αποκλειστικά με συνταγές Ocarina of Time δε πρόκειται να το βρει.
Κάτι τέτοιες εμμονές στη παράδοση έχουν φάει πολύ κόσμο εκεί στην Ιαπωνία.
Καθώς έφτανα στο τέλος του post σου, ετοιμαζόμουν να απαντήσω ακριβώς αυτό που είπες. Όπως καταλαβαίνεις συμφωνώ απόλυτα.
[/b]
Και κακά τα ψέματα, ακολουθώντας τις ίδιες τακτικές τα Zelda δε μπορούν να εντυπωσιάσουν το 2008 όπως έκαναν 10 χρόνια πριν. Το 1998 το Ocarina of Time ήταν ένας ογκόλιθος για την εποχή, ένα παιχνίδι έτη φωτός μπροστά από το σύνολο της βιομηχανίας. Το 1998 έβγαινες για πρώτη φορά από το Kokiri Forest, αντίκριζες την απέραντη Hyrule και ήθελες μερικές μέρες για να συνέλθεις από το σοκ, σήμερα στο 2008, η ίδια εικόνα δεν είναι ικανή να προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις, αντίστοιχα και με άλλα στοιχεία του παιχνιδιού.
Εκτός αυτού, είναι φανερό ότι υπάρχουν τομείς που τα Zelda θα μπορούσαν εξελιχθούν (ανέφερα διάφορα παραδείγματα στο πρώτο post γράφοντας 15 λεπτά, είμαι σίγουρος πως η Nintendo μπορεί να σκεφτεί εκατομμύρια παραπάνω απ’ ότι μπορώ εγώ σε μερικά λεπτά), δε καταλαβαίνω που είναι το κακό, και το πρώτο Zelda παιχνιδάρα ήταν, θα μπορούσε κάλλιστα η Nintendo να μην αλλάξει τίποτα και να έμενε πιστή στην NES συνταγή, δε νομίζω να χάλασε κανένα που το a link to the Past εξέλιξε και εισήγαγε ένα σορό πράγματα.
Το Zelda χρειάζεται ανανέωση, χρειάζεται να εξελιχθεί, χρειάζεται να είναι ξανά ικανό να εντυπωσιάσει, χρειάζεται ξανά το WTF factor που για χρόνια έχει χάσει και το μόνο σίγουρο είναι ότι αποκλειστικά με συνταγές Ocarina of Time δε πρόκειται να το βρει.
Κάτι τέτοιες εμμονές στη παράδοση έχουν φάει πολύ κόσμο εκεί στην Ιαπωνία.
Καθώς έφτανα στο τέλος του post σου, ετοιμαζόμουν να απαντήσω ακριβώς αυτό που είπες. Όπως καταλαβαίνεις συμφωνώ απόλυτα.
[/b]
Oso gia to oti h N einai olo ekplh3eis kai kati mas epifylasei sto mellon pou 8a mas kanei na poume wtf , symfwnw apolyta!!!(dystyxws h eytyxws to wtf den 8a to poume gia to grafiko tomea twn games ths N , alla ayto oudolws me apasxolei gt h N PANTA EXEI TON TROPO THS NA MAS MAGEUEI...).

).
Comment