Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Χειροπιαστες πληροφοριες πραγματι δεν υπαρχουν προς το παρον.
Παρολαυτα σε παλαιοτερες συνεντευξεις οι δημιουργοι του παιχνιδιου δηλωσαν πως το Twilight Princess ηταν το τελευταιο της σειρας με την κλασσικη συνταγη που εχουμε γνωρισει και αγαπησει τοσα χρονια σε Zelda.
Αυτο σημαινει πως το νεο Zelda πιθανον να εχει ριζικες αλλαγες κυριως σε θεματα Gameplay.
Απο κει και περα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη τουλαχιστον μεχρι την Ε3 2009 οπου νομιζω ειναι και η πιο λογικη/πιθανη περιοδος για καποια αποκαλυψη πανω στον τιτλο.
?The Zelda team in particular always works on Zelda titles. The core members of the Zelda team have for a very long time now been focused on Zelda games, and continue to focus on Zelda games, so they are hard at work and working away. And then, of course, we have the DS Zelda team as well, so even there we?re having some switching of people in and out where the DS team is mixing in with the Wii team and working on the Wii version. I don?t necessarily think it (Zelda) will change that drastically, but I think that Zelda is a franchise that does need some big new unique ideas. And so the team right now is very focused on trying to find those ideas.? - Miyamoto
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
?The Zelda team in particular always works on Zelda titles. The core members of the Zelda team have for a very long time now been focused on Zelda games, and continue to focus on Zelda games, so they are hard at work and working away. And then, of course, we have the DS Zelda team as well, so even there we?re having some switching of people in and out where the DS team is mixing in with the Wii team and working on the Wii version. I don?t necessarily think it (Zelda) will change that drastically, but I think that Zelda is a franchise that does need some big new unique ideas. And so the team right now is very focused on trying to find those ideas.? - Miyamoto
[/b]
se euxaristw pou anaparagageis ta logia mou , afou egw den prolava...
Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
--------------------- UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
-Χειρισμος: δεν χανεις ποτε και τιποτα! Το Stylus ειναι εξαιρετικο στην χρηση, ποτε δε θα βρεθεις ξεκρεμαστος σε μαχη, εκει που πατας εκει χτυπας και γενικοτερα η χρηση του stylus σε αποζημιωνει αντι να σε ξενιζει. .
Tha diafwnhsw edw, to perpathma den eprepe na ginetai me to stylous, me dyskolepse se tromero vathmo, idiaitera to oti h myth apo to stylous eprepe na einai toso makria apo ton xarakthra wste na kanei kana vhma, odhghse se para polla lathi kai kourash, to megalytero meiwnekthma tou titlou IMHO.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Ναι, υπηρξαν περιπτωσεις στις οποιες κι εγω ειχα ενα μικρο θεμα με το stylus, αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει να θεωρηθει κατα την γνωμη μου ως μειονεκτημα. Αυτο το οποιο μου εσπαγε λιγο τα νευρα ηταν το γεγονος οτι θα επρεπε να σταθεις ακριβως μπροστα απο τις πινακιδες για να τις διαβασεις, ενω καλυστα θα μπορουσε να διαβαστει μια πινακιδα απο ολες τις πλευρες. Μιλαμε ομως για ψεγαδια τα οποια δεν ειναι ικανα να στιγματισουν τον τιτλο, ο οποιος υποφερει απο αλλα προβληματα, τα οποια και εθεσα στο προηγουμενο ποστ μου.
Πιστευω οτι αν η κινηση γινοταν με το σταυρο και παραλληλα ο παικτης επρεπε να χρησιμοποιει γραφιδα για special κινησεις, ο χειρισμος θα ταν για κλαματα. Αφηστε που το d-pad του DS δεν ειναι οτι καλυτερο για 3D κινηση.
Πιστεύω το καλύτερο έχει γίνει στο Dragon ball origins το οποίο σου επιτρέπει να κινείσαι και με το stylus όπως στο Zelda αλλά και με το d-pad. Ντάξει στο Zelda το έκαναν μονόδρομο για να σε "αναγκάσουν" να ανακαλύψεις τη διαφορετικότητα του stylus και εν τέλει να γουστάρεις, όπως εγώ, αλλά σε πολλούς δεν άρεσε καθόλου, όπως στο Ground.
Συμφωνω με τον Ραμπο, πιστευω οτι ο σταυρος του DS σε αυτο το παιχνιδι θα ηταν μαλλον αχρηστος, ασε που δεν γινεται να παιζεις ταυτοχρονα με σταυρο και stylus, απλα δεν καθεται στο χερι το DS...
Eprepe tote KAI oi epitheseis na ginontai me koumpia, krathste to stylous gia shmeiwseis kai gia tous grifous, poly apla ta pragmata.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Comment