Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Japanese Industry Has 'Lost Its Position'
Collapse
X
-
Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.
[/b]Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.
Let's just all say the magic words and go back to reality.
THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!
Comment
-
Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.
[/b]
Εκτος και αν γενικολογείς που θα συμφωνήσω ότι βαρύγδουπες δηλώσεις ιαπώνων κυρίως developers είναι τελείως άσκοπες και άστοχες. Αλλά αν μιλάς γι αυτό το θέμα εξήγησε μου γιατί πιστεύεις ότι ο Kojima δεν εφαρμόζει αυτά που λέει;
Συμφωνώ, αν και μάλλον από άλλο οπτικό πρίσμα..Στα μάτια μου φαίνονται σαν φτηνές δικαιολογίες για να μην αναπτύξουν για το Wii, που είναι η leading console στην Iαπωνία, και να επικεντρωθούν στο πιο Δυτικό δίδυμο Ps360... :icon_twisted:
[/b]
Comment
-
Δε ξέρω κατά πόσο τα πιστεύουν αυτά που λένε οι Ιάπωνες, αλλά η ουσία είναι μια. Ανεξαρτήτως του τι πιστεύουν αυτοί, το Ιαπωνικό development όντως έχει μείνει πίσω σε σχέση με τη δύση, μάλιστα σε συγκεκριμένους τομείς η δύση έχει αφήσει πολύ πίσω τους Ιάπωνες. Αυτό πάντως είναι φαινόμενο που παρατηρείται γενικότερα τα τελευταία χρόνια, δεν συνέβη ξαφνικά τώρα.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ασχοληθει πολυ με το Ιαπωνικο "φαινομενο" του gaming, ομως ειχα παντα την εντυπωση οτι η Ιαπωνια ηθελε παντα να διαχωριζει την θεση της στην βιομηχανια. Καποτε δεν κυκλοφορουσαν παιχνιδια στην Ευρωπη και στην Αμερικη γιατι ηταν πολλα τα λεφτα της μεταφρασης (All your base are belong to us...), αργοτερα (μετα την FFVII ουσιαστηκα εποχη) που ειχαμε καποιους πιο πολλους τιτλους και στην Ευρωπη και στην Αμερικη δεν τους εβρισκες και πολυ ευκολα. Επισης αυτο το κολλημα που εχουν με την manga αισθητικη θεωρω πως μπορει να βρισκει υποστηρικτες στην δυση, οι οποιοι ομως ειναι de facto Japanοφιλοι.
Ολα αυτα μαζι συνθετουν ενα φαινομενο του εντελως "ξενου" στον δυτικο gamer Ιαπωνικου game. Και ειναι πολυ λογικο, οταν οι περισσοτεροι Japan developers πρωτα κοιτουν το Νησι τους και μετα ολο τον υπολοιπο κοσμο. Αρα οι ιδιοι εχουν επιλεξει ουσιαστικα την μοιρα τους.
Ποσοι developers τολμησαν να εκδοσουν ενα Ιαπωνικο RPG το οποιο δεν ηταν και τοσο "Ιαπωνικο" σε αισθητικη, μηχανισμους και κυκλοφορια; Εμενα τουλαχιστον δεν μου ερχεται στο μυαλο καποιος τιτλος στο μυαλο.
Εαν θελουν οι Ιαπωνες developers να επανελθουν στην θεση του "οδηγου" στην βιομηχανια, θα πρεπει να κανουν σιγουρα καποιες παραχωρησεις σε επιπεδο gaming κουλτουρας ή τουλαχιστον να προσθεσουν στα παιχνιδια τους καποια στοιχεια τα οποια μπορουν να δεχτουν οι περισσοτεροι δυτικοι gamers.:tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:
Comment
-
@Ferryman: Οντως θεωρω τις δηλωσεις των Ιαπωνων υπερβολικα βαρυγδουπες χωρις λογο. Αν δεν ειναι βαρυγδουπες, τοτε θα ειναι στο αλλο ακρο, με υπεραπλουστευμενες φρασεις που σε αναγκαζουν να αναρωτιεσαι αν εγινε misinterpretation ή αν εχεις να κανεις με καποιον immature retard .
Kατα τ' αλλα δε βλεπω καμια δυτικοποιηση του Kojima παραπανω απο αυτην που ειχε το 1998.
Το δυτικο orientation των ΜGS το θεωρω δεδομενο και δε νομιζω να αλλαξε κατι με τα τελευταια MGS, περαν του μαλλον απιστευτου budget του 4 και του πολλαπλασιασμου του wow factor.
Κατα τ' αλλα ο Kojima ειναι ο ανθρωπος πισω απο τα ΖΟΕ και τα Boktai, αλλα ακομα και για τα MGS μονο αν τον εκρινα, δε θα ελεγα πως παει να εξαφανισει ή εστω να περιορισει τα στοιχεια j-culture.
Γενικοτερα τωρα δε βλεπω καποια εντονη προσπαθεια δυτικοποιησης των Ιαπωνεζων. Επειδη η Square Enix εβγαλε ενα Last Remnant (εβγαλε που λεει ο λογος), αυτο δε σημαινει κατι μεσα στη μαζα των j-games που κανουν μπαμ για την προελευση τους.
Το FF XII που αναφερεις με τιποτα δε θα το θεωρουσα δυτικοποιημενο, απλα πιστευω πως ειπε να σπαει τα cliche του βαρους ενος ονοματος οπως αυτο των FF.
Για τους αλλους ουτε λογος. Κατι SEGA, Nintendo, Konami κτλ ειναι στον κοσμο τους και δεν τους καιγεται καρφι.
Με την καλη εννοια το λεω - μην αρχισει κανεις να γραφει κατεβατα.
Comment
-
Δε θεωρώ κακό πάντως γενικότερα οι Γιαπωνέζοι να ρίξουν μια ματιά προς τη δύση, οι δυτικοί κάνουν τόσα χρόνια το αντίθετο και μόνο σε κακό δε τους έχει βγει, τέλος πάντων ας μην επεκταθώ γιατί θα γίνω πολύ κακός.
Analysis: Capcom, Namco, Square Bosses On The Future Of Japanese Gaming
As part of a high-profile Tokyo Game Show business day panel attended by Gamasutra, the heads of Japanese gaming giants Capcom, Namco Bandai and Square Enix sat down to discuss the worldwide financial crisis, the increasingly global nature of gaming, and the position of Japanese video game companies overseas, with honesty and candor in full effect.
Following an extremely blunt keynote from Yoichi Wada about Japanese game leaders' faltering position on the worldwide stage (if not the local one), a Nikkei BP moderator sat down with Square Enix's president Wada, alongside Namco Bandai boss Shin Unozawa and Capcom head Kenzo Tsujimoto, and spent an entertaining 45 minutes discussing some of the major obstacles to Japan's growth on the world stage.
http://www.gamasutra.com/php-bin/new...hp?story=20573There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
Comment