Announcement

Collapse
No announcement yet.

Japanese Industry Has 'Lost Its Position'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.

    Comment


    • #17
      Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.
      [/b]
      Συμφωνώ, αν και μάλλον από άλλο οπτικό πρίσμα..Στα μάτια μου φαίνονται σαν φτηνές δικαιολογίες για να μην αναπτύξουν για το Wii, που είναι η leading console στην Iαπωνία, και να επικεντρωθούν στο πιο Δυτικό δίδυμο Ps360... :icon_twisted:
      Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

      Let's just all say the magic words and go back to reality.

      THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

      Comment


      • #18
        Ποτε δε μπορεσα να καταλαβω τη σκοπιμοτητα αυτων των δηλωσεων - ουτε οι ιδιοι δε θα τα πιστευουν αυτα.
        [/b]
        Γιατί το λες αυτό; Στη συγκεκριμένη περίπτωση και η Square-Enix φαίνεται να επιρρεάζεται από και να προσεγγίζει το δυτικό πρότυπο με το Last Remnant (και παλιότερα με το FFXI και XII) και o Hideo Kojima με το Metal Gear Solid 4... Εμένα μου φαίνεται πως, τουλάχιστον σε αυτό το θέμα, υποστηρίζουν απόλυτα τις δηλώσεις τους και μέσα από το έργο τους και οι δύο. Αυτό που λένε αφορά κυρίως την πλειοψηφία των υπόλοιπων ιαπωνικών ομάδων ανάπτυξης και σε αυτό, όπως είπα, με βρίσκουν σύμφωνο.

        Εκτος και αν γενικολογείς που θα συμφωνήσω ότι βαρύγδουπες δηλώσεις ιαπώνων κυρίως developers είναι τελείως άσκοπες και άστοχες. Αλλά αν μιλάς γι αυτό το θέμα εξήγησε μου γιατί πιστεύεις ότι ο Kojima δεν εφαρμόζει αυτά που λέει;

        Συμφωνώ, αν και μάλλον από άλλο οπτικό πρίσμα..Στα μάτια μου φαίνονται σαν φτηνές δικαιολογίες για να μην αναπτύξουν για το Wii, που είναι η leading console στην Iαπωνία, και να επικεντρωθούν στο πιο Δυτικό δίδυμο Ps360... :icon_twisted:
        [/b]
        Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ναι μεν κατά κύριο λόγο τα μεγαλύτερα projects αναπτύσσονται για 360/PS3 αλλά νομίζω πως αυτό γίνεται λόγω τεχνικής υπεροχής των 2 αυτών συστημάτων παρά του "δυτικού" χαρακτήρα που προβάλλουν. Άλλωστε ανέκαθεν οι ιάπωνες προτιμούσαν την ανάπτυξη σε καθαρά ιαπωνικές κονσόλες (θυμίσου την σχεδόν ολοκληρωτική έλλειψη ιαπωνικού software στο πρώτο xbox) και τους συμφέρει να λειτουργούν έτσι για να παραμείνουν ένας δυνατός και αναπόσπαστος κρίκος της βιομηχανίας. Επίσης μη ξεχνάς πως αν πράγματι επικεντρωνόντουσαν όπως λες στις δύο αυτές κονσόλες τότε το Wii θα είχε εξαφανιστεί προ πολλού, μιας και οι δυτικοί developers σπάνια αναπτύσσουν τίτλους για τη Nintendo. Ενώ εγώ παρατηρώ ότι στο Wii η ιαπωνική παρουσία είναι πολύ πιο έντονη από ότι σε 360/PS3

        Comment


        • #19
          Δε ξέρω κατά πόσο τα πιστεύουν αυτά που λένε οι Ιάπωνες, αλλά η ουσία είναι μια. Ανεξαρτήτως του τι πιστεύουν αυτοί, το Ιαπωνικό development όντως έχει μείνει πίσω σε σχέση με τη δύση, μάλιστα σε συγκεκριμένους τομείς η δύση έχει αφήσει πολύ πίσω τους Ιάπωνες. Αυτό πάντως είναι φαινόμενο που παρατηρείται γενικότερα τα τελευταία χρόνια, δεν συνέβη ξαφνικά τώρα.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • #20
            Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ασχοληθει πολυ με το Ιαπωνικο "φαινομενο" του gaming, ομως ειχα παντα την εντυπωση οτι η Ιαπωνια ηθελε παντα να διαχωριζει την θεση της στην βιομηχανια. Καποτε δεν κυκλοφορουσαν παιχνιδια στην Ευρωπη και στην Αμερικη γιατι ηταν πολλα τα λεφτα της μεταφρασης (All your base are belong to us...), αργοτερα (μετα την FFVII ουσιαστηκα εποχη) που ειχαμε καποιους πιο πολλους τιτλους και στην Ευρωπη και στην Αμερικη δεν τους εβρισκες και πολυ ευκολα. Επισης αυτο το κολλημα που εχουν με την manga αισθητικη θεωρω πως μπορει να βρισκει υποστηρικτες στην δυση, οι οποιοι ομως ειναι de facto Japanοφιλοι.

            Ολα αυτα μαζι συνθετουν ενα φαινομενο του εντελως "ξενου" στον δυτικο gamer Ιαπωνικου game. Και ειναι πολυ λογικο, οταν οι περισσοτεροι Japan developers πρωτα κοιτουν το Νησι τους και μετα ολο τον υπολοιπο κοσμο. Αρα οι ιδιοι εχουν επιλεξει ουσιαστικα την μοιρα τους.

            Ποσοι developers τολμησαν να εκδοσουν ενα Ιαπωνικο RPG το οποιο δεν ηταν και τοσο "Ιαπωνικο" σε αισθητικη, μηχανισμους και κυκλοφορια; Εμενα τουλαχιστον δεν μου ερχεται στο μυαλο καποιος τιτλος στο μυαλο.

            Εαν θελουν οι Ιαπωνες developers να επανελθουν στην θεση του "οδηγου" στην βιομηχανια, θα πρεπει να κανουν σιγουρα καποιες παραχωρησεις σε επιπεδο gaming κουλτουρας ή τουλαχιστον να προσθεσουν στα παιχνιδια τους καποια στοιχεια τα οποια μπορουν να δεχτουν οι περισσοτεροι δυτικοι gamers.
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #21
              @Ferryman: Οντως θεωρω τις δηλωσεις των Ιαπωνων υπερβολικα βαρυγδουπες χωρις λογο. Αν δεν ειναι βαρυγδουπες, τοτε θα ειναι στο αλλο ακρο, με υπεραπλουστευμενες φρασεις που σε αναγκαζουν να αναρωτιεσαι αν εγινε misinterpretation ή αν εχεις να κανεις με καποιον immature retard .

              Kατα τ' αλλα δε βλεπω καμια δυτικοποιηση του Kojima παραπανω απο αυτην που ειχε το 1998.
              Το δυτικο orientation των ΜGS το θεωρω δεδομενο και δε νομιζω να αλλαξε κατι με τα τελευταια MGS, περαν του μαλλον απιστευτου budget του 4 και του πολλαπλασιασμου του wow factor.
              Κατα τ' αλλα ο Kojima ειναι ο ανθρωπος πισω απο τα ΖΟΕ και τα Boktai, αλλα ακομα και για τα MGS μονο αν τον εκρινα, δε θα ελεγα πως παει να εξαφανισει ή εστω να περιορισει τα στοιχεια j-culture.

              Γενικοτερα τωρα δε βλεπω καποια εντονη προσπαθεια δυτικοποιησης των Ιαπωνεζων. Επειδη η Square Enix εβγαλε ενα Last Remnant (εβγαλε που λεει ο λογος), αυτο δε σημαινει κατι μεσα στη μαζα των j-games που κανουν μπαμ για την προελευση τους.
              Το FF XII που αναφερεις με τιποτα δε θα το θεωρουσα δυτικοποιημενο, απλα πιστευω πως ειπε να σπαει τα cliche του βαρους ενος ονοματος οπως αυτο των FF.

              Για τους αλλους ουτε λογος. Κατι SEGA, Nintendo, Konami κτλ ειναι στον κοσμο τους και δεν τους καιγεται καρφι.
              Με την καλη εννοια το λεω - μην αρχισει κανεις να γραφει κατεβατα.

              Comment


              • #22
                Δε θεωρώ κακό πάντως γενικότερα οι Γιαπωνέζοι να ρίξουν μια ματιά προς τη δύση, οι δυτικοί κάνουν τόσα χρόνια το αντίθετο και μόνο σε κακό δε τους έχει βγει, τέλος πάντων ας μην επεκταθώ γιατί θα γίνω πολύ κακός.

                Analysis: Capcom, Namco, Square Bosses On The Future Of Japanese Gaming

                As part of a high-profile Tokyo Game Show business day panel attended by Gamasutra, the heads of Japanese gaming giants Capcom, Namco Bandai and Square Enix sat down to discuss the worldwide financial crisis, the increasingly global nature of gaming, and the position of Japanese video game companies overseas, with honesty and candor in full effect.

                Following an extremely blunt keynote from Yoichi Wada about Japanese game leaders' faltering position on the worldwide stage (if not the local one), a Nikkei BP moderator sat down with Square Enix's president Wada, alongside Namco Bandai boss Shin Unozawa and Capcom head Kenzo Tsujimoto, and spent an entertaining 45 minutes discussing some of the major obstacles to Japan's growth on the world stage.

                http://www.gamasutra.com/php-bin/new...hp?story=20573
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment

                Working...
                X