Το θεμα μας εχει να κανει με την προτίμηση που εχει ο καθε gamer στον τροπο απεικόνισης των games. Σε ποια games θα επρεπε να υπαρχει και το 2D; Ποια ειδη παιχνιδιων ειδαν ασπρη μερα οταν μετεβησαν στο 3d; Και απο τα ηδη υπαρχοντα franchises ποια ηταν η καλυτερη επιλογη;
Προσωπικα πιστευω οτι το 2D δεν πρεπει να υποτιμάται. Ισα ισα που θα επρεπε με την δυναμη των σημερινων μηχανηματων να το εκμεταλευονται ολο και περισσοτερο οι developers. Προφανως και δεν μπορουν ολα τα παιχνιδια να βασιζονται στο 2D, αλλα μερικοι τιτλοι πιστευω οτι ηταν καλυτερη την προηγουμενη γενια, οπως το προσφατως συζητηθεν Broken Sword, ενας τιτλος ο οποιος κατα την γνωμη μου ηταν σαφεστατα καλυτερος και πιο "μαγικος" με 2D γραφικα παρα μετα την μεταβαση στο 3D. Το ιδιο θα ελεγα και για ολους τους παλιους adventure τιτλους, οπου κυριως το κωμικο στοιχειο ηταν η ριζα της ψυχαγωγιας τους.
Επισης πολλα fighting παιχνιδια ηταν σαφως καλυτερα στο 2D, οπως κλασσικα το Mortal Kombat και το Street Fighter, με το τελευταιο μολις φετος να κανει την μεγαλη αλλαγη και αυτο μετα απο μια δεκαετια+.
Οσων αφορα τα adventures, θα ελεγα οτι τελικα το point and click δειχνει να επιστρεφει στο προσκηνιο, εστω και μεσω της Nintendo. Παιχνιδια οπως το Zelda: Phantom Hourglass, Hotel Dusk, Broken Sword remake δειχνουν πως το συστημα του point and click εαν ανανεωθει και δεν βασιστει στο pixel hunting αλλα στην λογικη και τον καλο σχεδιασμο των γριφων, τοτε βοηθαει παρα πολυ στην ευχαριστηση του τιτλου και στην ομαλη ροη του gameplay.
Ποια ειναι τα παιχνιδια τα οποια θα θελατε να εχουν παραμεινει στο 2d; Ποια πιστευετε οτι ωφελήθηκαν απο την αλλαγη στον τομεα της απεικόνισης;
Προσωπικα πιστευω οτι το 2D δεν πρεπει να υποτιμάται. Ισα ισα που θα επρεπε με την δυναμη των σημερινων μηχανηματων να το εκμεταλευονται ολο και περισσοτερο οι developers. Προφανως και δεν μπορουν ολα τα παιχνιδια να βασιζονται στο 2D, αλλα μερικοι τιτλοι πιστευω οτι ηταν καλυτερη την προηγουμενη γενια, οπως το προσφατως συζητηθεν Broken Sword, ενας τιτλος ο οποιος κατα την γνωμη μου ηταν σαφεστατα καλυτερος και πιο "μαγικος" με 2D γραφικα παρα μετα την μεταβαση στο 3D. Το ιδιο θα ελεγα και για ολους τους παλιους adventure τιτλους, οπου κυριως το κωμικο στοιχειο ηταν η ριζα της ψυχαγωγιας τους.
Επισης πολλα fighting παιχνιδια ηταν σαφως καλυτερα στο 2D, οπως κλασσικα το Mortal Kombat και το Street Fighter, με το τελευταιο μολις φετος να κανει την μεγαλη αλλαγη και αυτο μετα απο μια δεκαετια+.
Οσων αφορα τα adventures, θα ελεγα οτι τελικα το point and click δειχνει να επιστρεφει στο προσκηνιο, εστω και μεσω της Nintendo. Παιχνιδια οπως το Zelda: Phantom Hourglass, Hotel Dusk, Broken Sword remake δειχνουν πως το συστημα του point and click εαν ανανεωθει και δεν βασιστει στο pixel hunting αλλα στην λογικη και τον καλο σχεδιασμο των γριφων, τοτε βοηθαει παρα πολυ στην ευχαριστηση του τιτλου και στην ομαλη ροη του gameplay.
Ποια ειναι τα παιχνιδια τα οποια θα θελατε να εχουν παραμεινει στο 2d; Ποια πιστευετε οτι ωφελήθηκαν απο την αλλαγη στον τομεα της απεικόνισης;
Comment