Πρωτη απο τις τρεις μεγαλες εταιριες της βιομηχανιας λοιπον ηταν η Microsoft. Και προσωπικα, μετα απο αυτα που ειδα, μου θυμισε το γεγονος οτι πρωτη απο τις τρεις μεγαλες εταιριες ειχε κυκλοφορησει την κονσολα νεας γενιας, το ΧΒΟΧ 360.
Τοτε λεγαμε ποιο θα ειναι το κερδος και ποιες οι συνεπειες αυτης της κινησης.
Τωρα πιστευω οτι ηταν η σωστη κινηση.
Ας ξεκινησουμε απο τα βασικα.
Η παρουσιαση αρχισε ακριβως στην ωρα της και οχι πεντε λεπτα πιο νωρις, οπως ηθελε να μας κανει να πιστεψουμε η MS. Με το που αρχισε το show, αρχισαν και οι παρουσιασεις παιχνιδιων. Συγκεκριμενα τα παιχνιδια που παρουσιαστηκαν ειναι τα εξης:
Rock Band Beatles: με το βιντεο και την μουσικη του παιχνιδιου αρχισε η παρουσιαση. Στην σκηνη επαιξαν ενα κομματι των Beatles developers της Harmonix και μετα ειπαν κι ενα γεια η Yoko Ono, o Paul McCartney με τον Ringo Star (οι οποιοι ηταν ξεκαθαρο οτι δεν ειχαν ιδεα απο games και απλα ελεγαν αυτα που τους ειχαν πει, περα απο τις show off κινησεις) και στο τελος επαιξε και το trailer του παιχνιδιου. Πολυ προσεγμενη προσπαθεια, παιχνιδι το οποιο θα κανει τον μπαμπα μας που ακουγε τοτε Beatles να κατουρηθει πανω του.
Joy Ride: ενα live arcade kart game με τα avatars των χρηστων να εχουν τον κυριο ρολο. Πολυ καλη προσπαθεια κατα την γνωμη μου για ενα free game, παιχνιδια που χρειαζονται για να χτυπησουν το Wii.
Tony Hawk Ride : ο "πολυς" Tony Hawk ανεβηκε στην σκηνη με το νεο περιφερειακο skate board για να μας δειξει το νεο του παιχνιδι. Δεν ειδαμε βεβαια τιποτα παρα μονο ενα εκτενες trailer με skaters και in game footage, οποτε δεν καταλαβαμε ακριβως πως λειτουργει το ολο συστημα. Αυτα.
Modern Warfare 2: πολυαναμενομενο gameplay footage σε real time, με χιονισμενο σκηνικο και ακρως ελκηστικο τεχνικο τομεα. Πολυ ψηλα production values και σιγουρο ξεσκισμα στο Live. Σιγουρη επιτυχια.
Final Fantasy XIII : επισης πολυαναμενομενος τιτλος, ο οποιος ομως δεν μας εδειξε τιποτα παραπανω απο τα trailers που ξεραμε. Ειδαμε το τι μπορει να κανει το 360 μαζι με το Final Fantasy, ειδαμε ομως και το πρωτο summon του παιχνιδιου: τον Odin. Drool a little more FF Fans...
Splinter Cell: Conviction: μετα απο παρα πολυ καιρο ο κυριος Sam Fisher επιστρεφει στις οθονες μας, πιο κακος απο ποτε. Το περιμεναμε βεβαια... Κλασσικο Splinter Cell gameplay με διαφορετικη προσεγκιση αυτη την φορα, public stealth και δε συμμαζευεται. Καλο. Πολυ καλο. Και πολυ σουτιδι στην ολη ιστορια!!!! Παρα πολυ καλο!.
Forza Motorsport 3 : Παναγια μου... Τι δωρο...
Οκ, εδω θα σταθω λιγο. Προσωπικα (ως γνησιος guru-fail) δεν το περιμενα σε τετοια εκταση. Ολοι μου λεγαν "Ρε θα το δειιιιιιις" και του ελεγα "και μεχρι τωρα δεν ειχε διαρευσει τιποτα;". Κι ομως το ειδα. Και επαθα πλακα. Τα γραφικα του παιχνιδιου κανουν το Forza 2 να νομιζει οτι ειναι 16bitο Mario Kart. Επισης εκπληρωθηκε μια μεγαλη μου ευχη (που επρεπε να γινει ουτως ή αλλως) και το παιχνιδι εχει in car καμερα ξεχωριστη για καθε αμαξι με το εσωτερικο του. Και απο οτι φαινεται, εκει εχει πεσει τεραστια δουλεια. Και μπραβο στην Turn10, γιατι δεν ειναι δυνατον το GT Prologue να ειναι καλυτερο σε αυτο τον τομεα απο ενα full παιχνιδι, χωρια το PGR4. Επισης το μενου εχει Video Editor σε full HD, full μηχανη για τρακες και ΤΟΥΜΠΕΣ και πολυ καλη φυσικη. In game φαινοταν φανταστικο και δεν νομιζω οτι θα πρεπει απο τον Οκτωβρη και μετα να ασχοληθουμε πλεον με κατι Ιαπωνες τυπους ονοματι Polyphony Digital, οσα επεισοδια του Top Gear κι αν βαλουν στο καναλι τους και οσα ταμπλω του GT-R κι αν σχεδιασουν. Collector's Edition Day One Buy Confirmed. Και υποσχομαι και πολυ καλο ranking στο Live, γιατι θα εχω και gold, αλλα αυτο δε σας ενδιαφερει οποτε παρακατω...
Halo ODST - Reach : Να και μια φορα που μια pic απο ενα forum καταφερνει να εξελιχθει σε πραγματικοτητα. Το HALO ODST το ξεραμε, ξεραμε περι τεινος προκειται και στο irc σχολιασαμε ολοι οι games gurus (hi guys) πως ειναι αρκετα "αμερικανια", ισως σε σημειο που να ξενιζει και λιγο. Αυτο το οποιο (δεν) ειδαμε ηταν το reach, το οποιο μαλλον εξιστορει την αρχη των spartans. Το trailer δεν ηταν τιποτα παραπανω απο λιγα δευτερολεπτα διαστηματος και γης, με καποιες μακρινες εκρηξεις σαν αυτες του τελους του HALO 2 (finish the fight damn it!!! ) και το logo του παιχνιδιου. Οχι ακριβως αυτο που περιμεναμε απο Bungie, αλλα αρκετο για να αρχισει η HALOmania σε μικροτερο βεβαια βαθμο. Καπου εδω να πω οτι τα γραφικα του ODST φαινονταν να ειναι αρκετα βελτιωμενα σε σχεση με του 3, αλλα αυτο ειναι μαλλον εκ των ουκ ανευ.
Alan Wake : ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Gameplay footage του πολυπαθου αυτου τιτλου, ο οποιος θεωρουνταν και απο μερικους νεκρος. Το Alan Wake μου θυμισε αρκετα Silent Hill, κατι το οποιο βεβαια δεν ειναι ιδιαιτερα κακο, γιατι μου θυμισε τα καλα του SH. Πολυ καλα γραφικα φυσικα, φανταστικο ορχηστρικο soundtrack και πολυ, μα παρα πολυ καλα οπτικα εφε και μεταβασεις απο το ενα encounter στο αλλο. Ελπιζουμε να ειναι και ο ολοκληρομενος τιτλος τοσο καλος οσο το trailer.
Crackdown 2 : ΟΚ, το ξεραμε και το περιμεναμε, τι αλλο να πουμε; Ειναι η συνεχεια του Crackdown. Hooray.
Left 4 Dead 2 : Αυτο ομως ηταν οντως ενα μικρο (για πολλους μεγαλο, ε mr. Ramp; ) σοκ. Το καλυτερο multiplayer παιχνιδι διπλα στο Team Fortress εχει συνεχεια, η οποια εκανε την εμφανιση της στην press con της Microsoft. Αρχικα λεγαμε οτι ειναι το Dead Rising, και οντως εμοιαζε ΠΑΡΑ πολυ σαν κατι τετοιο. Ακομα και τα οπλα που χρησιμοποιουσε ο χαρακτηρας στο trailer (το οποιο δεν ηταν in game αλλα teaser) θυμιζαν πολυ αντιστοιχα του Dead Rising. Μεχρι που στο τελευταιο δευτερολεπτο επεσε το Logo (ή Loggo;;;; ) του παιχνιδιου και μας επιασε ολους αδιαβαστους. Πραγματικα αναπαντεχο, και φυσικα παρα πολυ καλα νεα για το XBLive, το οποιο θα εχει ενα σωρο τιτλους να διαχειρηστει (με χαρα) απο τον Σεπτεμβρη και μετα. Μιας και το 'φερε ομως η κουνβεντα για Rising...
Metal Gear Solid: Rising : Yep! Ολοι το ξεραμε, ολοι μπηκαμε στο site του Kojima-san (ο οποιος βγηκε στην σκηνη και τα ειπε σε απτεστα ΑγγλοΙαπωνικα) αλλα κανενας δεν τολμουσε να το πει απ'εξω: νεο Metal Gear, και μαλιστα στο 360. Πρωταγωνιστης αυτη την φορα θα ειναι και παλι ο Raiden (οπως και στο 2), κατι το οποιο μαλλον αφηνει μια γευση αναλατη στους φανατικους του franchise (count me in). Ομως με αυτη την ανακοινωση σπανε πλεον ολοκληρωτικα οι μεγαλες αποκλειστηκοτητες που ειχε καποτε η SONY. Kαι αυτο λεει πολλα. Ή τουλαχιστον ελεγε μεχρι την στιγμη που ειδαμε αυτο το οποιο κανεις, μα ΚΑΝΕΙΣ δεν περιμενε να δει σε αυτη την Ε3...
Καποια στιγμη λοιπον μπαινει μεσα ο Steven Spielberg. Ναι, ο γνωστος. Μπαινει και αρχιζει και λεει οτι τα παιχνιδια ειναι πολυπλοκα και οτι ψαχνουν νεους τροπους για να φερουν ολο και περισσοτερο κοσμο στα παιχνιδια με απλουστερους τροπους αλλυλεπιδρασεις. Λεμε ΟΚ, θα δουμε κατι... Ωρε τι κατι ηταν αυτο;;;;;!!!!!!!
Τοτε λεγαμε ποιο θα ειναι το κερδος και ποιες οι συνεπειες αυτης της κινησης.
Τωρα πιστευω οτι ηταν η σωστη κινηση.
Ας ξεκινησουμε απο τα βασικα.
Η παρουσιαση αρχισε ακριβως στην ωρα της και οχι πεντε λεπτα πιο νωρις, οπως ηθελε να μας κανει να πιστεψουμε η MS. Με το που αρχισε το show, αρχισαν και οι παρουσιασεις παιχνιδιων. Συγκεκριμενα τα παιχνιδια που παρουσιαστηκαν ειναι τα εξης:
Rock Band Beatles: με το βιντεο και την μουσικη του παιχνιδιου αρχισε η παρουσιαση. Στην σκηνη επαιξαν ενα κομματι των Beatles developers της Harmonix και μετα ειπαν κι ενα γεια η Yoko Ono, o Paul McCartney με τον Ringo Star (οι οποιοι ηταν ξεκαθαρο οτι δεν ειχαν ιδεα απο games και απλα ελεγαν αυτα που τους ειχαν πει, περα απο τις show off κινησεις) και στο τελος επαιξε και το trailer του παιχνιδιου. Πολυ προσεγμενη προσπαθεια, παιχνιδι το οποιο θα κανει τον μπαμπα μας που ακουγε τοτε Beatles να κατουρηθει πανω του.
Joy Ride: ενα live arcade kart game με τα avatars των χρηστων να εχουν τον κυριο ρολο. Πολυ καλη προσπαθεια κατα την γνωμη μου για ενα free game, παιχνιδια που χρειαζονται για να χτυπησουν το Wii.
Tony Hawk Ride : ο "πολυς" Tony Hawk ανεβηκε στην σκηνη με το νεο περιφερειακο skate board για να μας δειξει το νεο του παιχνιδι. Δεν ειδαμε βεβαια τιποτα παρα μονο ενα εκτενες trailer με skaters και in game footage, οποτε δεν καταλαβαμε ακριβως πως λειτουργει το ολο συστημα. Αυτα.
Modern Warfare 2: πολυαναμενομενο gameplay footage σε real time, με χιονισμενο σκηνικο και ακρως ελκηστικο τεχνικο τομεα. Πολυ ψηλα production values και σιγουρο ξεσκισμα στο Live. Σιγουρη επιτυχια.
Final Fantasy XIII : επισης πολυαναμενομενος τιτλος, ο οποιος ομως δεν μας εδειξε τιποτα παραπανω απο τα trailers που ξεραμε. Ειδαμε το τι μπορει να κανει το 360 μαζι με το Final Fantasy, ειδαμε ομως και το πρωτο summon του παιχνιδιου: τον Odin. Drool a little more FF Fans...
Splinter Cell: Conviction: μετα απο παρα πολυ καιρο ο κυριος Sam Fisher επιστρεφει στις οθονες μας, πιο κακος απο ποτε. Το περιμεναμε βεβαια... Κλασσικο Splinter Cell gameplay με διαφορετικη προσεγκιση αυτη την φορα, public stealth και δε συμμαζευεται. Καλο. Πολυ καλο. Και πολυ σουτιδι στην ολη ιστορια!!!! Παρα πολυ καλο!.
Forza Motorsport 3 : Παναγια μου... Τι δωρο...
Οκ, εδω θα σταθω λιγο. Προσωπικα (ως γνησιος guru-fail) δεν το περιμενα σε τετοια εκταση. Ολοι μου λεγαν "Ρε θα το δειιιιιιις" και του ελεγα "και μεχρι τωρα δεν ειχε διαρευσει τιποτα;". Κι ομως το ειδα. Και επαθα πλακα. Τα γραφικα του παιχνιδιου κανουν το Forza 2 να νομιζει οτι ειναι 16bitο Mario Kart. Επισης εκπληρωθηκε μια μεγαλη μου ευχη (που επρεπε να γινει ουτως ή αλλως) και το παιχνιδι εχει in car καμερα ξεχωριστη για καθε αμαξι με το εσωτερικο του. Και απο οτι φαινεται, εκει εχει πεσει τεραστια δουλεια. Και μπραβο στην Turn10, γιατι δεν ειναι δυνατον το GT Prologue να ειναι καλυτερο σε αυτο τον τομεα απο ενα full παιχνιδι, χωρια το PGR4. Επισης το μενου εχει Video Editor σε full HD, full μηχανη για τρακες και ΤΟΥΜΠΕΣ και πολυ καλη φυσικη. In game φαινοταν φανταστικο και δεν νομιζω οτι θα πρεπει απο τον Οκτωβρη και μετα να ασχοληθουμε πλεον με κατι Ιαπωνες τυπους ονοματι Polyphony Digital, οσα επεισοδια του Top Gear κι αν βαλουν στο καναλι τους και οσα ταμπλω του GT-R κι αν σχεδιασουν. Collector's Edition Day One Buy Confirmed. Και υποσχομαι και πολυ καλο ranking στο Live, γιατι θα εχω και gold, αλλα αυτο δε σας ενδιαφερει οποτε παρακατω...
Halo ODST - Reach : Να και μια φορα που μια pic απο ενα forum καταφερνει να εξελιχθει σε πραγματικοτητα. Το HALO ODST το ξεραμε, ξεραμε περι τεινος προκειται και στο irc σχολιασαμε ολοι οι games gurus (hi guys) πως ειναι αρκετα "αμερικανια", ισως σε σημειο που να ξενιζει και λιγο. Αυτο το οποιο (δεν) ειδαμε ηταν το reach, το οποιο μαλλον εξιστορει την αρχη των spartans. Το trailer δεν ηταν τιποτα παραπανω απο λιγα δευτερολεπτα διαστηματος και γης, με καποιες μακρινες εκρηξεις σαν αυτες του τελους του HALO 2 (finish the fight damn it!!! ) και το logo του παιχνιδιου. Οχι ακριβως αυτο που περιμεναμε απο Bungie, αλλα αρκετο για να αρχισει η HALOmania σε μικροτερο βεβαια βαθμο. Καπου εδω να πω οτι τα γραφικα του ODST φαινονταν να ειναι αρκετα βελτιωμενα σε σχεση με του 3, αλλα αυτο ειναι μαλλον εκ των ουκ ανευ.
Alan Wake : ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Gameplay footage του πολυπαθου αυτου τιτλου, ο οποιος θεωρουνταν και απο μερικους νεκρος. Το Alan Wake μου θυμισε αρκετα Silent Hill, κατι το οποιο βεβαια δεν ειναι ιδιαιτερα κακο, γιατι μου θυμισε τα καλα του SH. Πολυ καλα γραφικα φυσικα, φανταστικο ορχηστρικο soundtrack και πολυ, μα παρα πολυ καλα οπτικα εφε και μεταβασεις απο το ενα encounter στο αλλο. Ελπιζουμε να ειναι και ο ολοκληρομενος τιτλος τοσο καλος οσο το trailer.
Crackdown 2 : ΟΚ, το ξεραμε και το περιμεναμε, τι αλλο να πουμε; Ειναι η συνεχεια του Crackdown. Hooray.
Left 4 Dead 2 : Αυτο ομως ηταν οντως ενα μικρο (για πολλους μεγαλο, ε mr. Ramp; ) σοκ. Το καλυτερο multiplayer παιχνιδι διπλα στο Team Fortress εχει συνεχεια, η οποια εκανε την εμφανιση της στην press con της Microsoft. Αρχικα λεγαμε οτι ειναι το Dead Rising, και οντως εμοιαζε ΠΑΡΑ πολυ σαν κατι τετοιο. Ακομα και τα οπλα που χρησιμοποιουσε ο χαρακτηρας στο trailer (το οποιο δεν ηταν in game αλλα teaser) θυμιζαν πολυ αντιστοιχα του Dead Rising. Μεχρι που στο τελευταιο δευτερολεπτο επεσε το Logo (ή Loggo;;;; ) του παιχνιδιου και μας επιασε ολους αδιαβαστους. Πραγματικα αναπαντεχο, και φυσικα παρα πολυ καλα νεα για το XBLive, το οποιο θα εχει ενα σωρο τιτλους να διαχειρηστει (με χαρα) απο τον Σεπτεμβρη και μετα. Μιας και το 'φερε ομως η κουνβεντα για Rising...
Metal Gear Solid: Rising : Yep! Ολοι το ξεραμε, ολοι μπηκαμε στο site του Kojima-san (ο οποιος βγηκε στην σκηνη και τα ειπε σε απτεστα ΑγγλοΙαπωνικα) αλλα κανενας δεν τολμουσε να το πει απ'εξω: νεο Metal Gear, και μαλιστα στο 360. Πρωταγωνιστης αυτη την φορα θα ειναι και παλι ο Raiden (οπως και στο 2), κατι το οποιο μαλλον αφηνει μια γευση αναλατη στους φανατικους του franchise (count me in). Ομως με αυτη την ανακοινωση σπανε πλεον ολοκληρωτικα οι μεγαλες αποκλειστηκοτητες που ειχε καποτε η SONY. Kαι αυτο λεει πολλα. Ή τουλαχιστον ελεγε μεχρι την στιγμη που ειδαμε αυτο το οποιο κανεις, μα ΚΑΝΕΙΣ δεν περιμενε να δει σε αυτη την Ε3...
Καποια στιγμη λοιπον μπαινει μεσα ο Steven Spielberg. Ναι, ο γνωστος. Μπαινει και αρχιζει και λεει οτι τα παιχνιδια ειναι πολυπλοκα και οτι ψαχνουν νεους τροπους για να φερουν ολο και περισσοτερο κοσμο στα παιχνιδια με απλουστερους τροπους αλλυλεπιδρασεις. Λεμε ΟΚ, θα δουμε κατι... Ωρε τι κατι ηταν αυτο;;;;;!!!!!!!
Project Natal
To Project Natal ειναι η απαντηση στο Wii. Ειναι αυτο το οποιο καποτε αποκαλουσαμε για πλακα Nintendo ON. Ειναι το επομενο βημα στην ηλεκτρονικη διασκεδαση, η πιο σημαντικη καινοτομια τα τελευταια 20 χρονια στην interactive τεχνολογια.
Το natal αποτελειται απο εναν σενσορα ο οποιος αναλυει σε πραγματικο χρονο ΟΛΕΣ τις κινησεις του σωματος του παικτη, και τις μεταφερει στην οθονη. Κουνας χερι; Κουνιεται το χερι του avatar. Κουνας κεφαλι; Το ιδιο. Ξεσκιζεσαι να χωροπηδας; Το avatar σε ακολουθει. Αυτο που καποτε βλεπαμε σε ταινιες (minority report) ειναι πλεον πολυ κοντα μας. ΜΕ τις κινησεις του χεριου ο χρηστης εχει ολοκληροτικο ελεγχο καθε λειτουργιας του παιχνιδιου, της κονσολας ή της υπηρεσιας που βλεπει στην οθονη του. Κινει τα παντα, επιλεγει τα παντα, εχει απολυτο ελεγχο.
Τα demos που ειδαμε ηταν ολα σε πραγματικο χρονο, ολα πανω στην σκηνη του LA Conv.Center και ολα εντυπωσιακα. Ενα demo ομως ηταν μαγνητοσκοπημενο, και ηταν αυτο το οποιο εκανε ολο τον κοσμο να τριβει τα ματια του και να τσιμπιεται για να δει εαν ειναι ξυπνιος ή ονειρευεται.
Ο Peter Molyneux ανεβηκε στην σκηνη, και αντι για φανφαρες και υποσχεσεις που λεει συνηθως, μας εδειξε ενα βιντεο. Το βιντεο αυτο λοιπον περιειχε μια μεγαλη οθονη, μια κοπελα (αληθινη, θα καταλαβετε γιατι το λεω) και ενα ομορφο περιβαλλον φυσης μεσα σε μια οθονη. Καποια στιγμη απο αυτο το περιβαλλον ξεπροβαλει ενα αγορι, ονοματι Milo. Ο Milo λοιπον ειναι μια προσωπικοτητα, ενας in game χαρακτηρας, μια ΑΙ. Καποια στιγμη λοιπον η ΑΙ αρχιζει και ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ με την κοπελα. Η κοπελα τον ρωταει εαν εκανε τα μαθηματα του. Αυτος απανταει. Μετα ο Milo, και αφοτου εχουν ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ μαζι μεσα στο παιχνιδι με την κοπελα (η οποια δεν ειχε virtual αντιπροσωπο στο παιχνιδι, ηταν απλα μπροστα στην οθονη και στο natal), της πεταει ενα ζευγαρι γυαλια για να κανει κατι στην επιφανεια της λιμνης που ηταν διπλα τους.
Η κοπελα ΣΚΥΒΕΙ στον ΑΛΗΘΙΝΟ κοσμο, και κανει την κινηση που υποδυκνυει οτι επιασε τα γυαλια. Ο Milo μεσα απο την οθονη της δειχνει με πιο τροπο θα πρεπει να φορεσει τα γυαλια (κανοντας trigger ουσιαστικα του επομενου event) και αυτη οντως τα "φοραει". Αμεσως η οθονη μεταβαινει πανω απο την επιφανεια της λιμνης, οπου (και εδω ειναι ενα απο τα απιστευτα του ολου θεματος) ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΕΡΟ! Αμεσως αυτη αρχιζει και παιζει με το νερο, κουνοντας τα χερια της μπροστα απο την οθονη και βλεποντας το νερο να αντιδρα ρεαλιστικα στις κινησεις της...
Μετα απο αυτο το συμβαν ο Milo λεει στην κοπελα να του ζωγραφησει κατι. Αυτη παιρνει ενα χαρτι Α4, ζωγραφιζει πανω κατι και το ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ (μεσω μιας κινησης προς το πανω μερος της οθονης) στον Milo (οπου εκει στο πανω μερος της οθονης ειναι και το natal, το οποιο αμεσα αναγνωριζει και σκαναρει το χαρτι). O Milo το βλεπει, και ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ "Α, αυτο ειναι (αν θυμαμαι καλα) ενα πορτοκαλι"!!!!!
Kαπου εδω ο Molyneux τελειωνει το βιντεο, λεγοντας οτι αυτος ειναι ο τροπος που θελει να αλυλεπιδρα ο χρηστης με το παιχνιδι, με φυσικοτητα και ροη. Οτι το κυριοτερο εμποδιο μεχρι τωρα ηταν το χειρηστηριο, και οτι πλεον μεταβαινουμε στην εποχη οπου το χειρηστηριο ειναι ο ιδιος ο παικτης.
Μετα απο αυτο πραγματικα δεν ξερω το τι μπορει να μας δειξουν οι υπολοιπες εταιριες για να μας εντυπωσιασουν. Η βομβα της MS δεν ηταν καποιο παιχνιδι, ηταν η εξελιξη και η επανασταση στον χειρισμο του gaming. Προσωπικα θεωρω πολυ δυσκολο να δουμε το natal μεσα στα επομενα 2-3 χρονια, αλλα ο Don Matrick ειπε οτι το natal θα ειναι bundled οταν κυκλοφορησει με καθε XBOX και θα παιζει και σε καθε παλαιοτερο 360.
Επισης Θεωρω οτι ο κλασσικος τροπος χειρισμου δεν θα αλλαξει τοσο ευκολα, γιατι στην τελικη οι παικτες εχουν συνηθησει τοσα χρονια με τα χειρηστηρια, και φυσικα υπαρχει και τo PC σαν πλατφορμα, οπου οι PC gamers θα βγαλουν σπυρια αν τους πει καποιος οτι απο εδω και περα ετσι θα παιζουν τα fps.
Τελος να πω οτι η MS ανακοινωσε συμφωνιες με την Last.fm, SKY HD και πως καποια στιγμη βγηκε και ο Cliff Blezinsky μαζι με ενα αλλο ρεμαλι της Epic για να παρουσιασουν εναν 2.5D metroid rip off τιτλο ονοματι Shadow.....κατι τελος παντων (ναι τοσο πολυ μας αρεσε που δεν κρατησαμε ουτε το ονομα του, βασικα ηταν λες και η SAMUS εγινε Bionic Commando και πηγε να βρει πολικες αρκουδες και ρομποτ στην ζουγκλα), αλλα καλυτερα να μην εβγαιναν γιατι μολις ειδαμε EPIC ειπαμε οτι θα δουμε κανα καλο Gears Stuff ή κατι τετοιο, αλλα @@.
Συνολικα πολυ εντυπωσιακη παρουσιαση, πολλα νεα, πολυ υλικο για κουβεντα και προσωπικα την θεωρω μια απο τις 5 καλυτερες press cons που εχουν γινει ποτε στην Ε3.
TALK!
Το natal αποτελειται απο εναν σενσορα ο οποιος αναλυει σε πραγματικο χρονο ΟΛΕΣ τις κινησεις του σωματος του παικτη, και τις μεταφερει στην οθονη. Κουνας χερι; Κουνιεται το χερι του avatar. Κουνας κεφαλι; Το ιδιο. Ξεσκιζεσαι να χωροπηδας; Το avatar σε ακολουθει. Αυτο που καποτε βλεπαμε σε ταινιες (minority report) ειναι πλεον πολυ κοντα μας. ΜΕ τις κινησεις του χεριου ο χρηστης εχει ολοκληροτικο ελεγχο καθε λειτουργιας του παιχνιδιου, της κονσολας ή της υπηρεσιας που βλεπει στην οθονη του. Κινει τα παντα, επιλεγει τα παντα, εχει απολυτο ελεγχο.
Τα demos που ειδαμε ηταν ολα σε πραγματικο χρονο, ολα πανω στην σκηνη του LA Conv.Center και ολα εντυπωσιακα. Ενα demo ομως ηταν μαγνητοσκοπημενο, και ηταν αυτο το οποιο εκανε ολο τον κοσμο να τριβει τα ματια του και να τσιμπιεται για να δει εαν ειναι ξυπνιος ή ονειρευεται.
Ο Peter Molyneux ανεβηκε στην σκηνη, και αντι για φανφαρες και υποσχεσεις που λεει συνηθως, μας εδειξε ενα βιντεο. Το βιντεο αυτο λοιπον περιειχε μια μεγαλη οθονη, μια κοπελα (αληθινη, θα καταλαβετε γιατι το λεω) και ενα ομορφο περιβαλλον φυσης μεσα σε μια οθονη. Καποια στιγμη απο αυτο το περιβαλλον ξεπροβαλει ενα αγορι, ονοματι Milo. Ο Milo λοιπον ειναι μια προσωπικοτητα, ενας in game χαρακτηρας, μια ΑΙ. Καποια στιγμη λοιπον η ΑΙ αρχιζει και ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ με την κοπελα. Η κοπελα τον ρωταει εαν εκανε τα μαθηματα του. Αυτος απανταει. Μετα ο Milo, και αφοτου εχουν ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ μαζι μεσα στο παιχνιδι με την κοπελα (η οποια δεν ειχε virtual αντιπροσωπο στο παιχνιδι, ηταν απλα μπροστα στην οθονη και στο natal), της πεταει ενα ζευγαρι γυαλια για να κανει κατι στην επιφανεια της λιμνης που ηταν διπλα τους.
Η κοπελα ΣΚΥΒΕΙ στον ΑΛΗΘΙΝΟ κοσμο, και κανει την κινηση που υποδυκνυει οτι επιασε τα γυαλια. Ο Milo μεσα απο την οθονη της δειχνει με πιο τροπο θα πρεπει να φορεσει τα γυαλια (κανοντας trigger ουσιαστικα του επομενου event) και αυτη οντως τα "φοραει". Αμεσως η οθονη μεταβαινει πανω απο την επιφανεια της λιμνης, οπου (και εδω ειναι ενα απο τα απιστευτα του ολου θεματος) ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΕΡΟ! Αμεσως αυτη αρχιζει και παιζει με το νερο, κουνοντας τα χερια της μπροστα απο την οθονη και βλεποντας το νερο να αντιδρα ρεαλιστικα στις κινησεις της...
Μετα απο αυτο το συμβαν ο Milo λεει στην κοπελα να του ζωγραφησει κατι. Αυτη παιρνει ενα χαρτι Α4, ζωγραφιζει πανω κατι και το ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ (μεσω μιας κινησης προς το πανω μερος της οθονης) στον Milo (οπου εκει στο πανω μερος της οθονης ειναι και το natal, το οποιο αμεσα αναγνωριζει και σκαναρει το χαρτι). O Milo το βλεπει, και ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ "Α, αυτο ειναι (αν θυμαμαι καλα) ενα πορτοκαλι"!!!!!
Kαπου εδω ο Molyneux τελειωνει το βιντεο, λεγοντας οτι αυτος ειναι ο τροπος που θελει να αλυλεπιδρα ο χρηστης με το παιχνιδι, με φυσικοτητα και ροη. Οτι το κυριοτερο εμποδιο μεχρι τωρα ηταν το χειρηστηριο, και οτι πλεον μεταβαινουμε στην εποχη οπου το χειρηστηριο ειναι ο ιδιος ο παικτης.
Μετα απο αυτο πραγματικα δεν ξερω το τι μπορει να μας δειξουν οι υπολοιπες εταιριες για να μας εντυπωσιασουν. Η βομβα της MS δεν ηταν καποιο παιχνιδι, ηταν η εξελιξη και η επανασταση στον χειρισμο του gaming. Προσωπικα θεωρω πολυ δυσκολο να δουμε το natal μεσα στα επομενα 2-3 χρονια, αλλα ο Don Matrick ειπε οτι το natal θα ειναι bundled οταν κυκλοφορησει με καθε XBOX και θα παιζει και σε καθε παλαιοτερο 360.
Επισης Θεωρω οτι ο κλασσικος τροπος χειρισμου δεν θα αλλαξει τοσο ευκολα, γιατι στην τελικη οι παικτες εχουν συνηθησει τοσα χρονια με τα χειρηστηρια, και φυσικα υπαρχει και τo PC σαν πλατφορμα, οπου οι PC gamers θα βγαλουν σπυρια αν τους πει καποιος οτι απο εδω και περα ετσι θα παιζουν τα fps.
Τελος να πω οτι η MS ανακοινωσε συμφωνιες με την Last.fm, SKY HD και πως καποια στιγμη βγηκε και ο Cliff Blezinsky μαζι με ενα αλλο ρεμαλι της Epic για να παρουσιασουν εναν 2.5D metroid rip off τιτλο ονοματι Shadow.....κατι τελος παντων (ναι τοσο πολυ μας αρεσε που δεν κρατησαμε ουτε το ονομα του, βασικα ηταν λες και η SAMUS εγινε Bionic Commando και πηγε να βρει πολικες αρκουδες και ρομποτ στην ζουγκλα), αλλα καλυτερα να μην εβγαιναν γιατι μολις ειδαμε EPIC ειπαμε οτι θα δουμε κανα καλο Gears Stuff ή κατι τετοιο, αλλα @@.
Συνολικα πολυ εντυπωσιακη παρουσιαση, πολλα νεα, πολυ υλικο για κουβεντα και προσωπικα την θεωρω μια απο τις 5 καλυτερες press cons που εχουν γινει ποτε στην Ε3.
TALK!
Comment