Περναμε στην τριτη και τελευταια Press Con μεγαλης εταιριας, της SONY.
Τα φωτα ηταν ουτως ή αλλως στραμενα πανω της διοτι ολον αυτον τον καιρο κυκλοφορουσαν διαφορες φημες, περι λεπτου PS3 (didn't happen) και περι μειωσης της τιμης του PS3 (didn't happen either), ενω οπως ειπε και ο ιδιος ο Kaz Hirai, το PSP GO ηταν το worst kept secret της βιομηχανιας. Μετα και την φοβερη παρουσιαση της Microsoft που τραβηξε την προσοχη του κοσμου με το Natal, η SONY χρειαζονταν μια πολυ καλη παρουσια στην φετινη Ε3, για να αποδειξει στον κοσμο ο,τι προσπαθει να αποδειξει στον εαυτο της ολη την χρονια: οτι το brand PlayStation ειναι παρον, δυνατον και ετοιμο για μεγαλα πραγματα.
Η SONY δεν απογοητευσε.
Ας περασουμε στα παιχνιδια και τις πιο σημαντικες κατ'εμε ανακοινωσεις της SONY στην Ε3 με σειρα παρουσιασεως.
Η SONY αρχισε καπως οπως και η MS, με ενα πολυ γνωστο συγκροτημα, τους Queen. Ομως το βιντεο της ηταν ενα ομορφο μειγμα hardware και Software για τις πλατφορμες της. Παμε λοιπον στα παιχνιδια:
Uncharted 2: Among Thieves: To Uncharted εκανε ενα πολυ δυνατον ντεπουτο για την παρουσιαση της SONY. Φοβερο draw distance, καταπληκτικα particle effects, δυναμικοι χαρακτηρες και πολυ μα παρα πολυ δραση. Ελικοπτερα να πυροβολουν, σπιτια να ανατιναζονται, εκρηξεις και γενικοτερος πανικος. Τo Ucharted 2 δειχνει οτι και φετος θα κανει επιτυχημενη πορεια στις πωλησεις, ενω θα υπαρξει και μια multiplayer beta του τιτλου συντομα.
MAG (Massive Action Game): To πρωτο ομως πραγματικο WOW το ειχαμε στο MAG, εναν τιτλο ο οποιος παιζεται multiplayer με ως και 256 παικτες ταυτοχρονα. Και αυτο δεν ειναι απλα ανακοινωση, αλλα στην παρουσιαση ειδαμε με τα ματια μας ενα 50 vs 50 game με παικτες απο ολο τον κοσμο, με ελαχιστον lag και εξωφρενικη δραση. Εαν το παιχνιδι ειναι τοσο καλο οσο δειχνει, θα παιξει σοβαρη υποψηφιοτητα για το top played game του PSN για πολυ καιρο.
Καπου εδω πηρε την σκυταλη το PSP, και μετα την παρουσιαση του PSP Go (το οποιο μπορει να μην διαφερει σαν gaming console απο τον πρωκατοχο του, αλλα σαν Media player ειναι σαφως καλυτερα στημενο μηχανημα) αρχισαν να πεφτουν βροχη τα παιχνιδια για την πλατφορμα.
Gran Turismo Mobile: OK, θα το παρω λιγο προσωπικα το ζητημα και θα πω ενα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ! Το GT mobile θα ηταν launch τιτλος του πρωτου PSP. Αντ'αυτου το βλεπουμε αρκετα χρονια μετα, ετοιμο ομως να παρει την θεση του καλυτερου και πιο ολοκληρωμενου racing game σε handheld. Παρατηρησα οτι εμοιαζε πολυ στο GT4 του PS2, και αυτο με κανει να αναρωτιεμαι: προς τι ολη αυτη η καθυστερηση; Ενα παιχνιδι το οποιο θα επρεπε να εχει βγαλει ακομα και sequel στο PSP κυκλοφορει με τοση καθυστερηση, ωστε να αναφωνουμε "αμην". Μονο ο Δουκας εμεινε παραπανω στο ραφι...
Metal Gear Solid: Peace Maker: Εδω ειναι η δευτερη εκπληξη της SONY. Ενας πληρης, αυτονομος και εντελως νεος τιτλος Metal Gear αποκλειστικα για το PSP. Το παχνιδι ειναι το true sequel του MGS3:Snake Eater και εκτιλησεται κατα το 1970, οταν ο Bigg Boss εχει δημιουργησει την Outer Heaven. Ετσι καλυπτεται και το τελευταιο κενο που υπηρχε στην ιστορια του MGS. Ο τιτλος δειχνει φανταστικος για handheld, με ολο το ρεπερτοριο κινησεων του Snake στα χερια του παικτη, ενω τεχνικα πλησιαζει πολυ το PS2, ενω το trailer αφηνε υπονειες και για multiplayer δραση. Ενα παρα πολυ δυνατο παιχνιδι για το PSP.
Καπου εδω επαιξε ενα βιντεο με πολλα παιχνιδια τα οποια θα κυκλοφορησουν για το psp. Τα σημαντικοτερα απο αυτα ειναι:
Resident Evil
Motorstorm
Little Big Planet
Soul Callibur
Monster Hunter
Assassin's Creed Bloodlines
Rock Band Unplugged
Μετα απο αυτο το βιντεο ανακοινωθηκε η τριτη κατα σειρα εκπληξη: ενα εντελως νεο IP απο την Rockstar, αποκλειστικο για PS3. Το παιχνιδι θα λεγεται Agent και ο παικτης θα παιζει τον ρολο ενος κατασκοπου των 70s, ενω η δραση θα εκτιλησεται σε ολον τον κοσμο. Δεν ειδαμε καποια εικονα ή τιποτα σχετικο, αλλα απο μονη της αυτη η ανακοινωση ειναι πολυ σημαντικη.
Και περναμε στον τομεα Square - Enix. Και λεω τομεα, γιατι ολοι μας ξεραμε τι προκειται να δουμε.
Ή τουλαχιστον ετσι νομιζαμε...
Ειδαμε λοιπον ενα σχετικα μεγαλο in-game trailer του Final Fantasy XIII. Πολθ ομορφα γραφικα, εξαιρετικες σκηνες μαχης και animation fluid as water, πολυ καλο draw distance και γενικα μια γεματη σχετικα παρουσιαση του τιτλου. Με το που τελειωσε η αναφορα σε αυτον ομως, ηρθε η βομβα...
Final Fantasy XIV: Κυριολεκτικα απο το ΠΟΥΘΕΝΑ ηρθε το επομενος μεγαλος τιτλος της Square - Enix. Ενα μεγαλο trailer το οποιο εδειχνε φανταστικα τοπια, τα οποια ομως σε καποιον απο την παρεα του IRC θυμιζαν πολλα...
Ναι, ο Ground_Zero φωναζε οτι αυτο ειναι το FFXI online. Και δεν ειχε αδικο. Μονο που δεν ειχε και ακριβως δικιο. Το παιχνιδι λοιπον ειναι το 14ο μερος της σειρας, αλλα ειναι online για το PS3, ενω δεν ειπωθηκε τιποτα για το αν θα ειναι διαθεσιμο και για PC. Οπως και να εχει, η βομβα ηταν 14ων μεγατονων...
ΜΕτα απο αυτο μενει τιποτα αλλο; Μωρε μενει...
Assassin's Creed 2: Εγραψα για το παιχνιδι στο ποστ μου για την Ubi, ομως το ακατανοητο συνεβει: οι ατιμοι εδειξαν το μοναδικο real time in game footage στην παρουσιαση της SONY! OK, marketing plan. Σε αυτο λοιπον ο νεος ηρωας του παιχνιδιου φαινεται να κινηται με πολυ μεγαλυτερη ευκολια απο οτι στο πρωτο μερος, το animation του ειναι φανταστικο, το draw distance τεινει στο απειρο ενω πλεον θα συνεργαζεται με ατομα της κοινωνιας της Φλωρεντιας, ενας απο τους οποιους ειναι και ο Leonardo Da Vinci. Αυτα τα ατομα λοιπον θα παρεχουν διαφορα εργαλεια στον ηρωα για να του κανουν πιο ευκολη την ζωη. Ετσι ο da Vinci δινει στον ηρωα το πρωτοτυπο ανεμοπτερο του, ωστε να μπορει αυτος να εισβαλει σε οικιες οπου δεν υπαρχει εναλλακτικος τροπος. Το demo ηταν πολυ καλο, παρουσιασε αρκετα νεες κινησεις και εντυπωσιασε αρκετα, δειχνοντας βελτιωμενο εκει που πρεπει σε σχεση μετον προηγουμενο τιτλο.
Mod Nation Racers: To XBOX 360 εχει πλεον το Joy Ride. Η Ninty εχει το Mario Kart. Η SONY τι εχει; Το MNR. Ενα kart racer το οποιο βαζει με την μια σας στοχο την κορυφη παρουσιαζοντας στοιχεια Little Big Planet: απειρο customization, ολα τα στοιχεια ενος καλου kart racer και το κερασακι στην τουρτα (ή μαλλον η κερασια!!!! ), εναν απιστευτα ευκολο αλλα φοβερο track editor. Παιρνοντας λοιπον το αμαξακι του, ο παικτης μπορει σε real time να κατασκευαζει δρομους, βουνα, χωραφια, λαγκαδια, πινακιδες, να βαζει μεσα προβατα και ο Θεος ξερει τι αλλο, μεσα σε ελαχιστο χρονο και με τεραστια απλοτητα και ευκολια. Μαλιστα στο demo που ειδαμε, ο παικτης κατασκευασε μια πολυ ομορφη αν και απλη πιστα με αρκετα διαφορετικες επιφανειες μεσα σε 5 λεπτα, μια πιστα που καποτε θα ηθελαν μηνες οι Developers για να κατασκευασουν. ΜΑλιστα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το γεγονος οτι η περιοχη οπου μπορεις να κατασκευασεις την πιστα ηταν αχανης, ενω το render δεν κρατησε παραπανω απο 1 δευτερολεπτο! Θεωρω πολυ δυνατο τιτλο τον συγκεκριμενο για το ευρυ κοινο του PS3.
Last Guardian: Ή αλλιως Project Trico. Το μονο που ειδαμε απο το παιχνιδι ηταν το ιδιο trailer που ειχαμε δει καποιες βδομαδες πριν, με το παιδακι στο καστρο και το τεραστιο πουλι-ποντικι-whatevah. Μονο το επισημο ονομα λοιπον μας εμεινε απο εδω.
Gran Turismo 5: Αλλο ενα τεραστιο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το GT5 παρουσιαστηκε, χωρις ομως in game footage με hud, παρα μονο με τα γνωστης ποιοτητας βιντεο της Polyphony. Το νεο ειναι τα licenses απο WRC και Nascar που εχει το παιχνιδι, οποτε +1 για αυτο. Ομως απο το trailer δεν φανηκε καθολου εαν το παιχνιδι θα εχει οντως τελικα πληρες damage model, κατι το οποιο αμεσως το καθυστα υποδεεστερο του Forza 3, το οποιο και κερδιζει πλεον τις εντυπωσεις.
God Of War 3: Ή μαλλον God of Gore. Γιατι τοσο αιμα ειχα να δω πολυ καιρο. Ο Kratos τα εχει παρει γενικα πολυ ασχημα, βγαζει φτερα, βγαζει λεπιδες, χωνει μπουνιδια και κλοτσιδια σε οτιδηποτε βρει μπροστα του που να μην εχει βυζια και στριγκακι και κοπαναει αβερτα. Ο,τι ακριβως θελαμε δηλαδη!!! Την εμφανιση του στα πρωτα λεπτα κανει στο αρμα του ο Θεος Ηλιος, ο οποιος εχει στειλει ενα lava giant να σμπαραλιαζει μια ολοκληρη πολη, συνηθισμενα πραγματα δηλαδη για το παιχνιδι. Τελικα η αρχαια Ελλαδα ειχε πολυ ξυλο... Ο Κρατος ανεβαινει ή μαλλον κρεμιεται απο αρπιες για να μεταφερθει εναεριως (και αιματηρως φυσικα, ή μηπως περιμενατε να την γλυτωσει το πουλι; ) ενω πλεον τα combo μετρανε αρκετα παραπανω απο τους προηγουμενους τιτλους. Κοινως αυτο που θελαμε το ειδαμε απο το παιχνιδι και ολα οκ και ενταξει.
Τελος, αυτο που ειδαμε επισης σαν tech demo ηταν το motion controller της SONY, το οποιο εμοιαζε σαν ενα μικροφωνο με χρωματιστη μπαλιτσα πανω του. Το hardware μετεφερε 1 προ 1 τις κινησεις του παικτη, ομως απο οτι καταλαβαινεται δεν ηταν τοσο συναρπαστικο και συνταρακτικο απο οτι ηταν το Natal της MS, κατι το οποιο φανηκε και στην αντιδραση του κοινου οσο και στην παρουσιαση των ιδιων των developers (προσωπικα διεκρινα μια μικρη απογοητευση στον τροπο με τον οποιο μιλουσαν, δεν νομιζω να ηταν μονο η δικη μου ιδεα). Αυτο λοιπον το motion controller ειναι ακομα σε σταδιο εξελιξης, και δεν δειχνει τοσο ετοιμο οσο το natal.
Η γενικοτερη εικονα ομως ειναι πολυ θετικη. Ηταν μια πληρης παρουσιαση, με τα νουμερακια της, με τα παιχνιδακια της και με τα gimmickακια της. Θεωρω παρα πολυ δυνατο το lineup του PSP, και ουσιαστικα καιρος ηταν γιατι το μηχανημα μεχρι τωρα ειχε μονο μεταφορες απο το PS2 και παιχνιδια σχετικα μετρια. Αν και δεν ειδαμε ενα νεο Riiiiiiiiiiiiidge RACER, ειδαμε πολυ πραμα απο το PSP και το PS3, ενω το PS2 θα εχει στην δυναμη του πανω απο 100 τιτλους την νεα χρονια.
Ποιος κερδιζει λοιπον; Meh, το συζηταμε σε αλλο thread.
TALK.
Τα φωτα ηταν ουτως ή αλλως στραμενα πανω της διοτι ολον αυτον τον καιρο κυκλοφορουσαν διαφορες φημες, περι λεπτου PS3 (didn't happen) και περι μειωσης της τιμης του PS3 (didn't happen either), ενω οπως ειπε και ο ιδιος ο Kaz Hirai, το PSP GO ηταν το worst kept secret της βιομηχανιας. Μετα και την φοβερη παρουσιαση της Microsoft που τραβηξε την προσοχη του κοσμου με το Natal, η SONY χρειαζονταν μια πολυ καλη παρουσια στην φετινη Ε3, για να αποδειξει στον κοσμο ο,τι προσπαθει να αποδειξει στον εαυτο της ολη την χρονια: οτι το brand PlayStation ειναι παρον, δυνατον και ετοιμο για μεγαλα πραγματα.
Η SONY δεν απογοητευσε.
Ας περασουμε στα παιχνιδια και τις πιο σημαντικες κατ'εμε ανακοινωσεις της SONY στην Ε3 με σειρα παρουσιασεως.
Η SONY αρχισε καπως οπως και η MS, με ενα πολυ γνωστο συγκροτημα, τους Queen. Ομως το βιντεο της ηταν ενα ομορφο μειγμα hardware και Software για τις πλατφορμες της. Παμε λοιπον στα παιχνιδια:
Uncharted 2: Among Thieves: To Uncharted εκανε ενα πολυ δυνατον ντεπουτο για την παρουσιαση της SONY. Φοβερο draw distance, καταπληκτικα particle effects, δυναμικοι χαρακτηρες και πολυ μα παρα πολυ δραση. Ελικοπτερα να πυροβολουν, σπιτια να ανατιναζονται, εκρηξεις και γενικοτερος πανικος. Τo Ucharted 2 δειχνει οτι και φετος θα κανει επιτυχημενη πορεια στις πωλησεις, ενω θα υπαρξει και μια multiplayer beta του τιτλου συντομα.
MAG (Massive Action Game): To πρωτο ομως πραγματικο WOW το ειχαμε στο MAG, εναν τιτλο ο οποιος παιζεται multiplayer με ως και 256 παικτες ταυτοχρονα. Και αυτο δεν ειναι απλα ανακοινωση, αλλα στην παρουσιαση ειδαμε με τα ματια μας ενα 50 vs 50 game με παικτες απο ολο τον κοσμο, με ελαχιστον lag και εξωφρενικη δραση. Εαν το παιχνιδι ειναι τοσο καλο οσο δειχνει, θα παιξει σοβαρη υποψηφιοτητα για το top played game του PSN για πολυ καιρο.
Καπου εδω πηρε την σκυταλη το PSP, και μετα την παρουσιαση του PSP Go (το οποιο μπορει να μην διαφερει σαν gaming console απο τον πρωκατοχο του, αλλα σαν Media player ειναι σαφως καλυτερα στημενο μηχανημα) αρχισαν να πεφτουν βροχη τα παιχνιδια για την πλατφορμα.
Gran Turismo Mobile: OK, θα το παρω λιγο προσωπικα το ζητημα και θα πω ενα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ! Το GT mobile θα ηταν launch τιτλος του πρωτου PSP. Αντ'αυτου το βλεπουμε αρκετα χρονια μετα, ετοιμο ομως να παρει την θεση του καλυτερου και πιο ολοκληρωμενου racing game σε handheld. Παρατηρησα οτι εμοιαζε πολυ στο GT4 του PS2, και αυτο με κανει να αναρωτιεμαι: προς τι ολη αυτη η καθυστερηση; Ενα παιχνιδι το οποιο θα επρεπε να εχει βγαλει ακομα και sequel στο PSP κυκλοφορει με τοση καθυστερηση, ωστε να αναφωνουμε "αμην". Μονο ο Δουκας εμεινε παραπανω στο ραφι...
Metal Gear Solid: Peace Maker: Εδω ειναι η δευτερη εκπληξη της SONY. Ενας πληρης, αυτονομος και εντελως νεος τιτλος Metal Gear αποκλειστικα για το PSP. Το παχνιδι ειναι το true sequel του MGS3:Snake Eater και εκτιλησεται κατα το 1970, οταν ο Bigg Boss εχει δημιουργησει την Outer Heaven. Ετσι καλυπτεται και το τελευταιο κενο που υπηρχε στην ιστορια του MGS. Ο τιτλος δειχνει φανταστικος για handheld, με ολο το ρεπερτοριο κινησεων του Snake στα χερια του παικτη, ενω τεχνικα πλησιαζει πολυ το PS2, ενω το trailer αφηνε υπονειες και για multiplayer δραση. Ενα παρα πολυ δυνατο παιχνιδι για το PSP.
Καπου εδω επαιξε ενα βιντεο με πολλα παιχνιδια τα οποια θα κυκλοφορησουν για το psp. Τα σημαντικοτερα απο αυτα ειναι:
Resident Evil
Motorstorm
Little Big Planet
Soul Callibur
Monster Hunter
Assassin's Creed Bloodlines
Rock Band Unplugged
Μετα απο αυτο το βιντεο ανακοινωθηκε η τριτη κατα σειρα εκπληξη: ενα εντελως νεο IP απο την Rockstar, αποκλειστικο για PS3. Το παιχνιδι θα λεγεται Agent και ο παικτης θα παιζει τον ρολο ενος κατασκοπου των 70s, ενω η δραση θα εκτιλησεται σε ολον τον κοσμο. Δεν ειδαμε καποια εικονα ή τιποτα σχετικο, αλλα απο μονη της αυτη η ανακοινωση ειναι πολυ σημαντικη.
Και περναμε στον τομεα Square - Enix. Και λεω τομεα, γιατι ολοι μας ξεραμε τι προκειται να δουμε.
Ή τουλαχιστον ετσι νομιζαμε...
Ειδαμε λοιπον ενα σχετικα μεγαλο in-game trailer του Final Fantasy XIII. Πολθ ομορφα γραφικα, εξαιρετικες σκηνες μαχης και animation fluid as water, πολυ καλο draw distance και γενικα μια γεματη σχετικα παρουσιαση του τιτλου. Με το που τελειωσε η αναφορα σε αυτον ομως, ηρθε η βομβα...
Final Fantasy XIV: Κυριολεκτικα απο το ΠΟΥΘΕΝΑ ηρθε το επομενος μεγαλος τιτλος της Square - Enix. Ενα μεγαλο trailer το οποιο εδειχνε φανταστικα τοπια, τα οποια ομως σε καποιον απο την παρεα του IRC θυμιζαν πολλα...
Ναι, ο Ground_Zero φωναζε οτι αυτο ειναι το FFXI online. Και δεν ειχε αδικο. Μονο που δεν ειχε και ακριβως δικιο. Το παιχνιδι λοιπον ειναι το 14ο μερος της σειρας, αλλα ειναι online για το PS3, ενω δεν ειπωθηκε τιποτα για το αν θα ειναι διαθεσιμο και για PC. Οπως και να εχει, η βομβα ηταν 14ων μεγατονων...
ΜΕτα απο αυτο μενει τιποτα αλλο; Μωρε μενει...
Assassin's Creed 2: Εγραψα για το παιχνιδι στο ποστ μου για την Ubi, ομως το ακατανοητο συνεβει: οι ατιμοι εδειξαν το μοναδικο real time in game footage στην παρουσιαση της SONY! OK, marketing plan. Σε αυτο λοιπον ο νεος ηρωας του παιχνιδιου φαινεται να κινηται με πολυ μεγαλυτερη ευκολια απο οτι στο πρωτο μερος, το animation του ειναι φανταστικο, το draw distance τεινει στο απειρο ενω πλεον θα συνεργαζεται με ατομα της κοινωνιας της Φλωρεντιας, ενας απο τους οποιους ειναι και ο Leonardo Da Vinci. Αυτα τα ατομα λοιπον θα παρεχουν διαφορα εργαλεια στον ηρωα για να του κανουν πιο ευκολη την ζωη. Ετσι ο da Vinci δινει στον ηρωα το πρωτοτυπο ανεμοπτερο του, ωστε να μπορει αυτος να εισβαλει σε οικιες οπου δεν υπαρχει εναλλακτικος τροπος. Το demo ηταν πολυ καλο, παρουσιασε αρκετα νεες κινησεις και εντυπωσιασε αρκετα, δειχνοντας βελτιωμενο εκει που πρεπει σε σχεση μετον προηγουμενο τιτλο.
Mod Nation Racers: To XBOX 360 εχει πλεον το Joy Ride. Η Ninty εχει το Mario Kart. Η SONY τι εχει; Το MNR. Ενα kart racer το οποιο βαζει με την μια σας στοχο την κορυφη παρουσιαζοντας στοιχεια Little Big Planet: απειρο customization, ολα τα στοιχεια ενος καλου kart racer και το κερασακι στην τουρτα (ή μαλλον η κερασια!!!! ), εναν απιστευτα ευκολο αλλα φοβερο track editor. Παιρνοντας λοιπον το αμαξακι του, ο παικτης μπορει σε real time να κατασκευαζει δρομους, βουνα, χωραφια, λαγκαδια, πινακιδες, να βαζει μεσα προβατα και ο Θεος ξερει τι αλλο, μεσα σε ελαχιστο χρονο και με τεραστια απλοτητα και ευκολια. Μαλιστα στο demo που ειδαμε, ο παικτης κατασκευασε μια πολυ ομορφη αν και απλη πιστα με αρκετα διαφορετικες επιφανειες μεσα σε 5 λεπτα, μια πιστα που καποτε θα ηθελαν μηνες οι Developers για να κατασκευασουν. ΜΑλιστα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το γεγονος οτι η περιοχη οπου μπορεις να κατασκευασεις την πιστα ηταν αχανης, ενω το render δεν κρατησε παραπανω απο 1 δευτερολεπτο! Θεωρω πολυ δυνατο τιτλο τον συγκεκριμενο για το ευρυ κοινο του PS3.
Last Guardian: Ή αλλιως Project Trico. Το μονο που ειδαμε απο το παιχνιδι ηταν το ιδιο trailer που ειχαμε δει καποιες βδομαδες πριν, με το παιδακι στο καστρο και το τεραστιο πουλι-ποντικι-whatevah. Μονο το επισημο ονομα λοιπον μας εμεινε απο εδω.
Gran Turismo 5: Αλλο ενα τεραστιο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το GT5 παρουσιαστηκε, χωρις ομως in game footage με hud, παρα μονο με τα γνωστης ποιοτητας βιντεο της Polyphony. Το νεο ειναι τα licenses απο WRC και Nascar που εχει το παιχνιδι, οποτε +1 για αυτο. Ομως απο το trailer δεν φανηκε καθολου εαν το παιχνιδι θα εχει οντως τελικα πληρες damage model, κατι το οποιο αμεσως το καθυστα υποδεεστερο του Forza 3, το οποιο και κερδιζει πλεον τις εντυπωσεις.
God Of War 3: Ή μαλλον God of Gore. Γιατι τοσο αιμα ειχα να δω πολυ καιρο. Ο Kratos τα εχει παρει γενικα πολυ ασχημα, βγαζει φτερα, βγαζει λεπιδες, χωνει μπουνιδια και κλοτσιδια σε οτιδηποτε βρει μπροστα του που να μην εχει βυζια και στριγκακι και κοπαναει αβερτα. Ο,τι ακριβως θελαμε δηλαδη!!! Την εμφανιση του στα πρωτα λεπτα κανει στο αρμα του ο Θεος Ηλιος, ο οποιος εχει στειλει ενα lava giant να σμπαραλιαζει μια ολοκληρη πολη, συνηθισμενα πραγματα δηλαδη για το παιχνιδι. Τελικα η αρχαια Ελλαδα ειχε πολυ ξυλο... Ο Κρατος ανεβαινει ή μαλλον κρεμιεται απο αρπιες για να μεταφερθει εναεριως (και αιματηρως φυσικα, ή μηπως περιμενατε να την γλυτωσει το πουλι; ) ενω πλεον τα combo μετρανε αρκετα παραπανω απο τους προηγουμενους τιτλους. Κοινως αυτο που θελαμε το ειδαμε απο το παιχνιδι και ολα οκ και ενταξει.
Τελος, αυτο που ειδαμε επισης σαν tech demo ηταν το motion controller της SONY, το οποιο εμοιαζε σαν ενα μικροφωνο με χρωματιστη μπαλιτσα πανω του. Το hardware μετεφερε 1 προ 1 τις κινησεις του παικτη, ομως απο οτι καταλαβαινεται δεν ηταν τοσο συναρπαστικο και συνταρακτικο απο οτι ηταν το Natal της MS, κατι το οποιο φανηκε και στην αντιδραση του κοινου οσο και στην παρουσιαση των ιδιων των developers (προσωπικα διεκρινα μια μικρη απογοητευση στον τροπο με τον οποιο μιλουσαν, δεν νομιζω να ηταν μονο η δικη μου ιδεα). Αυτο λοιπον το motion controller ειναι ακομα σε σταδιο εξελιξης, και δεν δειχνει τοσο ετοιμο οσο το natal.
Η γενικοτερη εικονα ομως ειναι πολυ θετικη. Ηταν μια πληρης παρουσιαση, με τα νουμερακια της, με τα παιχνιδακια της και με τα gimmickακια της. Θεωρω παρα πολυ δυνατο το lineup του PSP, και ουσιαστικα καιρος ηταν γιατι το μηχανημα μεχρι τωρα ειχε μονο μεταφορες απο το PS2 και παιχνιδια σχετικα μετρια. Αν και δεν ειδαμε ενα νεο Riiiiiiiiiiiiidge RACER, ειδαμε πολυ πραμα απο το PSP και το PS3, ενω το PS2 θα εχει στην δυναμη του πανω απο 100 τιτλους την νεα χρονια.
Ποιος κερδιζει λοιπον; Meh, το συζηταμε σε αλλο thread.
TALK.
Comment