Announcement
Collapse
No announcement yet.
RESET, νέο ανεξάρτητο Ελληνικό Videogames Site
Collapse
X
-
Όντως καλή αλλάγη του font-weigh απο bold σε normal, φένεται καλύτερα τώρα.
Leave a comment:
-
Απ'ότι κατάλαβα είναι bold. Αν δεν είναι, γενικά μου φαίνεται ψιλο χοντρούλα.
Leave a comment:
-
@Ramparter: Έχεις δίκιο για το Capcom.jp link, θα το διορθώσω. Τhanks.
@Raphael: το banner όντως θα αλλαχθεί σύντομα και ακριβώς έτσι σκέφτομαι με το περιεχόμενο του frontpage, περισσότερο ειδήσεις. 'Αλλωστε τα θέματα θα πηγαίνουν στο games & more τμήμα του site, thanks για το feedback.
YΓ. Τι εννοείς με τη γραμματοσειρά, τι αλλαγές θα ήθελες να δείς σε αυτήν;
Leave a comment:
-
Θα πρέπει να δουλέψεις το banner ώστε να πρόκειται για κάτι ευχάριστο οπτικά, όπως και τη βασική γραμματοσειρά.
Το blog-style του site σου έχει προοπτική, οπότε άποψή μου είναι πως θα πρέπει να το κατευθύνεις σε ενημέρωση.
Δηλαδή, αντί για συζητήσεις στο forum (το οποίο κατ' εμέ είναι αχρείαστο) θα ήταν υπέροχο εάν υπήρχαν σχόλια κάτω από τη κάθε είδηση, ενώ θα μπορούσες να δίνεις ένα headline της κάθε είδησης και ένα κουμπί "Διαβάστε περισσότερα" ώστε να δώσεις ένα κίνητρο στον αναγνώστη να ανοίγει το κάθε νέο.
Leave a comment:
-
Πολυ ωραιο εμφανισιακα και πολυ καλυτερο απο το παλιο (αν θυμαμαι καλα πως ηταν).
Τα links στα δεξια ειναι λαθος, πχ το http://www.reset-vg.com/www.capcom.co.jp/ προφανως ηθελες να ειναι σκετο http://www.capcom.co.jp/
Leave a comment:
-
Το site μόλις άλλαξε, "πετάξα" τον παλιό τρόπο δημιουργίας layout με το "πάντρεμα" CSS (Cascading Style Sheets) και Τables και ξαναέγραψα τον κώδικα μόνο με CSS. Eλπίζω να σας αρέσει, οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη.
Σύντομα νέα θέματα. Αν κάποιος έχει κάποιο θέμα και θέλει να το φιλοξενήσω στις σελίδες του RESET ας μου στείλει mail: bullethell@reset-vg.com
Leave a comment:
-
Μίλησες όμως για λανσάρισμα, το Master System είχε όπως συμφωνήσαμε το Αlex Kidd ενώ το Mega Drive τα Sonic, Golden Axe και Altered Beast. Aν έκανα αφιέρωμα στον Sonic θα τον προτιμούσα 16 bit απο 8 bit αν με καταλαβαίνεις.
Leave a comment:
-
ναι δεν το ειπα απο την οπτικη πως ειναι σημα κατατεθεν αλλα πιστευω πως στην μνημη οσων αγορασαν μαστερ σηστεμ εχουν μεινει τα δυο πακετα, το ενα με τον Αλεξ κιντ και το αλλο με τον Σονικ.
Leave a comment:
-
Eδώ θα διαφωνήσω μαζί σου, το Sonic δεν είναι κατατεθέν του Master System αλλά του Mega Drive. Το Αlex Kidd in the Miracle World είναι.
Leave a comment:
-
θα σου προτεινα να το συνδιασεις με το Σονικ για master system επειδη και τα δυο συνοδευαν τη κονσολα στο λανσαρισμα της και θα τεριαζε ωραια να δειξεις και τα πακετα αλλα και τι προσφερε καθε παιχνιδι.
Leave a comment:
-
Οι παρουσιάσεις των παιχνιδιών και τα διάφορα αφιερώματα γύρω απο των χώρο της ηλεκτρονικής διασκέδασης ξεκίνησαν να φιλοξενούνται στην σελίδα των games & more. Το frontpage θα συνεχίσει να προβάλλει τα νέα updates με περισσότερη έμφαση στα νέα. Η κατηγοροποίηση ίσως να αργήσει να εμφανιστεί και αυτό γιατί χρειάζεται περισσότερο υλικό.
Την widescreen εμφάνιση και άνοιγμα σε νέο παράθυρο την έχω ήδη στα σχέδια. Επίσης τελείως τυχαία πρίν λίγο σήμερα σκεφτόμουν να κάνω αφιερώματα σε παλιά 8&16 bit παιχνίδια. Μάλιστα βρήκα και το πρώτο, το Wonder Boy in Monsterland, τρομερό arcade παιχνίδι και 8-bit διάμαντι!
Leave a comment:
-
Don t give up, ειναι μια αξιολογη αρχη, θα ηθελα κατηγοριοποιηση η οποια μαλλον ειναι θεμα χρονου, widescreen εμφανιση, την οποια θα ρυθμησεις απο το κωδικα σου και οταν ανοιγεις λινκ να ανοιγει σε νεο παραθυρο και οχι στην ιδια σελιδα! επισης βγαζε και κανα ρετρο οταν μπορεις, καλη συνεχεια.
Leave a comment:
-
Λόγω καλοκαιριού και για τον μήνα Άυγουστο θα γίνονται updates κυριώς στα νέα της κεντρικής σελίδας σε καθημερινή σχεδόν βάση με μερικά απο τα πιο σημαντικά νέα. Νέες παρουσιάσεις και αφιερώματα απο Σεμπτέμβρη.
Leave a comment:
-
Ευχομαι καλο ξεκινημα γιατι αξιζει να πιασει τοπο αυτο το concept το οποιο ξεφευγει πολυ απο το μεσο ελληνικο vg related site.
Ελπιζω να το στηριξουν και ατομα απο εδω μεσα - ο καθενας με τον τροπο του.
Εγω δυστυχως για διαφορους λογους δε μπορω να εχω ενεργη συμμετοχη αυτο το διαστημα, αλλα θα μιλησουμε κατ' ιδιαν για περισσοτερα, γιατι τωρα δεν εχω και το χρονο που θελω για να γραψω 5 κουβεντες παραπανω..
Leave a comment:
Leave a comment: