Announcement

Collapse
No announcement yet.

RESET, νέο ανεξάρτητο Ελληνικό Videogames Site

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bullethell
    replied
    Νέες προσθήκες στο site (νέα εμφάνιση, comment system, κτλπ...) και ανανεώσεις υλικού. Σύντομα απολύεται και ο Scatman και θα έχουμε περισσότερα θέματα του!

    http://resetzero.com/gr/index.html

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Ωραία η νέα προσπάθεια. Ελπίζω να μη βαρεθείς.

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Σ' ευχαριστώ Ground, σύντομα θ' ανεβάσω και το άρθρο σου για το FFXI Και περιμένω φυσικά εκτενές άρθρο σου για το FFXIV όταν κυκλοφορήσει και για το PS3.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Wp! poly smexy! Kales douleies

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Το site είναι και πάλι online. Επίσης δημιούργησα και ένα blog στα Aγγλικά, το οποίο θα καλύψει περισσότερα imports videogames και mmorpgs καθώς και arcades.

    H νέα διεύθυνση είναι:
    http://resetzero.com/gr

    επίσης η διεύθυνση για το νέο Αγγλικό Reset Zero blog είναι:
    http://resetzero.com

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Καλά νέα!

    Mετά απο απουσία 10 μηνών περίπου (λόγω μετακόμισης σε άλλη χώρα και άλλων υποχρεώσεων) επιτέλους βρίσκω χρόνο και θα ξαναανεβάσω το site. Όποιος θέλει να γράψει κάτι για το site (με περιεχόμενο στραμμένο σε JRPGs, Arcades, 2D/3D Fightings, 2D Shootings, CRPGs, ΜΜΟRPGs, κτλπ) ας μου στείλει pm η mail με το θέμα του άρθρου καταρχήν για να δω αν ταιριάζει με το ύφος του υπόλοιπου site ωστε να προχωρησει στην γραφη του.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Θα το ξαναανεβάσω πάλι σύντομα, μαλλον με καινουριο domain και σε άλλο server. Επίσης θα το ξανασχεδιάσω με κάποιο CMS για περισσότερη ελευθερεία. Λιγότερο coding περισσότερο υλικό για videogames. To html coding πέρα απο οτι με περιορίζει με κουράζει.

    Ετοίμασε υλικό (άρθρα, αφιερώματα) scatman!
    ωραία

    Σου πρότεινα πιο πάνω blogging. Θα σου προσφέρει ότι ζητάς, αυτοματοποιημένα κι επιπλέον θα έχεις πλήρη διαχείριση εφόσον το διατηρείς σε hoster σου.

    Εάν επιμένεις με CSS, λάβε υπόψιν τα iframes. Τουλάχιστον στο θέμα της οργάνωσης, θα σε βοηθήσει.

    Αμέ. Με την πρώτη ευκαιρία θα σου γράψω κάτι.

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Θα το ξαναανεβάσω πάλι σύντομα, μαλλον με καινουριο domain και σε άλλο server. Επίσης θα το ξανασχεδιάσω με κάποιο CMS για περισσότερη ελευθερεία. Λιγότερο coding περισσότερο υλικό για videogames. To html coding πέρα απο οτι με περιορίζει με κουράζει.

    Ετοίμασε υλικό (άρθρα, αφιερώματα) scatman!

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Bullethell τι απέγινε το πολύ όμορφο site σου?

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Αν αποφασίσω να παίξω πάλι σοβαρά θα σκεφτώ σοβαρά να αλλάξω server μιας και ο Bahamut είναι closed server ένα χρόνο τώρα και μετατρέπεται σιγά σιγά σε JPN-only server. Όχι οτί ειναι κακό που συμβαίνει αυτό, αλλά πέρα απο τα EXP parties βρίσκεις δυσκολία να οργανωσείς parties για άλλες ενασχολήσεις.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Eeee afta ta lene nwritera re afou ksereis oti paizw kai egw... eimaste 3 Ellhnes ston Sylph.

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    Eίμαι "καθαρός" μια ολόκληρη βδομάδα lol, αν βρώ χρόνο θα το σκεφτώ να έρθω Sylph. (Bahamut είμαι atm αλλά semi-inactive πλέον)

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Epaizes FF11?
    Ela re, se poio server eisai? Ela ston Sylph na perasoume kala....!

    Leave a comment:


  • bullethell
    replied
    @Raphael: περιμένω τιμολόγιο lol

    @Scatman: Εξαφανίστηκα λόγω δουλειάς και επειδή έπαιζα Final Fantasy XI ,
    ξαναγύρισα όμως και περιμένω νέο σου θεματάκι (review, preview, αφιέρωμα κτλπ) όποτε μπορείς. Όσο για το coding, μου αρέσει να την ψάχνω μόνος μου να ανακαλύπτω ξανά τον τρόχο, μιας και αρχίζω να ασχολούμαι όλο και περισσότερο με το web development. Επίσης, κάνω δυο πράγματα που αγαπώ ταυτόχρονα, site coding και κάλυψη videogames.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    bullethell εξαφανίστηκες!

    Μαρέσει πολύ περισσότερο η νέα σου εμφάνιση.

    Επειδή βλέπω ότι σε ενδιαφέρει και η οργάνωση γιατί δεν υιοθετείς ενα blog system?

    Δεν είναι απαραίτητο να στραφείς στομ κώδικα των wordpress ή blogspot. Υπάρχουν εκατοντάδες εναλλακτικές λύσεις. Λογικά κι ο hoster σου, σου δίδει αυτή την επιλογή.

    Θα έχεις πολλά οφέλη πχ θα επιτύχεις την αυτόματη ομαδοποίηση των δεδομένων σου χωρίς να χρειάζεται να επεμβαίνεις εσύ με την HTML σε κάθε σελίδα, θα αλλάζεις εμφάνιση στο site σου όποτε θες χωρίς ιδιαίτερες διαδικασίες ή προβλήματα στα δεδομένα σου κοκ

    Leave a comment:

Working...
X