Μα εδώ οι ίδιοι που κυκλοφορούν indie games σχολιάζουν πολλές φορές το γεγονός ότι σου δίνουν τη δυνατότητα με 1€ να αγοράσεις κάτι άχρηστο. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι δεν υπάρχει potential αλλά αν όντως κάποιος κάνει φοβερή δουλειά και ρίξει χρόνο και χρήματα σε αυτό που έχει φτιάξει νομίζω θα προτιμήσει να το κυκλοφορήσει κάτω από κάποιο δικό του indie label μέσω xbla (braid) παρά να το βγάλει στα indie games. Στο κάτω κάτω μέχρι στιγμής κάτι πραγματικά άξιο προσοχής δεν έχει βγει.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Πράγματα που έφερε η νέα γενιά
Collapse
X
-
Originally posted by Ramparter View PostΥπομονη, η indie σκηνη τωρα αρχιζει να συνειδητοποιει τη δυναμη της, δεν εχει ωριμασει ακομη. Ηδη οι προσπαθιες απο "μικρους" που γινονται ειναι πολυ καλα δειγματα. Οσο για τις μηχανες δε θεωρω οτι ειναι τοσο απαραιτητες, ας βγουν πρωτα στην επιφανεια οι ιδεες και η επιτυχια τους θα τραβηξει μεγαλες παραγωγες σε αυτη τη κατευθυνση. Παιχνιδια οπως το World of Goo ή το Braid δειχνουν οτι δε χρειαζεσαι Unreal Engine για να κανεις κατι ποιοτικο. Αυτο που ελειπε τοσα χρονια ηταν η προβολη σε τετοιες προσπαθειες κατι που τα τελευταια χρονια βλεπω να αλλαζει. Οσο ο κοσμος θα βλεπει μικρους developers να επιτυγχανουν, νεοι και ανεξαρτητοι developers θα αρχισουν να βγαινουν απ'τη τρυπα τους και να τολμουν να δειξουν κατι.
Απλα αυτα τα πραγματα δε γινονται με το πατημα ενος κουμπιου. Btw ειμαστε ενα forum που αγνοει παντελως την υπαρξη των indie games στο 360. Μη στεκομαστε στο οτι υπηρεσια εχει γεμισει shovelware, ας δουμε το potential πισω απ'αυτο.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
@Ferry
Καταρχην ποσο σιγουρος μπορεις να εισαι οτι δεν εχει βγει κατι αξιολογο. Επισης καποια games ξεκινησαν ως indie games αλλα επειδη τραβηξαν τη προσοχη πριν κυκλοφορησουν μεταπηδησαν στο xbla με τη στηριξη καποιου publisher.
Δες αυτο το game, αρχικα ξεκινησε σαν indie game στο 360 και πλεον βρεθηκε publisher και παει για κυκλοφορια σε XBLA, PSN, Wii Ware και iPhone.
Αυτο που θελω να πω ειναι δινεται η δυνατοτητα στους developers να πειραματιστουν, να κερδισουν σχετικη εμπειρια αλλα και να προβληθουν με τη προοπτικη οτι θα πετυχουν κατι.
edit
Ξεφευγω αλλα καθως εψαχνα για το storm βρηκα ενα αλλο ενδιαφερον.
Comment
-
Επίσης για το κυκλικό μενού είχε το Turok για το Ν64 (δν ξέρω για το 1ο αλλά το 2ο είχε μενού κυκλικό για τα όπλα)...
Αλλά εμένα αν και συμφωνώ με όλα αυτά που λέτε, εμένα δν μου αρέσει το εξής... Ότι ρίχνουν την "έκπληξη" στον gamer δλδ παλιά ήταν αρκετά ωραία τα παιχνίδια ως προς σενάριο... επιπλοκές, τρομερά μιστικά και όλα αυτά... Τώρα τα περισσότερα είναι αρκετά κοινά και συνηθισμένα...
Για μένα λίγα παιχνίδια βλέπω να έχουν σενάριο να με τραβάει... και αυτό γίνεται περισσότερο στο DS και σε παιχνίδια τα οποία είναι από κάπως παλιές δημιουργίες....
Πχ το Dark που είδα απο τον Ramparter ωραίο φάνηκε μόνο με τα εφε του φωτισμού αλλά.... Τι αλλό?? Σενάριο, ΜΠΑ? Κάτι πρωτότυπο, ΜΠΑ? ένα κοινότυπο platform μου φάνηκε αλλιώς... Και αν για αυτό το χρεώσουν 50-60 ευρώ θα νιώσω ότι ήταν τεράστιο λάθος...sigpic
Comment
-
Δεν είπα οτι το κυκλικό μενού εμφανίζεται για πρώτη φορά τώρα μα τώρα εδραιώνεται.
Πολύ ωραίο το Storm.
1 – Multiplayer gaming > Single player
Αυτή είναι η μεγαλύτερη στροφή της παρούσας γενιάς, σε μια τάση άλλωστε που για πάνω από 10 χρόνια προσπαθούσε να βγει στην επιφάνεια. Η ανάδειξη δηλαδή της multi (online πλέον), έναντι της single εμπειρίας. Από το σοκ και δέος, το ελαφρύ γέλιο απέναντι στο πρώτο αντίκρισμα των 4 υποδοχών του Nintendo 64 και στο multitap του PlayStation, στις online υπηρεσίες του σήμερα. Στο σήμερα που το development ενός τίτλου πολλές φορές προσαρμόζεται στον άξονα, "εστιάζω πρώτα στο multiplayer και μετά στο single". Δε πάει πολύς καιρός από τότε που το multiplayer υπήρχε για να συμπληρώνει το πακέτο ενός τίτλου, σήμερα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Προσωπικά δεν το βλέπω απαραίτητα θετικά αυτό. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να εξαφανιστεί σιγά-σιγά η καλή solo εμπειρία. Το Resident Evil 5, δυστυχώς, είναι φτιαγμένο για multiplayer. Καθ'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού σε ακολουθεί μία σκρόφα που αν ελέγχεται απο το A.I φροντίζει να αδειάζει όλα τα πυρομαχικά που εσύ της μαζεύεις, πάνω σου. Ποιο, το Resident Evil, που -ειδικά- το τέταρτο μέρος ήταν η απόλυτη single player εμπειρία.
Comment
-
Ναι συμφωνώ για τον κίνδυνο που διατρέχει η solo εμπειρία, το λέω στο πάνω post, για αυτό και έκανα λόγο περί ισορροπίας.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
omg!!
Τι avatar εβαλε το ατομο!
σαν τον Αλ Καπονε με τελεια φρατζα
εξτασιαστικα
ΥΣ - δημιουργει νεο "κινημα" γιαυτο ειναι σταρ. Στις 14/10 ολοι αβαταρ με φρατζα αλα ΣΟλιντ" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
μπερδεψα τα μαλλια στους χαρακτηρες
Όταν κάνω μπάνιο (δεν ξέρω πώς ακούγεται αυτό) θα βγάλω φωτογραφία τέλεια και θα μπει αβαταρ.
Για τη φωτογραφία του Dj δε ξέρω τι να πω. Εντύπωση πάντως μου έκαναν τα ρούχα που φοράει.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
Comment