Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indie/Fan Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Βασισμένο στην καλύτερη χειρότερη ταινία όλων των εποχών το θρυλικό The Room o Tom Fulp, δημιουργός των Alien Hominid και Castle Crashers έχει φτιάξει το The Room Tribute video game!
    This game is our love letter to the greatest movie ever made.


    Εννοείται πως αν δεν έχετε δει την ταινία δεν θα καταλάβετε τίποτα.

    Comment


    • #77
      Πάει το Bit.Trip Runner.

      Πολύ ιδιαίτερη εμπειρία την οποία και θεωρώ ότι αξίζει να δει κανείς, ιδιαίτερα αν είναι fan του είδους, ή μάλλον των ειδών έτσι όπως εξελίχθηκε το πράγμα.

      Όπως είχα πει και σε άλλο post, αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στον τίτλο είναι το γεγονός ότι προσπαθεί να πειραματιστεί πάνω στην ένωση του gameplay με τη μουσική και τα ηχητικά εφέ. Αυτό το concept είναι κάτι που για χρόνια ήθελα να δω να αναπτύσσεται στο medium και, όπως και να το κάνουμε, όταν το συναντάω σε έναν obscure τίτλο που ανακαλύπτω, στη κυριολεξία, από το πουθενά, δε μπορεί να μη με εντυπωσιάσει.

      Τολμώ να πω ότι το Bit.Trip Runner καταφέρνει να υλοποιήσει το όλο concept αρκετά επιτυχημένα. Τα παράγωγα αυτής της ένωσης είναι, από τη μια, η δημιουργία ενός πραγματικά ιδιαίτερου, διαδραστικού, οπτικοαουστικού περιβάλλοντος. Από την άλλη, μια προσέγγιση στο gameplay που παραπέμπει σε ένα κράμα ανάμεσα σε Hardcore Platformer και Rhythm game! Υπήρχαν στιγμές που πραγματικά νόμιζα ότι παίζω μια platform εκδοχή του Ouendan. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, στα σημεία που μπορεί να προδιδόσουν καθαρά και μόνο από την προσαρμογή των ανακλαστικών σου βάσει της εικόνας, έρχεται πολλές φορές να δώσει τη λύση ο ρυθμός μέσω του ηχητικών εφέ του παιχνιδιού. Θα έλεγα ότι οι δυο προσεγγίσεις συνυπάρχουν αρμονικά στον τίτλο, σε κάτι που θα μπορούσαμε να πούμε ότι θυμίζει μια πιο platform προσέγγιση του Vib-Ribbon στο PlayStation.

      Σε αισθητικό επίπεδο, η απάντηση στη vector graphics προσέγγιση του Vib-Ribbon κινείται σε μια Atari Age εμπνευσμένη δημιουργία. Ο χαρακτήρας του παιχνιδιού, το paddle από το Pong, τα αντικείμενα, οι όποιοι εχθροί και, φυσικά, τα bonus stages του παιχνιδιού που αποτελούν αναφορά στο Pitfall. Όλα μαζί δημιουργούν ένα, πολύ όμορφα δομημένο, οπτικό περιβάλλον που σφύζει από Atari κουλτούρα. Το «ντύσιμο» δε αυτού με μια μουσική επένδυση - μύξη ηλεκτρονικής μουσικής και chiptunes, συνθέτει μια πολύ ιδιαίτερη οπτικοακουστική προσέγγιση η οποία μάλιστα μεταβάλλεται κατά τη διάρκεια του gameplay.

      Από κει και πέρα σε επίπεδο design, όπως είναι λογικό, ο τίτλος χαρακτηρίζεται από μια φρενήρη προσέγγιση, πετώντας σε από set-piece σε set-piece, σε ένα πραγματικά μανιακό flow, ειδικά στα πιο προχωρημένα επίπεδα. Το trial & error, αν και υπαρκτό, περιορίζεται κυρίως λόγω της wide προσέγγισης της οθόνης (κάτι που έπρεπε να υπάρχει και στα 2D Sonic btw), αποφεύγοντας παράλληλα περιπτώσεις αυστηρού memorization. Επιπρόσθετα, όπως είναι λογικό, η rhythm προσέγγιση βοηθάει επίσης σε αυτόν τον τομέα.

      Η δυσκολία του τίτλου, ειδικά όταν αρχίζεις να μπαίνεις στο κλίμα, δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή. Ειδικά για κάποιον που έχει εμπειρία από τα δυο genres (όπως αρκετοί εδώ μέσα), στη πλειονότητα των επιπέδων θα βρει μια normal διαστάσεων δυσκολία που θα περίμενε από έναν τίτλο της εν λόγω προσέγγισης. Η μόνη ένσταση, έγκειται στην καθαρά cheap λογική του developer να «βάψει» μια συγκεκριμένη κατηγορία από obstacles, που κάνουν την εμφάνισή τους από ένα σημείο και μετά στο παιχνίδι, σε χρώμα παρόμοιο με εκείνο των collectables. Οι επιπτώσεις είναι ευνόητες, ιδίως αν αναλογιστούμε τον πολύ γρήγορο ρυθμό του παιχνιδιού.

      Στο ζήτημα του challenge, το μεγαλύτερο πρόβλημα έγκειται καθαρά στην, μάλλον άστοχη, προσέγγιση του developer να «συσσωρεύσει» όλη τη δυσκολία του τίτλου σε συγκεκριμένα σημεία, συγκεκριμένων μάλιστα επιπέδων. Και ενώ λοιπόν το challenge, στο μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού, κινείται σε αρκετά λογικά πλαίσια για τα genres που κάνουν την εμφάνισή τους… Υπάρχουν 4-5 επίπεδα, με ένα ή δυο υπερβολικά μαζοχιστικής δυσκολίας σημεία το καθένα, που μπήκαν με σκοπό να μας κάνουν να ξοδέψουμε πολλές ώρες σε αυτά καθώς, ένα λάθος, και όλα ξεκινούν από την αρχή.

      Το θέμα είναι ότι η τακτική αυτή, ανεξαρτήτως δημογραφικού, μπορεί να απογοητεύσει πολύ κόσμο, τόσο, ώστε να παρατήσει το παιχνίδι. Και είναι κρίμα, είναι κρίμα γιατί έχουμε πραγματικά να κάνουμε με μια πολύ ιδιαίτερη δημιουργία που δε συναντά κανείς κάθε μέρα. Ακόμα κι αν το Bit.Trip Runner αποτελεί μια καθαρά niche κυκλοφορία, θεωρώ ότι, παράλληλα, θα έπρεπε να υπάρχει και ένα πιο forgiving mode. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσε να βιώσει την εμπειρία μεγαλύτερο φάσμα ανθρώπων. Η νοοτροπία του challenge, κυρίως λόγω πολύ συγκεκριμένων σημείων του τίτλου, δεν αποκλείεται να απωθήσει ακόμα και ανθρώπους που ανήκουν στο φάσμα εκείνο των gamers στο οποίο στοχεύει το παιχνίδι.

      Όπως και να χει, παρά τις όποιες αμφισβητούμενες επιλογές του developer σε σχεδιαστικό επίπεδο (οι οποίες πάντως, για να είμαι ειλικρινείς, κινούνται στα πλαίσια μιας τέτοιας νοοτροπίας, retro - niche, πρότασης), το Bit.Trip Runner αποτελεί μια ιδιαίτερη εμπειρία με πολύ δυνατή προσωπικότητα. Ειδικά οι πιο τολμηροί μη διστάσετε.

      Όλοι στον ρυθμό!

      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #78
        The Legend of Princess

        Ένας τίτλος που προσεγγίζει το Zelda από side scrolling οπτική και, αναπόφευκτα, φέρνει πάρα πάρα πολύ στους τίτλους της σειράς Monster World, ή Wonder Boy τέλος πάντων, σε πιο fast paced μορφή βέβαια όπως φαίνεται και στο παρακάτω video.



        Μαζί με το Shantae, ίσως ό,τι πιο κοντά σε πνευματικό διάδοχο της ξεχασμένης, δυστυχώς, αυτής σειράς.

        Download

        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #79
          Δεν το 'ξερα ότι το videogame του Τhe Room ήταν από το δημιουργό του Alien Hominid. Η ειρωνεία είναι ότι ο δημιουργός του The Room σχεδίαζε να βγάλει επίσημα ένα videogame βασισμένο στην ταινία. Μάλλον δεν χρειάστηκε. Aν και τώρα που θα βγει η ταινία και σε 3D δεν ξέρω μήπως του μπουν ιδέες για videogame μεταφορά στο 3DS. XD

          Όσο αφορά το The Legend of Princess ο τυπάς που το 'φτιαξε είναι υπεύθυνος και για άλλα indie αριστουργήματα όπως το Noitu Love 2 (τ' οποίο αναμένεται να βγει και για Wii).

          Iδού κι ένα ενδιαφέρον thread για freeware indie/doujin games στο HG101:
          So, let's all post awesome indie and freeware games. Put up a link to the site to download the game or its demo, and if it's an indy game, the price. Possibly a Youtube video, if you can find one.

          - Anime based on videogames list -

          Comment


          • #80
            Originally posted by Vetus View Post
            Όσο αφορά το The Legend of Princess ο τυπάς που το 'φτιαξε είναι υπεύθυνος και για άλλα indie αριστουργήματα όπως το Noitu Love 2
            Yup, το χει βάλει και ο Scatman δυο σελίδες πίσω. Από αυτό το παιχνίδι φαίνεται ότι ο τυπάς πρέπει να εχει παίξει πολλούς τίτλους της Treasure.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #81
              Δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά οι fans από Soul Reaver, Demon’s Crest εν μέρει και Castlevania ας ρίξουν μια ματιά σε αυτό το επερχόμενο side scroller RPG. Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον.



              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • #82
                Bάλτε στο μίξερ κάτι από Blade Runner, Beneath a Steel Sky και Flashback, και έχετε αυτό το φοβερό adventure-άκι εν ονόματι Gemini Rue



                sigpic

                Comment


                • #83
                  με πιανει off guard ο τιτλος που εβαλε ο loggo nice find!!

                  Comment


                  • #84
                    Πολύ καλό το Light of the Darkness, λίγο το animation να βελτιώσουν και οπτικά είναι απίθανο. Επισκέφτηκα και το site του παιχνιδιού και λέγανε για 2010, αλλά δε βλέπω κάποιο άλλο info, ξέρουμε τίποτα;

                    Comment


                    • #85
                      Επειδή το site και το blog του Light of Darkness έχουν καιρό να ανανεωθούν (τσεκάρετε το site είναι πολύ ωραίο/πιασάρικο) επικοινώνησα με έναν από τους δημιουργούς και μου απάντησε τα εξής:

                      Yes, we are still working in this game. The project has been going very slow due to the delay we have to rise financial resources to continue with the project.

                      Within two weeks we'll start a campaign to raise funds on the site Kickstarter. Any one can backer the project with any value. We will offer various rewards in exchange, as with printed material arts of the game, free copy at launch, name in the credits and many more.

                      Soon we will actualize the site and blog with new information about the game. It is an ambitious project for us here in Brazil, due to the hard scenario in which we live here .

                      If you like our project, we ask for help, talking about it with your friends, colleagues, writing in the forums or gaming sites to advertise on our game. Will help a lot the game to finally go to the market.

                      Anything else you want to know the game, just ask and I'll respond.

                      Att

                      Comment


                      • #86
                        Ε, αν υπάρχει ενδιαφέρον να τα στηρίξουμε τα παιδιά ακόμα και ως Gamers Odyssey με κάτι λίγο από το καθένα μας.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • #87
                          Ασφαλώς! Το fundraising θα περιλαμβάνει λογικά paypal, οπότε ας βάλει κάποιος τις πληροφορίες όταν ξεκινήσει!
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Titus View Post
                            Ασφαλώς! Το fundraising θα περιλαμβάνει λογικά paypal, οπότε ας βάλει κάποιος τις πληροφορίες όταν ξεκινήσει!
                            To kickstarter είναι πολύ γνωστό site, αλλά δυστυχώς δεν υποστηρίζει paypal. Από το FAQ του Κickstarter:

                            Do I have to pay with Amazon? Why can’t I use Paypal? Why can't Kickstarter just take my credit card info?

                            Kickstarter uses Amazon's Flexible Payments Service, which enables our all-or-nothing funding method. No other credit card processor currently supports our requirements. We're always talking with other companies and exploring other services, so expect more options in the future
                            Τρόπο θα βρούμε να βοηθήσουμε, δεν υπάρχει θέμα. Έτσι και αλλιώς μέσω του amazon γίνεται, οπότε δεν υπάρχει και θέμα ασφάλειας.

                            Comment


                            • #89
                              Με αφορμή το post του d0pe πιο πάνω:

                              Postmortem: Joshua Nuernberger's Gemini Rue
                              http://gamecareerguide.com/features/...rnbergers_.php
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • #90




                                No Time To Explain is a platformer game about Time Travel, Big Jetpack Guns, Giant Enemy Crabs and Ribs in People's Eyes.
                                Originally posted by Raf
                                Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                                Comment

                                Working...
                                X