Απο κονσολες φυσικα και θα γουσταρα ενα come back του rogue squadron - starfox - f-zero - wave race, τελος αναμενω το επομενο wolfenstein και quake (in house production απ'την id αυτη τη φορα, οχι αρπαχτες της raven ) γιατι και 2 της τωρινης γενιας αποδειχθηκαν "ανεπαρκη" με αποτελεσμα να περασουν απαρατηρητα και να τα παιζει ελαχιστος κοσμος online.
Α, μην ξεχασω τον περιφημο δουκα που βρισκεται σε κομα εδω και 12-13χρονια ( το manhatan project δεν μετραει )

Leave a comment: