Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aν ανασταίνατε ενα franchise, ποιο θα ηταν?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cpl_Shephard
    replied
    Υπαρχουν ενα σωρο tactical που ψοφησαν λογω της μεταβασης στην επομενη γενια και την κονσολοποιηση, swat / rainbow six / ghost recon, τουλαχιστον το flashpoint ειναι ακομα ζωντανο εστω και με αλλο ονομα ( ArmA ) μαζι με αυτα θα ηθελα να αναστηθει και το thief, μια μεταβαση στην unreal engine 3.5 μονο καλο θα μπορουσε να του κανει

    Απο κονσολες φυσικα και θα γουσταρα ενα come back του rogue squadron - starfox - f-zero - wave race, τελος αναμενω το επομενο wolfenstein και quake (in house production απ'την id αυτη τη φορα, οχι αρπαχτες της raven ) γιατι και 2 της τωρινης γενιας αποδειχθηκαν "ανεπαρκη" με αποτελεσμα να περασουν απαρατηρητα και να τα παιζει ελαχιστος κοσμος online.

    Α, μην ξεχασω τον περιφημο δουκα που βρισκεται σε κομα εδω και 12-13χρονια ( το manhatan project δεν μετραει )

    Leave a comment:


  • Aν ανασταίνατε ενα franchise, ποιο θα ηταν?

    Παιχνιδια που πεξαμε απολαυσαμε γουσταραμε κυριως οταν ειμασταν μικροι αλλα για διαφορους λογους δεν επιβιωσαν στο περασμα των γενεων... λογοι οικονομικοι? λογοι αδυναμιας μεταφορας σε τρεις διαστασεις? κορεσμος? μπορει ολοι αυτοι μπορει και κανενας, αν ομως... αν, μπορουσατε να επαναφερετε ενα franchise και να το ξαναπεξετε σε αυτη τη γενια ποιο θα ηταν?



    Απανταω πρωτος βεβαια μιας και το παιχνιδι που θα θελα να συνεχισω αλλα μου το κοψαν στα μισα δεν ειναι αλλο απο το shenmue.

    Ισως οτι πιο ολοκληρωμενο επεξα ποτε, χανει τη πρωτη θεση στη προτιμηση μου απο το Ocarina of time το οποιο ηταν και θα παραμηνει ανυπερβλητο.

    Στο Σενμιου απεμεναν καπου στα 3 παιχνιδια ακομα για να αολοκληρωθει η σαγκα, δηστηχως απο τη μερια βλεπω τη Σεγκα να αναλωνετε σε πολλα ανουσια παιχνιδια τη στιγμη που τουλαχιστον θα μπορουσε να δωσει τα δικαιωματα τουλαχιστον σε μια αλλη εταιρεια να το εφτιαχνε... τι να πεις...
Working...
X