Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Mayas got it wrong: Nintendo Direct 22 - 2 - 2012. The "Goodbye Everyone" OT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground_zero
    replied
    Egw to hksera pantws, den antexa na ton vlepw kai na mhn kserw poios einai!!!

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Originally posted by Loggo View Post
    Το μόνο καλό που βγήκε απ' αυτό το thread...είναι ότι βρήκα με ποιον μοιάζει αυτός ο τύπος για χάρη του οποίου έσπαγα το κεφάλι μου τόσο καιρό.

    Ο is such a thing even possible είναι ίδιος με τους Centauri απ' το Babylon 5.
    Γα οποιον δεν το ξερει, λεγεται Giorgio Tsoukalos και ειναι ελληνας γεννημενος στην Ελβετια. Το αναφερω γιατι πολλοι νομιζουν οτι μονο στα αρχαια χρονια ειχαμε μεγαλες προσωπικοτητες.

    ΥΓ: Απ'οτι φαινεται ο Loggo δεν ειναι ο πρωτος που εκανε το connection

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Τι εκτός από αυτό μωρέ;Γιατί εκτός από αυτό;Αυτό από μόνο του είναι τίτλος system seller.
    Και εντάξει πέρα από αυτό,τα ports γιατί να μην τα υπολογίσουμε;Στο Wii πχ γιατί υπολογίζεται το Rayman Origins αφού έχει βγει και σε άλλες κονσόλες και με υψηλότερη ευκρίνεια;


    Titus - Ηρεμία...

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Έπαιξα το demo του metal gear 3 και ένιωθα σαν να έπαιζα στο ps2
    Den symfwnw.

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Το είπα πιο πάνω.Εκτός από αυτό.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Το Uncharted δεν είναι port είναι ένας ολοκαίνουριος τίτλος.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Ελάτε, συμμαζευτείτε, αρκετά κράτησε το πάρτυ, ας μην αρχίσουμε ΠΑΛΙ τα Internet memes και τα τοιάυτα...

    Αν είναι να κάνετε flame/ console wars κάντε το με στυλ, Atari Lynx VS Neo Geo ή Saturn VS Jaguar.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Originally posted by Altair View Post
    Paixtis και το SF4 port είναι.Οπότε τι ακριβώς λες;
    Ports έχει η μία κονσόλα στο launch κατά κύριο λόγο, ports και η άλλη.

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    Το μόνο καλό που βγήκε απ' αυτό το thread...είναι ότι βρήκα με ποιον μοιάζει αυτός ο τύπος για χάρη του οποίου έσπαγα το κεφάλι μου τόσο καιρό.

    Ο is such a thing even possible είναι ίδιος με τους Centauri απ' το Babylon 5.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Paixtis και το SF4 port είναι.Οπότε τι ακριβώς λες;

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Σορρυ αλλα...


    Paixtis

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Δεν είναι θέμα οπαδισμού.Τέσπα το λίγω εδώ.Δεν έχει νόημα.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Βρίσκεις λογική στην σύγκριση παιχνιδιού επιτραπέζιας κονσόλας με φορητής;

    Επίσης με συγχωρείς αλλά εγώ μιλάω πάντα για ότι έχω δει και παίξει,θεωρητικές θέσεις βασιζόμενες σε λεγόμενα άλλων τις θεωρώ μη βάσιμες.

    Το street fighter 4 στο 3ds ήταν καλό αλλά και αρκετά περιοριστικό αν ήθελες να παίξεις σε υψηλό επίπεδο.Λογικό βέβαια,δεν υπάρχει η δυνατότητα pad η stick.

    Τέλος,ξεκόλλα επιτέλους από την λογική του οπαδισμού.

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Rayman και Wipeout είναι ports ή το δεύτερο κατώτερο του αντίστοιχου παιχνιδιού για το ps3 όπως είπε ο Evans.Το streetfighter 4 υπήρχε για το 3ds που ήταν πολύ προσεγμένο.Uncharted δεν δίνει και πολύ απ' ότι λένε τα παιδιά.Και μην μου πείτε δεν έχω παίξει τα παιχνίδια.Κρίνουμε απλά ως παρατηρητές αυτή τη στιγμή.

    Leave a comment:

Working...
X