too long
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Μήπως επειδή όλα τα τελευταία σου μηνύματα ήταν εικόνες?
Comment
-
Originally posted by Aion View PostΑχαχα ωραίο gifάκι όμως άλλη φορα γράφε και τίποτα να ανάβουν τα αίματα καθώς μπορεί να σου το σβήσουν όπως έσβησαν την τελευταία εικόνα που έβαλα.
Δεν ξέρω γιατί κάνεις τόσο επιλεκτική την επιχειρηματολογία σου και δεν αναφέρεις ουσιαστικά πράγματα πάρα πιάνεσαι σε συγκεκριμένες λεπτομέριες που δεν λένε τίποτα. Σοβαρά τώρα θα μου πεις ότι η 3D εξέλιξη ήταν για να αποδώσουν περισσότερο ρεαλισμό ώστε να γίνει πιο ενήλικο το μέσο των Videogames; Η τεχνολογία είναι εργαλείο την χρησιμοποιεί ο κάθε δημιουργός για να φτιάξει αυτό που του αρέσει. Δεν σχετίζεται με την ωριμότητα, ούτε με το ρεαλισμό, ούτε η ρεαλιστική απεικόνιση σχετίζεται με την ωριμότητα. Pixel vs Triangle είναι στην δική σου λογική ρεαλισμός Vs kiddie αισθητική; Δεν υπάρχει λογική συνέχεια σε αυτά που λες. Όσο για την καπιταλιστική ανάπτυξη είναι καθαρά όρος οικονομικός, περισσότερα κεφάλαια στην βιομηχανία των videogames άρα περισσότερες επενδύσεις άρα καπιταλιστική ανάπτυξη. Δεν ξέρω τι προσπαθείς να αποδείξεις λέγοντας στο πάρα πέντε αυτό που λέω εγώ ακριβός.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αμφισβητείς η Nintendo έκανε mainstream αυτό που λέμε touch και motion controls εκεί κολλάνε το DS και το Wii.
Σοβαρότατα τα λέω για τα παιχνίδια, εκτός αν υποστηρίζεις στα παιχνίδια που έχει γίνει δουλεία στο Wii U μπορούν να τρέξουν στο Xbox 360 και Ps3 χωρίς σοβαρούς συμβιβασμούς(ανάλυση,framerate). Δες τη έκδοση του Deus Ex HRC και του Need for Speed Undercover και του Mass Effect 3 για να καταλάβεις τι εννοώ.
Δεν το πήγα πουθενά το θέμα εσύ μίλησες πως το Wii U δεν έχει υποστήριξη λόγω χαμηλών specs και έφερες παράδειγμα το Psone. Τώρα μετακινείς τα goalpost και αλλάζεις ρητορική μόλις είδες ότι δεν σου βγήκε το επιχείρημα.
Φίλε τότε το N64 θα έπρεπε να το είχε πάρει όλη η οικουμένη με παιχνίδια όπως Perfect Dark, GoldenEye, Turok 2 Seeds of Evil, Shadowman που η τεχνολογία τους συμβάδιζε με την ρεαλιστική απεικόνιση και δεν μπορούσαν να βγουν με τίποτα στο Psone.Δεν στέκει αυτό που λες. Η μόδα τότε πρόσταζε άλλα πράγματα, τα JRPG ήταν στα φόρτε τους και ο μόνος τρόπος να τα παίξεις ήταν στο Psone
Δεν έχεις ιδέα τι γίνεται στον υπόλοιπό κόσμο, άσε κάποιους άλλους που έχουν ταξιδεύσει στον υπόλοιπο κόσμο να έχουν μια ιδέα παραπάνω. Το ότι πούλησε μέχρι στην κυρά Μαρία το Wii δείχνει πόσο επιτυχημένο μηχάνημα ήταν το Wii. Έκανε τη κυρα Μαρία να ασχοληθεί με την τεχνολογία και σήμερα η κυρα Μαρία είναι πελάτης που αγοράζει smartphone και tablet και μπορεί στο μέλλον να αγοράσει και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές, μπορεί να μην αγοράζει Wii U και καλά κάνει αλλά μπορεί να αγοράσει QoL. Πότε δεν ξέρεις.
Και που κολλάνε οι προσωπικές μου απόψεις για το τρόπο που παίζω videogames με τον πρώην εκπρόσωπό της SCEE Phil Harisson που υποστήριζε το rumble ήταν last gen feature επειδή Sony είχε χάσει τα δικαιώματα της πατέντας του dualshock. Ακόμα και υπάρχει κάποια ομοιότητα υποτίθεται σε damage control, που μόνο εσύ θα μπορούσες να βρεις, εγώ ακόμα υποστηρίζω την θέση μου ενώ η Sony κυκλοφόρησε το Dualshock 3 μόλις συμβιβάστηκε με την εταιρία που της είχε κάνει μήνυση και κυκλοφόρησε και το Dualshock 4.
Δεν έφταιξε ο cell για την οικονομική αποτυχία του Ps3 αλλά η τακτική της Sony να νομίζει πως είχε την αγορά μονοπώλιο και να κάνει τους πελάτες της να πληρώσουν 599$ για να κάνουν δύο δουλείες για να το αγοράσουν. Επίσης η σημερινή αρχιτεκτονική του Ps4 σε σχέση με την τεχνολογία του Ps3 τότε είναι για γέλια. Αλλά που να βρουν λεφτά για R&D όταν η εταιρία είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας. Η λογική χαμηλό budget και άμεσο κέρδος οδήγησαν την Sony στο Ps4 όχι ότι έμαθαν από το λάθος του cell.
Comment
-
Originally posted by nooto View PostΣαφως και ειναι ετσι ειτε θες να το παραδεχτεις ειτε οχι... Δεν ειπα οτι ειναι σημαντικο feature ή feature ουσιας (και δεν μιλησα ουτως ή αλλως μονο για το συγκεκριμενο), ειπα οτι προκειται για στοιχεια που θεωρουνται δεδομενα για την κονσολα του σημερα.
Πως μου ξέφυγε η απάντηση σου δεν το κατάλαβα να σου απαντήσω λοιπόν. Η υποκειμενική σου άποψη για το αν τα trophies-achievements είναι σημαντικό feature δεν λέει απολύτως τίποτα. Όπως και εκατομμύρια κόσμο που δεν τον ενδιαφέρει. Εκτός αν είσαι OCDier. Δεν θα σταματούσε κανένας να παίζει videogames αν αύριο εξαφανίζονταν τα achievments-trophies. Αντιθέτως αν σταματούσαν τα motion controls πολλά genre θα έχαναν μεγάλο μερίδιο από πελάτες.
Και παλι ξαναλεω, μιλαω για το τι εννοουμε κονσολα σημερα και ποτε τα στοιχεια αυτα καθιερωθηκαν και απο ποιον. Την μορφωποιηση αυτη την εκανε η Microsoft με το Χ360 γιατι ηταν η πρωτη εταιρια που παρουσιασε τετοιο interface και features και στην πορεια αυτο αρχισε να θεωρειται δεδομενο για ολους. Αυτο ειναι fact, δεν εχει να κανει με fanboyισμους και δεν εχει να κανει με το αν η βιομηχανια πηγε μπροστα απο αυτο το πραγμα. Deal with it.
Multimedia center ΔΕΝ ειναι η κονσολα να παιζει CD και DVD, πουθενα δεν νοειται κατι τετοιο ουτε καν για τα δεδομενα της εποχης (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ηταν σημαντικα στοιχεια που επισης καθιερωθηκαν ή στοιχεια που εδιναν παραπανω λειτουργιες και διευρυναν την εννοια της κονσολας ΠΡΟΣ το media center). Σαφως και ολες οι εταιριες εχουν προσφερει και οντως η N εχει προσφερει παρα πολλα μεσα σε αυτα τα 30 χρονια και η υπαρξη της κανει ξεκαθαρα παρα πολυ καλο στη βιομηχανια. Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει σε καθε γενια να ειναι ντε και καλα αυτη που οριζει τις εξελιξεις, υπαρχουν και πραγματα που δεν της βγηκαν-δεν περασαν (το ιδιο ισχυει και για την MS με το ONE αν θες προσφατο παραδειγμα).
Αν εσυ πιστευεις οτι τα motion controls δεν θεωρουνται απο το συνολο του gaming κοσμου πλεον ενα κακογουστο αστειο εγω δεν θα κανω κατι για να σου αλλαξω την αποψη, συνεχισε να το πιστευεις. Το επιχειρημα οτι ολοι συνεχιζουν να τα εχουν ως feature (και κανενας developer και gamer δεν χρησιμοποιει) υποθετω οτι δεν το αναφερεις στα σοβαρα. Εννοειται οτι οταν φτιαχνεις ενα προιον πρoσπαθεις να χωσεις μεσα οσο το δυνατο περισσοτερα στοιχεια (ειδικα οταν αυτα δεν κοστιζουν) για το just in case του πραγματος (motion controls, 3D gaming και παει λεγοντας τεχνολογιες που υπαρχουν μεν, κανεις δεν ασχολειται πλεον δε).
Μα σαφως η τιμη ηταν που οδηγησε στις καλυτερες πωλησεις, δηλαδη εσυ τι περιμενες, να βγαλει το kinect, να συνεχισει να εχει την ιδια τιμη και η κονσολα να παρουσιασει ανοδο? Η ΜS ειχε πει οτι το kinect θα ειναι αναποσπαστο κομματι της εμπειριας του ΟΝΕ, ε τελικα δεν ηταν ετσι, τι να κανουμε τωρα. Εδω οταν το εβγαλε απο το πακετο ολη η βιομηχανια γιορταζε που η κονσολα εγινε προσιτη και που -ακουσον ακουσον- ελευθερωθηκαν καποιοι ποροι απο τη cpu και τωρα ειναι πιο ευκολο το 1080p (βλεπε Destiny). Τοσο ψηλα ειχε ο κοσμος τα motion controls... Οσο για τις πωλησεις, προσωπικα ακολουθω επισημα στοιχεια και οχι το VGC που βγαζει οτι να ναι νουμερα και μετα τα αναπροσαρμοζει αναλογα με τις ανακοινωσεις των εταιριων (απο το GAF εχει banαριστει και η χρηση του)...
Μιλαμε για τους κατασκευαστες hardware ή για τους developers? Σαφως και οι αλλοι 2 δεν θα ειχαν τοσα εσοδα, η sony ειχε χασουρα μονο και μονο απο το department της ερευνας για τα custom parts. Τι περιμενες, να εχουν μεγαλυτερο κερδος εταιριες που εδωσαν hardware που δεν υπηρχε εκεινη τη στιγμη ή η εταιρια που υπερκοστολογησε ενα υπαρχον και πραγματικα απαραδεκτο hardware? Οσο για τους τριτους developers, εγω ξερω οτι πηγαινουν εκει που ειναι τα λεφτα, αν πιστευεις οτι εβγαζαν τρελα κερδη απο το Wii και παρολα αυτα συνεχιζαν να φτιαχνουν παιχνιδια για PS360 τοτε τι να πω... και μην ακουσω οτι δεν το περιμεναν ουτε αυτο γιατι η κονσολα υπηρχε χρονια, αν εκει ηταν το κερδος και δεν το ειχαν καταλαβει απο την αρχη, θες τον τριτο, θες τον τεταρτο χρονο ζωης της? Ολοι θα εβγαζαν παιχνιδια για το Wii.
Σχετικα με το δευτερο που λες περι γενιας, ναι ειναι προσωπικη σου αποψη το ποσο τη χαρηκες (και ειναι λογικο απο τη μια με βαση αυτα που λες). Εγω αντιθετα οχι μονο τη χαρηκα αλλα θεωρω οτι ειναι απο τις σημαντικοτερες γενιες μηχανηματων στην ιστορια του gaming...
Αυτο που εγραψα και σου φανηκε τοσο περιεργο ειναι οτι δεν πλασαρανε την κονσολα ως gaming συστημα το οποιο καλυπτει τον μεσο gamer (εσενα, εμενα κλπ) πολυ απλα διοτι τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα της (το hardware προηγουμενης γενιας) δεν το επετρεπαν. Ηξεραν οτι ειχαν βγαλει ενα αναχρονιστικο και ιδιαιτερο μηχανημα, το ελεγαν και οι ιδιοι (στελεχη της N ανεφεραν χαριτολογωντας οτι ειναι συστημα που θα το παρει κανεις ως δευτερη κονσολα και στο τελος θα το παρουν τοσοι πολλοι ως δευτερη που θα βγει πρωτη).
Η ιστορια ειναι πολυ συγκεκριμενη και μαλλον εσυ την λες οπως σε βολευει. To Wii κυκλοφορησε το 2006,το Χ360 κυκλοφορησε το 2005 και ηταν συγκριτικα hardware αλλου τεχνολογικου αιωνα. Αν παρουμε τα ευρωπαικα releases το PS κυκλοφορησε το 1995 και το N64 το 1997, το 1995 ΔΕΝ υπηρχε πιο δυνατο συστημα στην αγορα. Η συγκριση που κανεις ειναι εντελως αστεια, τι παει να πει ηταν η πιο αδυναμη κονσολα της γενιας? Στην μια περιπτωση το Ν64 ηταν πιο δυνατο εξαιτιας της λογικης εξελιξης αφου ηρθε αργοτερα και στην αλλη το Wii ηρθε ενα χρονο μετα απο αυτον που ξεκινησε τη νεα γενια και ειχε hardware της προηγουμενης... Ποσο πιο απλα να το πουμε δηλαδη, τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβεις οτι δεν ειναι το ιδιο? Δηλαδη αν η Microsoft εβγαζε το ONE με hardware megadrive θα μου ελεγες οτι ειναι το ιδιο με το PS επειδη και τα 2 ηταν τα πιο αδυναμα hardware της γενιας τους?
Βtw και ενημερωτικα, το PS δεν ηταν πιο αδυναμο απο το Saturn (ειδικα σε οτι αφορα 3d απεικονιση)...
Το εγραψα και πριν, το wii δεν εκανε το gaming pop φαινομενο, το wii εκανε αυτο που προσεφερε το ιδιο pop φαινομενο. Το pop status της κονσολας ηρθε απο ψηφιακα ειδη διασκεδασης οπως το Wii sports οπου παρεες μαζευονταν για να παιξουν box και tennis στο σπιτι με αυτον τον ιδιαιτερο τροπο που δεν τον παρειχε κανενα αλλο προιον, οχι απο games οπως το mario galaxy. O νεος κοσμος που εφερε το Wii ΔΕΝ ενδιαφερθηκε ΟΥΤΕ γνωρισε τι ειναι το gaming, τον ενοιαζε ο ιδιαιτερος χαρακτηρας του Wii και μονο (μαζι με το νεο ειδος ψυχαγωγιας που αυτο προσεφερε). ΜΑΚΑΡΙ να ηταν οπως τα λες αλλα δυστυχως η βιομηχανια δεν παρουσιαζει τη γιγαντωση που εδειχναν τα τοτε νουμερα σημερα (κατι που αντιθετα, εγινε με τα PS και PS2). Και λεω μακαρι διοτι θα ηταν πραγματικα καταπληκτικο ο κοσμος που πηρε την κονσολα για να παιξει tennis να κατεληγε να δει και παιχνιδια οπως το Bioshock Infinite ή το The Last of Us, θα μιλαγαμε για πραγματικο κερδος (με ολο και περισσοτερο κοσμο να μπορει να δει τι εμπειριες μπορει να δωσει το medium και να γνωρισει την πορεια και προσφορα του). Tι να κανουμε τωρα που δεν εγινε κατι τετοιο?
Οπως ειπα και πριν, ειναι πολυ ωραιο να παιρνουμε αυτο που λεει ο αλλος και να το ξεφτυλιζουμε οσο δεν παει... Ωραιος και παλι.
@Sub-Zero θα σου απαντήσω αργότερα ένα σεντόνι φτάνει για σήμερα.
Comment
-
Ε ναι άμα είσαι νευριασμένος και λογομαχείς είναι δύσκολο να τις βρείς αστείες
Enas diashmos kwmikos eipe oti ena asteio pote den prepei na ginetai panw apo 2 fores xwris kapoio twist... mantepse ti kaneis lathos."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Η υποκειμενική σου άποψη για το αν τα trophies-achievements είναι σημαντικό feature δεν λέει απολύτως τίποτα. Όπως και εκατομμύρια κόσμο που δεν τον ενδιαφέρει. Εκτός αν είσαι OCDier. Δεν θα σταματούσε κανένας να παίζει videogames αν αύριο εξαφανίζονταν τα achievments-trophies. Αντιθέτως αν σταματούσαν τα motion controls πολλά genre θα έχαναν μεγάλο μερίδιο από πελάτες.
Τωρα για το αλλο με τα motion controls που λες συμφωνω οτι υπαρχουν και ανθρωποι που τους αρεσουν, το κατα ποσο η απουσια τους απο την αλλη θα οδηγουσε σε χασιμο μεριδιου αγορας, αυτο ειναι δικη σου εκτιμηση (με κατηγορεις σε πολλα σημεια οτι κανω δικιες μου εκτιμησεις απαντωντας μου με τον ιδιο ακριβως τροπο, κανοντας δικιες σου εκτιμησεις).
Δεν ξέρω αν άλλαξε ο ορισμός της κονσόλας για σένα αλλά για την πλειοψηφία του κόσμου είναι απλός: ηλεκτρονικό μηχάνημα το οποίο κύρια χρησιμότητα είναι να παίζει παιχνίδια. Τα υπόλοιπα είναι έξτρα χαρακτηριστικά που δίνουν επιπλέον χρηστική αξία στο μηχάνημα. Αν το 360 καθιέρωσε interface και χαρακτηριστικά μάλλον δεν έχεις πάρει χαμπάρι πως ότι είχε ενσωματομένο στο λειτουργικό του δεν υπάρχει σε καμία κονσόλα νέας γενιάς ούτε καν το διάδοχο του. Party Chat, game invites, beacons και τα συναφή έκαναν φτερά. Ασέ λοιπόν τους fanboyισμούς που λες ότι δεν υποστηρίζεις και ενημερώσου καλύτερα. To μόνο fact που στέκει σε αυτά που αναφέρεις είναι πως έμειναν τα achievements. Μπράβο μεγάλη προσφορά από πλευράς Microsoft άφησε ότι πιο άχρηστο πρόσφερε στην προηγούμενη γενιά.
Δεν γνωρίζεις τι είναι multimedia center τότε. Για τα υπόλοιπα που γράφεις δεν μπορώ να προσδιορίσω νοηματική συνοχή. Διατύπωσε το καλύτερα. Για τα περί προσφοράς συμφωνούμε.
Επαναλαμβάνω μπορείς να γενικεύεις την προσωπική άποψη όσο θες τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Τα motion controls εφαρμόζονται σε όλα τα παιχνίδια του Wii U, Ps4 και το Kinect στο Xbox One. Μερικά παραδείγματα Infamous SS, Ryse, Forza, Super Mario 3D World, Just Dance, ZombiU και άλλα τόσα. Επειδή εσύ δεν τα χρησιμοποιείς και το προβάλεις για να ενισχύσεις την ατζέντα σου ενάντια στα motion controls, είναι επιεικώς αστείο
Καλά σταμάτησα να διαβάζω εκεί που αναφέρεις πως ελευθερώθηκαν πόροι από το kinect στο Xbox One για να τρέξει το cross gen παιχνίδι Destiny 1080. Έπρεπε να το πάρω χαμπάρι από νωρίς πως είσαι Xbox fanboy αλλά σου έδωσα το benefit of the doubt.
Εκει που ηθελα να καταληξω ηταν οτι τελικα στον κοσμο φανηκε πως μετραγε πιο πολυ η αναλυση απο τα motion controls. Τι να κανουμε τωρα, αυτη η εικονα δωθηκε.
Άσε το damage control τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. 250 στούντιο έκλεισαν την περίοδο 2010-2013. Πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν, έκλεισε η THQ. Capcom, Crytek, Sony είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Απολύσεις παντού και συνεχίζεις και μιλάς. Αν δεν υπήρχε το Wii θα μας είχαν χαιρετήσει πολλοί περισσότεροι developers. Ναι έχεις δίκιο οι third party πάνε εκεί που είναι τα λεφτά στο λίπος της Sony και της Microsoft διότι η Nintendo δεν πρόκειται να τους δώσει πότε φράγκο για αποκλειστικό περιεχόμενο. Από μόνοι τους θα είχαν κλείσει ακόμα περισσότερα studio, δεν πειράζει εδώ είμαστε να δούμε όταν κλείσει η κάνουλα της Microsoft και της Sony να δούμε τι θα κάνουν, ήδη η Microsoft δήλωσε πως το Xbox One τις έχασε 400 εκατομμύρια δολάρια. Μεγάλε δεν έχεις ιδέα τι γίνεται στην βιομηχανία άσε λοιπόν τις fanπονηριές για κάνα console war στο gamefaqs.
Δηλαδή με την δική σου λογική το DreamCast ήταν μια γενιά μόνο του 1999-2001, το N64 μια γενιά μόνο του 1996-1999, το Xbox 360 2005-2006 και το Wii U 2012-2013, το 3DO 1995-1995, CD-i 1995-1995, Neo-Geo 1994-1995. Τι είναι αυτά που λες αγόρι μου, κοινή λογική υπάρχει καθόλου σε αυτά που γράφεις;
Στα χαρτιά το Saturn έριχνε στα αυτιά του Psone. Άνοιξε κάνα google και βάλε τα specs δίπλα-δίπλα. To Saturn όμως ήταν ένας frankestein της εποχής για να προγραμματίσεις πάνω του όποτε δεν το εκμεταλλεύτηκαν ποτέ, δες όμως παιχνίδια που το psone δεν θα μπορούσε να τρέξει με τίποτα στο δίκο του hardware όπως το Virtua Fighter 2(60fps), Panzer Dragoon Zwei, Panzer Dragoon Orta, Daytona, Sega Touring Car, NiGHTS να μην μιλήσω για 2D fighting παιχνίδια όπως King of Fighters 97 και Street Fighter Vs X-Men που ήταν arcade perfect με την επέκταση μνήμης.
Πες τα αυτά στο κόσμο που πήρε New Super Mario Wii, Mario Kart Wii, Donkey Kong Country returns και άλλα τόσα bridge τίτλους που πούλησαν το δεκαπλάσιο από τα προηγούμενα της σειράς τους, άμα έβγαινε το TLoU στο Wii μπορεί να πούλαγε περισσότερο από το Ps3 που ξέρεις(αν είχε το hardware). Αυτό αναφέρω πιο πάνω κανένας δεν προσπάθησε στο Wii να φέρει τέτοια παιχνίδια. Ακόμα και το reboot του Silent Hill Shattered Memories πούλησε περισσότερο στο Wii. Οπότε πάλι ο συλλογισμός σου είναι σενάρια που λένε fanboys για να δικαιολογήσουν την αποτυχία του Ps3 και του Xbox 360 σε σχέση με το Wii.
Sorry αλλά το επιχείρημά σου ήταν για γέλια μιλούσαμε για το πως παίζεται το παιχνίδι από gamers και πας να μου παρουσιάσεις τον τίτλο, οπου το gameplay του είναι τόσο προσβάσιμο που μπορεί να παίξει και ένα πεντάχρονο, σε hardcore επειδή έχει περίπλοκο αλγόριθμο... Δεν σε ξεφτιλίζω, μόνος σου το καταφέρνεις μια χαρά.
Comment
-
-
Ela kai poly arghsan:
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostTh prwth fora htan asteio thn defterh anousio, thn trith xalase kai oso paei xeiroterevei.
Enas diashmos kwmikos eipe oti ena asteio pote den prepei na ginetai panw apo 2 fores xwris kapoio twist... mantepse ti kaneis lathos.
Comment
Comment