Πάντα, :p.. Λέω να αφήσει τις μπαρουφες και τα qq και να μάθει να παίζει αν δε θέλει να kick his as απο 10 χρονα.. Επίσης όταν μπεις να παίξεις multiplayer δεν γίνεται να μην είναι competitive και να έχει learning curve.. Ας παίξει κανά UNO Σπιτι του να γουστάρει.. :p
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by sOLiD SNAKE View PostΕγώ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, θεωρώ ότι πρέπει η βιομηχανία κάποια στιγμή να εξελιχθεί στους τομείς που λέει ο Cage. Και ειδικά σε κάποια (1,2,3,7,8,9) θα ήθελα να μάθω αν και γιατί διαφωνεί κάποιος.
3: The importance of meaning. “When you think about it, you realize many games have absolutely nothing to say!” says Cage. “There's nothing against that, but that's a toy. Can we create games that have something to say? That have meaning?”
In addition, we should use all real-world themes. Most games take place in a world we can never enter, but Cage says we should focus more on human relationships. “We need to put games at the center of our society, the center of our life. Games can do that in a very unique way.”
Ασε που οπως και οι ταινιες που θεωρουνται μορφη τεχνης, πολλες φορες δεν εχουν κατι να πουν(ή οχι τοσο οσο αλλες).Υπαρχουν πολλες ταινιες ομως που εχουν κατι να πουν.Το ιδιο συμβαινει και με τα παιχνιδια.
Δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα οσο το παρουσιαζει.
Comment
-
Originally posted by sOLiD SNAKE View PostΔεν νομίζω ότι το πρόβλημα του είναι ότι παίζει οnline multi και τις τρώει από 10χρονα Αλλά ότι δεν θέλει να υπάρχουν μόνο τέτοια games.
Comment
-
@Hideo: Οκ, ναι σωστά τα λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κάπου τον Cage να λέει ότι όλα τα games πρέπει να είναι στο στυλ που περιγραφεί, αλλά ότι δεν υπάρχουν αρκετά games σε αυτό στυλ.
Απλά σε αυτό που διαφωνώ με τον Cage ως προς την υλοποίηση είναι ότι ρίχνει ουσιαστικά όλο το βάρος σε αυτό τον τομέα μόνο.
Comment
-
-
Originally posted by sOLiD SNAKE View PostΕγώ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, θεωρώ ότι πρέπει η βιομηχανία κάποια στιγμή να εξελιχθεί στους τομείς που λέει ο Cage. Και ειδικά σε κάποια (1,2,3,7,8,9) θα ήθελα να μάθω αν και γιατί διαφωνεί κάποιος.
2. We need to decide that violence is not the only way και τα Fahrenheit, HR έχουν τίγκα violence. Για το δεύτερο σκέλος ότι είπε ο IHNE.
3.Τα videogames είναι toys. Ήμαρτον με το να τα εξισώνουμε με τον κινηματογράφο. Τα βιντεoπαιχνιδια είναι παιχνίδια. Που είναι το κακό σε αυτό; Κατά τ'άλλα δεν διαφωνώ στο deeper meaning αν και δεν το είδα πουθενά στο HR.
4. Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται 2 μοχλοί και 9 κουμπά για ένα game, αλλά δόξα τω Θεώ έχουμε ήδη πολλά που είναι μια χαρά accessible.
5.Αν με talent εννοεί γνωστούς ηθοποιούς και τραγουδοποιούς τότε διαφωνώ. Τα videogames επί εποχή 16 bit τέλεια ήταν και χωρίς celebrities. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω στο μέλλον να βλέπω στο εφώφυλλο τον εκάστοτε πρωταγωνιστή και να διαβάζω Dead Space 5 starring Johhny Depp. Αν εννοεί talent στο art direction, design, κτλ προφανώς και συμφωνώ και γίνεται ήδη.
6.Όχι. Άλλο videogames-άλλο cinema, έχουν πολύ λιγότερα κοινά από διαφορές.
7-8-9. Προφανώς συμφωνώ.
Γενικώς ο Cage μου κάνει για πολύ ψώνιο.
Comment
-
Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον GZ να σχολιάζει με αφορμή το FF13 ότι "δεν με ενδιαφέρει η ιστορία στα παιχνίδια, μόνο το σύστημα μάχης" και είναι δεκτό προφανώς. Εμένα από την άλλη για παράδειγμα με ενδιαφέρει και με παραενδιαφέρει η ιστορία και το αίσθημα ότι μπαίνεις σε έναν κόσμο κτλ, αυτό είναι που προσπαθεί να τονίσει ο Cage.
To story tou FF13 einai arketa kalo alwste, aplws gia na to katalaveis tha prepei na diavaseis 100 wres egyklopaidia kai afto einai ena apo ta megala arnhtika tou.
Kalo story, kako storytelling.
Egw thelw KAI istoria KAI gameplay apo ta paixnidia mou (an einai RPG).
Aplws an einai na mhn exoume kapoio apo ta 2 sto 100% tote protimw ekptwsh sto story para sto gameplay, den diavazoume vivlia allwste, paixnidia paizoume."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
@Enpsty:
1) Αν υπάρχει κάτι νέο και διαφορετικό στην βιομηχανία το έχει δώσει μόνο η indie σκηνή.
2) Νομίζω ότι χάνεις το νόημα, εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τα λεγόμενα του είναι ότι δεν χρειάζεται ένα game να έχει battle system ή να στηρίζεται στον ανταγωνισμό για να έχει λόγο ύπαρξης. Τα adventures πχ μια χαρά video games είναι.
3) Πάλι ερμηνεύεις πολύ επιφανειακά τα λεγόμενα του, καταρχήν που βλέπεις να λέει ότι είναι κακό τα games να είναι απλά games ; και β) Τα video games είναι άλλο ένα medium όπως είναι και το Σινεμά, το τι είδους εμπειρία μπορεί να σου προσφέρει (θεωρητικά) έχει μόνο εμπόδιο την φαντασία του δημιουργού.
6) Αυτό δεν με πολύαπασχολεί γιατί μιλάει για new "form of entertainment" που συνδυάζει στοιχεία και των δυο.
Αλλά αυτός λέει να συνεργαστούν δυο διαφορετικά και αντίθετα (linear vs interactivity) medium μεταξύ τους και εσύ απλά λες όχι, τα δυο medium είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Οπως το βλέπει ο καθένας, αλλά εμένα μου φαίνεται ψιλοάσχετο το σχόλιο πάνω σε αυτό που λέει αυτός.
Γενικώς ο Cage μου κάνει για πολύ ψώνιο.
Comment
-
1) Αν υπάρχει κάτι νέο και διαφορετικό στην βιομηχανία το έχει δώσει μόνο indie σκηνή.
2) Νομίζω ότι χάνεις το νόημα, εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τα λεγόμενα του είναι ότι δεν χρειάζεται ένα game να έχει battle system ή να στηρίζεται στον ανταγωνισμό για να έχει λόγο ύπαρξης. Τα adventures πχ μια χαρά video games είναι.
Καταρχάς το mastering of skills είναι το Α και το Ω. Ακόμα και στα adventures υπάρχει απλά όχι με την μορφη του high score αλλά με την επίλυση γρίφων. Επίσης ένα 10χρονο μπορεί να kicks your ass ακόμα και σε ένα adventure (αυτό να το τελείωσει χωρίς hints κι εσύ με χρήση guide). Mastering of skills =gameplay. Για αυτό και όλα τα videogames έχουν σταδιακή δυσκολία, γιατί βασίζονται στο mastering of skills. Και το HR είχε πιο δύσκολα QTE όσο πέρναγε η ώρα. Άκυρο το παράδειγμα του.
3) Πάλι ερμηνεύεις πολύ παιδικά κι επιφανειακά τα λεγόμενα του, καταρχήν που βλέπεις να λέει ότι είναι κακό τα games να είναι απλά games ; και β) Τα video games είναι άλλο ένα medium όπως είναι και το Σινεμά, το τι είδους εμπειρία μπορεί να σου προσφέρει (θεωρητικά) έχει μόνο εμπόδιο την φαντασία του δημιουργού.
6) Αυτό δεν με πολύαπασχολεί γιατί μιλάει για new "form of entertainment" που συνδυάζει στοιχεία και των δυο.
Αλλά αυτός λέει να συνεργαστούν δυο διαφορετικά και αντίθετα (linear vs interactivity) medium μεταξύ τους και εσύ απλά λες όχι, τα δυο medium είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Οπως το βλέπει ο καθένας, αλλά εμένα μου φαίνεται ψιλοάσχετο το σχόλιο πάνω σε αυτό που λέει
Comment
-
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι πρέπει να πάψουν να βγαίνουν games μόνο και το τονίζω που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες ή σε μικρότερες και να βγουν επιτέλους games τα οποία δεν μπορεί να τα παίξει ένας μικρός όχι απλά γιατί έχουν υπερβολική βία ή σεξ αλλά επειδή θέλει για την επίλυση τους λίγη παραπάνω σκέψη περισσότερη από όση θα μπορούσε να έχει ένας ανήλικος.Κοινώς αυτό που λέμε ότι όσο μεγαλώνεις μπορείς να συνδιάζεις περισσότερο κάποια πράγματα.Αν μπορέσουν και το περάσουν αυτό σε μερικά games και να γίνουν competitive γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο και να μην υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μας την σπάσει ένας μικρότερος επειδή παίζει περισσότερο ας πούμε, ε αυτό θα ήταν επανάσταση!Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
Comment