Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Πάντα, :p.. Λέω να αφήσει τις μπαρουφες και τα qq και να μάθει να παίζει αν δε θέλει να kick his as απο 10 χρονα.. Επίσης όταν μπεις να παίξεις multiplayer δεν γίνεται να μην είναι competitive και να έχει learning curve.. Ας παίξει κανά UNO Σπιτι του να γουστάρει.. :p

    Comment


    • Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα του είναι ότι παίζει οnline multi και τις τρώει από 10χρονα Αλλά ότι δεν θέλει να υπάρχουν μόνο τέτοια games.

      Comment


      • Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
        Εγώ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, θεωρώ ότι πρέπει η βιομηχανία κάποια στιγμή να εξελιχθεί στους τομείς που λέει ο Cage. Και ειδικά σε κάποια (1,2,3,7,8,9) θα ήθελα να μάθω αν και γιατί διαφωνεί κάποιος.
        Συμφωνω στα περισσοτερα, αν και και βλεπω σε καποια σημεια αντιφασεις.Δεν ξερω αν χρησιμοποιω την σωστη λεξη αλλα οταν στο 3 ουσιαστικα παταει πανω στο ''τα games ειναι τεχνη'',μορφη εκφρασης αρα και ελευθερια εκφρασης.

        3: The importance of meaning. “When you think about it, you realize many games have absolutely nothing to say!” says Cage. “There's nothing against that, but that's a toy. Can we create games that have something to say? That have meaning?”
        Στο τελος του 3 γραφει
        In addition, we should use all real-world themes. Most games take place in a world we can never enter, but Cage says we should focus more on human relationships. “We need to put games at the center of our society, the center of our life. Games can do that in a very unique way.”
        Ενα game place in a world we can never enter μπορει να εχει κατι να πει.Δεν ειναι αυτο το προβλημα.Δεν ειναι αυτος περιορισμος για να πετυχεις αυτο που λεει στην αρχη του 3.Ισα ισα ειναι ενας ακομα δρομος και πολλες φορες ο καλυτερος.

        Ασε που οπως και οι ταινιες που θεωρουνται μορφη τεχνης, πολλες φορες δεν εχουν κατι να πουν(ή οχι τοσο οσο αλλες).Υπαρχουν πολλες ταινιες ομως που εχουν κατι να πουν.Το ιδιο συμβαινει και με τα παιχνιδια.
        Δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα οσο το παρουσιαζει.

        Comment


        • Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
          Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα του είναι ότι παίζει οnline multi και τις τρώει από 10χρονα Αλλά ότι δεν θέλει να υπάρχουν μόνο τέτοια games.
          Ακριβώς, γενικά προσπαθεί να δείξει ότι θα έπρεπε και οι υπόλοιποι τομείς των games να θεωρούνται εξίσου σημαντικοί. Πολλά παιχνίδια σου πετάνε μια ιστορία και ένα σενάριο βγαλμένο από κονσέρβα και απλά στηρίζονται στο σύστημα μάχης. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον GZ να σχολιάζει με αφορμή το FF13 ότι "δεν με ενδιαφέρει η ιστορία στα παιχνίδια, μόνο το σύστημα μάχης" και είναι δεκτό προφανώς. Εμένα από την άλλη για παράδειγμα με ενδιαφέρει και με παραενδιαφέρει η ιστορία και το αίσθημα ότι μπαίνεις σε έναν κόσμο κτλ, αυτό είναι που προσπαθεί να τονίσει ο Cage. Απλά σε αυτό που διαφωνώ με τον Cage ως προς την υλοποίηση είναι ότι ρίχνει ουσιαστικά όλο το βάρος σε αυτό τον τομέα μόνο.

          Comment


          • @Hideo: Οκ, ναι σωστά τα λες, αλλά εγώ δεν βλέπω κάπου τον Cage να λέει ότι όλα τα games πρέπει να είναι στο στυλ που περιγραφεί, αλλά ότι δεν υπάρχουν αρκετά games σε αυτό στυλ.


            Απλά σε αυτό που διαφωνώ με τον Cage ως προς την υλοποίηση είναι ότι ρίχνει ουσιαστικά όλο το βάρος σε αυτό τον τομέα μόνο.
            Και γιατί να υπάρχουν games που ρίχνουν όλο το βάρος στον ένα τομέα και να μην υπάρχουν games που ρίχνουν τον βάρος στα υπόλοιπα.

            Comment


            • Φαινεται σαν να το βλεπει ως προβλημα οτι δεν εστιαζουν την προσοχη τους ολοι σε πραγματικους κοσμους.Εκει διαφωνω.

              Comment


              • Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
                Και γιατί να υπάρχουν games που ρίχνουν όλο το βάρος στον ένα τομέα και να μην υπάρχουν games που ρίχνουν τον βάρος στα υπόλοιπα.
                Προφανώς, αλλά προσωπικά προτιμώ κάτι που συνδυάζει και τους δύο κόσμους και όχι τα άκρα.

                Comment


                • Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
                  Εγώ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, θεωρώ ότι πρέπει η βιομηχανία κάποια στιγμή να εξελιχθεί στους τομείς που λέει ο Cage. Και ειδικά σε κάποια (1,2,3,7,8,9) θα ήθελα να μάθω αν και γιατί διαφωνεί κάποιος.
                  1. Δεν διαφωνώ, αλλά κάτι τέτοιο ήδη γίνεται οπότε ο Cage έχει μείνει χρόνια πίσω. Μόνο το σεξουαλικό κομμάτι λείπει μέχρι στιγμής και αυτό γιατί δεν μπορείς να το εντάξεις στο gameplay. (Εκτός και αν μιλάμε για καθαρά τσοντοπαίχνιδο). Το να δω sexual content σε cutscene δεν το θεωρώ πρόοδο. Ούτε θεώρησα πρόοδο να βλέπω στο HR τα γυμνά οπίσθια του πρωταγωνιστή και να σκουπίζομαι με την πετσέτα. Ίσα-ίσα περισσότερο σαν ΄Κοίταχτε τι κάνουμε. Δείχνουμε γυμνό, πόσο μπροστά είμαστε' μου έκανε παρά σαν ουσιατική πρόοδο.

                  2. We need to decide that violence is not the only way και τα Fahrenheit, HR έχουν τίγκα violence. Για το δεύτερο σκέλος ότι είπε ο IHNE.

                  3.Τα videogames είναι toys. Ήμαρτον με το να τα εξισώνουμε με τον κινηματογράφο. Τα βιντεoπαιχνιδια είναι παιχνίδια. Που είναι το κακό σε αυτό; Κατά τ'άλλα δεν διαφωνώ στο deeper meaning αν και δεν το είδα πουθενά στο HR.

                  4. Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται 2 μοχλοί και 9 κουμπά για ένα game, αλλά δόξα τω Θεώ έχουμε ήδη πολλά που είναι μια χαρά accessible.

                  5.Αν με talent εννοεί γνωστούς ηθοποιούς και τραγουδοποιούς τότε διαφωνώ. Τα videogames επί εποχή 16 bit τέλεια ήταν και χωρίς celebrities. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω στο μέλλον να βλέπω στο εφώφυλλο τον εκάστοτε πρωταγωνιστή και να διαβάζω Dead Space 5 starring Johhny Depp. Αν εννοεί talent στο art direction, design, κτλ προφανώς και συμφωνώ και γίνεται ήδη.

                  6.Όχι. Άλλο videogames-άλλο cinema, έχουν πολύ λιγότερα κοινά από διαφορές.

                  7-8-9. Προφανώς συμφωνώ.


                  Γενικώς ο Cage μου κάνει για πολύ ψώνιο.

                  Comment


                  • Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον GZ να σχολιάζει με αφορμή το FF13 ότι "δεν με ενδιαφέρει η ιστορία στα παιχνίδια, μόνο το σύστημα μάχης" και είναι δεκτό προφανώς. Εμένα από την άλλη για παράδειγμα με ενδιαφέρει και με παραενδιαφέρει η ιστορία και το αίσθημα ότι μπαίνεις σε έναν κόσμο κτλ, αυτό είναι που προσπαθεί να τονίσει ο Cage.
                    Apokleietai na eixa pei mono afto
                    To story tou FF13 einai arketa kalo alwste, aplws gia na to katalaveis tha prepei na diavaseis 100 wres egyklopaidia kai afto einai ena apo ta megala arnhtika tou.
                    Kalo story, kako storytelling.

                    Egw thelw KAI istoria KAI gameplay apo ta paixnidia mou (an einai RPG).
                    Aplws an einai na mhn exoume kapoio apo ta 2 sto 100% tote protimw ekptwsh sto story para sto gameplay, den diavazoume vivlia allwste, paixnidia paizoume.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • @Enpsty:
                      1) Αν υπάρχει κάτι νέο και διαφορετικό στην βιομηχανία το έχει δώσει μόνο η indie σκηνή.

                      2) Νομίζω ότι χάνεις το νόημα, εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τα λεγόμενα του είναι ότι δεν χρειάζεται ένα game να έχει battle system ή να στηρίζεται στον ανταγωνισμό για να έχει λόγο ύπαρξης. Τα adventures πχ μια χαρά video games είναι.

                      3) Πάλι ερμηνεύεις πολύ επιφανειακά τα λεγόμενα του, καταρχήν που βλέπεις να λέει ότι είναι κακό τα games να είναι απλά games ; και β) Τα video games είναι άλλο ένα medium όπως είναι και το Σινεμά, το τι είδους εμπειρία μπορεί να σου προσφέρει (θεωρητικά) έχει μόνο εμπόδιο την φαντασία του δημιουργού.

                      6) Αυτό δεν με πολύαπασχολεί γιατί μιλάει για new "form of entertainment" που συνδυάζει στοιχεία και των δυο.
                      Αλλά αυτός λέει να συνεργαστούν δυο διαφορετικά και αντίθετα (linear vs interactivity) medium μεταξύ τους και εσύ απλά λες όχι, τα δυο medium είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Οπως το βλέπει ο καθένας, αλλά εμένα μου φαίνεται ψιλοάσχετο το σχόλιο πάνω σε αυτό που λέει αυτός.

                      Γενικώς ο Cage μου κάνει για πολύ ψώνιο.
                      Ψώνιο επειδή θέλει και κάτι διαφορετικό ; δεν είδα να περιαυτολογεί ή να λέει ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Hipster Dev θα το έλεγα εγώ .

                      Comment


                      • 1) Αν υπάρχει κάτι νέο και διαφορετικό στην βιομηχανία το έχει δώσει μόνο indie σκηνή.
                        Διαφωνώ, αλλά άλλο λέει ο Cage εδώ. I believe it's time for this industry to create content, interactive experiences, for an adult audience. Εγώ εδώ απαντώ. Μια χαρά adult contect έχει η βιομηχανία χρόνια τώρα. Και ας μας αξηγήσει ο Cage τι adult content εννοεί. Και τότε θα καταλάβει ότι κάτι που είναι adult themed στο σινεμά (γιατί αυτό εννοεί) δεν μπορεί να λειτουργήσει και σαν adult game. Ο Cage ξεχνάει ότι ο ακρογωνιαίος λίθος των videogames είναι το gameplay και μόνο αυτό. Θα ήθελα να δω πως ένα adult theme του στυλ Stalker (Ταρκόφσκι) ή σαν το Blue Valentine θα λειτουργούσε σαν videogame με αγνό gameplay και όχι ανούσιο interactivity. Κάλως να έρθει ένα πραγματικά adult themed game (δλδ. όχι action, θριλεράκι, κτλ.), αλλά να δω πως θα ''χωθεί'' gameplay εκεί μέσα. Μην ξεχνάμε ότι και το HR θρίλερ είναι και όχι δράμα.



                        2) Νομίζω ότι χάνεις το νόημα, εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τα λεγόμενα του είναι ότι δεν χρειάζεται ένα game να έχει battle system ή να στηρίζεται στον ανταγωνισμό για να έχει λόγο ύπαρξης. Τα adventures πχ μια χαρά video games είναι.
                        Κάτι που γίνεται και εξακολουθεί να γίνεται χρόνια τώρα.
                        Καταρχάς το mastering of skills είναι το Α και το Ω. Ακόμα και στα adventures υπάρχει απλά όχι με την μορφη του high score αλλά με την επίλυση γρίφων. Επίσης ένα 10χρονο μπορεί να kicks your ass ακόμα και σε ένα adventure (αυτό να το τελείωσει χωρίς hints κι εσύ με χρήση guide). Mastering of skills =gameplay. Για αυτό και όλα τα videogames έχουν σταδιακή δυσκολία, γιατί βασίζονται στο mastering of skills. Και το HR είχε πιο δύσκολα QTE όσο πέρναγε η ώρα. Άκυρο το παράδειγμα του.

                        3) Πάλι ερμηνεύεις πολύ παιδικά κι επιφανειακά τα λεγόμενα του, καταρχήν που βλέπεις να λέει ότι είναι κακό τα games να είναι απλά games ; και β) Τα video games είναι άλλο ένα medium όπως είναι και το Σινεμά, το τι είδους εμπειρία μπορεί να σου προσφέρει (θεωρητικά) έχει μόνο εμπόδιο την φαντασία του δημιουργού.
                        “There's nothing against that, but that's a toy. Μα αυτό είναι ένα videogame toy. Το σενάριο λειτουργεί σαν συνοδευτικό και όχι σαν το βασικό πιάτο. Πρώτα μπαίνει το gameplay και μετά στήνεται το σενάριο πάνω σε αυτό και όχι το αντίθετο. Είπα αν υπάρχει σενάριο κάλως να έρθει το deeper menaing αλλά όχι και να γίνει αυτοσκοπός.

                        6) Αυτό δεν με πολύαπασχολεί γιατί μιλάει για new "form of entertainment" που συνδυάζει στοιχεία και των δυο.
                        Αλλά αυτός λέει να συνεργαστούν δυο διαφορετικά και αντίθετα (linear vs interactivity) medium μεταξύ τους και εσύ απλά λες όχι, τα δυο medium είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Οπως το βλέπει ο καθένας, αλλά εμένα μου φαίνεται ψιλοάσχετο το σχόλιο πάνω σε αυτό που λέει
                        Απλώς σχολίασα στην φράση του Establish new relationships with Hollywood. Αν υπάρχει ένας λόγος που τα videogames σήμερα είναι όπως είναι είναι ακριβώς η μανία τους να γίνουν νέο Hollywood. Cage άστο το hollywood εκεί που είναι και φτιάξε κάνα game της προκοπής.

                        Comment


                        • Ολα τα video games μπορεις να τα παιξεις competitive μπορεις και οχι. Ενα adventure πχ μπορει να κανεις speed runs και αντιστοιχα να παιζεις CoD για την πλακα και να μη σε νοιαζει καθολου αν γινεσαι pwned απλα να γουσταρεις τη φαση και το gameplay.. Ειναι ακυρο αυτο που λεει εντελως..

                          Comment


                          • Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι πρέπει να πάψουν να βγαίνουν games μόνο και το τονίζω που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες ή σε μικρότερες και να βγουν επιτέλους games τα οποία δεν μπορεί να τα παίξει ένας μικρός όχι απλά γιατί έχουν υπερβολική βία ή σεξ αλλά επειδή θέλει για την επίλυση τους λίγη παραπάνω σκέψη περισσότερη από όση θα μπορούσε να έχει ένας ανήλικος.Κοινώς αυτό που λέμε ότι όσο μεγαλώνεις μπορείς να συνδιάζεις περισσότερο κάποια πράγματα.Αν μπορέσουν και το περάσουν αυτό σε μερικά games και να γίνουν competitive γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο και να μην υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μας την σπάσει ένας μικρότερος επειδή παίζει περισσότερο ας πούμε, ε αυτό θα ήταν επανάσταση!
                            Nintendo I.D.: paixtis
                            3ds friend code: 2664-2347-7128

                            Comment


                            • Μπορεις να παιξεις trivial pursuit(αρκει να μην ειναι "εισαι ποιο εξυπνος απο ενα 10χρονο" edition) να pwnareis οσα 10χρονα θες..

                              Comment


                              • Δεν θέλω να έρχομαι δεύτερος στο mario kart!!!!(χάνοντας από δεκάχρονο την πρωτιά)
                                Nintendo I.D.: paixtis
                                3ds friend code: 2664-2347-7128

                                Comment

                                Working...
                                X