Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ποιο ιδιο λαθος επανελαβε με το destiny 2?? Δεν υπαρχει booster εκτος και αν ειμαι χαζος και δεν το εχω βρει , στο λεω γιατι κανω 3η φορα το campaign για να εχω ολα τα class..
    Booster τι εννοεις? Να πηγαινεις κατευθειαν στο max level με loot box? Ουτε το πρωτο ειχε, στο Taken King μπηκε αλλα εκει το campain δεν ηταν 6 ωρες αλλα 20+. Επισης για να δεις το ποια τακτικη επανελαβε πρεπει να δεις το πρωτο παιχνιδι στην vanilla εκδοχη του. Αυτα που λες ισχυουν, ναι το Destiny ειναι παιχνιδι για παρεα, για strikes, raids κλπ, εχει πολυ καλο gunplay, ειναι η χαρα του παικτη που γουσταρει loot based games ή ακομα και για τον παικτη που απλα θελει να γυρναει γυρω γυρω και να σκοτωνει mobs χωρις την ολη διαδικασια να την περιβαλει καποιο content, αλλα αυτα ισχυαν και στο πρωτο και μαλιστα στη vanilla. Το προβλημα ειναι οτι ο κοσμος του ειναι αδειος, οτι το στησιμο πολλων απο τα setpieces ειναι horde like και καθολου ευρηματικα, ο τροπος με τον οποιον προστιθεται το content, οτι το σεναριο δεν υπαρχει στο παιχνιδι αλλα στα grimoires που ειναι στο site της bungie κλπ.

    Στο δε πρωτο παιχνιδι, για οσους εχουν παρακολουθησει τι εγινε με το FFXIV και το a realm reborn, εγινε κατι αντιστοιχο. Το παιχνιδι βγηκε χωρις καθολου σεναριο, χωρις διαλογους, ηταν μια σειρα απο ασυνδετες μεταξυ τους αποστολες. Οι διαλογοι, το voice acting (ακομα και αυτο του light ηχογραφηθηκε ξανα με αλλο ηθοποιο), το script περιεχομενο, προστεθηκαν μετα το Taken King οπου και το παιχνιδι εγινε παιχνιδι (με αρχη μεση και τελος). Και ο αρχικος τιτλος πηρε 75% στο Metacritic ενω δεν ηταν ουτε για 5% στην μορφη που κυκλοφορησε.

    Η κριτικη μου για το 2 εχει να κανει με το γεγονος (απο τα λιγα που εχω δει τουλαχιστον μιας και δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το παιχνιδι ουτε το εχω στην κατοχη μου) οτι παροτι (ευτυχως) κυκλοφορησε σε normal state τουλαχιστον σε οτι αφορα το campain του, συνεχιζει να εχει την ιδια και απαραλαχτη δομη στη βαση του (δομη που με το Taken King και Rise of Iron βελτιωθηκε σε μεγαλο βαθμο, τα προηγουμενο DLCs ηταν απαραδεκτα). Οι κοσμοι ειναι αδειοι, τα σκαφη τα βλεπεις μονο στα loading screens, το roaming στην αρχη γινεται χωρις καν ghosts, το gameplay ειναι το ιδιο επαναλαμβανομενο πραγμα (φαντασου πχ οτι στο Taken king μεσω events ειχαν βαλει και αλλα ειδη gameplay οπως ghost races σε στυλ wipeout), οι εχθροι ειναι ιδιοι (που ελεος δηλαδη, για καποιον που εχει λιωσει το πρωτο παιχνιδι, ποσο ακομα να αντεξει), τα classes ειναι ιδια (και συνεχιζουν να μην προσφερουν καποια ουσιαστικη διαφοροποιηση στο gameplay περα απο τις supers), και το σεναριο συνεχιζει να το δινει η bungie απο το site της. Οι δε επεκτασεις θα συνεχιζουν να γινονται μεσω ενος (πιθανον απαραδεκτου) season pass μεχρι εν τελει να βγει το αντιστοιχο Taken King expansion που θα δωσει ολοκληρωμενη μορφη στον τιτλο.

    Μπορει να ειναι ωραιος σαν τιτλος για gun play κλπ κλπ και για παρεα (και εγω με Dj και Altair που παιζαμε ειχα περασει παρα πολυ ωραια) αλλα αν ειχες παρακολουθησει την πορεια του πρωτου και εβλεπες που ξεκινησε και που το φτασανε, θα περιμενες απο το 2 κατι πολυ καλυτερο και να μη γινει παλι το ιδιο (να λες δηλαδη για αλλη μια φορα ελα μωρε θα τα βαλουν στο DLC τα υπολοιπα). Και το λεω υπο την εννοια οτι θα ηθελα να ειχαν ως βαση το Rise of Iron και να εδιναν κατι καλυτερο και οχι την Vanilla και τα τοσο χαμηλα της στανταρ.
    Last edited by nooto; 15-11-2017, 12:28 AM.

    Comment


    • Originally posted by nooto View Post
      Booster τι εννοεις? Να πηγαινεις κατευθειαν στο max level με loot box? Ουτε το πρωτο ειχε, στο Taken King μπηκε αλλα εκει το campain δεν ηταν 6 ωρες αλλα 20+. Επισης για να δεις το ποια τακτικη επανελαβε πρεπει να δεις το πρωτο παιχνιδι στην vanilla εκδοχη του. Αυτα που λες ισχυουν, ναι το Destiny ειναι παιχνιδι για παρεα, για strikes, raids κλπ, εχει πολυ καλο gunplay, ειναι η χαρα του παικτη που γουσταρει loot based games ή ακομα και για τον παικτη που απλα θελει να γυρναει γυρω γυρω και να σκοτωνει mobs χωρις την ολη διαδικασια να την περιβαλει καποιο content, αλλα αυτα ισχυαν και στο πρωτο και μαλιστα στη vanilla. Το προβλημα ειναι οτι ο κοσμος του ειναι αδειος, οτι το στησιμο πολλων απο τα setpieces ειναι horde like και καθολου ευρηματικα, ο τροπος με τον οποιον προστιθεται το content, οτι το σεναριο δεν υπαρχει στο παιχνιδι αλλα στα grimoires που ειναι στο site της bungie κλπ.

      Στο δε πρωτο παιχνιδι, για οσους εχουν παρακολουθησει τι εγινε με το FFXIV και το a realm reborn, εγινε κατι αντιστοιχο. Το παιχνιδι βγηκε χωρις καθολου σεναριο, χωρις διαλογους, ηταν μια σειρα απο ασυνδετες μεταξυ τους αποστολες. Οι διαλογοι, το voice acting (ακομα και αυτο του light ηχογραφηθηκε ξανα με αλλο ηθοποιο), το script περιεχομενο, προστεθηκαν μετα το Taken King οπου και το παιχνιδι εγινε παιχνιδι (με αρχη μεση και τελος). Και ο αρχικος τιτλος πηρε 75% στο Metacritic ενω δεν ηταν ουτε για 5% στην μορφη που κυκλοφορησε.

      Η κριτικη μου για το 2 εχει να κανει με το γεγονος (απο τα λιγα που εχω δει τουλαχιστον μιας και δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το παιχνιδι ουτε το εχω στην κατοχη μου) οτι παροτι (ευτυχως) κυκλοφορησε σε normal state τουλαχιστον σε οτι αφορα το campain του, συνεχιζει να εχει την ιδια και απαραλαχτη δομη στη βαση του (δομη που με το Taken King και Rise of Iron βελτιωθηκε σε μεγαλο βαθμο, τα προηγουμενο DLCs ηταν απαραδεκτα). Οι κοσμοι ειναι αδειοι, τα σκαφη τα βλεπεις μονο στα loading screens, το roaming στην αρχη γινεται χωρις καν ghosts, το gameplay ειναι το ιδιο επαναλαμβανομενο πραγμα (φαντασου πχ οτι στο Taken king μεσω events ειχαν βαλει και αλλα ειδη gameplay οπως ghost races σε στυλ wipeout), οι εχθροι ειναι ιδιοι (που ελεος δηλαδη, για καποιον που εχει λιωσει το πρωτο παιχνιδι, ποσο ακομα να αντεξει), τα classes ειναι ιδια (και συνεχιζουν να μην προσφερουν καποια ουσιαστικη διαφοροποιηση στο gameplay περα απο τις supers), και το σεναριο συνεχιζει να το δινει η bungie απο το site της. Οι δε επεκτασεις θα συνεχιζουν να γινονται μεσω ενος (πιθανον απαραδεκτου) season pass μεχρι εν τελει να βγει το αντιστοιχο Taken King expansion που θα δωσει ολοκληρωμενη μορφη στον τιτλο.

      Μπορει να ειναι ωραιος σαν τιτλος για gun play κλπ κλπ και για παρεα (και εγω με Dj και Altair που παιζαμε ειχα περασει παρα πολυ ωραια) αλλα αν ειχες παρακολουθησει την πορεια του πρωτου και εβλεπες που ξεκινησε και που το φτασανε, θα περιμενες απο το 2 κατι πολυ καλυτερο και να μη γινει παλι το ιδιο (να λες δηλαδη για αλλη μια φορα ελα μωρε θα τα βαλουν στο DLC τα υπολοιπα). Και το λεω υπο την εννοια οτι θα ηθελα να ειχαν ως βαση το Rise of Iron και να εδιναν κατι καλυτερο και οχι την Vanilla και τα τοσο χαμηλα της στανταρ.
      Είπες οτι στο πρωτο destiny υπηρχε paid lootbox η w/e αλλο που σε πηγαινε κατευθείαν max level για να μην κανεις ξανα το campaign, στο dlc οπως λες βεβαια. ο Deus απαντησε "απαραδεκτο να κανει το ιδιο λαθος η bungie" και θεώρησα οτι σε αυτό αναφέρεται.

      Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κατι τετοιο και δεν ξερω αν θα μπει στο μέλλον με τα DLC, προς το παρον ολα ειναι cosmetics εκτος απο τα xp tokens τα οποια βεβαια τα παιρνεις και απλα ανεβαινοντας level. Βεβαια αν θελει καποιος να παιζει μονιμα με το 4h buff ισως να πρεπει να πληρωσει ναι.

      Για τα υπολοιπα που λες συμφωνω, το content ειναι ελαχιστο για τετοιου ειδους παιχνιδι, σε μια βδομαδα το πολυ εισαι μαξαρισμενος και περιμενεις απλα το reset για να ανεβεις μετα το 290-292. Για 305 ειναι rng εντελως και ανουσιο imo.

      Παντως ειναι εθιστικο και δεν το εχω βαρεθει ακομα.

      Comment


      • Cyberpunk 2077 will include online elements to ensure long-term success, says CD Projekt

        "We want to experiment in new fields that were not yet explored in the Witcher," says Kiciński above, as translated by YouTube's English subtitles. "I can’t say much about Cyberpunk, although our ambitions are set really high because that is our style of work. We want to go even higher, and especially seeing how we’re having a business chat, we’re interested in Cyberpunk being commercially even more significant."

        On that point, Kiciński is asked about the possibility of multiplayer in Cyberpunk 2077.

        He replies: "Online is necessary, or very recommended if you wish to achieve a long-term success. At some point, we have mentioned that there will be a certain online element related to Cyberpunk."

        http://www.pcgamer.com/cyberpunk-207...ffer_pcgamerfb

        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • Ρε σεις, παρακολουθεί κανείς το τζέρτζελο που γίνεται με το Star Wars Battlefront ΙΙ; Το όλο θέμα όσο περνάει παίρνει περισσότερη δημοσιότητα αντί να κοπάσει, δεν το περίμενα, μπράβο Στο Βέλγιο και στην Ολλανδία ερευνούν κατά πόσον τα lootcrates θεωρούνται τζόγος, αρκετά mainstream sites (CNN, Daily Mirror, Forbes κλπ) αναφέρουν το όλο ζήτημα συνδέοντας το όνομα της Disney με gambling και γενικά έχει τρελό χαβαλέ.

          Εν τω μεταξύ τώρα που κυκλοφόρησε το παιχνίδι, βγαίνουν στην φόρα κι άλλα «ελαττώματα», του στυλ να τελειώνεις ένα mode και να έχεις cooldown τριών ωρών που δεν θα ανταμείβεσαι με credits, μετά 12, έως 24 ώρες έχουν αναφέρει στο νετ. Αν παίζεις offline επίσης δεν παίρνεις credits, ξεφτυλίκια, τι να πεις Στο περίπου λέει με πρόχειρους υπολογισμούς, για να ξεκλειδώσεις τα πάντα, πρέπει να ξοδέψεις είτε 4.500 ώρες, είτε να σκάσεις 2 χιλιάρικα για να ξεμπερδεύεις, ευκαιρία. Κάντε ένα search και θα δείτε τρελά πράματα, έχει πολύ χαβαλέ

          Από την άλλη βέβαια αναρωτιέμαι ποιος και με τι σκεπτικό κάθεται και αγοράζει οτιδήποτε από την ΕΑ. Αφού το ξέρει πως θα του κλέψει το πορτοφόλι, ποιος αγοράζει από δαύτους; Ο καρκίνος του gaming πραγματικά. Και οι casuals οκ, αυτοί δεν νοιάζονται, θα το αγοράσουν ούτως ή άλλως για το παιδί τους επειδή γράφει Star Wars. Αυτοί που ασχολούνται όμως, τι στον διάτανο περίμεναν; Πως η ΕΑ αφού τους κλέβει το πορτοφόλι με κάθε παιχνίδι, αυτήν την φορά θα τους σεβαστεί; Άσε αυτούς που κάνουν pre-order χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο, πόσο μάλλον ψηφιακό αντίτυπο που πλέον δεν έχει νόημα η προπαραγγελία, δεν είναι να πεις πως θα τελειώσουν τα αντίτυπα, τα σκάνε όμως για τα μπόνους 2 skins, 5 in game credits και 3 αποκλειστικά όπλα ξέρω 'γω. Η κάθε ΕΑ βρίσκει και τα κάνει, αλλά αυτήν την φορά φαίνεται πως πήγε λίγο πιο βαθιά απ' ό,τι περίμενε, δεν πειράζει, ξίδι

          EDIT
          Αυτήν την στιγμή αφαιρούνται από τα διάφορα μαγαζιά του στυλ PSN, XBOX, Amazon οι μικροσυναλλαγές (ο Θεός να τις κάνει «μικρο», τέσπα), και διάφοροι συντελεστές στο twitter μιλάνε πως θα έχουμε νέα οσονούπω, επομένως το πρωί θα μάθουμε τι παίχτηκε.
          Last edited by Phantom Duck; 17-11-2017, 02:40 AM.

          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

          Comment


          • Ναι η EA μαλλον θα κανει κωλοτουμπα. Πολυ καλα νεα για ολους γιατι ισως βαλουν μυαλο και αλλες εταιριες. Θα ειναι μεγαλη νικη εναντια στα lootcrates.

            Comment


            • Επίσημη ανακοίνωση της ΕΑ - Oskar Gabrielson, GM, DICE

              tldr, καταργούν όλες τις in-game συναλλαγές. Οι κρύσταλλοι θα κερδίζονται offline, και η πρόοδος θα γίνεται μέσω του gameplay (άκου πράματα, επανάσταση, πώς το σκέφτηκαν αυτό; ). Σε δεύτερο χρόνο, θα επαναφέρουν όμως τις αγορές κρυστάλλων με χρήματα, αφότου αφουγκραστούν τον κόσμο και ξαναϊσορροπήσουν το παιχνίδι, όχι που θα έχαναν ευκαιρία. Τέσπα, ωραία πράματα, κερδήθηκε η μάχη, μένει ο πόλεμος που θα συνεχίζεται εσαεί. Το έκαναν προφανώς για να κάνουν τουμπεκί οι φαν και να το αγοράσει ο κόσμος, και όταν θα έχουν διώξει αντίτυπα, θα βάλουν αντίστοιχες in-game χρηματικές συναλλαγές που θα τις περάσουν στο λάου.

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • Μια αυτονόητη νίκη ενάντια στο παράλογο. Κάτι είναι κι αυτό!

                Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

                Comment


                • Εγω δε βλεπω καμια νικη. Νικη θα ναι οταν θα υπαρχουν ολα αυτα και ο κοσμος απλα θα επιλεγει να μη τα αγορασει.
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • 1-2 βδομαδες μετα την πρεμιερα της δευτερης ταινιας θα τα επαναφερουν και απλα θα κανουν μικροαλλαγες. Τουλαχιστον πιέστηκαν λιγο.

                    Comment


                      • Thank you to everyone in our community for being the passionate fans that you are.
                      • "Our goal has always been to create the best possible game for all of you - devoted Star Wars fans and game players alike. We've also had an ongoing commitment to constantly listen, tune and evolve the experience as it grows. You've seen this with both the major adjustments, and polish, we have made over the past several weeks.
                      • "But as we approach the worldwide launch, it's clear that many of you feel there are still challenges in the design. We've heard the concerns about potentially giving players unfair advantages. And we've heard that this is overshadowing an otherwise great game. This was never our intention. Sorry we didn't get this right.

                      • "We hear you loud and clear, so we're turning off all in-game purchases. We will now spend more time listening, adjusting, balancing and tuning. This means that the option to purchase crystals in the game is now offline, and all progression will be earned through gameplay. The ability to purchase crystals in-game will become available at a later date, only after we've made changes to the game. We'll share more details as we work through this.
                      • "We have created a game that is built on your input, and it will continue to evolve and grow. Star Wars Battlefront 2 is three times the size of the previous game, bringing to life a brand new Star Wars story, space battles, epic new multiplayer experiences across all three Star Wars eras, with more free content to come. We want you to enjoy it, so please keep your thoughts coming. And we will keep you updated on our progress.
                      That's a first . Πραγματικα ειναι εξωπραγματικο αυτο που εγινε . Να δουμε βεβαια αν το παρουν πισω οταν κοπασει καπως το ολο αρνητικο κλιμα, αλλα παραμενει εντυπωσιακο οτι τελικα εκαναν πισω.

                      Comment


                      • Μετα απο τετοια αντιδραση δε θα το λεγα εξωπραγματικο. Ξεπερασε τα paid mods του skyrim στο steam ή ηταν το fallout 4... Anyway, ειχα να δω τετοιο κραξιμο απο το xbox one E3 reveal.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Νομίζω πως ο phantom έπιασε ακριβώς το πνεύμα της ανακοίνωσης: θέλουν να σπρώξουν κόπιες για τώρα, και ας μπουν οι μικροσυναλλαγές αργότερα, οι εισπράξεις των οποίων υπάρχουν στο επενδυτικό σχέδιο και δεν επρόκειτο να εγκαταλειφθούν έτσι. Τουλάχιστον οι φανς μπορούν να απολαύσουν μια καλύτερη εμπειρία τώρα στο λανσάρισμα - στο μεταξύ, η ΕΑ, και μαζί της κι οι άλλοι μεγάλοι, έχει σφυγμομετρήσει τι μπορεί και τι δεν μπορεί ακόμη να κάνει, και στο μέλλον, μπροστά σε ό,τι θα γίνεται, τέτοια φαινόμενα θα μας φαίνονται όπως μας φαίνεται τώρα το πληρωμένο horse armor, τίποτα.

                          Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

                          Comment


                          • Νομίζω πως ο phantom έπιασε ακριβώς το πνεύμα της ανακοίνωσης: θέλουν να σπρώξουν κόπιες για τώρα, και ας μπουν οι μικροσυναλλαγές αργότερα, οι εισπράξεις των οποίων υπάρχουν στο επενδυτικό σχέδιο και δεν επρόκειτο να εγκαταλειφθούν έτσι. Τουλάχιστον οι φανς μπορούν να απολαύσουν μια καλύτερη εμπειρία τώρα στο λανσάρισμα - στο μεταξύ, η ΕΑ, και μαζί της κι οι άλλοι μεγάλοι, έχει σφυγμομετρήσει τι μπορεί και τι δεν μπορεί ακόμη να κάνει, και στο μέλλον, μπροστά σε ό,τι θα γίνεται, τέτοια φαινόμενα θα μας φαίνονται όπως μας φαίνεται τώρα το πληρωμένο horse armor, τίποτα.
                            Ο τροπος που το βλεπω εγω ειναι οτι δεν ηταν τοσο τα microtransactions το προβλημα οσο αυτο που ειπε εξαρχης ο ΒΒ. Το κλειδωμενο υλικο ηταν 1) οντως κλειδωμενο καθως για να μπορεσει να το αποκτησει ο παικτης επρεπε να παιξει χιλιαδες ωρες (και επιπλεον υπηρχαν εξτρα περιορισμοι που μπλοκαρουν τα κερδη του παικτη ανα ημερα, με συνεπεια στο οτι ακομα και καμμενος να εισαι παλι δεν μπορεις να το επιταχυνεις), οποτε στην πραξη το παιχνιδι σε οδηγει εν τελει στο να το αγορασεις αν το θες, 2) το περιεχομενο αυτου του υλικου αφορουσε στην ποιοτητα της εμπειριας που εχει ο παικτης με το παιχνιδι.

                            Σε οτι αφορα το δευτερο, οπως λεει ο Ramp, νικη ειναι αν οντως υπαρχει optional υλικο και κανεις δεν το αγοραζει, αλλα αν αυριο βγει η nintendo με ενα καινουργιο mario και πει οτι το παιχνιδι εχει 10 κοσμους αλλα οι 9 ειναι κλειδωμενοι, αν θες μπορεις να παιξεις 3000 φορες τον πρωτο και ετσι ξεκλειδωνει 1 απο τους 9 καθε φορα, ομως σου δινουμε και τη δυνατοτητα να μην το κανεις αυτο και να τους ξεκλειδωσεις πληρωνοντας 20 ευρω τον ενα, αυτο ειναι ψυχολογικος πολεμος στον καταναλωτη που αγαπαει τη σειρα (βαζοντας του ενα τεχνητο εμποδιο πανω στο content του παιχνιδιου) και μη σεβασμος της εταιριας απεναντι του. Το να υπαρχουν cosmetics προς αγορα ειναι τελειως διαφορετικο απο το progression προς αγορα και στην περιπτωση του Battlefront ειχαμε το δευτερο.

                            Οποτε θελω να καταληξω στο οτι το οικονομικο μοντελο που ειχε η EA ηταν οτι δεν θα βαλουμε season pass αλλα οι επεκτασεις που θα γινουν στον τιτλο για τα επομενα χρονια θα ειναι δωρεαν. Επειδη θα ειναι δωρεαν θα βγαλουμε κερδη απο υλικο που θα υπαρχει μεσα στο παιχνιδι για οποιον ενδιαφερεται να το αγορασει. Το κακο δεν ηταν αυτο αλλα το οτι το υλικο προς αγορα 1) ηταν στην πραξη κλειδωμενο 2) δεν ηταν optional, αρα αποσκοπουσαν σε αγορες που θα γινουν οχι απο μια μειοψηφια παικτων που δεν εχει προβλημα με το ολο συστημα αλλα απο το συνολο των ανθρωπων που θα αγορασουν τον τιτλο. Κατα συνεπεια τα microtransactions προφανως θα επιστρεψουν και αυτο ναι ειναι δεδομενο απο τη στιγμη που θα εχουμε προσθηκες-επεκτασεις στο παιχνιδι, το θεμα ειναι να γινει στροφη προς το υλικο που αφορουν.
                            Last edited by nooto; 17-11-2017, 05:40 PM.

                            Comment


                            • Το προβλημα για μενα ειναι οταν καποιος πληρωνοντας αποκτα πλεονεκτημα. Αυτο με αποτρεπει απ το να παιξω ενα game.
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • Εγώ θέλω όταν αγοράζω ένα παιχνίδι, να το έχω όλο. Αλλά επειδή έχω συμβιβαστεί πως αυτό δεν γίνεται πλέον, τουλάχιστον όχι στην αρχή ενός παιχνιδιού, θέλω τουλάχιστον να μην έχω κάποιο μειονέκτημα. Του στυλ σε ένα fighting να μην μου αφήνουν απ' έξω χαρακτήρες και στάδια, κλπ. Αυτό που κάνω για να τα έχω καλά με την συνείδησή μου, είναι πως κατά 99% δεν αγοράζω DLC και «μικρο»συναλλαγές, ενώ προτιμάω την πλήρη έκδοση ενός παιχνιδιού που πλέον κυκλοφορεί ύστερα από μερικούς μήνες για χαμηλότερη τιμή

                                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                                Comment

                                Working...
                                X