Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Μιας και μιλάμε για κώδικα πως είναι δυνατόν να μην έχει δικαιώματα η Nintendo από την στιγμή που η ίδια έκανε την έκδοση του τίτλου στο N64 και όποιος λογικά το έχει τερματίσει βλέπει στο τέλος την εξής ατάκα "Αλλ λαισενσ του δε γκαμε ινκλουντινκ μιουσικ μπελονκ του Νιντεντο".
Πρώτο ownage μετά την πώληση της Rare στην microsoft η Rare πήρε τα εξής franchise για <strike>336</strike>377 εκατομμύρια δολάρια!!
The trademarks of the characters from the games that Rare made for Nintendo consoles (such as Conker of Conker's Bad Fur Day and Banjo from the Banjo-Kazooie series) were retained by Rare (apart from intellectual properties originally developed by Nintendo
πηγή Wikipedia.
Οπότε δεν πήρε ποτέ δικαιώματα ούτε καν για την μηχανή του GoldenEye πόσο μάλλον για το <strike>Killer Instinct</strike>(τελικά τα δικαιώματα για το παιχνίδι και τους χαρακτήρες τα έχει η Rare) και άλλα franchise που φτιάχτηκαν για την Nintendo από την Rare.
Και τέλος οι άνθρωποι που έφτιαξαν το GoldenEye στο Nintendo64 δεν υπάρχουν καν στην Rare σαν εργαζόμενοι όπως οι Stamper Bros. David Doak(Free Radical), Martin Hollis(Zoonami) ώστε ακόμα και τότε να ζητήσουν δικαιώματα ως δημιουργοί για τον τίτλο. Ownage imminent
Η πονηριά που πήγε να κάνει η Microsoft και δεν της βγήκε ήταν ότι εκμεταλλευόμενη την Activision να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα ενός παιχνιδιού Bond μιας και αυτή έχει τα δικαιώματα τώρα να βγάλει το GoldenEye του Nintendo64 σαν ένα τίτλο Bond στο XboxLive μασκάρωντας τον σαν ένα "καινούργιο" Bond τίτλο στα χαρτιά. Από εκεί και έπειτα η Microsoft για να γλιτώσει και από παρατράγουδα της Nintendo που σίγουρα θα την κυνηγούσε είπε να δώσει κανένα franchise της Rare στην Virtual Console πχ. Banjo-Kazooie και το κανονικό GoldenEye σε συνεργασία με την Rare για την έκδοση του N64.
Τώρα σε μεγέθη τέτοιων εταιριών όπως η Microsoft μετά την άρνηση της Nintendo ήξερε πώς δεν την παίρνει να μπει σε μία νομική διαδικασία από την οποία θα έβγαινε χαμένη χρηματικά πάντα άλλα και σε γόητρο αποφάσισε να κάνει πίσω.Απλά.
Ούτε συνωμοσίες ούτε εκβιασμοί ούτε DVD δεν έγιναν για την έκδοση του τίτλου απλά η Microsoft μετά την αγορά της Rare δεν ξέρει την να την κάνει και με πλάγιους τρόπους προσπαθεί να πάρει λίγο από την παλιά της δόξα.
Ο τύπος που έγραψε το post άλλα και αυτός που το προώθησε δεν ξέρει που του πάνε τα 4 από νομικά άλλα και ο ντόρος που δημιουργείτε είναι χάσιμο χρόνου. Αν το GoldenEye βγει κάπου θα βγει στην Virtual Console του N64 και σε συνεργασία μόνο MGM studios, Activision,Nintendo που έχουν τα δικαιώματα του ήρωα του Ian Flemming και της original μηχανής του παιχνιδιού που ανήκει στην Nintendo.
Rare titles for Virtual Console
Rare recently answered a question on their website concerning the appearance of games such as Banjo-Kazooie and Perfect Dark on the Wii's Virtual Console. They replied, "Banjo team: 'Maybe, but not up to us.'" They also talked about other Rare games hitting the Virtual Console:
"As for VC, it?s ultimately Nintendo?s decision what gets released," Rare wrote. "Beyond the DKC games we don?t have anything in the pipeline at the moment, but that doesn?t mean it won?t happen in future."
πηγή Rare Official Site.
Και εγώ λυπάμαι που δεν θα βγει στο 360 με Xboxlive σίγουρα θα το έλιωνα και στα rankings μόνο τον "πωπω" μου θα βλέπατε αλλά το χάπι με fanboyισμούς δεν χρυσώνεται.
Αν θέλει να έχει την ίδια ιστορία με την immersion ας το κάνει.
Δηλαδή αν αντιγράψω εγώ ένα παιχνίδι με διαφορετικό κώδικα και δείχνω ακριβώς το ίδιο παιχνίδι με διαφορετικό όνομα δεν θα έχω νομικό πρόβλημα με την εκδότρια εταιρία του original τίτλου?Πνευματικά Δικαιώματα anyone.
Για ρώτα την Capcom τι τραβάει τώρα με το Dead Rising......Viva Romero.
Ο κωδικας του Goldeneye 007 στο N64 προφανως ανηκει στη Nintendo. Οχι ομως και ο κωδικας του ίδιου παιχνιδιου για το XBLA.[/b]
Και τέλος οι άνθρωποι που έφτιαξαν το GoldenEye στο Nintendo64 δεν υπάρχουν καν στην Rare σαν εργαζόμενοι όπως οι Stamper Bros. David Doak(Free Radical), Martin Hollis(Zoonami) ώστε ακόμα και τότε να ζητήσουν δικαιώματα ως δημιουργοί για τον τίτλο. Ownage imminent[/b]
Δηλαδή για κάθε παιχνίδι που βγαίνει στην Virtual Console πληρώνουν δικαιώματα σε ΟΛΟΥΣ όσους έφτιαξαν το παιχνίδι ακόμα και να μην δουλεύουν πλέον στην εταιρεία που το έφτιαξε;;;Δεν νομίζω.
Originally posted by Raf
Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα....Απλά είπα ότι η rare θα είχε ένα χαρτί να ρίξει άμα γίνονταν κάποια δικαστική διαμάχη μεταξύ nintendo και microsoft για τα δικαιώματα του κώδικα του παιχνιδιού.
Στην VC δεν χρειάζεται να πληρώσει κανέναν πέρα από μια ανανέωση license στα παιχνίδια που έχει ήδη εκδώσει η ίδια η Nintendo.
Ναι,όπως μου λες πως αμα έβγαινε στο 360 το Goldeneye πχ θα χρειαζόταν να πληρώσει licence στον Dock Oak,σου λέω και εγώ,πχ στην VC στο Sonic,έδωσαν licence σε ΟΛΟΥΣ αυτους,που οι μισοί δεν εργάζονται πλέον στην Sega;;;
Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις πραγματικά......Το Sonic όπως και άλλα παιχνίδια στην VC όπως και παιχνίδια εκείνη την εποχή 80,90 όλο το πρόγραμμα,χαρακτήρες,μουσική άνηκαν στις εταιρίες που τα έκδιδαν που τα έφτιαχναν κιόλας. Οπότε αν πάει ο δημιουργός του Golden Axe παράδειγμα και ζητήσει δικαιώματα από την Sega εργάζεται,δεν εργάζεται πλέον σε αυτή θα του πει να πάρει τον πούλο και τα τρία του καράμπελα μαζί με ένα κουκλάκι του Death Adder για ενθύμιο. Μπορεί όμως αν θέλει να μπει στην νομικη διαδικασία να αποδείξει ότι το παιχνίδι είναι δικό του και να αναγνωριστεί η προσφορά του στον τίτλο και αν τα καταφέρει να αρμέγει και αυτός κάποια λεφτάκια από Royalties με κάθε τίτλο Golden Axe που βγάζει η Sega.
Την τότε εποχή ακόμα και σήμερα αν οι δημιουργοί δεν καλύψουν τις δημιουργίες στους νομικά με δήλωση "πατέντας" άμα δεν το κάνει η εκδότρια εταιρία σίγουρα θα πάρει με κάθε νομικό τρόπο και θα φροντίσει για αυτό πριν την έκδοση του τίτλου να εξασφαλίσει αποκλειστικότητα εκμετάλλευσης του τίτλου.
Παράδειγμα ο Yuji Naka δημιουργός του Sonic και της παρέας του έχει αποχωρήσει από την Sonic Team εδώ και χρόνια άνοιξε καινούργιο studio ο Yuji Naka δεν μπορεί να φτιάξει καινούργιο Sonic διότι είναι ιδιοκτησία της Sega. Η Sega όμως μπορεί να φτιάξει όσα Sonic θέλει όμως δυστηχώς για μας.
Η Harmonix δημιουργός του Guitar Hero και η παλιά της εκδότρια red octane μία από τα ίδια, τα δικαιώματα του Guitar Hero τα έχει η Red Octane η οποία αγοράστηκε από την Activision. Τώρα η Harmonix πήρε και αυτή τον πούλο διότι έχασε τα δικαιώματα του δικού της τίτλου με κάποια royalties βεβαία που είναι ψίχουλα σε σχέση με αυτά που βγάζει η Activision και τον τίτλο τον φτιάχνει τώρα η NeverSoft.
Το θέμα με τα νομικά είναι μεγάλο κεφάλαιο ειδικά το εμπορικό δίκαιο και δεν είμαι ο ειδικός που θα το αναλύσει εις βάθος αλλά το θέμα με τα πνευματικά δικαιώματα και που ανήκει ο κάθε τίτλος συνήθως ανήκει στην εκδότρια εταιρία με ελάχιστες εξαιρέσεις αν ο παραγωγός είναι ανεξάρτητος και το εκδώσει μόνος του. Πως νομίζεται ότι η ΕΑ έγινε η μεγαλύτερη publisher στον κόσμο για πιο λόγο κυνηγάει τώρα την Take2....GTAVI Anyone.
Π.Σ
"Ναι,όπως μου λες πως αμα έβγαινε στο 360 το Goldeneye πχ θα χρειαζόταν να πληρώσει licence στον Dock Oak,σου λέω και εγώ,πχ στην VC στο Sonic,έδωσαν licence σε ΟΛΟΥΣ αυτους,που οι μισοί δεν εργάζονται πλέον στην Sega;;;"
Πότε το είπα αυτό........μήπως κάνεις κάτι λάθος............
Ισχυει... Η beta θα διαρκεσει 8 εβδομαδες περιπου.
Το θεμα ειναι οτι το Commando 3 φανταζει αδιαφορο (χαθηκε να λεγαν Bionic Commando; ) και η επιλογη μεταξυ των κλασσικων shotokans δεν ειναι και ο,τι πιο πρωτοτυπο.
Θα το σκεφτω αρκετα αν και η λογικη λεει do not buy .
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment