Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Η μονη βελτιωση που βλεπω στα γραφικα του Mario Kart σε σχεση με αυτο του Cube ειναι οι bloom φωτισμοι. Ελπιζω τουλαχιστον να ναι γρηγορο και να μην εχει προβληματα lag οταν παιζουν πολλοι παιχτες.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • ‘casual’ game could be or should be in a way.” Ubisoft Montreal CEO Yannis Mallat

      http://gonintendo.com/?p=36116
      http://www.gamedaily.com/articles/news/gdc...philosophy/?biz

      Μετά φταίει ο…κακός ο Παντελάκης... <_<
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • Ε και τι κακο ειναι που βρηκαν τροπο να φτιαξουν κατι casual; Αφου τα σοβαρα παιχνιδια δε τους βγαινουν. Αν το "φτιαχνε" η Jade Raymond το My Word Coach ολοι θα τρεχαμε να το παρουμε.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Βασικά φταίει ο γαλάζιος ωκεανός που στα απόνερα του αρμενίζουμε......
          Πάντως επειδή θα υπάρχει κάποιο είδος φιλτραρίσματος, ο ίδιος ο Mallat σε προηγούμενη , πολύ πρόσφατη συνέντευξη του, είχε πει πως στο Wii υπάρχει κοινό για πιο "μεγάλα/hardcore" παιχνίδια.....
          Βέβαια, αυτό μένει να το δούμε και στην πράξη, γιατί εκτός από το RedSteel 2, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι..
          Απλώς, για την επιλεκτικότητα μιλάω εγώ.... <_<
          Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

          Let's just all say the magic words and go back to reality.

          THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

          Comment


          • Δεν είναι καθόλου κακό.
            Αλλά αν ανατρέξεις στη συζήτηση που είχαμε κάνει περί Wii, και περί ιδιαιτεροτήτων όσον αφορά την 3rd party αντιμετώπιση θα καταλάβεις γιατί το πόσταρα με έμφαση το νέο.
            Βασιλάκη να είσαι σίγουρος πως άμα βγει Red Steel 2 μια χαρά θα το αναφέρω, κι αν αυτό είναι και τίτλος άνω του 5 κερνάω και μπύρες με λουκάνικα.

            Επίσης δε το καταλαβαίνω αυτό το ?δε τους βγαίνουν?, αν στρώσουν το πωπουδέλι τους μια χαρά θα τους βγουν τα παιχνίδια, αν ρίξουν κι εκεί λίγο χρήμα και δουλειά περισσότερη από αυτή του ενός απογεύματος, το θέμα λοιπόν δεν είναι πως δε τους βγάνουν, είναι πως δεν προσπαθούν καν να τους βγουν.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • Βασιλάκη να είσαι σίγουρος πως άμα βγει Red Steel 2 μια χαρά θα το αναφέρω, κι αν αυτό είναι και τίτλος άνω του 5 κερνάω και μπύρες με λουκάνικα.
              [/b]
              Aν είναι πάνω από 7(συνολικά στο gamerankings)να δεις εγώ τι θα κεράσω...

              edit:Eγώ θεωρώ πως στο Red Steel, προσπάθησαν, μιας και μιλάμε για τν Ubisoft..
              Όμως, σαν launch παιχνίδι και όντας και το πρώτο project σε μια κονσόλα νέας και μη συμβατικής κοπής, οι περιορισμοί έδρασαν πολύ ανασταλτικά...
              Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

              Let's just all say the magic words and go back to reality.

              THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

              Comment


              • Επίσης δε το καταλαβαίνω αυτό το ?δε τους βγαίνουν?, αν στρώσουν το πωπουδέλι τους μια χαρά θα τους βγουν τα παιχνίδια, αν ρίξουν κι εκεί λίγο χρήμα και δουλειά περισσότερη από αυτή του ενός απογεύματος, το θέμα λοιπόν δεν είναι πως δε τους βγάνουν, είναι πως δεν προσπαθούν καν να τους βγουν.
                [/b]
                Prosfata eida ena report pou edeixne pos i Ubisoft einai mia apo tis xeiroteres developers autou tou generation pros to paron .. Ta quick cash-ins kai ta low budget paignidia xaraktirizoun tin etaireia ton teleutaio kairo .. Einai alithia oti to Wii den pernei tin apaitoumeni prosoxi apo arketous 3rd parties, alla autoi pou dinoun kati perissotero dikaiononte imo .. Edo akoma o Suda katafere na poulisei



                Comment


                • Aν είναι πάνω από 7(συνολικά στο gamerankings)να δεις εγώ τι θα κεράσω...

                  edit:Eγώ θεωρώ πως στο Red Steel, προσπάθησαν, μιας και μιλάμε για τν Ubisoft..
                  Όμως, σαν launch παιχνίδι και όντας και το πρώτο project σε μια κονσόλα νέας και μη συμβατικής κοπής, οι περιορισμοί έδρασαν πολύ ανασταλτικά...
                  [/b]

                  Για το Red Steel συμφωνώ μαζί σου, αν και για μένα παραμένει τίτλος του 5, ότι σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα ήταν έτσι λόγο των ιδιαιτεροτήτων της περιόδου λανσαρίσματος, ήθελε να προλάβει το λανσάρισμα έχοντας προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού και τελικά της βγήκε, μαγκιά της, δεν αναφέρομαι όμως αποκλειστικά στο Red Steel και στη Ubisoft μα στην γενικότερη κατάσταση.

                  Ναι Nick συμφωνώ, η Ubisoft από το ?καμάρι της Ευρώπης? πριν μερικά χρόνια, έχει γίνει τώρα το ακριβώς αντίθετο, αλλά ξανάλεω δεν είναι το θέμα αυτή κάθε αυτή η Ubi, αν και ακόμα κι έτσι όπως αντιμετωπίζει τα πράγματα η εταιρία σήμερα, τίτλο της ποιότητας ακόμα και του Assassins Creed που όλοι θάβουν, δεν έχω δει εκ μέρους της στο Wii ακόμα.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Ναι Nick συμφωνώ, η Ubisoft από το ?καμάρι της Ευρώπης? πριν μερικά χρόνια, έχει γίνει τώρα το ακριβώς αντίθετο, αλλά ξανάλεω δεν είναι το θέμα αυτή κάθε αυτή η Ubi, αν και ακόμα κι έτσι όπως αντιμετωπίζει τα πράγματα η εταιρία σήμερα, τίτλο της ποιότητας ακόμα και του Assassins Creed που όλοι θάβουν, δεν έχω δει εκ μέρους της στο Wii ακόμα.
                    [/b]
                    Vasika einai diskolo na doume 3rd party high-budget titlous sto Wii, logo tis texnologikis diaforas pou exei apo tis 2 alles konsoles ... Yparxoun omos kala paradeigmata 3rd party paignidion pou programmatizonte gia to Wii sto mellon, alla anameno na kinithoun se entelos diaforetika plaisia apo tous titlous pou tha vgoun stis 2 alles konsoles ... Gia paradeigma to King&#39;s Story i to Fragile, den einai paignidia ton 50m alla fainonte poli aksiologa, kai ypotheto oti tairiazoun poli kalitera sto line-up tou Wii para se auto tou Ps3 kai perissotero tou 360, pou isos na pernousan kai entelos aparatirita ( kirios emporika ) ..
                    Oso afora Ubisoft, yposxethike sto parelthon "nintendo-quality games" gia to Wii .. An me rotas, to theoro poli apithanon, alla i elpida pethainei teleutaia .. Akoma kai an ginei omos kati tetoio, amfivallo akoma perissotero sto an i Ubisoft ksodepsei esto kai ta misa apo ta osa ksodepse gia to Assasin&#39;s Creed gia na ta kanei develop ..



                    Comment


                    • Μην ξεχνάτε πως και η ΕΑ κάποτε ήταν το "καμάρι" της Αμερικής,εποχές Amiga - Nes - Snes έφτιαχνε παιχνίδια πολύ καλά,περι την εποχή 98-2003 είχε πάρει τον κατήφορο.Τα τελευταία χρόνια έχει όμως ανακάμψει,δεν λέω ότι δεν βγάζει @@ιες αλλά βγάζει και πολύ καλά παιχνίδια (το everything or nothing ακόμα το παίζω προσπαθώντας να βγάλω όλα τα μετάλλια).

                      Ελπίζω το ίδιο να γίνει και με την ubi,να διανύει δλδ το δικό της 98-2003
                      Originally posted by Raf
                      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                      Comment


                      • Vasika einai diskolo na doume 3rd party high-budget titlous sto Wii, logo tis texnologikis diaforas pou exei apo tis 2 alles konsoles ... Yparxoun omos kala paradeigmata 3rd party paignidion pou programmatizonte gia to Wii sto mellon, alla anameno na kinithoun se entelos diaforetika plaisia apo tous titlous pou tha vgoun stis 2 alles konsoles ... Gia paradeigma to King&#39;s Story i to Fragile, den einai paignidia ton 50m alla fainonte poli aksiologa, kai ypotheto oti tairiazoun poli kalitera sto line-up tou Wii para se auto tou Ps3 kai perissotero tou 360, pou isos na pernousan kai entelos aparatirita ( kirios emporika ) ..
                        Oso afora Ubisoft, yposxethike sto parelthon "nintendo-quality games" gia to Wii .. An me rotas, to theoro poli apithanon, alla i elpida pethainei teleutaia .. Akoma kai an ginei omos kati tetoio, amfivallo akoma perissotero sto an i Ubisoft ksodepsei esto kai ta misa apo ta osa ksodepse gia to Assasin&#39;s Creed gia na ta kanei develop ..
                        [/b]
                        Προφανώς.
                        Αλλά όταν μιλάω για παραγωγές που θα πέσει budget στο Wii, δε μιλάω για χρηματικά ποσά ανάλογα με αυτά που πέφτουν στο Too Human ή στο Bioschock, άλλωστε στο Wii δε χρειάζεται να πέσουν τέτοια ποσά, μιλάω για ποσά ανάλογα με αυτά των δυνατών παραγωγών της προηγούμενης γενιάς, όπου και τουλάχιστον τεχνολογικά ανήκει το Wii, ποσά αντίστοιχα του GTA, του Halo, του Devil May Cry, του Final Fantasy XII κλπ, δε νομίζω πως ζητάω κάτι παράλογο.

                        Από κει και πέρα είναι λογικό πολλές εταιρίες να το ρίχνουν στο shovelware, είναι καθαρά μέρος μιας πολιτικής που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα ?απαίδευτα? και νεόφερτα δημογραφικά που έχουν μπει στον χώρο, σε μια προσπάθεια να πάρουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν από κει, για να τα σκάσουν σε όποια σοβαρή παραγωγή έχουν σκοπό να αναπτύξουν μακροπρόθεσμα. Τα τρομερά επίπεδα στα οποία έχει ανέβει το development cost και μεγαλύτερη από ποτέ ανάγκη για hype και προώθηση έχουν οδηγήσει πολλούς developers εκεί, δε το κάνει μόνο η Ubisoft ή η EA, εδώ το κάνει μέχρι και η κορυφαία κάποτε στο χώρο SEGA και φυσικά ένα σωρό άλλοι.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Προφανώς.
                          Αλλά όταν μιλάω για παραγωγές που θα πέσει budget στο Wii, δε μιλάω για χρηματικά ποσά ανάλογα με αυτά που πέφτουν στο Too Human ή στο Bioschock, άλλωστε στο Wii δε χρειάζεται να πέσουν τέτοια ποσά, μιλάω για ποσά ανάλογα με αυτά των δυνατών παραγωγών της προηγούμενης γενιάς, όπου και τουλάχιστον τεχνολογικά ανήκει το Wii, ποσά αντίστοιχα του GTA, του Halo, του Devil May Cry, του Final Fantasy XII κλπ, δε νομίζω πως ζητάω κάτι παράλογο.[/b]
                          Pithanotata na ginei kai auto .. To Monster Hunter 3 apo tin Capcom fainete san to pio sovaro paradeigma tetoiou eidous paignidiou ( an kai den eimai fan tou franchise ), kai nomizo oti fetos ta xristougenna tha yparxei toulaxiston akoma 1 tetoio paignidi apo 3rd party ( den dikaiologeite allios i kikloforia ton Brawl, Kart kai WiiFit se auto to mikro xroniko diastima ) .. Nomizo oti mesa sto 2008 tha paroume polles apantiseis sxetika me to mellon tou Wii .. To 2007 epiase pollous aproetoimastous, kai fetos einai i xronia pou anameno na do to epomeno vima apo 3rd parties stin konsola ..

                          Από κει και πέρα είναι λογικό πολλές εταιρίες να το ρίχνουν στο shovelware, είναι καθαρά μέρος μιας πολιτικής που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα ?απαίδευτα? και νεόφερτα δημογραφικά που έχουν μπει στον χώρο, σε μια προσπάθεια να πάρουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν από κει, για να τα σκάσουν σε όποια σοβαρή παραγωγή έχουν σκοπό να αναπτύξουν μακροπρόθεσμα. Τα τρομερά επίπεδα στα οποία έχει ανέβει το development cost και μεγαλύτερη από ποτέ ανάγκη για hype και προώθηση έχουν οδηγήσει πολλούς developers εκεί, δε το κάνει μόνο η Ubisoft ή η EA, εδώ το κάνει μέχρι και η κορυφαία κάποτε στο χώρο SEGA και φυσικά ένα σωρό άλλοι.[/b]
                          Sosto auto, alla shovelware ypirxan pantote stin konsola opou poulaei perissotera ( Ps1 & Ps2 ) .. Apla sto Wii einai "casual shovelware" kai auto isos na to kanei ligo xeirotero akoma Oso afora to hype, nomizo oti einai pleon anapospasto kommati opoioudipote high profile paignidiou apo mines prin ( i kai xronia ) .. Edo to Mario Kart sto Wii, to eidame prin 1 xrono ( ara logika einai perissotero apo 1 xrono under development ) kai niotho oti vgainei noris



                          Comment


                          • Πρώτα απ΄όλα πολύ ευχάριστες οι ειδήσεις για τα νέα platform games...έστω κι από τις φορητές και τα wii-ware/PSN/XBLA να βλέπουμε τίτλους του είδους....



                            Λοιπόν στα πέρι ubi τώρα...φίλε Link νομίζω η επικρότηση αυτή αφορούσε στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της εν λόγω σειράς (επειδή ασχολήθηκα με το word coach & το french coach στο DS το λέω) και μόνο.
                            Η εν λόγω σειρά έχει λάβει καλές κριτικές γι αυτή τη δουλειά μόνο επαναλαμβάνω.
                            http://nintendoworldreport.com/revie...fm?artid=15148
                            Η Ν έχει παρόμοιους εκπαιδευτικούς τίτλους εξάλλου, άλλο αν δεν τους είδαμε εδώ, π.χ.για εκμάθηση αγγλικών, ιαπωνικών, λογοτεχνίας, κλασσικής μουσικής κτλ.


                            Επίσης δε νομίζω η Ν να μην την επικροτούσε για ένα αντίστοιχο gamer&#39;s game σωστά; ;)
                            Βλέπε και με την εξαγορά της Monolithsoft...ennoώ ότι είχε εντυπωσιαστεί από την δουλεία της και προέβη στην εξαγορά


                            Τέλος πέρι shovelware...είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ γεγονός για τον εκάστοτε market leader,όποιος κι αν είναι αυτός.
                            let me introduce you to...Phoenix Games έδωσε ούτε 1 ούτε 2 αλλά 85 PS2 shovelware games, κι είναι 1 μόνο εταιρεία...
                            http://www.phoenixgamesgroup.com/
                            δείτε:
                            http://www.youtube.com/watch?v=LBdvkjK92-Y
                            http://www.youtube.com/watch?v=uukwhK9hcWA
                            http://www.youtube.com/watch?v=mmjC5GaMZKo
                            http://www.youtube.com/watch?v=4CG-UgFAIeQ
                            http://www.youtube.com/watch?v=M-eBjXi7-AY
                            http://www.youtube.com/watch?v=4CvR2C81SC4



                            Τέσπα, τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά, βασικά δεν διαφωνούμε επι της ουσίας. απλά το βλέπουμε από διαφορετική σκοπιά ότι δλδ. δεν είναι θέσφατο αυτή η κατάσταση. ;)


                            Μερικά νέα:

                            [b]=========================================

                            εξελίξεις και νέα για wii-ware

                            Sam & Max Dev Creating WiiWare
                            http://wii.ign.com/articles/853/853419p1.html
                            http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-303

                            World of Goo impressions
                            http://www.vc-reviews.com/news/2008/02/wor...rst_impressions


                            <span style="color:#3333FF">LostWinds
                            preview
                            http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166394
                            NDS themes

                            Comment


                            • Μιας και αναφέραμε πάλι το θέμα παραγωγών και studio να έχουμε και τα ανάλογα παιχνίδια ή καλύτερα αριθμητικά στοιχεία να στηρίζουμε τις απόψεις μας.

                              Πρώτον το Wii δεν είναι η πρώτη κονσόλα με το φαινόμενο των shovelware που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το καινούργιο αγοραστικό κοίνο που έφερε στην βιομηχανία η Nintendo.
                              To playstation με την κυκλοφορία του και την πολιτική της Sony Entertainment που την έφερε να εκδίδει τα πάντα στην κονσόλα της για να αποκτήσει μια βιβλιοθήκη από τίτλους έφερε την πλειοψηφία των παιχνιδιών να είναι shovelware και ακόμα και σήμερα όπου και να κοιτάξετε τα rankings στην πλειοψηφία των παιχνιδιών του Ps2 και του πρώτου Ps είναι κάτω του 69% με 50%.
                              Τα shovelware είναι ιστορικά αποδεδειγμένο φαινόμενο των επιτυχημένων κονσολών και αναφέρομαι και με τις εξαιρέσεις μετά το κραχ της βιομηχανίας το 1982 που ήταν το NES και SNES με το Quality Control της Nintendo.
                              Βεβαία κάποιοι ξεχνάν ότι αυτό το quality control έκανε τις εταιρίες να παρατήσουν την Nintendo με την πρώτη ευκαιρία και η αγορά να εξελιχθεί στο σημείο που είναι σήμερα.
                              Βλέπεται το Nintendo Seal Of Quality ήταν αναγκαίο τον καιρό εκείνο για να σωθεί η βιομηχανία από τον βούρκο που είχε πέσει αλλά με τα σημερινά δεδομένα είναι παράδειγμα προς αποφυγή στο φιλελεύθερο κλίμα της αγοράς, με αποτέλεσμα την πλειοψηφία της αγοράς να κατακλύζεται από παιχνίδια σκουπίδια επειδή ο κόσμος φροντίζει και υπάρχουν μαζί με τις εταιρίες που κερδοσκοπούν από αυτή την πολιτική.

                              Ας πάμε τώρα στην "λογική" του αφελή gamer που τον εκμεταλλεύεται η "κακιά" εκδότρια εταιρία.
                              Θέλω κάποιος να μου χωρίσει τι είδη gamers υπάρχουν στην αγορά αυτη την στιγμή που ποστάρω. Υπάρχει ο "Casual" gamer που παίζει παιχνίδια όπως το Mario Party 8 και το Nintendogs και Cooking Mama και τα κατα κύρια βάση είναι καινούργιος(noob) στον χώρο, ο "mainstream" gamer(εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με τον όρο και τον κατατάσω μαζί με τον casual αλλά εδώ κάνω μια εξαίρεση διότι πάλι με βοηθάει στον συλλογισμό μου) που παίζει παιχνίδια που είναι στην μόδα τον συγκεκριμένο καιρό όπως Grand Turismo,Need for Speed,PES και δίνει κυρίως βάση στα γραφικά και προς αποφυγή παρεξηγήσεων τα παιχνίδια που ανέφερα δεν είναι ούτε casual ούτε mainstream εδώ προσπαθώ να δείξω την πλειοψηφία της ψυχολογίας του κάθε gamer. Ο "core" ή "Hardcore" gamer που περισσότερο μιλάνε για τα videogames παρά παίζουν και όταν παίζουν καυχιούνται την τελειότητα που έχουν φτάσει σε ανταγωνιστικό πάντα επίπεδο το κάθε παιχνίδι. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του βέβαια είναι η γκρίνια και δεν είναι με τίποτα ευχαριστημένος πέρα από την τελειότητα με κατά κύριο λόγο το gameplay.
                              Όποιος συμφωνεί με αυτές τις βάσεις ας συνεχίζει να διαβάζει αλλιώς να σταματήσει εδώ.

                              To δημογραφικό κοινό για να βγάλουμε στατιστικά στοιχεία για την κύρια βάση gamers ανά κονσόλα διότι είναι και μόνος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι οι πωλήσεις των πιο επιτυχημένων τίτλων(platinum,million sellers).

                              Η πρώτη μου ανάλυση θα ξεκινήσει με το PlayStation 1 που έχει και τους περισσότερους τίτλους από κάθε άλλη κονσόλα και έκανε το πρώτο άνοιγμα στην αγορά πέρα το ότι το μηχάνημα δεν έγινε δημοφιλές μόνο για τα καλά παιχνίδια που έβγαλε κοιτάξτε σε αυτό το link πια παιχνίδια έγιναν million sellers στην αρχή της ζωής του PSone και τι ακολούθησε μετά.

                              Wii Million Sellers

                              Εδώ και ένα χρόνο και κάτι μήνες το Wii βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση και από άποψη software και hardware.
                              Τα καλά παιχνίδια του Wii που έχουν βαθμολογίες άνω από 80% είναι στην πλειοψηφία τους Million sellers όπως Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3,Legend Of Zelda:Twilight Princess,Super Paper Mario.
                              Τι κοινό έχουν αυτά τα παιχνίδια είναι από την Nintendo και ελάχιστα από 3rd parties. Μέσα σε ένα χρόνο η Nintendo έβγαλε 3 παιχνίδια για Wii που είναι για το core κοινό στο σύνολο 5 αλλά τα δύο τα βάζω gamecube ports. Από τα 19 million sellers τα 9 ανήκουν στην κατηγορία του core gamer και τα 2 από 3rd party που το ένα είναι port από το gamecube και ακολουθούν και άλλα.
                              Αν κάποιος έκανε την σύγκριση του Wii στο ξεκίνημα του με το Ps1 και το Ps2 που είναι οι πιο πετυχημένες κονσόλες μέχρι σήμερα θα έλεγα με σιγουριά ότι το Wii έχει την καλύτερη συλλογή τίτλων σε σύγκριση του πρώτου χρόνου με τα πιο επιτυχημένα μηχανήματα της οικογένειας PlayStation.
                              Το μεγαλύτερο ΛΑΘΟΣ όμως θα ήταν να συγκρίνουμε ενός χρόνου μηχάνημα με την βιβλιοθήκη τίτλων του PS1 και του PS2.
                              Σε σχέση με τον ανταγωνισμό των current gen συστημάτων το Wii είναι ή του ύψους ή του βάθους αντί να έχει μια σταθερή σε βαθμολογία βιβλιοθήκη του 60% με 80% όπως έχει το Ps3 και το Xbox360 ΑΛΛΑ το Wii έχει ένα εντελώς καινούργιο τρόπο αλληλεπίδρασης με τον παίχτη και αναγκάζει μια ολόκληρη βιομηχανία να αλλάξει τα δεδομένα πλέον και να δημιουργήσει κάτι νέο από την κάθε εταιρία από το να έχουμε για άλλη μια γενιά τα ίδια παιχνίδια με καλύτερα γραφικά.

                              Προσωπική άποψή είναι ότι θέλω και εγώ γραφικά και καλοδουλεμένα παιχνίδια σε ένα σύνολο μαζί με gameplay αλλά σίγουρα δεν θα με συγκινούσε ένα metal gear σε HD όσο ένα Super Mario Galaxy με Wii controls.

                              Πάντως για την γκρίνια και την πεποίθηση που άλλη την έχουν εκ γενετής και άλλη την δημιουργούν εσκεμμένα ότι φταίει η Nintendo για την τεμπελιά των Developers ή ακόμα χειρότερα για την κουτοπονηριά των εκδοτριών εταιριών να εκμεταλλεύονται τον καινούργιο gamer να σταματήσει εδώ.

                              Ήμαρτον πια δεν μπορώ να διαβάζω ότι φταίει μια εταιρία που ο άλλος αγοράζει το Carnival Games αντί του Galaxy. Αν θέλετε να κατηγορήσετε κάποιον επειδή δεν συμφωνεί μετά γούστα σας κατηγορήστε τον εαυτό σας που δεν συμφωνεί με την πλειοψηφία έτσι λειτουργεί η φιλελεύθερη καπιταλιστική αγορά. Ο καιρός του Quality Control έχει πια περάσει και όποιος nintendo fan έχει περάσει από N64 και GameCube καταλαβαίνει τι πάει να πει μοναξιά από 3rd parties με αυτές τις πολιτικές.

                              Παίξτε όποια παιχνίδια θεωρείτε εσείς καλά και το μέλλον θα δείξει αν το wii αποκτήσει μια πιο ποιοτική βάση από 3rd parties διότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κρίνει το μηχάνημα για την βιβλιοθήκη του.

                              Το shovel ware είναι απόδειξη ιστορική μιας πολύ επιτυχημένης κονσόλας period and fact.

                              Comment


                              • Παιδιά μια χαρά συζήτηση μπορούμε να κάνουμε, σε ήρεμους τόνους όμως.

                                Bangai-oh Spirits DS User stages/replays exchangable online
                                http://www.inside-games.jp/news/272/27245.html
                                NDS themes

                                Comment

                                Working...
                                X