Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι αυτό εννοώ και αυτό που πιστεύεις εσύ πιστεύω και εγώ (αν με καταλαβαίνεις ).

    Comment


    • Space Invaders Extreme
      review
      You’ll love

      * Changes itself up constantly
      * Great controls and pacing
      * Nostalgic appeal is sky high

      You’ll hate

      * Maybe too manic for old-schoolers?
      * No unlockable original version?
      * Graphic effects overdone at times[/b]
      http://www.gamesradar.com/ds/space-invader...415153843517067
      και ένα ακόμη από ign : http://ds.ign.com/articles/881/881707p1.html


      Wario Land Shake
      details
      http://wii.ign.com/articles/881/881551p1.html
      O τίτλος θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία 24 Ιουλίου 2008

      Rock Band
      screens
      http://media.wii.ign.com/media/897/897529/imgs_1.html

      Ghostbusters The Video Game
      first look
      http://www.gamedaily.com/games/ghostbuster...the-video-game/

      και τέλος ένα άρθρο : What's Next for Nintendo?
      http://wii.kombo.com/article.php?artid=11896

      Comment


      • ο ρολος της κονσολας ειναι να ανοιξει την αγορα στο ευρυτερο κοινο.
        [/b]
        Βασικά με τον όρο ?ρόλος? αυτό ακριβώς εννοούσα, το άνοιγμα δηλαδή σε νέα δημογραφικά, σε καινούργιο πέρα του των hardcore και mainstream κοινό, κι όχι το innovation. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αρνούμαι τις εν δυνάμει επαναστατικές δυνατότητες του controller (νομίζω άλλωστε το έχω πει πολλές φορές ότι είμαι ένθερμος υποστηρικτής αυτών), αλλά ο πρωταρχικός ρόλος της κονσόλας είναι άλλος, φαίνεται άλλωστε.

        Κατά τα’ άλλα, μακάρι να γίνει αυτό που ανέφερε ο Evans, να δούμε δηλαδή την εφαρμογή του concept του Wiimote και στις άλλες κονσόλες γιατί, με τις υπάρχουσες συνθήκες, αυτός είναι και μόνος τρόπος να δούμε τις όποιες δυνατότητες έχει αυτό το, παραμένων εναλλακτικό μέχρι σήμερα, control scheme.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Να προσθέσω ότι ούτε εγώ είμαι τόσο αντίθετος με το Wii όσο φαίνεται. Το Wiimote είναι φοβερή ιδέα και θα μπορούσε, όντως, να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, ανεξάρτητα από το hardware. Δυστυχώς, όπως πολλές φορές έχουμε πει, δε μας δόθηκε τίποτα και για αυτό χαίρομαι που κι άλλες εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν κάτι παρόμοιο.

          Το θέμα είναι το εξής: Αν, όντως, τα αντίστοιχα motion sensing περιφερειακά των άλλων κονσολών είναι τόσο καλά ή καλύτερα, τι παραπάνω θα προσφέρει το Wii; Hardware+motion sensing>>motion sensing IMHO. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που θα "παίξουν", όπως το χαμηλό κόστος παραγωγής παιχνιδιών του Wii, η πολύ μεγάλη θέση που έχει στην αγορά (το έχουν πάρα πολλοί), καθώς και το ότι το motion sensing αποτελεί τη βάση της κονσόλας και όχι απλώς ένα περιφερειακό που ήρθε μετά (όπως στις άλλες δύο).

          Comment


          • Να προσθέσω ότι ούτε εγώ είμαι τόσο αντίθετος με το Wii όσο φαίνεται. Το Wiimote είναι φοβερή ιδέα και θα μπορούσε, όντως, να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, ανεξάρτητα από το hardware. Δυστυχώς, όπως πολλές φορές έχουμε πει, δε μας δόθηκε τίποτα και για αυτό χαίρομαι που κι άλλες εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν κάτι παρόμοιο.[/b]
            Kai ego perimena perissotera, alla to den to "de mas dothike tipota" nomizo oti einai lathos .. Arketa paignidia einai poli pio diaskedastika me to wiimote, kai pisteuo oti to xeiristirio edose mia dosi freskadas stin viomixania .. To thema einai oti isos i fantasia se auti tin periptosi na kseperase kata poli to apotelesma .. Nomizo oti ego - opos kai oi perissoteroi - eixan to "1 to 1" movement sto mialo tous, meta tis protes meres pou mathame gia to xeiristirio .. Na elegxei diladi kapoios to spathi tou Link ktl. Omos apo oti fainete yparxoun arketa provlimata se auto to eidos xeirismou ( oxi aparaitita texnika ), kai gi'auto exoume "egklovistei" sto "movement anti koumpiou" type of control .. Omos eksakoloutho na pisteuo oti sto mellon tha doume kalitera paradeigmata tou ti mporei na kanei to xeiristirio ..
            Telos na po oti apla to oti i Nintendo aposkopei se megalitero market share, auto den simainei oti mporei na kanei kati me to Wiimote alla den to kanei .. Nomizo oti ta production values paignidion opos tou Galaxy, Smash Bros kai Prime, exoun deiksei oti i etaireia sinexizei na ependiei polla gia na ftiaksei ta paignidia tis oso kalitera ginete .. Exoume akousei arketes fores alloste oti dokimastikan arketoi tropoi elegxou stin dimiourgia diaforon franchises sto Wii, alla egkatalifthikan giati den itan praktikoi ..

            Το θέμα είναι το εξής: Αν, όντως, τα αντίστοιχα motion sensing περιφερειακά των άλλων κονσολών είναι τόσο καλά ή καλύτερα, τι παραπάνω θα προσφέρει το Wii; Hardware+motion sensing>>motion sensing IMHO. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που θα "παίξουν", όπως το χαμηλό κόστος παραγωγής παιχνιδιών του Wii, η πολύ μεγάλη θέση που έχει στην αγορά (το έχουν πάρα πολλοί), καθώς και το ότι το motion sensing αποτελεί τη βάση της κονσόλας και όχι απλώς ένα περιφερειακό που ήρθε μετά (όπως στις άλλες δύο).[/b]
            Nomizo oti mia tetoia kinisi apo Microsoft kai Sony tha zimiosei kata poli tin eikona tous .. Auti tin fora den einai to idio opos to na prostheteis analogue ston controller ... Milame gia olokliro xeiristirio, to opoio tha einai ousiastika antigrafi tou antagonismou .. Sigoura to "hardware + motion sensing" einai kalitero apo to "motion sensing", alla i Microsoft kai Sony tha prepei na proseksoun kata poli pos tha prowthisoun to proion tous auto ...

            P.s. Kai kati fanboystic, giati nomizo oti prepei ... Amfivallo pragmatika, an mporei na kanei kati i Microsoft h i Sony me ena xeistirio analogo tou Wiimote, pou i Nintendo den tha mporei



            Comment


            • Δε θα τους ζημιωσει καθολου. Απ'τη στιγμη που μια νεα τεχνολογια μπαινει στο χωρο με επιτυχια ειναι δεδομενο οτι θα ακολουθησουν και οι αλλοι.

              Ελπιζω οτι τουλαχιστον θα δουμε διαφορετικη υλοποιηση motion sensing κι οχι ακριβη αντιγραφη του wii remote.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • Δε θα τους ζημιωσει καθολου. Απ'τη στιγμη που μια νεα τεχνολογια μπαινει στο χωρο με επιτυχια ειναι δεδομενο οτι θα ακολουθησουν και οι αλλοι.

                Ελπιζω οτι τουλαχιστον θα δουμε διαφορετικη υλοποιηση motion sensing κι οχι ακριβη αντιγραφη του wii remote.
                [/b]
                Einai diaforetiko nomizo se auti tin periptosi .. Isos stin epomeni genia konsolon tous na min mou fanei parakseno, alla stin mesi autis tis genias to na parousiasoun ena peripheral gia na antimetopisei to wiimote, fainete kinisi apelpisias ... Kai auto den to leo san gamer, alla san consumer ..



                Comment


                • Βασικά δεν επηρεάζει.
                  Γιατί πολύ απλά, άλλο το κοινό του Wii και άλλο των άλλων δυο, κάθε κονσόλα θα συνεχίσει να έχει διαφορετικό target group, έστω κι αν δούμε παρόμοιας φιλοσοφίας χειριστήρια σε 360 και PlayStation 3.

                  Τώρα για το πώς θα είναι η κατάσταση σε μια εξέλιξη όπως η παραπάνω, μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν, αλλά όπως έχω ξαναπεί, είμαι της άποψης ότι καλώς ή κακώς άλλη δουλειά θα πέσει στα motion controls μιας παραγωγής όπως το Bioshock όπου καταρχήν ο ίδιος ο δημιουργός δε θα ήθελε να δει τον τίτλο να καταστρέφεται (είναι πολλά τα λεφτά άλλωστε), ειδικά όταν αυτός κρίνεται από ένα φύσει απαιτητικό κοινό (του 360 σε σχέση με του Wii), ενώ τέλος έχει απέναντί του άλλες 50 δυνατές παραγωγές να αντιμετωπίσει, τελείως διαφορετικές συνθήκες δηλαδή σε όλα τα επίπεδα από το Wii.

                  Τώρα για τη γενιά που διανύουμε όντως είναι δύσκολο, δηλαδή αν γίνει θα είναι προφανές με τι βλέψεις πραγματοποιείται, (casual κατακτήσεις από τους ανταγωνιστές), δε ξέρω αν θα χρησιμοποιηθεί (μακάρι φυσικά) και για τις hardcore ανάγκες των τίτλων, γιατί μη ξεχνάμε ότι θα πρόκειται για ένα απλό περιφερειακό, κάτι προαιρετικό, δε εγγυάται κανείς ότι οι developers θα αρχίσουν να θεωρούν δεδομένο το οποιοδήποτε περιφερειακό βγαίνει στα μέσα μιας γενιάς, το αντίθετο μάλιστα.

                  Το ζήτημα είναι ότι ένα απλό controller δε σου εγγυάται επίσης καμία casual κατάκτηση (θέλει κόπο ο casual ). Καταρχήν το θέμα της τιμής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, ποιος casual θα πήγαινε να δώσει τόσα λεφτά για το PlayStation 3 (εκτός αν επιχειρούσε με το PlayStation 2 η Sony, που έχει μια λογική) ακόμα κι αν είχε Wii like controller στο πακέτο; Η Microsoft με την πιο χαμηλή τιμή του 360 θα μπορούσε να το προσπαθήσει, (θα κάνει ειδική έκδοση, ξέρει αυτή με τόσες που έχει βγάλει ), δε θέλει και πολύ να εκμεταλλευτεί το ?νεκρό? εμπορικά ?Arcade? πακέτο, να του κοτσάρει ένα Wii like controller και να το μετονομάσει σε ?Casual?, με την ανάλογη προώθηση φυσικά τόσο από την Microsoft, όσο κι απ τη Sony.

                  Αλλά καμία επιτυχία δεν έρχεται αποκλειστικά και μόνο με τις άνωθεν κινήσεις, βέβαια από την άλλη δε χάνουν και τίποτα, το software σε κάθε δημογραφικό, είτε είναι hardcore, είτε mainstream, είτε στη συγκεκριμένη περίπτωση casual, παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην επιτυχία ή μη, και η Nintendo ?το έχει? το πράγμα, έχει πιάσει τον σφυγμό του δημογραφικού, κι όχι απλά τον έχει πιάσει, αλλά του δίνει και τίτλους που στα μάτια του, για τις ανάγκες και τα γούστα του δηλαδή, είναι πολλά Metal Gear Solid 4 και Gears of War, μέχρι στιγμής εγώ δεν έχω δει κανέναν άλλο το κατέχει τόσο πολύ στη βιομηχανία, κι αν δε του δώσεις το software ακόμα και του casual (ή καλύτερα κυρίως του casual) δε θα πουλήσεις το hardware (ή τουλάχιστον το ανάλογο hardware), ιστορικά ο μεγαλύτερος άτυπος νόμος της βιομηχανίας.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • ωραίο ποστ, συμφωνώ όπως έχουμε ξανασυζητήσει άλλωστε
                    όλα είναι ζήτημα προτεραιοτήτων, ενώ μόνο καλό θα κάνει και στους κατόχους wii και στην βιομηχανία μια τέτοια υιοθέτηση

                    για τους συνωμοσιολάγνους, κάτι που ίσως σχετίζεται με τα παραπάνω

                    SNK Arcade Classics vol. 1[/b]
                    για Wii,PS2,PSP , θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά
                    - ART OF FIGHTING ? The first fighting game to introduce the then new Spirit Gauge, Super Special Moves, use of the ?zoom in/zoom out? function and battle damage to the characters faces.
                    - BASEBALL STARS 2 ? The sequel to the very popular Baseball arcade game.
                    - BURNING FIGHT ? Battle organised crime in the streets of New York in the side-scrolling fighter.
                    - FATAL FURY ? The first of SNK?s fighting franchises to use the NEOGEO MVS System.
                    - KING OF THE FIGHTERS ?94 ? This is where the KOF phenomenon began.
                    - KING OF THE MONSTERS ? Giant monsters, Destruction and mayhem in Japan.

                    - LAST RESORT ? Take on hordes of enemies in the popular futuristic shooter.
                    - MAGICIAN LORD ? SNK?s classic platformer, pits you as the heroic wizard Elta.
                    - METAL SLUG - this series has long been regarded as the bench mark of side-scrolling purity, now see why!
                    - NEO TURF MASTERS ? Can you get a hole in one?
                    - SAMURAI SHODOWN ? The first title in SNK?s hugely popular weapons based fighter.
                    - SENGOKU ? Fight the undead, in feudal Japan.
                    - SHOCK TROOPERS ? Fast paced action and lots and lots of bullets in this run and gun adventure.
                    - SUPER SIDEKICKS 3 ? We all love football ? so does SNK!
                    - TOP HUNTER ? In this futuristic platformer, you play as Roddy or Cathy, as you protect the Colonists from the threat of the Space Pirates.
                    - WORLD HEROES ? Take on the greatest fighters throughout time in this popular fighter.[/b]
                    NDS themes

                    Comment


                    • Loggo, βάζε τελείεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες XD . Στην τελευταία παράγραφο συνοψίζεις πάρα πολλά πράγματα και τα λες ωραία, αλλά GOD ανάσα δεν πήρα .

                      Τεσπα, τα είπες όλα, πάω πάσο.

                      Comment


                      • Το Ferrari challenge εχει φαει αρκετα delays, αρχικα το περιμεναμε Γεναρη του 2008, αναρωτιεμαι αν μπορει να δουμε κατι αξιολογο.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Νεο video: Super Smash Bros. Brawl: How to play, στο Wii Nintendo Channel. Όσοι μπορείτε, δείτε το. I am so sold.
                          My Blog: FoM's Between a Rock and a Hard Place
                          Follow me on http://www.twitter.com/FoM_PV


                          Comment


                          • Νεο video: Super Smash Bros. Brawl: How to play, στο Wii Nintendo Channel. Όσοι μπορείτε, δείτε το. I am so sold.
                            [/b]
                            Eprepe na eisoun sold edo kai 2 xronia



                            Comment


                            • Είμαι ρε, τώρα ξεπούλησα.
                              My Blog: FoM's Between a Rock and a Hard Place
                              Follow me on http://www.twitter.com/FoM_PV


                              Comment


                              • 8/10[/quote]
                                http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=153437
                                NDS themes

                                Comment

                                Working...
                                X