Ναι αυτό εννοώ και αυτό που πιστεύεις εσύ πιστεύω και εγώ (αν με καταλαβαίνεις ).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Space Invaders Extreme
review
You’ll love
* Changes itself up constantly
* Great controls and pacing
* Nostalgic appeal is sky high
You’ll hate
* Maybe too manic for old-schoolers?
* No unlockable original version?
* Graphic effects overdone at times[/b]
και ένα ακόμη από ign : http://ds.ign.com/articles/881/881707p1.html
Wario Land Shake
details
http://wii.ign.com/articles/881/881551p1.html
O τίτλος θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία 24 Ιουλίου 2008
Rock Band
screens
http://media.wii.ign.com/media/897/897529/imgs_1.html
Ghostbusters The Video Game
first look
http://www.gamedaily.com/games/ghostbuster...the-video-game/
και τέλος ένα άρθρο : What's Next for Nintendo?
http://wii.kombo.com/article.php?artid=11896
Comment
-
ο ρολος της κονσολας ειναι να ανοιξει την αγορα στο ευρυτερο κοινο.
[/b]
Κατά τα’ άλλα, μακάρι να γίνει αυτό που ανέφερε ο Evans, να δούμε δηλαδή την εφαρμογή του concept του Wiimote και στις άλλες κονσόλες γιατί, με τις υπάρχουσες συνθήκες, αυτός είναι και μόνος τρόπος να δούμε τις όποιες δυνατότητες έχει αυτό το, παραμένων εναλλακτικό μέχρι σήμερα, control scheme.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Να προσθέσω ότι ούτε εγώ είμαι τόσο αντίθετος με το Wii όσο φαίνεται. Το Wiimote είναι φοβερή ιδέα και θα μπορούσε, όντως, να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, ανεξάρτητα από το hardware. Δυστυχώς, όπως πολλές φορές έχουμε πει, δε μας δόθηκε τίποτα και για αυτό χαίρομαι που κι άλλες εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν κάτι παρόμοιο.
Το θέμα είναι το εξής: Αν, όντως, τα αντίστοιχα motion sensing περιφερειακά των άλλων κονσολών είναι τόσο καλά ή καλύτερα, τι παραπάνω θα προσφέρει το Wii; Hardware+motion sensing>>motion sensing IMHO. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που θα "παίξουν", όπως το χαμηλό κόστος παραγωγής παιχνιδιών του Wii, η πολύ μεγάλη θέση που έχει στην αγορά (το έχουν πάρα πολλοί), καθώς και το ότι το motion sensing αποτελεί τη βάση της κονσόλας και όχι απλώς ένα περιφερειακό που ήρθε μετά (όπως στις άλλες δύο).
Comment
-
Να προσθέσω ότι ούτε εγώ είμαι τόσο αντίθετος με το Wii όσο φαίνεται. Το Wiimote είναι φοβερή ιδέα και θα μπορούσε, όντως, να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, ανεξάρτητα από το hardware. Δυστυχώς, όπως πολλές φορές έχουμε πει, δε μας δόθηκε τίποτα και για αυτό χαίρομαι που κι άλλες εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν κάτι παρόμοιο.[/b]
Telos na po oti apla to oti i Nintendo aposkopei se megalitero market share, auto den simainei oti mporei na kanei kati me to Wiimote alla den to kanei .. Nomizo oti ta production values paignidion opos tou Galaxy, Smash Bros kai Prime, exoun deiksei oti i etaireia sinexizei na ependiei polla gia na ftiaksei ta paignidia tis oso kalitera ginete .. Exoume akousei arketes fores alloste oti dokimastikan arketoi tropoi elegxou stin dimiourgia diaforon franchises sto Wii, alla egkatalifthikan giati den itan praktikoi ..
Το θέμα είναι το εξής: Αν, όντως, τα αντίστοιχα motion sensing περιφερειακά των άλλων κονσολών είναι τόσο καλά ή καλύτερα, τι παραπάνω θα προσφέρει το Wii; Hardware+motion sensing>>motion sensing IMHO. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που θα "παίξουν", όπως το χαμηλό κόστος παραγωγής παιχνιδιών του Wii, η πολύ μεγάλη θέση που έχει στην αγορά (το έχουν πάρα πολλοί), καθώς και το ότι το motion sensing αποτελεί τη βάση της κονσόλας και όχι απλώς ένα περιφερειακό που ήρθε μετά (όπως στις άλλες δύο).[/b]
P.s. Kai kati fanboystic, giati nomizo oti prepei ... Amfivallo pragmatika, an mporei na kanei kati i Microsoft h i Sony me ena xeistirio analogo tou Wiimote, pou i Nintendo den tha mporei
Comment
-
Δε θα τους ζημιωσει καθολου. Απ'τη στιγμη που μια νεα τεχνολογια μπαινει στο χωρο με επιτυχια ειναι δεδομενο οτι θα ακολουθησουν και οι αλλοι.
Ελπιζω οτι τουλαχιστον θα δουμε διαφορετικη υλοποιηση motion sensing κι οχι ακριβη αντιγραφη του wii remote.
Comment
-
Δε θα τους ζημιωσει καθολου. Απ'τη στιγμη που μια νεα τεχνολογια μπαινει στο χωρο με επιτυχια ειναι δεδομενο οτι θα ακολουθησουν και οι αλλοι.
Ελπιζω οτι τουλαχιστον θα δουμε διαφορετικη υλοποιηση motion sensing κι οχι ακριβη αντιγραφη του wii remote.
[/b]
Comment
-
Βασικά δεν επηρεάζει.
Γιατί πολύ απλά, άλλο το κοινό του Wii και άλλο των άλλων δυο, κάθε κονσόλα θα συνεχίσει να έχει διαφορετικό target group, έστω κι αν δούμε παρόμοιας φιλοσοφίας χειριστήρια σε 360 και PlayStation 3.
Τώρα για το πώς θα είναι η κατάσταση σε μια εξέλιξη όπως η παραπάνω, μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν, αλλά όπως έχω ξαναπεί, είμαι της άποψης ότι καλώς ή κακώς άλλη δουλειά θα πέσει στα motion controls μιας παραγωγής όπως το Bioshock όπου καταρχήν ο ίδιος ο δημιουργός δε θα ήθελε να δει τον τίτλο να καταστρέφεται (είναι πολλά τα λεφτά άλλωστε), ειδικά όταν αυτός κρίνεται από ένα φύσει απαιτητικό κοινό (του 360 σε σχέση με του Wii), ενώ τέλος έχει απέναντί του άλλες 50 δυνατές παραγωγές να αντιμετωπίσει, τελείως διαφορετικές συνθήκες δηλαδή σε όλα τα επίπεδα από το Wii.
Τώρα για τη γενιά που διανύουμε όντως είναι δύσκολο, δηλαδή αν γίνει θα είναι προφανές με τι βλέψεις πραγματοποιείται, (casual κατακτήσεις από τους ανταγωνιστές), δε ξέρω αν θα χρησιμοποιηθεί (μακάρι φυσικά) και για τις hardcore ανάγκες των τίτλων, γιατί μη ξεχνάμε ότι θα πρόκειται για ένα απλό περιφερειακό, κάτι προαιρετικό, δε εγγυάται κανείς ότι οι developers θα αρχίσουν να θεωρούν δεδομένο το οποιοδήποτε περιφερειακό βγαίνει στα μέσα μιας γενιάς, το αντίθετο μάλιστα.
Το ζήτημα είναι ότι ένα απλό controller δε σου εγγυάται επίσης καμία casual κατάκτηση (θέλει κόπο ο casual ). Καταρχήν το θέμα της τιμής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, ποιος casual θα πήγαινε να δώσει τόσα λεφτά για το PlayStation 3 (εκτός αν επιχειρούσε με το PlayStation 2 η Sony, που έχει μια λογική) ακόμα κι αν είχε Wii like controller στο πακέτο; Η Microsoft με την πιο χαμηλή τιμή του 360 θα μπορούσε να το προσπαθήσει, (θα κάνει ειδική έκδοση, ξέρει αυτή με τόσες που έχει βγάλει ), δε θέλει και πολύ να εκμεταλλευτεί το ?νεκρό? εμπορικά ?Arcade? πακέτο, να του κοτσάρει ένα Wii like controller και να το μετονομάσει σε ?Casual?, με την ανάλογη προώθηση φυσικά τόσο από την Microsoft, όσο κι απ τη Sony.
Αλλά καμία επιτυχία δεν έρχεται αποκλειστικά και μόνο με τις άνωθεν κινήσεις, βέβαια από την άλλη δε χάνουν και τίποτα, το software σε κάθε δημογραφικό, είτε είναι hardcore, είτε mainstream, είτε στη συγκεκριμένη περίπτωση casual, παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην επιτυχία ή μη, και η Nintendo ?το έχει? το πράγμα, έχει πιάσει τον σφυγμό του δημογραφικού, κι όχι απλά τον έχει πιάσει, αλλά του δίνει και τίτλους που στα μάτια του, για τις ανάγκες και τα γούστα του δηλαδή, είναι πολλά Metal Gear Solid 4 και Gears of War, μέχρι στιγμής εγώ δεν έχω δει κανέναν άλλο το κατέχει τόσο πολύ στη βιομηχανία, κι αν δε του δώσεις το software ακόμα και του casual (ή καλύτερα κυρίως του casual) δε θα πουλήσεις το hardware (ή τουλάχιστον το ανάλογο hardware), ιστορικά ο μεγαλύτερος άτυπος νόμος της βιομηχανίας.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
ωραίο ποστ, συμφωνώ όπως έχουμε ξανασυζητήσει άλλωστε
όλα είναι ζήτημα προτεραιοτήτων, ενώ μόνο καλό θα κάνει και στους κατόχους wii και στην βιομηχανία μια τέτοια υιοθέτηση
για τους συνωμοσιολάγνους, κάτι που ίσως σχετίζεται με τα παραπάνω
SNK Arcade Classics vol. 1[/b]
για Wii,PS2,PSP , θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά
- ART OF FIGHTING ? The first fighting game to introduce the then new Spirit Gauge, Super Special Moves, use of the ?zoom in/zoom out? function and battle damage to the characters faces.
- BASEBALL STARS 2 ? The sequel to the very popular Baseball arcade game.
- BURNING FIGHT ? Battle organised crime in the streets of New York in the side-scrolling fighter.
- FATAL FURY ? The first of SNK?s fighting franchises to use the NEOGEO MVS System.
- KING OF THE FIGHTERS ?94 ? This is where the KOF phenomenon began.
- KING OF THE MONSTERS ? Giant monsters, Destruction and mayhem in Japan.
- LAST RESORT ? Take on hordes of enemies in the popular futuristic shooter.
- MAGICIAN LORD ? SNK?s classic platformer, pits you as the heroic wizard Elta.
- METAL SLUG - this series has long been regarded as the bench mark of side-scrolling purity, now see why!
- NEO TURF MASTERS ? Can you get a hole in one?
- SAMURAI SHODOWN ? The first title in SNK?s hugely popular weapons based fighter.
- SENGOKU ? Fight the undead, in feudal Japan.
- SHOCK TROOPERS ? Fast paced action and lots and lots of bullets in this run and gun adventure.
- SUPER SIDEKICKS 3 ? We all love football ? so does SNK!
- TOP HUNTER ? In this futuristic platformer, you play as Roddy or Cathy, as you protect the Colonists from the threat of the Space Pirates.
- WORLD HEROES ? Take on the greatest fighters throughout time in this popular fighter.[/b]
Comment
-
Το Ferrari challenge εχει φαει αρκετα delays, αρχικα το περιμεναμε Γεναρη του 2008, αναρωτιεμαι αν μπορει να δουμε κατι αξιολογο.
Comment
-
Νεο video: Super Smash Bros. Brawl: How to play, στο Wii Nintendo Channel. Όσοι μπορείτε, δείτε το. I am so sold.
Comment
-
Είμαι ρε, τώρα ξεπούλησα.
Comment
-
Comment