Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Και η Nintendo ρισκαρε παιδια, μη τρελαθουμε τωρα. Ηταν ρισκο, αν δεν επιανε θα ειχαν προβλημα μεγαλο.
Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
Η nintendo αποφασισε να κυνηγησει μια διαφορετικη αγορα για να μην ερθει σε αμεσο ανταγωνισμο με Sony & Microsoft. Απο κει και περα ηταν ρισκο κατα ποσο θα τα καταφερνε και εαν ειχε διαλεξει το σωστο μεσο για να το κανει. Γιατι σιγουρα ειχε πολλα σχεδια/hardware περα απο το remote υποψιν της αλλα τελικα διαλεξε αυτο.
Και η Nintendo ρισκαρε παιδια, μη τρελαθουμε τωρα. Ηταν ρισκο, αν δεν επιανε θα ειχαν προβλημα μεγαλο.
Ρισκαρε σιγουρα,αλλα πιστεψαν στο wii και πετυχαν.Προφανως πιστεψαν περισσοτερο απο την sony σε κατι τετοιο και ειχαν δικιο τελικα.
Δεν θεωρω οτι αυτη η επιτυχια ηταν θεμα τυχης.
Παλιοτερα πιστευα σε ενα 50-50(τυχη-ικανοτητα να δει τι ζηταει η αγορα).Αλλα δεν ξερω,πλεον θεωρω οτι ηταν λιγοτερο θεμα τυχης.
Η Ν εχει τεραστια εμπειρια στον χωρο.
To είδες το video (link) που έβαλε ο hideo, για να δεις γιατί δεν αντέγραψε;
Το ότι αντέγραψε είναι fact ασχέτως αν θα έχει μεγαλύτερη ακρίβεια.Αντέγραψε το design(είναι σχεδόν ολόιδιο με τα wiimote και nunchuk πέρα του γλόμπου) και θέλησε να μπει και αυτή στα casual-non gaming κοινά.Βέβαια υπάρχουν διαφορές καθώς το χειριστήριο του wii δεν είναι απλώς περιφερειακά αλλά αποτελούν το κατεξοχήν χειριστήριο της κονσόλας σε αντίθεση με το move που προορίζεται ως συμπληρωματικό.Σε κάθε περίπτωση είναι μια κίνηση θετική καθώς θα ανεβάσει τον ανταγωνισμό και πιθανόν να δούμε και κάτι καλύτερο από τη nintendo στο μέλλον.Aπό την άλλη έχουμε και το natal...
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Antigrafes kseantigrafes einai akomh mia ekseliksh twn xeiristiriwn, opws ta joysticks ginane pads etsi ta pads tha ginoun nunchucks kai den tha ksexastoun oute ta joysticks oute ta pads.
Thymate kaneis poios ekane to prwto pad? anagnorizete giafto?
Giati na kolame sto poios eftiakse to proto nunchuck?
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Συμφωνω με τον Ground. Ναι, η SONY αντεγραψε ξεκαθαρα την Nintendo ΣΑΝ ΒΑΣΗ, ομως προσφερει ενα συστημα ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ. Nothing wrong with that.
Και κατα βαση αυτο λεει περισσοτερα για το τμημα R&D της Nintendo παρα τιποτε αλλο. Και δεν πρεπει να ξεχναμε πως η Nintendo εχει παρει πολυ μεγαλυτερα ρισκα κατα την διαρκεια υπαρξης της (Virtual Boy, DS) και εχει και τα καταλληλα franchise για να υποστηριξει με σχετικη ασφαλεια αυτα τα ρισκα, σε αντιθεση με τον ανταγωνισμο που θα πρεπει να παιξει κορονα-γραμματα τα οικονομικα του για να παρει αναλογες αποφασεις, λογω μη υπαρξης τοσο δυνατων και σιγουρων franchises. Και μη βγει κανεις και αρχισει να λεει τιποτα Gears, God of War, HALO κλπ, μιλαμε για franchises που ολοι θελουν να παιξουν και ολοι γνωριζουν το ποσο δυνατα ειναι. Και η αληθεια ειναι πως το μονο franchise το οποιο μπορει να σταθει διπλα σε ονοματα τυπου Metroid, Mario, Pokemon και Zelda ειναι το Final Fantasy και αυτο με αιμα και ιδρωτα.
Εμενα με ενδιαφερει πιο πολυ το πώς θα εκμεταλευτουν την ευκαιρια ενος motion controller σε core games παρα το ποιος ηταν ο πρωτος που το σκεφτηκε. Και επιτελους, γιατι δεν βαζει καποιος στα main controllers της κονσολας του στερεοφωνικα ηχεια; Δεν ειναι μια λογικη επεκταση μετα το rumble;
Το ότι αντέγραψε είναι fact ασχέτως αν θα έχει μεγαλύτερη ακρίβεια.Αντέγραψε το design(είναι σχεδόν ολόιδιο με τα wiimote και nunchuk πέρα του γλόμπου) .
Eσύ είδες το video που παρέθεσε ο hideo;
Δε νομίζω να το είδες.
Πάντως εγώ είδα τον "πατέρα" του move να κρατάει εν έτη 2000 κάτι σαν wii mote ή ps move στο χέρι. Εσύ δεν είδες τίποτα; Η εκτός και αν εγώ είμαι αλήθορος και βλέπω οράματα.
Βέβαια υπάρχουν διαφορές καθώς το χειριστήριο του wii δεν είναι απλώς περιφερειακά αλλά αποτελούν το κατεξοχήν χειριστήριο της κονσόλας σε αντίθεση με το move που προορίζεται ως συμπληρωματικό.
που σύμφωνα με εσένα το κατεξοχήν περιφερειακό - βασικό χειριστήριο για τα games της nin απογοήτευσε, ήταν κατώτερο από αυτό που ίσως και εσύ περίμενες. Δηλαδή είναι ουσιαστικά σαν να λες πως το χειριστήριο των games της nin δεν κάνει καλά την δουλειά του και ουσιαστικά δεν προσφέρει κάτι πραγματικά νέο αλλά ουσιαστικά gimmick καταστάσεις καθώς όλα αυτά, όλοι αυτοί οι χειρισμοί θα μπορούσαν να γίνουν κάλλιστα και με κλασικό χειριστήριο.
Καλό είναι ας μην προτρέχουμε.Μπορεί να αποδειχθεί κατώτερο των περιστάσεων όπως και έγινε με το Wii άλλωστε.
Επίσης σε συμβουλεύω να μην προτρέχεις, ας δούμε πρώτα πραγματικά απτά αποτελέσματα του τι μπορεί να προσφέρει το move και μετά βγάλε πιο κατηγοριματικά συμπεράσματα. Δεν μπορείς να λες πως το move είναι ουσιαστικά το ίδιο με το wii mote όταν το πρώτο δεν έχει καν κυκλοφορήσει και μαζί του τίτλος που να το εκμεταλλεύεται ενώ το δεύτερο βρίσκεται στην αγορά κοντά στα 4 χρόνια και ξέρουμε περί τίνος πρόκειται.
Κατά την γνώμη μου είναι εντελώς λάθος να μιλάμε για αντιγραφή από την στιγμή που είναι κάτι που γινόταν πάντοτε και από όλες τις gaming εταιρείες.Αλλά και πάλι η νιντεντο δεν είναι αυτή που ανακάλυψε το motion sensing,η τεχνολογία υπήρχε χρόνια πριν εμφανιστεί το wii.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα natal και move.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Συμφωνω με τον Ground. Ναι, η SONY αντεγραψε ξεκαθαρα την Nintendo ΣΑΝ ΒΑΣΗ, ομως προσφερει ενα συστημα ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ. Nothing wrong with that.
Τι εννοεις σαν βαση?
Aπο τα παραπανω ποστ καταλαβαινω οτι κανεις δεν εχει δει το βιντεο που ειχα ποσταρει.Μονο ο Ramparter και ο BigBoss λογικα(αν κρινω απο τα ποστ τους) το ειδαν.
Originally posted by Ramparter
Δε ξερω αν αντεγραψε αλλα ειναι σαφες οτι παει να πατησει πανω στο κοινο και την επιτυχια του Wii.
Παιδες, εχω controller με γυροσκοπικη τεχνολογια απο το 2000. Δεν ειναι τιποτα το συγκλονιστικο. Η βαση που πηρε η SONY ειναι η ιδεολογικη βαση, αυτο το οποιο εφερε το Wii στις μαζες. Κοινως το motion controller ειναι προσεγγιση και συμπληρωματικη θεωρηση του τροπου με τον οποιο μπορουμε να παιξουμε, παρα αντικατασταση.
Και οκ, το eyetoy υπηρξε στην βιομηχανια πριν απο το Wii. Κατα ποσο εγινε ομως σημαντικο μερος της πλατφορμας που λεγοταν PS2, κατα ποσο βασιστηκε το PS2 σε αυτο και στην τελικη ποσοι το αγορασαν και το επαιξαν;
Σκεφτείτε λιγο επιχειρηματικα, και ισως καταλαβετε την προσεγγιση που υπαρχει αυτη την στιγμη στο motion gaming.
H Sony mporei na mhn eklepse to xeiristhrio, alla sigoura to ylopoihse afou to ekane kapoios allos prwta.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Πάντως εγώ είδα τον "πατέρα" του move να κρατάει εν έτη 2000 κάτι σαν wii mote ή ps move στο χέρι. Εσύ δεν είδες τίποτα; Η εκτός και αν εγώ είμαι αλήθορος και βλέπω οράματα.
που σύμφωνα με εσένα το κατεξοχήν περιφερειακό - βασικό χειριστήριο για τα games της nin απογοήτευσε, ήταν κατώτερο από αυτό που ίσως και εσύ περίμενες. Δηλαδή είναι ουσιαστικά σαν να λες πως το χειριστήριο των games της nin δεν κάνει καλά την δουλειά του και ουσιαστικά δεν προσφέρει κάτι πραγματικά νέο αλλά ουσιαστικά gimmick καταστάσεις καθώς όλα αυτά, όλοι αυτοί οι χειρισμοί θα μπορούσαν να γίνουν κάλλιστα και με κλασικό χειριστήριο.
Επίσης σε συμβουλεύω να μην προτρέχεις, ας δούμε πρώτα πραγματικά απτά αποτελέσματα του τι μπορεί να προσφέρει το move και μετά βγάλε πιο κατηγοριματικά συμπεράσματα. Δεν μπορείς να λες πως το move είναι ουσιαστικά το ίδιο με το wii mote όταν το πρώτο δεν έχει καν κυκλοφορήσει και μαζί του τίτλος που να το εκμεταλλεύεται ενώ το δεύτερο βρίσκεται στην αγορά κοντά στα 4 χρόνια και ξέρουμε περί τίνος πρόκειται.
'Αλλα είπα άλλα κατάλαβες.Δεν θέλω να συνεχίσω την κουβέντα γιατί αλλού εστιάζει ο ένας κι αλλού ο άλλος.Δεν μίλησα για αντιγραφή πιστή,δεν μίλησα ότι δεν μπορεί να είναι καλύτερο,δεν προτρέχω.Σχολιάζω απλά και μόνο το σχεδιασμό του που μοιάζει οικτρά με του Wii.Το θέμα είναι αλλού όμως.Αυτό βοηθάει τον ανταγωνισμό ακόμη και με τον τρόπο που έγινε.Δεν ήταν η πρώτη η nintendo που έφερε τα motion controls ούτε μας ενδιαφέρει αυτό.
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Aπο τα παραπανω ποστ καταλαβαινω οτι κανεις δεν εχει δει το βιντεο που ειχα ποσταρει.Μονο ο Ramparter και ο BigBoss λογικα(αν κρινω απο τα ποστ τους) το ειδαν.
Αυτο.
Δε νομίζω ότι αποκλίνουν οι απόψεις μας.
Παιδες, εχω controller με γυροσκοπικη τεχνολογια απο το 2000. Δεν ειναι τιποτα το συγκλονιστικο. Η βαση που πηρε η SONY ειναι η ιδεολογικη βαση, αυτο το οποιο εφερε το Wii στις μαζες. Κοινως το motion controller ειναι προσεγγιση και συμπληρωματικη θεωρηση του τροπου με τον οποιο μπορουμε να παιξουμε, παρα αντικατασταση.
Και οκ, το eyetoy υπηρξε στην βιομηχανια πριν απο το Wii. Κατα ποσο εγινε ομως σημαντικο μερος της πλατφορμας που λεγοταν PS2, κατα ποσο βασιστηκε το PS2 σε αυτο και στην τελικη ποσοι το αγορασαν και το επαιξαν;
Σκεφτείτε λιγο επιχειρηματικα, και ισως καταλαβετε την προσεγγιση που υπαρχει αυτη την στιγμη στο motion gaming.
Το EyeToy το αγόρασαν πάρα πολλοί, όπως και τα παιχνίδια του, αλλά δεν έγινε σημαντικό μέρος της πλατφόρμας. Κατά τα άλλα συμφωνώ.
Comment