Ένα παλιό και αγαπημένο Dreamcast arcade επιστρέφει (βέβαια δεν ήρθε ποτέ Ευρώπη στο Dreamcast) με VR υλοποίηση για την ανάδειξη του PSVR2, από έμπειρη στο συγκεκριμένο πεδίο ομάδα που έχει συμμετάσχει μεταξύ άλλων και στο Rez Infinite.
https://blog.playstation.com/2023/02...ut-next-month/
Το εκτιμώμενο συνολικό κόστος για να παιχτεί είναι περίπου 1500 ευρώ 😅
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα και ειδήσεις για PS3, PS4, PS5, PS Vita
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Σε πέντε λεπτά ξεκινάει το state of play στο οποίο θα έχει λέει ανακοινώσεις, άντε ελάτε όλοι discord να το σχολιάσουμε το γεγονός όπως μόνο εμείς ξέρουμε να κάνουμε.
Leave a comment:
-
Εννοείται καλοδεχούμενες εντυπώσεις και πληροφορίες κατευθείας απ'την πηγή!
Όπως και να 'χει το forum μας έχει άλλον ένα λόγο να αισθάνεται ξεχωριστό!
Edit:
Άρα μέλος του GO συντέλεσε στη δημιουργία ενός από τα καλύτερα games του 2020 σύμφωνα με τις κριτικές, να τα λέμε κι αυτά 😄Originally posted by Deus View Postγια παράδειγμα θα αναφέρω το αγαπημένο παιχνίδι του Hideo, Dreams.
Εκεί μάλιστα είχε αρκετά πιο σημαντικό ρόλο.Last edited by Ryu_gr; 13-02-2021, 10:41 PM.
Leave a comment:
-
Ryu ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια!
Του έστειλα το λινκ αυτύ εδώ του ποστ για να το δει και ο ίδιος.
Για να απαντήσω σε αυτά που λες, ναι, ο Evans είναι αρκετά ικανοποιημένος από τη δουλειά αυτή, κατάφερε να βρει δουλειά πάνω στο χόμπι του. Δεν θα γράψω περισσότερα για ευνόητους λόγους, αν είναι θα μπει ο ίδιος για να γράψει όσα θέλει να μοιραστεί, απλά θα προσθέσω πως έχει δουλέψει σε αρκετά projects πέρα του Erica, για παράδειγμα θα αναφέρω το αγαπημένο παιχνίδι του Hideo, Dreams.
Εκεί μάλιστα είχε αρκετά πιο σημαντικό ρόλο.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Μιας και τον ανέφερε ο Deus χθες θεωρώ αρκετά ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι ένα από τα ιστορικά μέλη του GO και με μεγάλη συμβολή μέχρι πρότινος σε αυτό, ο Evans, δουλεύει εδώ και αρκετό καιρό στη Sony και μάλιστα με μια μικρή έρευνα που έκανα έχει συμμετάσχει και στη δημιουργία τουλάχιστον ενός video game, το Erica, με το όνομά του να συμπεριλαμβάνεται στα credits.
https://www.mobygames.com/game/plays.../erica/credits
Στο μυαλό μου φαντάζει ως όνειρο που έγινε πραγματικότητα για έναν gamer να βλέπει και το δικό του όνομα στα credits. Εύχομαι πραγματικά να νιώθει έτσι και να συνεχίσει δυναμικά!
Erica credits.jpgLast edited by Ryu_gr; 08-01-2021, 12:23 AM.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Μαλλον οχι, ειναι συχνό φαινόμενο και "κουλτούρα" και στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνια, αν δεν κανω λαθος εσυ εχεις ζήσει Ιαπωνια οποτε λογικα θα ξερεις απο working culture εκει. Η VG industry υποφέρει απο αυτο το φαινόμενο αρκετα (φυσικα δεν ειναι ο μονος κλαδος αν εισαι σε χρηματιστηριακη συνηθως ειναι χειροτερα αλλα δεν θα συζητήσουμε εδω τα εργασιακά ειδικά αλλων χωρων).Originally posted by straier View Post
Δηλαδή μέση λύση δεν υπάρχει; Να δουλέυουν δηλαδή κανονικά 8 άντε 10 ώρες με πρόγραμμα που δεν αλλάζει κάθε δύο ώρες και manager που δεν είναι ψυχάκιας;
Δες αυτα τα αρθρα πχ
https://www.businessinsider.com/vide...plained-2019-5
Θα θυμάσαι σιγουρα και τις "100 ωρες τη βδομαδα" για να βγει το rdr2
https://www.polygon.com/2018/10/27/1...overtime-labor
Και αυτο το video είναι ενδιαφέρον
Leave a comment:
-
Δηλαδή μέση λύση δεν υπάρχει; Να δουλέυουν δηλαδή κανονικά 8 άντε 10 ώρες με πρόγραμμα που δεν αλλάζει κάθε δύο ώρες και manager που δεν είναι ψυχάκιας;Originally posted by i Have no Equal View Post
Αυτο ισχυει για αρκετές μεγάλες εταιρείες και projects, το ιδιο εγινε και με το rdr2 αν θυμαστε και φυσικα υπαρχουν απειρες καταγγελίες για πολλες εταιρείες. Τι νομίζετε αυτα τα ΑΑΑ projects βγαινουν με ρυθμο εργασιας ελληνικού δημοσίου??
Leave a comment:
-
Παιδιά η αλήθεια είναι η εξής, εμείς που είμαστε χομπίστες θεωρούμε ότι το game development είναι μια διαδικασία απίστευτα συναρπαστική και για πολλούς θεωρείται ως η δουλειά των ονείρων μας αλλά η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Είναι ένα επάγγελμα πολύ πιεστικό, με πολύ αυστηρά deadlines, πολλούς επιχειρηματίες που εμπλέκονται και στους οποίους πρέπει να δίνεται αναφορά σχετικά με το στάδιο της παραγωγής. Καλά να μην αναφέρω ξανά πως τα gaming projects είναι δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, είναι αυτονόητο.
Η Nintendo πάντως, από ότι ξέρω, είναι μια εταιρεία που είναι αρκετά πιο φιλική απέναντι στους εργαζόμενούς της.
Πάντως αν πιάσουν αυτόν τον τύπο που έκανε την διαρροή θα έχει μπλεξίματα, σίγουρα θα του γίνει καμιά μήνυση και η καριέρα του θα καταστραφεί.
Επίσης, μετά τον πανικό που προκλήθηκε, η Sony ανακοίνωσε ημερομηνία κυκλοφορίας για το Last of Us 2 αλλά και για το Ghosts of Tsushima. 19 Ioυνίου Last of Us 2, 17 Iουλίου Ghosts of Tsushima.
Leave a comment:
-
Αυτο ισχυει για αρκετές μεγάλες εταιρείες και projects, το ιδιο εγινε και με το rdr2 αν θυμαστε και φυσικα υπαρχουν απειρες καταγγελίες για πολλες εταιρείες. Τι νομίζετε αυτα τα ΑΑΑ projects βγαινουν με ρυθμο εργασιας ελληνικού δημοσίου??Originally posted by Phantom Duck View PostΑυτό που άκουσα, είναι πως τους ξέσκισαν να δουλεύουν πυρετωδώς, και τώρα δεν κυκλοφορούν το παιχνίδι, επειδή πιστεύουν πως θα τους κόψει πωλήσεις η όλη κατάσταση με τον ιό. Άρα τζάμπα έκαψε τους υπαλλήλους να δουλεύουν νυχθημερόν. Κι εγώ κάπως έτσι θα ένιωθα στη θέση του (αν και να διαρρεύσει τα πάντα είναι ανεπίτρεπτο κατ' εμέ).
- Likes 2
Leave a comment:
-
Σίγουρα θα έπαιξε ρόλο αυτό που λες. Το να διαρρεύσει όλο το παιχνίδι είναι ακραία αντίδραση σε ακραία κατάσταση.
Leave a comment:
-
Αυτό που άκουσα, είναι πως τους ξέσκισαν να δουλεύουν πυρετωδώς, και τώρα δεν κυκλοφορούν το παιχνίδι, επειδή πιστεύουν πως θα τους κόψει πωλήσεις η όλη κατάσταση με τον ιό. Άρα τζάμπα έκαψε τους υπαλλήλους να δουλεύουν νυχθημερόν. Κι εγώ κάπως έτσι θα ένιωθα στη θέση του (αν και να διαρρεύσει τα πάντα είναι ανεπίτρεπτο κατ' εμέ).
Leave a comment:
-
Φαίνεται πως ολόκληρo το σενάριο του The Last of Us 2 μαζί με το σύνολο των cutscenes διέρρευσε στο διαδίκτυο κατά το τελευταίο εικοσιτετράωρο. Σχεδόν έναν μήνα μετά την ανακοίνωση της επ'αόριστον καθυστέρησης του αναμενόμενου τίτλου λόγω κορονοϊού, υπάρχουν φήμες που λένε πως τα βίντεο διέρρευσε ένας αγαναχτισμένος υπάλληλος που είχε μείνει χωρίς μισθό. Η Naughty Dog είναι διαβόητη για την κακή εργασιακή ηθική της τα τελευταία χρόνια.
Leave a comment:
-
Ένας φίλος απ'τα παλιά επιστρέφει.
Όχι με τόσο ευφάνταστο όνομα, παρά ταύτα ευχάριστη έκπληξη.
Leave a comment:
-
Σιγά, ρε συ. Δε νομίζω να τους πειράξει, γιατί καλό είναι να μαθαίνουμε κι εμείς, γιατί θα μας φανεί χρήσιμο στο μέλλον. Έχοντας γίνει beta tester σ' ένα J-RPG, έμαθα πολλά πράγματα για τη διαδικασία και τα λοιπά από τον ίδιο τον δημιουργό του εν λόγω παιχνιδιού που πιθανόν θα βγει σύντομα. Είχα πέσει, βέβαια, σε κάποια gamebreaking bugs που δεν μ' άφηναν να προχωρήσω την ιστορία του demo παιχνιδιού. Κάποια ήταν και soft-locked, και κάποια ήταν για άλλους hard-locked.Originally posted by Evans View PostΣτο μέλλον σκέφτομαι να φτιάξω μερικά threads στα οποία να παρουσιάσω μερικά παραδείγματα καλού και κακού usability και της σχετικής έρευνας που μπορεί να έχει συμβεί από πίσω (σε θεωρητικό/ υποθετικό επίπεδο, δεν μπορώ - προφανώς - να αναφερθώ στο τι κάνουμε).
Για να καταλάβετε οι υπόλοιποι τις ορολογίες:
Soft-Lock: Αναφέρουμε στην περίπτωση που κάτι εξαφανίζεται και δεν έχεις τη δυνατότητα να συνεχίσεις την πλοκή της ιστορίας. Π.χ., πας και κάνεις το quest, και μετά γυρνάς πίσω και δεν βλέπεις την επιλογή "Report to the Quest Giver" για να το ολοκληρώσεις, άρα αδύνατον να κλείσεις το quest και να πας στο επόμενο. Άλλη περίπτωση είναι και το battle, όπου σε σπάνιες περιπτώσεις μετά από συγκεκριμένες κινήσεις το HUD εξαφανίζεται, και μετά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Εγώ έπεσα πάνω στο battle bug που ήταν και το gamebreaking bug, γιατί αυτό ήταν μέρος της ιστορίας του παιχνιδιού.
Άλλο παράδειγμα soft-lock είναι και το όπλο του Θανάτου στο Darksiders II που δεν αλλάζει χρώμα λίγο πριν το τέλος.
Hard-Lock: Το γνωστό κόλλημα, και αμέσως μετά crash. Το έχουμε συναντήσει όλοι σε κάποια J-RPGs, όπως του Xenosaga και του Mana Khemia.
Leave a comment:
-
Ευχαριστώ παιδιά.
Ryu, δεν ξέρω σε τι παιχνίδια αναφέρεσαι (δεν κάνουμε mobile games και δεν παίζω προσωπικά...
), αλλά προφανώς τα περισσότερα mobile games δεν υποστηρίζονται από user research/ UX teams. Τα μεγάλα ονόματα έχουν τις ομάδες τους από πίσω, αλλά τα περισσότερα ακολουθάνε έτοιμες νόρμες. Πολλές φορές πάντως αυτά που οι έμπειροι gamers θεωρούμε δεδομένα δεν τα γνωρίζουν οι πιο casual gamers, οπότε τα tutorials καλό είναι να βρίσκονται εκεί για όλους. Ειδικά στα mobile games το σωστό tutorialisation είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία του παιχνιδιού, γιατί ο κόσμος τα δοκιμάζει και τα παρατάει για την πλάκα.
Στο μέλλον σκέφτομαι να φτιάξω μερικά threads στα οποία να παρουσιάσω μερικά παραδείγματα καλού και κακού usability και της σχετικής έρευνας που μπορεί να έχει συμβεί από πίσω (σε θεωρητικό/ υποθετικό επίπεδο, δεν μπορώ - προφανώς - να αναφερθώ στο τι κάνουμε).
Εν πάση περιπτώσει, θα σας κρατάω ενήμερους για οτιδήποτε ενδιαφέρον μαθαίνω.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: