Announcement

Collapse
No announcement yet.

Σκηνές από παιχνίδια που έμειναν αξέχαστες.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azrael
    replied
    +10000 gia to video kai gia to comment tou Xeno.


    Ola ta SH exoun imo apo ta kalytera soundtracks se game. To SH2 to thymaste?(ritoriki erwtisi). Eixa meinei kagkelo me to story kai ti mousiki. Sxedon olo to game mia aksexasti skini itan.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Μπραβο ρε αυτα ειναι... η μελωδια του No Tomorrow μου χει μεινει μεχρι σημερα.. Τοσο γαληνιο κομματι και συνοδευεται απο τοσο "αταιριαστες" σκηνες.. Ωραιες αναμνησεις πραγματικα. take that RE fanboys.

    Leave a comment:


  • straier
    replied

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Βλέποντας τα TR2 deaths δεν μπορούσα παρά να αναλογιστώ πόσο σαδιστές ήταν η ομάδα ανάπτυξης του τίτλου.Μα να βάζεις μια κοπελίτσα σαν τα κρύα τα νερά να πέφτει μέσα σε καρφιά,δηλητήρια,γκρεμούς κλπ...Τι πράγματα είναι αυτά.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Επειδή δε νομίζω πως κανείς έχει ήδη βάλει αυτές τις πραγματικά κλασικές στιγμές, απολαύστε:

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Είναι πρόδρομος του Heavy Rain. Interactive movie.
    Πάντως αλήθεια πόσα adventures έχεις παίξει με πραγματικούς γρίφους; Γιατί σε περιπτώσεις όπως τα Monkey Island/Gabriel Knight η δυσκολία έγκειται κυρίως στο sprite hunting (με εξαίρεση ίσως το Gabriel Knight 3). Εκτός κι αν μιλάμε για περιπτώσεις Myst όπου λύνεις γρίφους χωρίς κάποιον προφανή λόγο και σκοπό.

    Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω με τον Kirby.
    Όταν λέω γρίφους, δεν εννοώ αποκλειστικά "έχω μια μηχανή μπροστά μου με μπερδεμένα κυκλώματα και πρέπει να την κάνω να δουλέψει" (aka puzzles). Εννοώ ακόμα και τη συνδυαστική χρήση αντικειμένων σε πρόσωπα/αντικείμενα/στοιχεία του περιβάλλοντος κλπ. η οποία απαιτεί κάποιο ποσό σκέψης από τον παίχτη. Όταν τώρα στο Dreamfall ολόκληρα κεφάλαια ήταν απλά να ολοκληρώσεις διαλόγους και να πας από τη μια μεριά της πόλης στην άλλη, ε τότε fail

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Και γω θεωρώ πώς δε χάλασε ο χαρακτήρας της April. Πέρασε δύσκολες στιγμές.
    Με τον Crow όπως ξέρουμε θα μείνουν πάντα μαζί αλλά χρειάζεται και κάποιον για το "κεχρί".
     
    Για τον άντρα της April δες γιατί το νομίζω εδώ:
    http://www.youtube.com/watch?v=sW0IkAot-ms στο 1.50
    και εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Kian_Alvane#Kian_Alvane


    Kirby, δεν ήταν παιχνίδι...γενικότερα! Ακόμα και να πω ότι είχε άσχημο gameplay θα είναι κοπλιμέντο, μιας και δεν είχε...καθόλου gameplay. So-called-adventure με μετρημένα ΜΟΝΟ ΕΝΑ γρίφο πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω...
    Είναι πρόδρομος του Heavy Rain. Interactive movie.
    Πάντως αλήθεια πόσα adventures έχεις παίξει με πραγματικούς γρίφους; Γιατί σε περιπτώσεις όπως τα Monkey Island/Gabriel Knight η δυσκολία έγκειται κυρίως στο sprite hunting (με εξαίρεση ίσως το Gabriel Knight 3). Εκτός κι αν μιλάμε για περιπτώσεις Myst όπου λύνεις γρίφους χωρίς κάποιον προφανή λόγο και σκοπό.

    Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω με τον Kirby.

    Leave a comment:


  • Kirby
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    Kirby, δεν ήταν παιχνίδι...γενικότερα! Ακόμα και να πω ότι είχε άσχημο gameplay θα είναι κοπλιμέντο, μιας και δεν είχε...καθόλου gameplay. So-called-adventure με μετρημένα ΜΟΝΟ ΕΝΑ γρίφο πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω...
    Interactive movie / novel θα το έλεγα εγώ. Adventure με καμία λογική δεν λέγεται. Εμένα μου άρεσε πάντως για αυτό που ήταν. Μια συνέχεια της γενικής ιστορίας. Τώρα για κάποιον που περίμενε περισσότερο «παιχνίδι» από το dreamfall σίγουρα θα του έχει κάτσει στον λαιμό η όλη εμπειρία.

    @Orion
    Για εμένα το Dreamfall δεν χάλασε χαρακτήρες. Όσο για την April το βρίσκω λογικό στην στροφή που είχε μετά το τέλος του πρώτου παιχνιδιού.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Kirby, δεν ήταν παιχνίδι...γενικότερα! Ακόμα και να πω ότι είχε άσχημο gameplay θα είναι κοπλιμέντο, μιας και δεν είχε...καθόλου gameplay. So-called-adventure με μετρημένα ΜΟΝΟ ΕΝΑ γρίφο πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω...

    Leave a comment:


  • Orion
    replied
    Για τα δικαιώματα, συμφωνώ, αλλά οχι για το Dreamfall. Ας κάνανε διαφορετικό παιχνίδι τότε, ανεξάρτητο απο το πρώτο.
    Όχι να χρησιμοποιήσουνε όνομα και χαρακτήρες τόσο αγαπητούς και να τους χαλάσουνε μόνο και μόνο για το χρήμα.

    Leave a comment:


  • Kirby
    replied
    Εντάξει το ότι το Dreamfall δεν έφτασε το TLJ είναι σαφές, αλλά αποτυχία δεν θα χαρακτήριζα το πρώτο. Απλώς δεν ... είναι παιχνίδι ... με την κλασική έννοια! Αν το πάρεις ως παιχνίδι είναι σίγουρα ατελές από τεχνική άποψη, αλλά το παιχνίδι νομίζω πως κυρίως κάτι άλλο θέλει να είναι παρά παιχνίδι. Αλλά όπως είπε και ο Tørnquist, το Dreamfall δεν είναι το TLJ2 αλλά κάτι παράλληλο.

    Για εμένα fail είναι το ότι η Funcom ενώ έχει ένα τόσο βαθύ και πλούσιο «σύμπαν» το αφήνει στην άκρη και κάθεται και ασχολείται με την παραγωγή άλλων παιχνιδιών. Στην τελική αν δεν μπορούν οι ίδιοι, ας δώσουν τα δικαιώματα αλλού...

    Leave a comment:


  • Orion
    replied
    Δε γινόταν να κάνουνε τον Crow άνθρωπο (τόση μαγεία στην Arcadia πια) μιας που είναι ο καλύτερος "άντρας" εκει πέρα;
    Αχαχαχα. Σόρυ, αλλά κανείς δε τον φτάνει. Κύριος, συναισθηματικός... Ελαφρώς μπήχτης, αλλά δε ξεπερνάει τα όρια...

    Να τον μη-πω-τι τον αποτέτοιον. Δε τον πάω καθόλου και δε δίνω την April σε αυτόν. Φλώρος με γοητεία πέτρας.
    Εδώ και χρόνια ονειρεύομαι να είναι με τον Crow ή γεροντοκόρη. Θα μου το χαλάσει ένας χάλιας απο ένα χάλια παιχνίδι;

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Εγώ θέλω να εξαφανιστούν οι 2 καινούργιοι και να γίνει το παιχνίδι όπως ήταν το πρώτο. Ακόμα και την April χαλάσανε. Αίσχος το 2ο.
    Η Ζωίτσα μάλλον εξαφανίστηκε όπως μας δείχνει το τέλος του Dreamfall.
    Ο Kian δεν παίζει να εξαφανιστεί γιατί είναι ο άντρας της April κατά τα φαινόμενα.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied

    Το παραθέτω γιατ ο διάλογο με τον demon πριν τη μάχη .

    Leave a comment:


  • Orion
    replied
    Εγώ θέλω να εξαφανιστούν οι 2 καινούργιοι και να γίνει το παιχνίδι όπως ήταν το πρώτο. Ακόμα και την April χαλάσανε. Αίσχος το 2ο.
    Μόνο του, κάτι θα έλεγε, αλλά όταν έχεις πίσω τέτοια παιχνιδάρα και όνομα όπως το Longest Journey, δε ρίχνεις τόσο τη ποιότητα.
    Εξαφανίσανε κάθε μαγεία που είχε το πρώτο για χάρη του να είναι "μοντέρνοι" στα γραφικά και στo gameplay. Λάθος κίνηση.

    Leave a comment:

Working...
X