καθομουν και αναρωτιομουν (σα μεγας στοχαστης που ειμαι
) ποιοι ειναι οι τιτλοι για τους οποιους θα μπορουσαμε να πουμε πως ο χρονος δε καταφερε να κλεψει την αιγλη τους.Σιγουρα,οταν ενα video game παλιωνει ερχεται η ωρα που ο χρηστης θα πει:"πω ρε φιλε,αυτο δε βλεπεται πλεον".Καποια παιχνιδια ωστοσο γλιτωνουν απο αυτη την "κατακραυγη" χαρη σε ορισμενα χαρακτηριστικα τους που τα καθιστουν διαχρονικα.Ενδιαφερον στον σχεδιασμο,καλοστημενη σκηνοθεσια,ιδιαιτεροτητα στην καλλιτεχνικη κατευθυνση και πολλα αλλα μπορουν να δωσουν στη γραφικη απεικονιση ενος τιτλου αντοχη στο χρονο.
Χαρακτηριστικα παραδειγματα κατα τη γνωμη μου ειναι τα Fallout/2,Baldur's Gate II (και για να μη τα πολυλογω ο,τι χρησημοποιει Infinity Engine),Torico (ενταξει,αυτο οχι απλα οριμασε καλα,ειναι τετοιο το επιπεδο του που σε μαγευει ακομα και σημερα) κι απο πιο νεα Halo:CE,DMC (το original) RE:Code Veronica (DC version φυσικα).
Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα (οχι ολα οσα μου ερχονται στο μυαλο αλλα ειναι ασκοπο να μακρυγορω) και θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σα ιδεες.Παρακαλω να εχετε υποψην σας πως το topic εχει να κανει με την οψη ενος τιτλου κι οχι με το gameplay.Επικεντρωθειτε σε αυτο and start shooting!

Χαρακτηριστικα παραδειγματα κατα τη γνωμη μου ειναι τα Fallout/2,Baldur's Gate II (και για να μη τα πολυλογω ο,τι χρησημοποιει Infinity Engine),Torico (ενταξει,αυτο οχι απλα οριμασε καλα,ειναι τετοιο το επιπεδο του που σε μαγευει ακομα και σημερα) κι απο πιο νεα Halo:CE,DMC (το original) RE:Code Veronica (DC version φυσικα).
Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα (οχι ολα οσα μου ερχονται στο μυαλο αλλα ειναι ασκοπο να μακρυγορω) και θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σα ιδεες.Παρακαλω να εχετε υποψην σας πως το topic εχει να κανει με την οψη ενος τιτλου κι οχι με το gameplay.Επικεντρωθειτε σε αυτο and start shooting!
Comment