Announcement

Collapse
No announcement yet.

Αγοράζω Halo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Είναι το Halo (της Bungie) που έχω παίξει λιγότερο, αλλά απ' όσο θυμάμαι είναι σωστό. Άσε που δεν έχει Flood... Τις προάλλες έπαιξα Halo 5 για δέκα αδιάφορα λεπτά, αυτό ας πούμε είναι κατάντια.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ryu_gr View Post
      Θα μπορούσε να λέγεται και Halo Jetpack.

      Σοβαρά τώρα ψιλοτρολλάρω, απλά δεν μου άφησε κάτι μετά τον τερματισμό, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που έχω παίξει και μου έχουν μείνει στη μνήμη.

      To game γενικά θεωρείτε πολύ καλό.
      Αν με ρωτήσεις τι θυμάμαι από τα Halo games εκτός των πρώτων 3.... Τίποτα, πραγματικό κενό. Μόνο ότι διαδραματίστηκε στον πλανήτη Reach. ODST επίσης τίποτα δεν θυμάμαι. Και μου αρέσει η σειρά. Απλά δεν ξέρουν να ενώνουν την ιστορία με την δράση, είναι αποκομμένα και δεν μένουν σε όσους δεν είναι fans και ασχολούνται όλη μέρα με το Lore.
      Insert Coin

      Comment


      • #18
        Ισχύει πως δεν είχε αξιομνημόνευτο στόρι, σαν gameplay όμως ήταν μια ωραία reskinned εμπειρία Halo. Σαν ομάδα η Bungie όμως έδεσε καλά την ιστορία με το gameplay στα τρία πρώτα παιχνίδια, κυρίως στο πρώτο και καλύτερο.

        Comment


        • #19
          Λοιπόν, ετοιμάστε τα τελάρα με τα ζαρζαβατικά. Τώρα θα γράψω την άποψή μου για την ιστορία της σειράς.

          Κατά την γνώμη μου, τα χαλα (ναι, είναι πληθυντικός) είναι κορυφαία παιχνίδια, από τα καλύτερα fps όλων των εποχών, είναι σχολή από μόνα τους και έχουν επηρεάσει τόσο πολύ το είδος που έχουν δανειστεί δεκάδες παιχνίδια μηχανισμούς από αυτά. Καλά για το ΑΙ δεν χρειάζεται να πω τίποτα, ακόμα και σήμερα ο προγραμματισμός της bungie θεωρείται πρότυπο.

          Αυτό που δεν μπόρεσα όμως ποτέ να συμπαθήσω είναι η ιστορία της σειράς. Μου φαίνεται εντελώς κουφό σαν ιδέα το ότι τα halo rings, τα οποία κατασκευάστηκαν για να εξολοθρεύσουν τα flood, έχουν σαν μέθοδο για να το πετύχουν αυτό την πλήρη εξαφάνιση κάθε έμβιου όντος στον γαλαξία ούτως ώστε να εξαλειφθεί πιθανή τροφή για τα flood, κάτι το οποίο θα οδηγούσε στον θάνατό τους από ασιτία. Μου φαίνεται εντελώς παράλογη η όλη ιδέα πίσω από την σύλληψη αυτής της σεναριακής ανατροπής. Το ξεκαθαρίζω βέβαια, έχω παίξει μέχρι το Halo 3 και δεν έχω ασχοληθεί με κομικ, βιβλία κτλ κτλ οπότε τα λέω με επιφύλαξη όλα αυτά, αλλά θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των υπολοίπων εδώ μέσα που έχουν εντρυφήσει στο gameplay και στο lore.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • #20
            Έχεις δίκιο, το σενάριο του, έτσι όπως παρουσιάστηκε μέσα από τα παιχνίδια τουλάχιστον, δεν έστεκε και τόσο. Δίνει την αίσθηση πως γράφτηκε για να δικαιολογήσει τη δράση, και μάλιστα με αρκετό τάχαμου αλληγορικό gibberish - Covenant, Ark, Flood, πολλοί βιβλικοί όροι - χωρίς να έχει το βάθος που αφήνει να εννοηθεί. Απ' την άλλη πλευρά, σε συνδυασμό με το art direction βοηθά στο να πείσει εκεί που μετράει, πάνω στο gameplay, πως το παιχνίδι που παίζεις δεν έχει μια αδύναμη ιστορία.

            Το συγκεκριμένο που λες είναι μάλλον αλληγορία με τον κατακλυσμό και την κιβωτό του Νώε. Βέβαια, το σύμπαν κινδύνεψε εξαρχής από τα Flood επειδή αυτά διατηρούνται ακόμα μέσα σε γιγάντια φιλόξενα σε ζωή όπλα που φτιάχτηκαν για να αφανίσουν όλη τη ζωή στο σύμπαν για να αποτρέψουν την εξάπλωσή τους. Δεν είμαι σίγουρος αν βγάζει νόημα. [emoji14]

            Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

            Comment

            Working...
            X