Announcement

Collapse
No announcement yet.

Φωτογραφία

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Συγνώμη που απαντάω τόσο καθυστερημένα, το πολύ τρέξιμο (και SFIV) φταίει.

    Το ποτό το κουβαλούσαμε στο χέρι προσεχτικά, αλλά οκ μη φανταστείς ότι πήγαμε και πολύ μακριά. Τα τρία μέρη στα οποία φωτογράφισα ήταν σε απόσταση 30 μέτρων το πολύ.

    Τελείωσα την επιλογή των φωτογραφιών (κατέληξα σε 12) και τη δημιουργία μίας παρουσίασης, οπότε είμαι στο στάδιο της επεξεργασίας. Για την επεξεργασία είχα στο μυαλό μου τη διατήρηση μίας κοινής χρωματικής παλέτας, αλλά έτσι κι αλλιώς οι περισσότερες φωτογραφίες είναι από ξεχωριστά μέρη, ενώ η ίδια η παρουσίαση είναι τόσο χαοτική που περισσότερο βολεύει να υπάρχει μία γενικότερη καλή ροή, παρά ανεξάρτητες φωτογραφίες να ταιριάζουν χρωματικά.

    Σύντομα μάλλον θα ανεβάσω ένα contact με τις 12 φωτογραφίες και με το πώς αυτές θα τοποθετηθούν στο χώρο.

    Comment


    • #77
      Παραθέτω τις φωτογραφίες που παρουσίασα στην έκθεση και μία εικόνα του χώρου στον οποίο τις έβαλα:

















      Εγώ και το μοντέλο μου :




      Επίσης δύο φωτογραφίες με κεραυνούς (για να είμαι και στο κλίμα των υπολοίπων):




      Kαι κάτι άσχετο τώρα... Φωτογραφίζω με Canon 400D με 18-55 φακό και κάποιες από τις παραπάνω τις έβγαλα με δανεικό 50mm φακό με f/1.8 (τέλειοο). Τώρα σκέφτομαι να αγοράσω ένα σταθερό 35mm f/2.0. Η τιμή του είναι 250€ ενώ του 50mm f/2.0 πάει στα 100. Το θέμα είναι ότι σε μηχανές σαν τη δικιά μου (όχι full frame) ο βασικός φακός είναι με εστιακή απόσταση 35mm, οπότε είναι σχεδόν μονόδρομος (ο 50αρης πάει στο φάσμα των τηλεφακών σε μη full frame μηχανές).

      Comment


      • #78
        Πολύ καλές οι επιλογές Evans...
        Ξεχωρίζω αυτή και αυτή
        Η πρώτη μου άρεσε επειδή αποικωνίζονται στην τηλεόραση το μισό σώμα σου και τα πόδια σου και μπροστά ο το υπόλοιπο σώμα και το κεφάλι του γυρισμένου ανθρώπου προς την τηλεόραση.
        Η δέυτερη επίσης μου άρεσε επειδή μέσα σε αυτή τη φωτογραφία συνδιάζεις την παιδική ηλικία με το αρκουδάκι το οποίο είναι πιο μπροστά από τη κοπέλα και την εφηβεία με το κουτάκι μπύρα που κρατά.Με το κράτημα της μπύρας και με το αρκουδάκι να στέκεται πιο μπροστά δείχνει ότι πλέον έχει μεταβεί στην εφηβία , εξού και ο ''εξοργισμός'' που διαγράφεται στο πρόσωπό της.
        Όχι ότι οι υπόλοιπες δεν μου άρεσαν απλά αυτές οι δύο μου κέντρησαν το ενδιαφέρων και θέλησα να τις σχολιάσω

        Καλή συνέχεια ;)

        Comment


        • #79
          Ωπ, να τος ο Evans με το ενδιαφέρον χόμπυ του!
          Πολύ μου άρεσε η αντίθεση μεταξύ των στοιχείων τις φύσης και αυτών του ανθρώπου. Άραγε μπορούν να συνυπάρξουν;
          Και αυτή με το άσπρο αρκουδάκι στο σκοτάδι και την κοπέλα επίσης. Ωραίος ο Bart με το σχόλιό του.
          Οι φωτογραφίες με το σερβιτόρο δεν μου προκαλούν σκέψεις/προβληματισμούς όμως τις βρίσκω το ίδιο καλλιτεχνικές! Τώρα οι φωτογραφίες με τους κεραυνούς... WOW!!! :O
          Ρε παιδιά σχολιάστε και οι άλλοι λίγο, ααααχ τι να κάνουμε είμαστε χαμένοι στο μικρόκοσμό μας... και εγώ είμαι ο χειρότερος . Το λέω αυτό γιατί αν είχα ποστάρει εγώ τις φωτό θα περίμενα πως και πως να δω εντυπώσεις. ;)
          The illusion of free will is an illusion.

          Comment


          • #80
            Η πρωτη με τους κεραυνους ειναι σαν εικονα απο ταινια/παιχνιδι.. Λες αντε στο επομενο καρε θα κοιταξει το φακο καταματα και καπου εδω θα παρουσιαστει ο κακος της υποθεσης (στο φοντο θα παιζουν μελωδιες a la Oldfield).
            Πολυ σωστο αυτο που ειπε ο Ryu και με κανει να νιωθω τυψεις αν και μιλαγα με τον Evans συχνα και τις ειχα σχολιασει τις περισσοτερες, αλλα απ την αλλη νιωθω ασχημα καπως που δε μπορω να εμβαθυνω μιας και επι της ουσιας ειμαι ασχετος με το χομπυ αυτο.

            Παντως σημερα του ειπα καλα λογια για το μοντελο του, δε νομιζω να χει παραπονο. Προσθετω αλλο ενα task στην to do list για οταν ανεβω εκει στα βορεια (ου ρε ).

            Comment


            • #81
              Η αλήθεια είναι ότι τα σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Έστω και επιτυχημένα να μην είναι δείχνουν ότι ο άλλος είδε και αφιέρωσε κάποιο χρόνο σε αυτό που έκανες, πόσο μάλιστα όταν για να το ολοκληρώσεις αυτό έφαγες άπειρη κούραση και τρέξιμο. Επί δύο μήνες κοντά ήμουν στο τρέξιμο, μία για τις φωτογραφίσεις (άπειρο κουβάλημα, στήσιμο σε δρόμους και πλατείες κτλ), μία για την επεξεργασία και τις εκτυπώσεις, μία για το καδράρισμα και το κουβάλημα στον εκθεσιακό χώρο, 5-6 ώρες για στήσιμο...

              W/e το τελικό αποτέλεσμα με άφησε πολύ ικανοποιημένο και κατάφερα να δουλέψω έτσι όπως ήθελα και χωρίς να παρεκκλίνω από το στόχο μου. Το θέμα θα το συνεχίσω απλά η αρχή ήταν πάρα πολύ σημαντική. Τώρα αν θέλετε να σας πω δύο λόγια για το σκεπτικό feel free to ask .

              Ευχαριστώ όπως και να έχει αυτούς που ασχολήθηκαν με τις φωτογραφίες μου, είτε μέσω msn είτε μέσω του forum. Πίστευα ότι θα υπήρχε περισσότερο ενδιαφέρον μια που αρκετά άτομα δήλωσαν παλιότερα ότι γουστάρουν τη φωτογραφία .

              Οι φωτογραφίες με τους κεραυνούς έχουν πολλά προβλήματα (εστίασης, φωτισμού κτλ) και τραβήχτηκαν περισσότερο για να τραβηχτούν. Την επόμενη φορά θα είμαι αρκετά πιο προετοιμασμένος και θα πετύχω κάτι καλύτερο (με χρήση flash να δείξω ελαφρώς περισσότερο τον εαυτό μου, καλύτερα κάδρα κτλ).

              Edit: Η κοπέλα είναι δεσμευμένη .

              Comment


              • #82
                Egw den eimai anthropos pou prospathei na vgalei nohma apo tis fotografies twn allon giafto den sxoliazw tpt apo tis doulies twn pediwn, tous efxome mono na petyxoun afto pou theloun na perasoun.

                kata th dikh mou gnomh omws orea fotografia einai afth :



                Den einai dikia mou enoeite, alla an thelete na deite kai tis ypoloipes ths syloghs peite mou na sas vrw to link, h fotografia einai apo erasitexnh.
                Parepiptontos gia opoion den to kserei, oi tigreis einai ta monadika ailouroeidh pou kolimpoun.

                kai gia na mhn vgalw mono mia eikona:




                H maltezikes tigrhs einai ena spanio eidos pou exoun mple-gri xroma.

                Mia dikh mou fotografia einai afth:



                Einai palia foto enws tyfona pou eplikse thn Amerikh to 2003 ksexnaw to onoma, thn ecgala otan fevgame apo Nea Orleanh gia evroph, tris meres meta xtypise. Thn fotografia afth thn eixa anevasei paliotera se ena eidiseografiko site kai thn dexthkan parolo pou den einai pentakatharh an kai thn traviksa me psifiakh pfotografikh mhxanh, den yksera na thn xeirizome kala tote.

                Kai mia akomh dikh mou apo to limani tou Cape Town ths Notiou Afrikhs, afth th traviksa me mia fotografikh mhxanh mias xrhshs :
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • #83
                  Evans respect τιποτε αλλο.

                  Mia dikh mou fotografia einai afth:

                  http://img.photobucket.com/albums/v2...o/Kategida.jpg

                  Einai palia foto enws tyfona pou eplikse thn Amerikh to 2003 ksexnaw to onoma, thn ecgala otan fevgame apo Nea Orleanh gia evroph, tris meres meta xtypise. Thn fotografia afth thn eixa anevasei paliotera se ena eidiseografiko site kai thn dexthkan parolo pou den einai pentakatharh an kai thn traviksa me psifiakh pfotografikh mhxanh, den yksera na thn xeirizome kala tote.


                  Ground αυτη δικια σου ειναι?!?! Τρομερη φωτογραφια, και την εχω δει πολλες φορες στο internet σε τυχαια sites. Εχει γινει πολυ γνωστη.

                  Και 2 δικες μου χθεσινες.



                  Και το ομορφο συννεφο που εδωσε αυτο το θεαμα








                  Comment


                  • #84
                    Φίλε Evans, σε προηγούμενο post είχες ζητήσει feedback και ήθελα να σου δώσω, όμως το ότι είπες ότι οι φωτογραφίες σου αυτές έχουν κοινό θέμα ήταν αυτό που με έκανε να περιμένω λίγο. Τώρα, λοιπόν υποθέτω ότι έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα οπότε μάλλον τα σχόλιά μου δεν θα είναι απλά speculations όπως ίσως θα ήταν τότε. Κατ'αρχήν θέλω να πω ότι γενικότερα προτιμώ την ασπρόμαυρη και κυρίως λιτής, αφαιρετικής φωτογραφίας η οποία δεν έχει πολυ θόρυβο και λεπτομέρειες. Επίσης είμαι λίγο περίεργος μιας και μια φωτογραφία που ανταποκρίνεται πλήρως στο θέμα που έχει επιλέξει κάποιος δεν πρόκειται να μου αρέσει εάν δεν καλύπτει κάποια αισθητικά κριτήριά μου (μερικά από τα οποία μπορούν να γενικευτούν στα παραπάνω).
                    Οι φωτογραφίες που είχες postάρει αρχικά λοιπόν φίλε Evans στην πλειοψηφία τους δεν μου άρεσαν (τρανή εξαίρεση αποτέλεσε μία με την κοπέλα στο τέλος) Οι λόγοι είναι λίγο πολύ οι παραπάνω. Όσον αφορά σε αυτές που επέλεξες τελικά να εκθέσεις, η γνώμη μου είναι ελαφρώς διαφορετική. Εκεί μου άρεσαν κάποιες με την κοπέλα (όχι, δεν είναι λόγω της κοπέλας ).
                    Όσον αφορά στο θέμα τώρα. Δεν κατάλαβα ποιό ήταν το θέμα σου, πέραν της ύπαρξης αντικειμένων και ανθρώπων στη φύση (που και πάλι νομίζω δεν ίσχυε για όλες). Ίσως να έχεις μια πολύ καλή ανάλυση για το τι προσπάθησες να κάνεις με τις φωτογραφίες σου, όμως μια φωτογραφική έκθεση είναι μια φωτογραφική έκθεση και το τί θέλει να πει ο καλλιτέχνης πρέπει να περιορίζεται στις φωτογραφίες του και μόνο. Οπότε όσον αφορά σε αυτό το θέμα και για εμένα και μόνο απέτυχες.
                    Παρόλα αυτά η πλειοψηφία φαίνεται να έχει διαφορετική γνώμη, οι φωτογραφίες σου τους άγγιξαν οπότε μάλλον πέτυχες αυτό που ήθελες, so keep up the good work.

                    @Ground: Οι φωτογραφίες με "γάτες" είναι βαρετές . Όμορφη η πρώτη σου.

                    Υ.Γ1: Α, και, btw, ο χαρακτηρισμός "ωραία φωτογραφία" διαφέρει λίγο από τον χαρακτηρισμό "ωραίο τοπίο". Μια φωτογραφία που περιλαμβάνει ένα ωραίο τοπίο ακόμη και χωρίς τεχνικά λάθη δεν είναι απαραίτητα "ωραία" - πολλές φορές μάλιστα είναι βαρετή, τουλάχιστον για εμένα. Μια πιο ωραία φωτογραφία θα ήταν μια (αισθητικά για εμένα ωραία) και διαφορετική απεικόνιση ενός, για παράδειγμα, εξαιρετικά συνηθισμένου θέματος (π.χ. ενός σκουπιδοντενεκέ - λέμε τώρα). Εκεί βρίσκεται και η μαγεία της φωτογραφίας: στο ότι κάποιος "είδε" κάτι με διαφορετικό τρόπο από εσένα.

                    Υ.Γ2: Τώρα που το θυμήθηκα, ένας άλλος λόγος πο υ δεν μου άρεσαν τόσο οι φωτογραφίες σου Evans είναι το ότι ακριβώς "δημιουργείς" το κάδρο σου. Από την μία, αυτό που κάνεις εσύ ίσως είναι πιο δημιουργικό και λιγότερο περιοριστικό (επειδή "θυμίζει" υπό μία έννοια τη ζωγραφική), από την άλλη όμως, σε τέτοιου είδους φωτογραφίες είμαι υπερβολικά απαιτητικός.
                    "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

                    Comment


                    • #85
                      Δε θέλω να φανώ ψώνιο ή ξερόλας με όσα θα πω για αυτό μη με παρεξηγήσετε . Πριν παρακολουθήσω τα μαθήματα φωτογραφίας που παρακολούθησα ήμουν τελείως άσχετος με το χώρο και τα κριτήριά μου περιορίζονταν μόνο στο αν μία φωτογραφία είναι ωραία (αισθητικά) ή όχι. Στη σχολή που πήγα λοιπόν, πέραν των τεχνικών, δώσαμε πάρα πολλή βαρύτητα στην ιστορία της φωτογραφίας και της τέχνης γενικότερα, σε πάρα πολλούς φωτογράφους και φωτογραφικά έργα, σε πολλά είδη φωτογραφίας (πορτρέτο, ρεπορτάζ, ζευγάρι, αφαίρεση, ασπρόμαυρη και έγχρωμη, σκηνοθετημένη, διαφήμιση, μόδα κτλ) και μάλιστα είχαμε θέματα για το κάθε είδος (εκτός της μόδας φυσικά). Είδα πάρα πολλές δουλειές και άκουσα άπειρες γνώμες και με όλα αυτά κατάφερα να ξεκολλήσω από τα προηγούμενα που πίστευα και να δημιουργήσω μία νέα εικόνα για το τι είναι φωτογραφία, μία εικόνα που αλλάζει καθημερινά με μελέτη βιβλίων, άλλων φωτογραφικών έργων και φυσικά συζήτησης με διάφορα άτομα που γνώρισα μέσα από τη σχολή. Πάνω από όλα βέβαια είναι το τι θέλω να πετύχω εγώ με τη φωτογραφία και πώς καταφέρνω να εκφραστώ μέσα από αυτήν.

                      Όλα αυτά τα λέω για να καταλάβεις περίπου ότι ό,τι έκανα είχε κάποιο λόγο: τόσο η επιλογή του χρώματος, όσο και οι χώροι αλλά και η προσέγγιση. Η αφαίρεση θεωρώ ότι σα ρεύμα τέχνης (και εννοείται σα φωτογραφικό ρεύμα) είναι πολύ ξεπερασμένο, όπως και η "αποφασιστική στιγμή" που ανέπτυξε ο Bresson ως το ιδανικό της φωτογραφίας. Θα post-άρω διάφορες ασπρόμαυρες φωτογραφίες μου από διάφορα θέματα για να καταλάβεις από τι στάδια πέρασα, όπως και ένα καθαρά αφαιρετικό έργο (όχι ασπρόμαυρο).

                      Επηρεάστηκα απίστευτα πολύ από τον Gregory Crewdson (google it αν θέλεις) έναν κορυφαίο αμερικανό φωτογράφο που φωτογραφίζει μόνο με μεγάλου φορμά φωτογραφική, πλήρως σκηνοθετημένες λήψεις με απίστευτα κάδρα.

                      Το θέμα ήταν η ετερογένεια στους χώρους. Δημιουργούσα κάποιους εσωτερικούς/κλειστούς χώρους σε εξωτερικά μέρη, προσπαθώντας να συνθέσω μία αντίθεση, να δείξω την τάση προς την εσωστρέφεια, το πώς μπορούμε να είμαστε ξέχωρα από το χώρο στον οποίο εντασσόμαστε αλλά και πώς μπορούμε μόνιμα να προσαρμοζόμαστε. Ταυτόχρονα θέλησα να αγγίξω (ή και προέκυψε στη φωτογράφιση) θέματα όπως φύση-τεχνολογία, χαμένη αθωότητα, ενδοσκόπηση, όλα όμως με κύριο άξονα τη σκηνοθεσία και την ετερογένεια των χώρων. Θέλησα να δημιουργήσω μία ελαφρώς χιουμοριστική κατάσταση, μία πιο σοβαρή κατάσταση, μία αρκετά σοβαρή κατάσταση, μία πιο χαλαρή... κάπως έτσι. Το θέμα φυσικά το δούλεψα δύο μήνες ενώ θα έπρεπε να το δουλεύω χρόνο τουλάχιστον (για αυτό και θα το συνεχίσω).

                      Η ασπρόμαυρη απορρίφθηκε day-one, δεν υπήρχε περίπτωση να αρκεστώ σε κάτι τέτοιο.

                      Να πω ακόμα (προς απάντηση στο γιατί έβαλα το "σερβιτόρο") ότι τον ήθελα για να υπάρχει μία αλλαγή συναισθημάτων και εικόνων, όπως και χρωμάτων. Η δε φωτογραφία με το μηχανάκι, τον κόσμο που περνάει δεξιά και αριστερά και το παιδί με το δίσκο να κάθεται στη μέση, ο μισός «κρυμμένος» πίσω από το μηχανάκι, αποτελεί και μία αναφορά στο όλο στήσιμο και στο χαοτικό της φωτογράφισης, του θέματος και της ανάγνωσης αυτού. Αποτελεί ουσιαστικά μία μικρογραφία όλης της φωτογράφισης. Τα υπόλοιπα θέματα είναι αρκετά πιο σοβαρά με πιο ξεκάθαρα μηνύματα, ενώ με την ύπαρξη ενός πιο ανάλαφρου (και όχι ξεκάθαρου) θέματος η ανάγνωση του όλου έργου αλλάζει. Η σειρά είναι τέτοια ώστε να μην υπάρχει ένας ξεκάθαρος τρόπος ανάγνωσης, αλλά ένας πιο ελεύθερος, χωρίς όμως να μην υπάρχουν μόνιμα "υπενθυμίσεις" των άλλων θεμάτων. Κεντρικός άξονας οι δύο πιο δυνατές φωτογραφίες, που αποτελούν και τον άξονα συμμετρίας του όλου έργου (πριν επικρατεί μία ήρεμη και "υπό ανάπτυξη" κατάσταση, ενώ μετά τα πράγματα ολοκληρώνονται).

                      Γενικά ένα φωτογραφικό έργο προτιμότερο είναι να το βλέπει και να το κρίνει κάποιος ως μία ολότητα και όχι ως μεμονωμένες φωτογραφίες. Ένας συμμαθητής μου φωτογράφισε σφαγεία. Οι φωτογραφίες μεμονωμένα δε μου έλεγαν τίποτα, μου φάνηκαν αισχρές. Όταν είδα το τελικό του έργου έπαθα πλάκα. Μεγέθη και σειρά φωτογραφιών, επιλογή και τοποθέτηση στο χώρο, όλα αυτά είναι τόσο σημαντικά όσο η ίδια η φωτογράφιση και πολλές φορές αυτά από μόνα τους ξεχωρίζουν ένα καλό φωτογραφικό έργο από ένα κακό. Με το υλικό που είχα θα μπορούσα άνετα να φτιάξω τρεις τελείως διαφορετικές παρουσιάσεις. Φαντάσου μόνο ότι για να επιλέξω αυτές τις 12 από τις 600 περίπου φωτογραφίες που τράβηξα, καθώς και να διαλέξω πώς θα τις τοποθετήσω (και γιατί θα τις τοποθετήσω έτσι) έφαγα 2-3 μέρες.

                      Αυτά… ευχαριστώ πάντως για τα σχόλια. Συγνώμη αν έγινα κουραστικός με τα όσα είπα, ήθελα να τα πω εδώ και καιρό αλλά περίμενα να υπάρξει ένα γενικότερο ενδιαφέρον . Ελπίζω σε συζήτηση…

                      Εdit:

                      Ορίστε και οι φωτογραφίες...

                      Abstraction:


                      Decisive moment:




                      Couples:

                      Comment


                      • #86
                        Επειδή η σχέση μου με τη φωτογραφία είναι εντελώς ερασιτεχνική και οι τεχνικές μου γνώσεις μηδαμινές, δε μπορώ να προσφέρω άλλη άποψη από το αν μου αρέσει αυτό που βλέπω. Δε θεωρώ ότι η γνώμη ενός αδαούς έχει μεγάλη βαρύτητα, οπότε δε θα γράψω κάτι εδώ. Απλά, Evans, θα σου συστήσω να διαβάσεις το "ο ζωγράφος των μαχών" του Αρτούρο Πέρεθ Ρεβέρτε. Δε θα σου δώσω κάποιο παραπάνω στοιχείο, ή θα με εμπιστευτείς τυφλά ή καθόλου.
                        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                        Comment


                        • #87
                          Evans, έχω κάνει και εγώ τα πράγματα που αναφέρεις στην αρχή (στα πλαίσια φωτογραφικού τμήματος) και τα κριτήρια που ανέφερα πιο πάνω είναι αυτά που διαμόρφωσα μετά από πολλά μαθημάτα, συναντήσεις και συζητήσεις και πολλές φωτογραφίες πολλών φωτογράφων, άλλες από θέματά τους, άλλες σκόρπιες. Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: προφανώς και κατανοώ τη σημασία ενός θέματος και την εντελώς διαφορετική διάσταση που λαμβάνει μια φωτογραφία ενταγμένη σε αυτό. Απλώς είναι δύσκολο και πάλι να με εντυπωσιάσει αν δεν πληρεί συγκεκριμένα αισθητικά μου κριτήρια. Συγκεκριμένα όμως, το θέμα σου όπως το υλοποίησες δεν με άγγιξε. Εκτός αυτού από αυτά που γράφεις στο τελευταίο σου post, βλέπω ότι είχες μάλλον πολλά (υπο)θέματα, κάτι που ίσως με απέτρεψε από το να βρω έντονα κοινά στοιχεία. Από τις φωτογραφίες που πόσταρες μου άρεσε μία εξ 'αυτών του δρόμου (με τις γιαγιάδες) και η κοντινή από τα ζευγάρια.
                          Για να τελειώνω να πω ότι σίγουρα δε θεωρώ την "αποφασιστική στιγμή" τον ιδανικό τρόπο φωτογράφησης όμως σίγουρα μπορεί να παρουσιάσει άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα και μάλλον είναι μονόδρομος στην φωτογραφία δρόμου. Σίγουρα πάντως αποκαλύπτει έναν ευφάνταστο φωτογράφο. Τώρα όσον αφορά στο κατά πόσο οι αφαιρετικές φωτογραφίες είναι ξεπερασμένες, θεωρώ ότι τίποτα δεν είναι ξεπερασμένο εάν υπάρχει το κατάλληλο θέμα (για την ακρίβεια, το κατάλληλο "κάδρο").

                          Υ.Γ: Ωραίος ο Crewdson, όμως όπως έιπες και εσύ ένα τεράστιο πλεονέκτημα είναι τα κάδρα του.
                          "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

                          Comment


                          • #88
                            Ξερει κανεις πως να δημιουργησεις HDR φωτογραφιες αποτελεσματικα..?

                            Εχω το photomatix pro 3.1 εχω δοκιμασει και με photoshop διαφορα tutorial καθως και απειρα settings και το αποτελεσμα δεν εχει καμια σχεση με αυτα που βλεπω σε διαφορα αρθρα.

                            Εχω δοκιμασει και να κανω merge φωτογραφιες με 5 διαφορετικα exposure και με 3 οπως ελεγε και παλι τιποτα εντυπωσιακο... Εννοω οτι δεν εχει και καμια μεγαλη διαφορα απο τις αλλες και σιγουρα καμια σχεση με αυτες που βλεπω.. Αν ξερει κανεις τιποτα ας το πει γιατι δεν βγαζω ακρη..

                            Εχω μια canon 500D με 18-55mm και τον 50mm f/1.8 δε νομιζω να μην επαρκει η μηχανη για καλες HDR τουλαχιστον τη μερα... Επισης οσες δοκιμασα ειναι σε ISO 100 βγαλμενες με tripod και καθολου noise αρα δεν εχει σχεση η ποιοτητα.

                            Θα βαλω μερικες αυριο γιατι τις εχω σε RAW τις περισσοτερες..

                            Comment


                            • #89
                              Επειδή τα τελευταία χρόνια (παροδικά) δουλεύω σε φωτογραφείο, έχω αναπτύξει μία ιδιαίτερη συμπάθεια προς το αντικείμενο...Δυστυχώς όλες οι φωτογραφίες μου που μου αρέσουν έχουν να κάνουν με πρόσωπα και δε μπορώ να ανεβάσω πρόσωπα στο ίντερνετ...
                              Αλλά αυτό είναι για εμένα η φωτογραφία - τα αγαπημένα σου πρόσωπα, παγωμένα στην αιωνιότητα. Μου αρέσουν οι φυσικές φωτογραφίες, χωρίς φλας, σε εσωτερικό χώρο κυρίως, με πολύ κίτρινο και κόκκινο. Και όποια μου αρέσει τη βγάζω σε 13x18 ματ με πλαίσιο μέχρι να φτιάξω ένα άλμπουμ τελικά.

                              (έχω ήδη ένα άλμπουμ με 10x15 φωτογραφίες σε τέτοιο στυλ αλλά λίγο πιο casual)

                              Comment


                              • #90
                                Ωραίες οι φωτογραφίες σου Evans, αλλά διακρίνω κάποια framedrops, κυρίως στο Couples φωτογραφία 1... Μήπως φωτογράφιζες ενώ περπατούσες ?

                                Επίσης στην πολυκοσμία που φαινόταν το λεωφορείο κατάλαβα που ήσουν ! Ήσουν μπροστά στο Αγγλικό Κέντρο γνωστό ως British Council. Επίσης οι γκόμενες φάνηκαν να σε είδαν να τις ψιλιάζεσαι...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X