This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Raf
    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

Comment

• Pink Floyd

Λίωνω τα Dark Side Of The Moon,The Wall,Atomic Heart Mother,Wish You Where Here

Πάνε με το διάβασμα πολύ οι άτιμοι :p;)

Comment

• Εγω σε παρόμοια φάση- πανελλαδικές- είχα λιώσει τα Is there anybody out there( The Wall live κοινώς :bleh και το Rust In Peace των MegaDeth και το Αvantasia pt1 που τότε είχε κυκλοφορήσει. Eύγε νέε μου, θα πας μπροστά!:phil:
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

Comment

• Κατέβασα από Μηλιώκα τα "Hello Baby" και "Αμπεμπαμπλομ"...
          Ταυτόχρονα ακούω πάλι Scorpions...Aerosmith και των MegaDeath το Silent Scorn --Burai ο έρωτας με ξανάχτύπησε!!!-- Eurythmics...De Burgh...

Ωραία πράγματα
          "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

Comment

• MegaDeath
            MegaDETH

Όχι που θα τη γλίτωνες:p

:phil::phil::whip:
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

Comment

• Πω ρε @#%#$^ μου......πάλι λάθος το έκανα

Μαθαίνω ακόμα...
              "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

Comment

• Δεν περιγραφω αλλο.

Comment

• Αυτό ήταν, έφαγες ban.
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

• Διάφορα jap Αυτή τη στιγμή πάντως....

sigpic

Comment

• Δεν ηξερα που να το ποσταρω, αλλα οπως και να χει τσεκαρετε αυτον τον μικρο, εχει ξεφυγει:
                      Nine-year-old Yuto Miyazawa has become a YouTube sensation! His video received over 1.5 million hits, Watch Yuto performs Ozzy Osbourne's "Crazy Train,"...

Comment

• Originally posted by Xeno View Post
                        http://www.youtube.com/watch?v=x-M02AzTl0g
                        Δεν περιγραφω αλλο.
                        Καλά να πάθει ο Αφρικανός

Originally posted by Xeno View Post
                        Δεν ηξερα που να το ποσταρω, αλλα οπως και να χει τσεκαρετε αυτον τον μικρο, εχει ξεφυγει:
                        http://www.youtube.com/watch?v=YMD_L8IDZnc
                        .Τι κάνει ο μικρός ωρέ???

Εγώ που παίζω σχεδόν 2 και κάτι χρόνια κιθάρα δεν ξέρω τόσο καλά...:resp:

Comment

• Robin Thicke - Dreamworld

New track from Robin Thicke's album titled 'Something Else'. The song was recently featured on an episode of the HBO series "Entourage".

Ενα τραγουδι που να με εκφραζει, βρε αδερφε!
                          My blog:Doppel's Den

Comment

• Ξέθαψα μερικά κομμάτια από Ημισκούμπρια και έβαλα στο Mp3 και πάλι...
                            Πρόσθεσα λίγο από Queen...Black...Fool's Garden...Bryan Adams και διάφορα άλλα άσχετα μεταξύ τους....

Flobots - Handlebars....εδώ και 6 με 7 μήνες δν έχει βγει από το Mp3 ούτε μία μέρα....

Comment

• Αγορασα το the Classical Conspiracy

Απιστευτο cd. Δλδ, πρεπει να ειναι το καλυτερο live των Epica ever.

Και, ναι, για νας πορωσω. Imperial march με ορχηστρα και ηλεκτρικη κιθαρα. Καπου εκει λιποθυμας.
                              My blog:Doppel's Den

Comment

• Lou Reed - New York

Καταπληκτικός δίσκος από ένα μεγάλο τραγουδιστή που δίκαια αξίζει τη φήμη του. Τρία τραγούδια που αξίζει να τα ξέρετε, και που υποψιάζομαι ότι θα τα εκτιμήσει ένας κάποιος Μπουράι.

Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.

Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

Working...
                                X