Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cine - news

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enpsty
    replied
    Originally posted by i Have no Equal View Post
    Που να ανακοινωθει και justin bieber στο ρολο του robin..
    Γιατί όχι; Gay ο ένας, gay κι ο άλλος.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Που να ανακοινωθει και justin bieber στο ρολο του robin..

    Εγω ετσι οπως το βλεπω οταν μιλαμε για τετοιους ρολους δεν μπορει να ειναι 100% ικανοποιημενο το κοινο, σε καποιους θα αρεσει σε αλλους θα ειναι αδιαφορη και καποιοι θα τη μισήσουν το προβλημα ειναι οταν τη μισήσουν ολοι.. Εμενα προσωπικά αδιαφορη μου ειναι, θα περιμενω και θα δω..

    Εγω ειπα megan fox, με λιγα tricky camera views και 18ποντα τακουνια οπως εκαναν με τον bane θα γινοταν μια χαρα η δουλεια..

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Etsi opws ta lew h Gina Carano einai idanikh.
    Katholou sylomoura den einai, mallon thn merdeveis me thn gal gadot.

    Den mporei na mhn vlepeis poso atairiasth einai gia ton rolo, dhladh mou fenetai adynaton na pisteveis oti afth h typissa tha mporouse pote na einai WW...
    Ti na pw pragmatika dhladh... recast NAOOOOO!!!!!

    EDIT:
    Kai ksanalew, xese thn Carano!
    Valte OPOIADHPOTE allh!
    Afth DEN mporei, telos!

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Ναι αλλα οπως την περιγραφεις δεν υπαρχει σχεδον καμια να ταιριαζει γαντι στο ρολο.. Η Carano που εβαλες εχει το σωμα αλλα ειναι σκυλομουρα, δεν θα μου αρεσε να πω την αληθεια, το σωμα της με τη φατσα της megan fox θα ηταν το ιδανικο βασικα..

    Εγω λες να δουμε τα πρωτα shots με το costume και WW και Batman και μετα να κρινουμε, το hollywood κανει θαυματα οταν θελει..

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Egw den thelw na dw 16 xronwn (giati tetoia fatsa exei) Wonder Woman xwris mpratsa ki xwris vyzi kai kwlo.

    Sorry alla egw milaw gia wonder woman oxi gia thn typissa pou epaikse sto fast and the furious.
    Ta gousta mas stis gynaikes einai diaforetika to dexomai, alla milame gia thn AMAZON QUEEN edw pera, den mporei afth h gomena na ginei mesa se 1 xrono Wonder Woman...

    Recast asap!

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Εν τω μεταξύ στο μυαλό μου εγώ είχα αυτό:


    Που είναι μια χαρά μέγεθος, αλλά στις άλλες φώτοζ φαίνεται όντως μικρόβυζη, άρα το Hollywood μάλλον έχει ήδη κάνει τα δικά του.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by Altair
    Ωραία κοπέλα,αλλά άβυζη.Πες τα υπόλοιπα τα φτιάχνεις,με το βυζί τι κάνεις;Προτιμώ αυτήν που ανέβασε ο GZ.Παρένθεση,αλλά όπτοε βλέπω τα αρχικά WW,το μυαλό μου πάει στο Wind Waker.Επίσης το τρέηλερ του ASM2 είναι τέλειο,ειδικά στο τέλος.
    Δεν έχει σημασία το βυζί λόγω στολής. Θα βάλουνε δυο κιλά stuffing και έτοιμο το Wonder Bra (pun intended). Μα καλά για χαζούς τους περνάτε στο Hollywood; Το βυζί είναι το πρώτο που κοιτάνε.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Ολα φτιαχνονται ακομα και τα βυγζια..

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Ωραία κοπέλα,αλλά άβυζη.Πες τα υπόλοιπα τα φτιάχνεις,με το βυζί τι κάνεις;Προτιμώ αυτήν που ανέβασε ο GZ.Παρένθεση,αλλά όπτοε βλέπω τα αρχικά WW,το μυαλό μου πάει στο Wind Waker.Επίσης το τρέηλερ του ASM2 είναι τέλειο,ειδικά στο τέλος.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by Ground_zero View Post
    H Gal Gadot einai me diafora h asxhmoterh apo oses exoun eipwthei nwritera.
    Ektos apo terma asxhmh fatsika, opws eipa kai prin fenontai ta kokkala ths, den exei kwlo (to stomaxi ths kai o kwlos ths einai ena), den exei vyzia, den exei tipote.
    To oti exei mavra mallia den thn kanei Wonder Woman.
    Sorry alla milame gia to xeirotero casting ths 20aetias IMO.


    Αν σου καθότανε θα της έλεγες όχι, ε;
    Δεν καταλαβαίνω που κολλάς με το σώμα. Το 2015 βγαίνει η ταινία, θα την κάνουνε φέτες την γκόμενα. Ο Snyder έχει έναν συγκεκριμένο γυμναστή που έχει δουλέψει στα 300, Watchmen και MOS. Αν δεις τα extras από το MOS θα δεις ότι υπέφεραν οι ηθοποιοί. Το πρόβλημα είναι το ταλέντο. Έχει; Δεν έχει; Κανείς δεν ξέρει.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Προφανώς τα γούστα μας είναι τελείως διαφορετικά. Αυτή που πόσταρες την θεωρώ τελείως σκυλομούρα και αντιπαθητική φατσικά και οι υπερβολικοί μυς σε γυναίκα ποτέ δεν μ'άρεσαν και ποτέ δεν θα μ'αρέσουν.

    Η Gal Gadot και μια χαρά βυζιά έχει και κώλο και εμένα προσωπικά μ'αρέσει πολύ το προσωπό της. Το μόνο κακό είναι πως είναι κοκκαλιάρα.

    (δεν τις συγκρίνω σαν Wonderwoman, αλλά σαν γυναίκες)

    ΥΓ: Μήπως να φτιάξουμε γκάλοπ να δούμε ποιά αρέσει περισσότερο στο Forum?

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    H Gal Gadot einai me diafora h asxhmoterh apo oses exoun eipwthei nwritera.
    Ektos apo terma asxhmh fatsika, opws eipa kai prin fenontai ta kokkala ths, den exei kwlo (to stomaxi ths kai o kwlos ths einai ena), den exei vyzia, den exei tipote.
    To oti exei mavra mallia den thn kanei Wonder Woman.
    Sorry alla milame gia to xeirotero casting ths 20aetias IMO.

    Emena pantws mia xara mou fenetai h Carano.
    Amazona 100%




    Me ena galanomatiko fako epafhs tha einai etoimh h wonder woman.

    Alla den exw kai provlhma me to na mhn einai h Carano, aplws lew thn efkolh kai profanh epilogh gia mena.
    OPOIADHPOTE allh tha htan kalyterh epilogh apo afto edw to pragma:

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Πάντως για το mainstream κοινό όσο πιο ωραία η ηθοποιός που κάνει την WW τόσο καλύτερη επιλογή και απο αυτές που ποστάρατε η επιλογή του Snyder είναι η ομορφότερη με διαφορά.

    Source: Mainstream κοινο: Εγώ

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
    Ποιο είναι το ευρύ κοινό που θα πάει να δει ταινία με super heroes χωρίς να ξέρει ποια είναι η WW ;
    Μην κρυβόμαστε, το geek culture είναι το mainstream πλέον. Στην Ελλάδα μπορεί να μην την ξέρουν οι γονείς μου την WW, αλλά αν πας και ρωτήσεις ακόμα και μεσήλικες ανθρώπους στην Αμερική που δεν θα κάτσουν καν να δουν την ταινία, δεν παίζει να μην την ξέρουν. Στην Αμερική η WW είναι σύμβολο και το ίδιο γνωστή με Batman/Superman.
    Στην Αμερική ξέρουν και τον Green Lantern, αλλά η ταινία πήγε άπατη και πολύ περισσότεροι εκτός των συνόρων. 8 στους 10 που είδε τους Avengers δεν ήταν comic fan ούτε ήξερε ποιοι ήταν οι Iron Man, Hulk, Thor, Loki πριν τις ταινίες. Απλά η Marvel έχτισε το cinematic universe σιγά-σιγά με καλές ταινίες και έτσι ο κόσμος έμαθε τους Avengers. 3 σουπερήρωες είναι ευρέως γνωστοί παγκοσμίως. Batman, Superman, Spider-man όλοι οι άλλοι είναι niche.

    Αν η WW κάνει απλό cameo (που αποκλείεται να κάνει κάτι παραπάνω) έχει καλώς. Εγώ λέω ότι και το cameo μιας τόσο περίεργης superheroine θέλει προσοχή. Δεν πετάς μία αμαζόνα, απόγονο μιας Θεάς του Ολύμπου με ένα μαγικό λάσο και ξεμπέρδεψες.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Θα φαει buff η ηθοποιός δεν παιζει, εδω ειδαμε τι εκαναν στο Bale Αλλα ναι και εγω πιστευω κανα cameo θα κανει και μετα θα εχουμε solo movie(ισως) η JLA..

    Η carano δεν μου αρεσει καθολου σαν WW, εχει ασχημη μουρη..

    Leave a comment:

Working...
X