H WW είναι γνωστή σε εμάς όχι τόσο σε ευρύ κοινό.
Μην κρυβόμαστε, το geek culture είναι το mainstream πλέον. Στην Ελλάδα μπορεί να μην την ξέρουν οι γονείς μου την WW, αλλά αν πας και ρωτήσεις ακόμα και μεσήλικες ανθρώπους στην Αμερική που δεν θα κάτσουν καν να δουν την ταινία, δεν παίζει να μην την ξέρουν. Στην Αμερική η WW είναι σύμβολο και το ίδιο γνωστή με Batman/Superman.
Άσε που έχει τρελό origin. Αμαζόνα, Θεοί του Ολύμπου και δεν συμμαζεύεται. Άντε να τα εξηγήσεις σε μία ταινία που υπάρχει και Batman και Superman.
Oi alles 2 pou aneferes nai einai poly kales, alla h prwth mallon exei symvolaio me thn Disney gia ta Thor kai h Defterh exei hdh paiksei thn Faora, den pistevw na paiksei deftero rolo sto idio sympan.
Για την Carano που λες εμένα δεν μου κάνει για WW, IMO θέλω η WW να είναι τόσο αθλητική όσο και θηλυκή, με μακριά γυμνασμένα πόδια, όχι με τα πόδια του Ζαμπιδη
. Την προτιμώ για Giganta. Η Megan Fox που λέει ο IHNE είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση αλλά αρκετά κοντή για τον ρόλο (λεπτομέρειες
). Γενικά πάντως μου φαίνεται και μένα περίεργο το casting του Snyder, έως τώρα αν μην τι άλλο η ταινίες του είχαν προσεγμένο casting.
Leave a comment: