Originally posted by thunderjohn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cine - news
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Αυτή την ιστορία με τις παραγωγές που τις διώχνουμε την έχω ξανακούσει σίγουρα με τον Ηρακλή. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίχτηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά έχω την εντύπωση ότι άμα πραγματικά ήταν απαραίτητο να θέλουν να την κάνουν εδώ, θα είχε γίνει όντως εδώ όπως πχ με αυτό http://www.imdb.com/title/tt1976000/reference
-
Kαι έκαν και τρομερή δουλειά στην αναπαράσταση, πραγματικά, αν δεν ήξερα ότι ήταν στην τενερίφη δε θα το καταλάβαινα (με εξαίρεση κάτι τριγωνικές διαγραμμίσεις που εμείς δεν τις έχουμε)... μέχρι και οι πινακίδες του οασα ήταν τέλειες κόπιες
Leave a comment:
-
Τα Bourne είναι μεγάλες ταινίες, και ο Ιάσωνας ρίχνει πολύ ξύλο στη πρώτη τριλογία. Βασικά, ο Damon είναι τόσο καθηλωτικός που κάνει τον Renner να φαίνεται δευτεροκλασσάτος.
Το αστείο στην όλη φάση ήταν ότι τα παλικάρια θέλησαν να συμπεριλάβουν, όπως φαίνεται και στο trailer, σκηνές από το κέντρο της Αθήνας όπου θα διαδραματιζόταν και μεγάλο μέρος της ταινίας (κρίση,δακρυγόνα,μολότοφ,κτλ). Οπότε ξεκίνησαν να βγάλουν και τις απαραίτητες άδειες, αλλά δυστυχώς μπλέχτηκε με την περίοδο που το ελληνικό δημόσιο έχει πέσει με τα μούτρα στη παραγωγή του multiplat Gears of Bureaucracy, οπότε το αίτημα αρχειοθετήθηκε και προωθήθηκε για το έτος 20ΧΧ. Έτσι τα γυρίσματα έγιναν στη Τενερίφη, στην πόλη Σάντα Κρούζ, με ρέπλικα της πλατείας μαζί με τα συντριβάνια και τον κύριο με τα κουλούρια. Όπως καταλαβαίνετε, εμείς δεν έχουμε ανάγκη και τα Hollywood και τα παραπλήσια. Σιγά μην κλείναμε το κέντρο της Αθήνας για τον Damon και τα συνάφια του. Από πρόεδρους χωρών, τρόικες, και Αγγελόπουλους μόνο καταλαβαίνουμε εμείς. Βρε ουυυυυσττττ!!!!
Leave a comment:
-
Στο 0:25 θυμηθήκατε και εσείς την ίδια σκηνή από γνωστό game ή εγώ έχω λίγο καεί; :confused:
Leave a comment:
-
Egw elpizw nanai kalh tainia giati to rambo 4 den htan, se antithesh me to rocky 6 pou mou arese poly.
Leave a comment:
-
Κι οταν θα βγαλει 6 πως θα το πει; Final Mission? Και το 7? Ultimate Showdown?
Leave a comment:
-
o stalone ετοιμαζει το 5ο και τελευταιο rambo.
και ο τιτλος?
rambo: last blood.
πειτε τωρα με το χερι στη καρδια.
δε περιμενατε τοσο πρωτοτυπο τιτλο ετσι γατακια?
αφου ξεπαστρεψε ολους τους βιετναμεζους τωρα θα τα βαλει με το μεξικανικο καρτελ.
προβλεπω "last stand" σκηνικο για τον γερο-ραμπο σε αυτη τη ταινια.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Sony, The Interview, and Why Gamers Should Be Paying Attention

For those who aren't up to speed, here’s the Reader’s Digest version of the story so far: Seth Rogen and James Franco starred in The Interview, headed by Sony Pictures, in which the duo, as news personalities, are drafted by the CIA in an effort to assassinate North Korean dictator Kim Jong Un. But what was intended to be a wacky screwball comedy caught the ire of someone, as threats started coming from North Korea, claiming it to be an act of war. About a month ago, words turned into action as Sony found itself a victim of a massive hacking, exposing many current and former employee’s private details, medical records, celebrity contracts, and more than a few embarrassing emails. The hackers, alleged to be North Korean according to the latest developments, continued to release information until The Interview was canceled. When no signs of Sony backing down showed, movie theaters who planned on showing the film received threats of violence. One by one, theater chains turned down the comedy, until Sony threw its hands in the air and canceled the movie release.
Το υπόλοιπο άρθρο στο Gamerevolution.
Υ.Γ: Propaganda level->Asian.
Leave a comment:
-
To hot tub time machine mou fenotan gamato sto trailer kai eixe merika kala asteia alla htan hlithia kafrokwmodia IMO.
Apaitw to sequel na einai poio eksypno kai na exei anwterh morfh humor.
Leave a comment:
-
sOLiD Snake όλες οι ταινίες που έβαλες με ενδιαφέρουν,κι ας περίμενα μόνο το Mad Max.
Ωραίος.
Leave a comment:
-
Συνεχίζω το blast from the past:
Απλα
και κάποια Bonus:
Νέα ταινία της Pixar
Μετά το πρώτο Kickass και το x-men: first class ο Matthew Vaughn σκηνοθετεί άλλο ένα comic του Mark Millar (wanted,kickass)
Μετά το πρώτο που ήταν κωμωδία έκπληξη για εμένα και πραγματικά μου άρεσε όσο λίγες, έρχεται και το σικουελ
Leave a comment:

Leave a comment: