Εγω δεν τρελαθηκα τοσο με avengers, γενικα φορτωμένη ταινία στην οποια ειχαν περισσότερο screen time άκυροι χαρακτήρες παρά οι main, επίσης τα power levels εντελώς inconsistent.
8/10 μονο και μονο για το τελος.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cine - news
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ρε Μολάκες,λάθος θέμα.
Είδα κι εγώ το Avengers.11/10 για μένα.
Μόνο αρνητικό ότι μετά από 2μισι ώρες τελειώνει.Πολύ μικρή ταινία γενικά,ήθελα κι άλλο.
Leave a comment:
-
Μόλις γύρισα από το Ready Player One. Όσοι δεν το έχετε δει, κάντε το ΑΜΕΣΑ. Και να μην σας αρέσει η ταινία, δεν θα προλαβαίνετε να μετράτε αναφορές σε ταινίες, βιντεοπαιχνίδια, κόμικς, anime, κλπ κλπ. Όσο πιο καμμένος είσαι, τόσο καλύτερη η ταινία.
Leave a comment:
-
Απο σημερα εχει προβολες. Εκλεισα για Παρασκευη με παρεα αλλα ειδα θεσεις στο αελλω και το ψηνω να παω και σήμερα
Leave a comment:
-
Αύριο έρχεται ο Thanasaras και εσείς ασχολείστε με Venom και Cameron.
Leave a comment:
-
Υπάρχουν 1000 φορές καλυτερα sci-fi απο αυτη την αηδία που λένε terminator και καμερον
Leave a comment:
-
Αααχ μου το χάλασες στο 90' major πάνω που πήγα να πω πες τα!
Cameron Terminator είναι τα Godfather των action sci-fi.
Τέλος πάντων, άντε επειδή είσαι εσύ θα απαντήσω και σε παλιό post σου γιατί όντως πολύ αέρα πήραν τα studio:
Η μούφα τους με πρόσβαλε, αυτό δεν το ανέχομαι, με συσκευασμένα ταινιάκια Hollywood εγώ δεν συναναστρέφομαι.Originally posted by majorfox View PostΕίδε κανεις την νεα σκυΛάρα Κροφτ ;
Leave a comment:
-
Βγάζει πλοκάμια απο το σώμα του και δεν σκίζεται η μπλούζα του . Φαντάζεστε πόσο πρόχειρες ταινιες βγάζουν για τα μικρά παιδια όπως τα terminator του Κάμερον . Εγω ξερνάω ακομα .
Leave a comment:
-
Καλα όχι κι έτσι, τουλάχιστον αυτός δεν έχασε τη γλώσσα του στο censorship
Leave a comment:
-
δεν περίμενα κάτι σοβαρό απο την μαρβελ γιατι όλες αυτές οι ταινιες της φολας γιατι ειναι του κιλού και για ηλικίες 12 χρόνων. Τα εφέ του venom με cgi ειναι ξεπερασμένο για 2018 . Μου φαίνεται χειρότερο και απο τον venom του Ραιμι στο Spider-Man 3 πριν 11 χρόνια.
Ας σοβαρευτούμε λιγο....
Leave a comment:
-
Λογικα σ/κ θα δω last jedi, εντυπωσεις οσοι πατε, πρεπει να σπερνει βασει reviews.
Leave a comment:
Leave a comment: