Originally posted by Ryu_gr
View Post
Ryu_gr
Καλό μήνα ! Άρχισε και παίζει από σήμερα το τρέιλερ στο σινεμά , το είδα από κάποιον που το ανέβασε ολόκληρο στο ινστα. Φοβερό το teaser είναι το καλύτερο που έχω δει ,σε βάζει μέσα στον κόσμο του να ακολουθήσεις την περιπέτεια του Οδυσσέα !
Leave a comment: