Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Review] Tales of Eternia (PSP)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Review] Tales of Eternia (PSP)



    Κείμενο : Scatman
    Ημερομηνία Κειμένου : 18/07/10
    Ημερομηνία Κυκλοφορίας : 03/03/05 (JP)
    Σύστημα : PSP
    Developer : Namco


    Eισαγωγή

    Το Tales of Eternia εκδόθηκε για πρώτη φορά στο Sony Playstation (2000) ακολουθώντας μία επιτυχημένη εμπορικά πορεία στο σύστημα της Sony και λαμβάνοντας πολύ θετικά σχόλια απ'τον ειδικό τύπο.

    Πριν όμως κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ (δεν υπήρξε Ευρωπαϊκή έκδοση), η εκδότρια εταιρεία Namco αντιμετώπισε νομικές δυσκολίες που είχαν ως αποτέλεσμα να μεταβληθεί η ονομασία του (ΗΠΑ) σε Tales of Destiny 2 ~Το Eternia ήταν μία λέξη που είχε κατοχυρωθεί απ'την Mattel~.

    Αξίζει να σημειωθεί πως πριν μερικά χρόνια κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ιαπωνία το Tales of Destiny 2 για PS2 που είναι και η πραγματική λογική συνέχεια του 1ου.

    5 χρόνια αργότερα, ο ίδιος τίτλος επανακυκλοφορεί σε ένα άλλο σύστημα της Sony, το PSP, χωρίς αλλαγές σε ονομασία, περιεχόμενο κι αυτή τη φορά εμφανίζεται και στην Ευρώπη.

    Αξίζει όμως η επένδυση των ενδιαφερομένων σε ένα παιχνίδι 5 ετών (επανακυκλοφόρησε στο PSP το 2005) ?


    Σενάριο


    Η περιπέτεια ξεκινά ενώ 2 απ'τους πρωταγωνιστές, Farah & Reid περνούν ξέγνοιαστες, καθημερινές στιγμές στο χωριό τους. Ξαφνικά, σχεδόν απ'το πουθενά, εμφανίζεται ένα διαστημόπλοιο το οποίο με πολύ ταχύτητα προσκρούει στο έδαφος και καταστρέφεται. Οι 2 ήρωες σπεύδουν να ερευνήσουν τα συντρίμμια κι εκεί συναντούν για πρώτη φορά την Meredy, η οποία για καλή της τύχη επιβίωσε απ'το ατύχημα. Αρχικά, η επικοινωνία μεταξύ τους είναι αδύνατη καθώς η Meredy μιλάει σε διαφορετική διάλεκτο. Αργότερα, κι αφού συναντήσουν έναν παλιό γνώριμό τους, τον Keele, θα ανακαλύψουν πως προέρχεται (Meredy) απ'την Celestia, έναν κόσμο που βρίσκεται παράλληλα απ'τον δικό τους (Inferia) και ο σκοπός της είναι να τους προειδοποιήσει για την επερχόμενη καταστροφή της Eternia (Celestia & Inferia).


    Χαρακτήρες


    Συνολικά υπάρχουν 7 χαρακτήρες που μπορεί να ελέγξει ο παίκτης εκ των οποίων οι 3 είναι προαιρετικοί. Οι πρώτοι που συναντάμε είναι οι Reid, Farah, Meredy & Keele οι οποίοι κι έχουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του σεναρίου.

    Reid



    O κοκκινομάλης πρωταγωνιστής που άθελά του βρίσκεται στο επίκεντρο. Η παρουσία του στην περιπέτεια είναι απαραίτητη καθώς φέρει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έχει εντοπίσει η Meredy και τον κάνει ξεχωριστό. Είναι ο πιο επιφυλακτικός της ομάδας και οι πιο αστείοι διάλογοι έχουν επίκεντρο αυτόν. Η καταγωγή του είναι απ'το χωριό Rasheans απ'το οποίο και δεν έχει φύγει ποτέ μακριά.

    Farah



    H Farah βρίσκεται στην ίδια ηλικία με τον Reid και τους συνδέει μία δυνατή φιλία που έχει τις ρίζες της στα παιδικά τους χρόνια. Κατά το παρελθόν, μαζί με τους Reid , Keele αποτελούσαν τη συμμορία του χωριού που έφερνε συνέχεια μπελάδες. Έχασε τον πατέρα της μετά από σοβαρό ατύχημα στο οποίο είχε έμμεσα εμπλοκή. Αποτελεί το πιο συναισθηματικό και λογικό μέλος της ομάδας που δε σταματά ποτέ να νοιάζεται και εμψυχώνει τους άλλους.

    Meredy



    Η ιστορία της Meredy είναι ιδιαίτερα περίπλοκη. Η γνωριμία της με την ομάδα είναι περιπετειώδης μιας κι αρχικά δεν έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί τους. Κατάγεται απ'την Celestia και η διάλεκτός που μιλάει είναι τα Melnics. Eίναι η μικρότερη της παρέας και η πιο χαρούμενη/ευδιάθετη από όλους. Το παρελθόν της είναι αρκετά σκληρό...

    Keele



    Kατάγεται απ'το Rasheans της Inferia όπως και οι Reid, Farah. Mεγαλώνοντας εγκαταλείπει το χωριό του προς χάριν της μόρφωσή του και εντάσσεται στο πανεπιστήμιο της Mintche. Οι "αιρετικές", κατά τους καθηγητές του, απόψεις τον οδηγούν μακριά απ'την έρευνα του στο πανεπιστήμιο. Ο Keele είναι ορθολογιστής και σε κάθε του πρόταση επιθυμεί να υπερισχύει η λογική. Αυτός είναι κι ο λόγος που πολλές φορές έρχεται σε αντιπαραθέσεις με την ομάδα του.

    Οι προαιρετικοί χαρακτήρες ειναι οι Rass, Chat & Max. Mε εξαίρεση των Rass, οι υπόλοιποι εντάσσονται πολύ αργότερα στην ομάδα σας και δυστυχώς δεν έχουν τόσο ανεπτυγμένο ιστορικό υπόβαθρο.

    Συνολικά, έχει γίνει σημαντική προσπάθεια στην παρουσίαση των περισσοτέρων προσωπικοτήτων. Ο καθένας έχει τη δική του ιστορία και "κομμάτι" στην ροή του σεναρίου. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίο συνδέονται μεταξύ τους (που είναι εξαιρετικός) και σε αυτό συμβάλουν κατά μεγάλο ποσοστό οι καλογραμμένοι διάλογοι.


    Γραφικά/Ήχος


    To Tales of Eternia κυκλοφόρησε το 2000 και για τα δεδομένα του Playstation 1 τα γραφικά είναι καταπληκτικά. Με δεδομένο ότι είναι port, το παιχνίδι διατηρεί την ίδια εμφάνιση και παραδόξως, παρά τη διαφορά ετων, το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου άσχημο. Το PSP αποδεδειγμένα μπορεί να αποδώσει αρκετά καλύτερα αποτελέσματα όμως ακόμη και με την ίδια παρουσίαση, στέκεται αξιοπρεπέστατα και στην παρούσα γενιά αποδεικνύοντας πόσο "μπροστά" ήταν το ToE για την εποχή του.

    Πρώτα - πρώτα, ο κόσμος του παιχνιδιού είναι σχεδιασμένος με 2D τεχνικές. Οι χαρακτήρες είναι καλοσχεδιασμένα sprites με ευδιάκριτα χαρακτηριστικά και ικανοποιητικό το μέγεθός.



    Το μόνο αρνητικό που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι η κίνηση που φαίνεται να υπολείπεται σε frames. Θετικότερες εντυπωσεις προκαλούν οι μάχες στις οποίες τα sprites των χαρακτήρων αλλά και η κίνησή τους δείχνει σημαντικά πιο λεπτομερή. Εντυπωσιακό είναι το αποτέλεσμα και στις special κινήσεις όπου τις περισσότερες φορές συνοδεύονται από πολύχρωμα εφέ. Όσον αφορά τα backrounds, το ToE κλέβει κι εδώ τις εντυπώσεις. Ο κόσμος του αποτελείται από hand-draw pre-rendered τοπία των οποίων ο χρωματισμός και τα επίπεδα λεπτομέρειας κερδίζουν απ'τις πρώτες στιγμές τον θαυμασμό.

    Ηχητικά, το παιχνίδι στέκεται αξιοπρεπώς. Υπεύθυνοι για το composing ήταν οι Motoi Sakuraba & Shinji Tamura. Ιδιαίτερα ο πρώτος, έχει ένα σπουδαίο βιογραφικό με Shining Force 3, Golden Sun & Star Ocean να δεσπόζουν στο βιογραφικό του. Πέρα από αυτό έχει εργαστεί και σε άλλα Tales of παιχνίδια και γενικότερα αποτελεί τον βασικό συνθέτη της σειράς. Οι μελωδίες τους στο Tales of Eternia είναι πολύ καλές. Ταιριάζουν στο ύφος του σκηνών που συνοδεύουν και οι περισσότερες κινούνται σε ένα ζωηρό, χαρούμενο ύφος. Υπάρχουν βεβαίως και κομμάτια που ξεχωρίζουν όπως η μελωδία της Meredy ή αυτή που ακούγεται στο χάρτη της Inferia. Οι ενδιαφερόμενοι θα χαρούν να μάθουν πως απ'το 2001 κυκλοφορεί το επίσημο OST σε μία συλλογή των 2 CDs με πάνω από 100 μελωδίες. Μοναδική αδυναμία σε αυτόν τον τομέα...το dubbing. Ιδιαίτερα στην αγγλική του έκδοση, το αποτέλεσμα είναι τραγικό.


    Gameplay


    Η φιλοσοφία του παιχνιδιού δεν έχει αλλάξει δραματικά απ'τα υπόλοιπα της σειράς. Είναι πολύ κοντά σε αυτά των π.χ Tales of Phantasia ή Tales of Destiny. Η κανονική δράση εξελίσσεται πανοραμικά, με οπτική 3ου προσώπου. Στις μάχες, που παρεπιπτόντως βασίζονται στον random encounter μηχανισμό, η οπτική αλλάζει σε πλάγια.



    Περι μαχών, υπάρχει πλήρης ελευθερία κινήσεων στον παίκτη. Ελέγχετε 1 μόλις χαρακτήρα (απ'τους 4 συνολικά) και μπορείτε να επιλέξετε αυτόν που θέλετε. Οι υπόλοιποι αξιοποιούνται απ'την ΑΙ (πολύ καλή) κι ακόμη, δίδεται η δυνατότητα για επιλογή στρατηγικής των κινήσεων. Οι επιλογές μάχης είναι μάλλον οι συνηθισμένες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε items, να αλλάξετε εξοπλισμό, στρατηγική ακόμη και skills. Για τα skills αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για σύνθετες κινήσεις που αποκτάτε καθώς ανεβάζετε επίπεδα τον χαρακτήρα σας. Αξιοποιούνται εώς 6 skills ταυτόχρονα στις μάχες που προσαρμόζονται απ'το ανάλογο Menu (Skills) στους συνδιασμούς πλήκτρων που επιθυμεί ο παίκτης.

    Παρόμοια είναι η κατάσταση και στο βασικό menu. Ξεχωρίζουν οι επιλογές Cook, Strategy και C.Cage. Όσον αφορά το πρώτο, αποτελεί μία παραδοσιακή "τεχνική" για τα παιχνίδια Tales of, το οποίο επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους, εφόσον έχουν συλλέξει τα απαραίτητα items, να δημιουργήσουν φαγητά τα οποία τις περισσότερες φορές αναπληρώνουν τη χαμένη ενέργεια σε HP & TP (Magic Power). H συλλογή συνταγών γίνεται κατόπιν συνάντησης με τον Wonder Chef σε συγκεκριμένα σημεία (που δεν είναι εμφανή) όλων των περιοχών που επισκέπτεστε.
    Παρεπιπτόντως, ο Wonder Chef δεν επηρεάζει τη ροή της δράσης και η συλλογή συνταγών είναι προαιρετική.

    Στο Strategy μπορείτε να διαμορφώσετε την επιθετική γραμμή της ομάδας σας. Σε αυτήν μπορείτε ακόμη και να αλλάξετε τη διαχείριση του κεντρικού χαρακτήρα επιλέγοντας όποιον θέλετε απ'την 4μελή ομάδα.



    Τέλος, στο C.Cage (Craymel Cage) διαχειρίζεστε τα Craymels που συναντάτε στο παιχνίδι και χρησιμοποιούνται στη μάχη. Η αποθήκευση και αξιοποιήσή τους γίνεται μόνον από 2 χαρακτήρες, τους Meredy & Keele, οι οποίοι είναι και οι πιο ισχυροί στις μαγικές επιθέσεις. Όταν μάχεστε, τα Craymels αποτελούν ένα είδος ισχυρών-special επιθέσεων που επιφέρουν σημαντική ζημιά στους αντιπάλους ή λειτουργούν προς ώφελος της ομάδας (Healing). Η ενεργοποίηση των ισχυρότερων Craymels μπορεί να επιτευχθεί αφού πρώτα οι χαρακτήρες δεχθούν αρκετά ισχυρά χτυπήματα. Στο συγκεκριμένο menu (C.Cage) πέρα απ'την κατανομή Craymels, ο παίκτης μπορεί να τα συνδιάσει (υπάρχει υπόδειξη όποτε είναι εφικτό) για να δημιουργηθούν νέες κινήσεις ~Craymels~ καθώς επίσης και να τους προσθέσει ειδικά αντικείμενα που θα τους αυξήσουν τις δυνατότητες.


    EXTRAS


    Η διάρκεια του τίτλου είναι τεράστια και μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τις 60 ώρες για αυτούς που σκοπεύουν να ασχοληθούν ολοκληρωτικά. Υπάρχουν υπερβολικά πολλές δραστηριότητες με τις οποίες μπορεί να ασχοληθεί κάποιος και μεταφράζονται σε (ΠΟΛΛΑ) mini-games, extra μάχες, συλλογή αντικειμένων,side quests. Επιπλέον, μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού εμφανίζεται η επιλογή New Game + που μεταξύ των άλλων δίδει πρόσβαση σε όλους τους διαλόγους, Video σκηνών και κυρίως, στον Nereid Labyrinth, ένα προαιρετικό dungeon απίστευτης δυσκολίας μα και υψηλότατης πρόκλησης.


    Συμπέρασμα


    Το Tales of Eternia αποτελεί μία μοναδική περίπτωση RPG αφού διαθέτει σχεδόν όλα τα συστατικά που χρειάζεται ένα κλασσικό παιχνίδι. Το μέγεθος της παραγωγής είναι φανταστικό, η ποικιλία στον τομέα της δράσης τεράστια, η αξία στο χρόνο μοναδική, η πρόκληση συγκλονιστική και πολλές φορές φτάνει σε επίπεδα hardcore. Στο ερώτημα που τέθηκε αρχικά, εάν αξίζει να επενδύσει κανείς στο Tales of Eternia, η απάντηση είναι μονολεκτική. Φυσικα! Δυστυχώς, δε φτιάχνουν τέτοια παιχνίδια πλέον και κανένας RPG fan δεν πρέπει να χάσει την ευκαιρία να το δοκιμάσει...εκτός κι αν το είχε κάνει στο Playstation.



    Εάν θα έπρεπε να το βαθμολογήσω, θα του έβαζα 8.5




    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

    Authenticity sir, authenticity. "

    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)




  • #2
    Μου φαίνεται πρέπει να αρχίσω να βάζω το PS1 μαζί με τα άλλα και να βρω και το Tales of Eternia 1. Θα κάνω το ίδιο και για το 2, μίας που έχω το PSP.

    Θέλω όμως να μου διευκρινίσεις λίγο κάτι.

    Τι διαφορές υπάρχουν στις 2 κονσόλες όσο αφορά το 2ο ?

    Σε ποία ήπειρο κυκλοφόρησε το 1ο, δεν διευκρίνισες.
    sigpic

    Comment


    • #3
      To Tales of Eternia κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ το 2000 στο Playstation 1 σαν Tales of Destiny 2. Τότε δεν κυκλοφόρησε στην Ευρώπη.

      Όμως το Tales of Eternia ΔΕΝ είναι το Tales of Destiny 2.

      To Tales of Destiny 2 Κυκλοφόρησε πριν 2-3 χρόνια στο Playstation 2 στην Ιαπωνία αποκλειστικά.

      Tales of Eternia 2 δεν υπάρχει επίσημο.

      Το Tales of Eternia κυκλοφόρησε το 2000 στο Playstation 1 και το 2005 στο PSP. Η έκδοση του PSP βγήκε και στην Ευρώπη. Διαφορές δεν υπάρχουν. Η έκδοση PSP είναι port της Playstation 1. Άρα επιλέγεις εσύ ποια σε βολεύει περισσότερο.

      Πιστεύω να στα έκανα πιο ξεκάθαρα τώρα

      ΥΣ - Νομίζω ότι θα σ'αρέσει πολύ. Στο έχω ξαναπεί και παλιότερα. Σίγουρα θα γελάσεις σε κάποια σημεία.
      " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

      Authenticity sir, authenticity. "

      Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



      Comment


      • #4
        Ίσως η καλύτερη κριτική που έχεις γράψει Scatman.;)

        υ.γ.Πρέπει να διορθώσεις κάποια λαθάκια ορθογραφικά και μη,από δω κι από κει βέβαια.Κατά τ'άλλα,τέλειο.
        Carpe diem

        Comment


        • #5
          thanks!

          Έλα μωρέ 4 λαθάκια έκανα σύμφωνα με το word κατευθείαν να μου τα κοπανήσεις xD

          ps - Πλακα-πλακα έχω κάνει αρκετά λαθάκια! update αργότερα

          ps - τέλος τα updates
          " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

          Authenticity sir, authenticity. "

          Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



          Comment


          • #6
            Originally posted by Scatman View Post
            To Tales of Eternia κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ το 2000 στο Playstation 1 σαν Tales of Destiny 2. Τότε δεν κυκλοφόρησε στην Ευρώπη.

            Όμως το Tales of Eternia ΔΕΝ είναι το Tales of Destiny 2.

            To Tales of Destiny 2 Κυκλοφόρησε πριν 2-3 χρόνια στο Playstation 2 στην Ιαπωνία αποκλειστικά.

            Tales of Eternia 2 δεν υπάρχει επίσημο.

            Το Tales of Eternia κυκλοφόρησε το 2000 στο Playstation 1 και το 2005 στο PSP. Η έκδοση του PSP βγήκε και στην Ευρώπη. Διαφορές δεν υπάρχουν. Η έκδοση PSP είναι port της Playstation 1. Άρα επιλέγεις εσύ ποια σε βολεύει περισσότερο.

            Πιστεύω να στα έκανα πιο ξεκάθαρα τώρα

            ΥΣ - Νομίζω ότι θα σ'αρέσει πολύ. Στο έχω ξαναπεί και παλιότερα. Σίγουρα θα γελάσεις σε κάποια σημεία.
            Άρα η όλη υπόθεση αφορά καθαρά μόνο το Tales of Destiny και επίσημα δεν υπάρχει η συνέχεια του ? Λίγο μπερδεύτηκα, αλλά κάπως έτσι κατάλαβα.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ρε Tanno διάβασες αυτά που έκανες quote?

              Άλλα παιχνίδια τα Tales of Destiny 1 & 2 κι άλλο Tales of Eternia

              Μην προσπαθείς να τα συνδέσεις, δεν έχουν σεναριακή τομή
              " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

              Authenticity sir, authenticity. "

              Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



              Comment


              • #8
                Ρε scatty, κι εσύ τι λες εκεί ? Με τέτοια συντακτικά που γράφεις, έχεις μπερδέψει ακόμη κι εμένα.

                Τα διαβάζω όλα... ~_~

                Επίσης τώρα που είπες περί Tales of Eternia και Tales of Destiny 1 + 2, όλα στρώθηκαν.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Η αλήθεια είναι πως κι εμένα το eternia με κράτησε ευχάριστα μέχρι το τερματισμό αλλά πολλές φορές ένιωθα ότι παίζω κάτι που απευθύνεται σε teenagers, κάτι που θεωρώ ότι είναι και το βασικό πρόβλημα της σειράς γενικότερα. Πολύ παιδικοί διάλογοι/script, χαρακτήρες τουλάχιστον αδιάφοροι και από κλισέ άλλο τίποτα. Ομολογουνένως δεν είναι θέμα του eternia συγκεκριμένα αυτό, ούτε κάνει κάτι λάθος σαν παιχνίδι δεδομένου του κοινού στο οποίο στοχεύει και της φιλοσοφίας του, απλά εμένα προσωπικά με απογοητεύει όλο αυτό και στο eternia συμβαίνει τόσο που όσο το θυμάμαι μου φαίνεται ακόμα και αστείο το ότι ασχολήθηκα. Από gameplay πάντως και διάρκεια ήταν μια χαρά. Από ατμόσφαιρα νομίζω προτιμούσα το Tales of Destiny πάντως, μου είχε φανεί πιο σκοτεινό και ώριμο, χωρίς να το έχω τερματίσει και πάνε και χρόνια από τότε που το έπαιξα οπότε δε θυμάμαι και πολλά για το σενάριο κτλ.

                  Comment


                  • #10
                    To Eternia to exw afthentiko sto PSP, kalo paixnidi, alla ta agaphmena mou Tales einai ta Destiny kai Phantasia.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #11
                      Ρε scatty, κι εσύ τι λες εκεί ? Με τέτοια συντακτικά που γράφεις, έχεις μπερδέψει ακόμη κι εμένα.
                      τι γράφω?

                      sain't δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες. Ο λόγος ύπαρξης όλων αυτών των χαρακτηριστικών που αναφέρεις ως παιδικά, οφείλεται στο γεγονός πως αρχικά τουλάχιστον, δημιουργήθηκε για ένα άλλο κοινό που αποδεδειγμένα είναι δεκτικό σε αυτά. Παρόλαυτά, συνολικά "λειτουργεί" θαυμάσια. Η απογοήτευσή σου οφείλεται μάλλον στα "κλισέ" με τους νεαρούς που πρέπει να σώσουν τον κόσμο κτλ κτλ.

                      ΙΜΟ, το Tales of Destiny δεν αγγίζει καν το Eternia σε ποιοτικό επίπεδο. Για την ακρίβεια, θεωρώ το Destiny απλά ένα συμπαθητικό παιχνίδι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακό.
                      Πάντως, πολύ καλό είναι το Remake του στο PS2 που χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών με το Tales of Destiny 2 που επίσης είναι πολύ καλό! Υπομονή, θα τα μεταφράσουν...κάποτε.

                      Ground κι εγώ προτειμώ το Phantasia. Θεωρώ ότι είναι το top της σειράς.
                      " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                      Authenticity sir, authenticity. "

                      Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                      Comment


                      • #12
                        μα στο 90%κατι των jrpgs πρεπει ο 16/17ης ηρωακος να σωσει τον κοσμο ειναι τοσο κλισε αυτο πλεον που πρεπει να θεωρειται ως δεδομενο στο χωρο και οχι μειονεχτημα
                        εδω στα νεοτερα jrpgs οι ηλικιες εχουνε την ταση και γινοντε ακομα μικροτερες δειτε απλα τι βγαινει καθε μηνα στο ds

                        το κακο ξερετε ποιο ειναι και μας ξυνιζουνε πλεον ολα αυτα?
                        οτι oi gamers (εμεις δηλαδη) αλλαζοντας παραστασεις/τροπο σκεψης/αντιλληψης κτλπ μεγαλωνουμε ενω οι ηρωες οχι;)

                        και μιας και μιλαμε για το eternia , προφανως αμα κατσω και παιξω τωρα ξανα το eternia ειναι πολυ πιθανο το σεναριο να μην μου πει κατι ισως δε θα με αγγιξει καν, ομως οταν το επαιξα στα 17 μου το βρηκα καταπληκτικο δεθηκα με τον Reid και το υπολοιπο cast

                        Τα tales εχουνε δωσει μερικους εξαιρετικα σχεδιασμενους ηρωες που ειναι πολυ πανω απο το μετριο (yuri,luke,eugene,stahn κτλπ) και σιγουρα δεν τους λες παιδικους οι οποιοι ειναι περιτρυγιρισμενοι συνηθως απο ποιοτικο cast (Jade,Judith,Rudy,Mao to name a few)

                        τωρα που το σκεφτομαι ο yuri του vesperia παιζει να ειναι ο ποιο badass ηρωας που εχω δει σε jrpg (μαζι με τον συνονοματο απο το shadow hearts)

                        anyway, scatman ωραιο το review σου οπως παντα πληρως κατατοπιστικο
                        αληθεια εχεις σκεφτει να δουλεψεις για καποιο απο τα γνωστα sites το χωρου? το rpgamers ζηταγε συντακτες μεχρι πριν λιγο καιρο Ο_ο ,
                        η μονη αντιρρηση που εχω ειναι στη δυσκολια του τιτλου η οποια για τα δεδομενα της εποχης ητανε normal, εκτος και αν αναφερεσε στα hard/unknown/mania modes που συνηθιζουν να βαζουνε στα tales of
                        και μια διωρθωση δεν ειναι nareid's labyrinth αλλα nereid's εκτος και αν αλλαξε το ονομα στην εκδοση του psp οποτε δεν μπορω να το γνωριζω μιας και ειχα παιξει μονο την εκδοση του psx οταν πρωτοβγηκε

                        Πάντως, πολύ καλό είναι το Remake του στο PS2 που χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών με το Tales of Destiny 2 που επίσης είναι πολύ καλό! Υπομονή, θα τα μεταφράσουν...κάποτε.
                        νομιζω το εχω ξαναπει, IMO το remake του destiny εχει τις ποιο ποζεραδικες/χορταστικες μαχες που εχω δει στο χωρο και ενα απο τα καλυτερα συστηματα μαχης, σε αυτο βοηθαει και η μηχανη γραφικων που χρησιμοποιηθηκε, η οποια μαλλον εχει φαει ενα ρετουσαρισμα απο του destiny 2 καθως ολα φαινονται με ζωηροτερα χρωματα και τα sprites εχουνε περισσοτερες λεπτομεριες
                        οσο για το remake αμφιβαλλω αν θα μεταφραστει εγκαιρως μαλλον θα το παιξουνε μεταφρασμενο τα παιδια μας, το tales-cless.org που εχει αναλλαβει αυτο το project το εχει σε hiatus εδω και πολυυυ καιρο λογω αλλων στοχων που εχουνε προτεραιοτητα

                        το eternia και μενα μου αρεσε αλλα δεν θα το εβαζα ουτε καν στην 4αδα των καλυτερων tales of
                        top3 θα εβαζα remake destiny directors cut/abyss/rebirth με το vesperia να ακολουθει 4ο το phantasia δεν το εχω τοσο ψηλα
                        (ισως γιατι ειναι απο τα μονα tales of που δεν το επαιξα την εποχη της κυκλοφοριας του αλλα ΠΟΛΥ αργοτερα)
                        και αποκλειστικα καλυτερο story της σειρας θα εβαζα το 'μαυρο προβατο΄ το legendia

                        Comment


                        • #13
                          το κακο ξερετε ποιο ειναι και μας ξυνιζουνε πλεον ολα αυτα?
                          οτι oi gamers (εμεις δηλαδη) αλλαζοντας παραστασεις/τροπο σκεψης/αντιλληψης κτλπ μεγαλωνουμε ενω οι ηρωες οχι;)
                          Σοφή κουβέντα. Δεν το είχα δει ποτέ από αυτήν την οπτική.

                          αληθεια εχεις σκεφτει να δουλεψεις για καποιο απο τα γνωστα sites το χωρου? το rpgamers ζηταγε συντακτες μεχρι πριν λιγο καιρο Ο_ο
                          Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια!

                          Θα μου άρεσε πολύ να γράφω για το rpgamers αλλά δυστυχώς...πρόβλημα γλώσσας. Τα αγγλικά μου δεν έχουν καμία σχέση με το επίπεδο που είχα πριν 2-3 χρόνια...
                          η μονη αντιρρηση που εχω ειναι στη δυσκολια του τιτλου η οποια για τα δεδομενα της εποχης ητανε normal, εκτος και αν αναφερεσε στα hard/unknown/mania modes που συνηθιζουν να βαζουνε στα tales of
                          Δε διαφωνώ. Αναφέρω πως το επίπεδο δυσκολίας είναι ελκυστικό κι ορισμένες φορές hardcore (λόγω extras μαχών).

                          Πάντως, σχεδόν κανένα απ'τα σύγχρονα handhelds RPGs δεν έχει ανάλογο βαθμό δυσκολίας. Η παρούσα γενιά RPGs έχει γίνει υπερβολικά "soft" ~λογικό εάν αναλογιστείς ότι πλέον κυριαρχούν άλλες τάσεις~.

                          Ωραία η 4-δα σου πάντως ;)
                          " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                          Authenticity sir, authenticity. "

                          Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tanno View Post
                            Ρε scatty, κι εσύ τι λες εκεί ? Με τέτοια συντακτικά που γράφεις, έχεις μπερδέψει ακόμη κι εμένα.
                            Αμάν ρε Σκάτμαν! Μη μας μπερδεύεις με το συντακτικό σου!

                            Παίζει να είμαι ο μόνος εδώ μέσα που πέρα από το όλο στήσιμο-παιδικότητα δε μου αρέσει ούτε το σύστημα μάχης των tales. Δε λέω μου άρεσε πολύ όταν είχα παίξει το Phantasia πριν χρόνια (και ομολογουμένως στα κορυφαία RPG του SNES) αλλά δεν έχω φοβερή όρεξη να ξαναπαίξω το ίδιο στυλ μάχης-μίξη action με turnbased. Δεν έχω παίξει πολλά tales αλλά κάθε φορά που βλέπω κάποιο μου φαίνονται όλα τόσο ίδια...
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #15
                              το ποιο ''mature'' tales που θα μπορουσες να δοκιμασεις ειναι η το rebirth (εφοσον γνωριζεις ιαπωνικα) η το abyss πιστευω
                              το legendia ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι γιατι μπορει να σου ξυνισει σε αλλα πραγματα

                              δοκιμασε να παιξεις καποιο παντως δε θα παει χαμενος ο χρονος σου σιγουρα εφοσον σου αρεσει το ειδος

                              Comment

                              Working...
                              X