Θα μιλήσω μόνο για το Campaign εκτός της ιστορίας καθώς θέλω να εκφέρω άποψη αφότου παίξω και το Halo Wars 2 με το οποίο συνδέεται ιστορικά. Θα κάνω λίγες αναφορές στην ιστορία. Το Halo Infinite πρόκειται για μια πολύ τίμια προσπάθεια της 343 να φέρει το Halo στον κόσμο των open world παιχνιδιών. Δεν τα καταφέρνει καλά σε κάποιους τομείς, αλλά σε άλλους είναι εξαιρετικό. Για αρχή, δεν μου άρεσε το optimization του παιχνιδιού, το να μην μπορείς να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις σου και κάθε φορά που ανοίγεις το παιχνίδι να πρέπει να ξαναρυθμίσεις είναι απαράδεκτο, σε βαθμό που κατέληξα να αλλάζω μόνο τα βασικά κάθε φορά. Επίσης, μέσα στο παιχνίδι τα texture έχουν πρόβλημα. Ακόμα και αφότου μετέφερα το παιχνίδι στον SSD ( Samsung 970 PRO 512GB ) το παιχνίδι ναι μεν φόρτωνε τα textures, αλλά ακόμα και αν έμενες ακίνητος το πάτωμα συνεχώς έκανε render ξανά και ξανά, χάνοντας τα γραφικά, επαναφέροντας τα και φτου και από την αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει μόνο στον υπολογιστή. Είναι το πρώτο Halo στο οποίο δεν μπορείς να ξαναπαίξεις μια πίστα μεμονωμένα. Στον χάρτη έχει να δεις λίστα με όλες τις αποστολές, ακόμα και τις δευτερεύουσες, αλλά δεν μπορείς να τις ξαναπαίξεις. Μόνο αν κάνεις εξ ολοκλήρου New Game. Συνδυάζοντας αυτό με collectibles τα οποία υπάρχουν μέσα σε βασικές αποστολές, αν δεν τα πάρεις ο μόνος τρόπος είναι να αρχίσεις New Game. Επίσης απαράδεκτο και κάτι που τόσους μήνες που έχει βγει το παιχνίδι, όπως και με τις ρυθμίσεις, έπρεπε να είχε διορθωθεί.
Τώρα, ο κόσμος. Το Zeta Halo, ή αλλιώς Installation 07, είναι ένας πανέμορφος κόσμος, με βουνά, λίμνες, δάση. Το παιχνίδι παίζει πολύ με τον ψ άξονα. Λόφοι, εξογκώματα στα βουνά όπου συχνά θα υπάρχει κάποιο collectible για παράδειγμα. Είναι όμως διαφορετικό από τα υπόλοιπα Halo, και οπτικά αλλά και στην ιστορία του παιχνιδιού. Ξεκινάς το παιχνίδι βλέποντας ένα cutscene στο οποίο ο Chief γεύεται ήττα από τον Atriox, τον τότε αρχηγό των Banished όπως λέγονται οι νέοι εξωγήινοι μετά το τέλος των Covenant ( και ο οποίος από το ελάχιστο που είδα παίζει ρόλο στo Halo Wars 2 ). Μέχρι να τελειώσει το cutscene και όταν λαμβάνεις τον έλεγχο, έχουν περάσει 6 μήνες από την ήττα του Chief, και προς έκπληξη του βρίσκει το Zeta Halo με μεγάλο κομμάτι του να έχει καταστραφεί, αιωρούμενο στο διάστημα. Το πώς και γιατί έγινε αυτό εξηγείται στην ιστορία του παιχνιδιού. Επίσης ο Atriox έχει πεθάνει, και τον έλεγχο τον έχει αναλάβει ο Escharum. Έτσι, όταν φτάσεις στο open world κομμάτι του παιχνιδιού ( πρέπει να βγάλεις 2 εκπληκτικές πίστες πρώτα ), βλέπεις κομμάτια του Zeta Halo να αιωρούνται στο διάστημα και μεγάλους εξάγωνους πυλώνες οι οποίοι αποτελούν τα θεμέλια του. Άρα, ανάμεσα σε όλη τη βλάστηση και τις λίμνες και τα βουνά συνδυάζεται και αυτό το σπασμένο κομμάτι του Zeta Halo, το οποίο δίνει μια μοναδικότητα στον κόσμο του. Παράλληλα όμως, έρημοι και τοπία με χιόνι που έχουμε συνηθίσει από το παρελθόν δεν κάνουν την εμφάνιση τους αυτή τη φορά, κάτι το οποίο περίμενα να γίνει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού αλλά δυστυχώς δεν έγινε.
Σε ότι αφορά το gameplay, έχει προστεθεί στην αθάνατη συνταγή των Halo και το Grappleshot, το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά και έχει άριστα physics. Το έχουν προσέξει πολύ και κολλάει πολύ καλά στο open world. Η μόνη ένσταση μου σε αυτό είναι ότι κάποιες φορές το συρματόσχοινο δεν έκανε render, αλλά όχι συχνά. Τα όπλα είναι όμορφα και ζωντανά αν μπορώ να το θέσω έτσι, και υπάρχουν πολλά νέα Banished όπλα. Αν και το πρώτο playthrough το έβγαλα σχεδόν εξ ολοκλήρου με το κλασικό αυτόματο τυφέκιο ( MA40 AR ) και το πιστόλι ( MK50 Sidekick ). Σχεδόν όλα τα όπλα έχουν 1 variant το οποίο το ξεκλειδώνεις κάνοντας συγκεκριμένες δευτερεύουσες αποστολές εξουδετέρωσης HVT ( High Value Target ) Banished ( boss fights ). Επίσης ωραία προσθήκη είναι τα Shock Rifle και Disruptor όπλα, τα οποία παίζουν ρόλο ηλεκτρομαγνητικού παλμού, με το πρώτο να μπορεί να ακινητοποιεί οχήματα για μερικά δευτερόλεπτα ενώ το δεύτερο σταματά την επαναγέμιση των ασπίδων πάλι για μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό δίνει μια ισορροπία στην τεράστια ισχύ οχημάτων όπως το Scorpion καθώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πυροβόλο για λίγο. Το παιχνίδι έχει πολλά boss fights. Δεν περιλαμβάνουν φοβερά και τρομερά mechanics, απλά βλέπεις όνομα και health bar και είναι αρκετά δυνατότεροι από τους ανάλογους απλούς Banished. Μου άρεσαν, καθώς τα HVT μπορείς είτε να τα σκοτώσεις για πλάκα αν πας με Scorpion ή Wasp ξέρω γω, είτε να τα πολεμήσεις πεζός, ενώ τα bosses των βασικών αποστολών είχαν το challenge τους, ακόμα και στο Easy που έπαιξα το 1ο μου playthrough.
Επιπρόσθετα, υπάρχει σύστημα αναβάθμισης και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα πάρεις 5 διαφορετικά Module. Αυτά είναι τα:
Βέβαια, το πιο χρήσιμο από όλα είναι μακράν το Shield καθώς αυξάνει ουσιαστικά την ζωή σου κάνοντας με κάθε αναβάθμιση όλο και πιο δυνατή την Energy Shield σου. Και τα 5 Modules μπορούν να αναβαθμιστούν 4 φορές το καθένα.
Όσον αφορά τα οχήματα. Όλα τα γνωστά και αγαπημένα επιστρέφουν, όπως τα Scorpion και Banshee, ενώ υπάρχουν και λίγες νέες προσθήκες. Τα λάτρεψα όλα. Mε χάλασε ότι πλέον στο Scorpion δεν μπορούν να κάθονται 2+2 πεζοναύτες στα πλαϊνά του άρματος και ότι τα οχήματα των Banished δεν έχουν αυτήν την plasma υφή που είχαν των Covenant. Είναι κόκκινα και δεν κάνουν αυτές τις εξωγήινες plasma εκρήξεις που τους έδιναν έναν χαρακτήρα. Επίσης στα Banished Phantoms δεν μου άρεσε ο σχεδιασμός τους. Θα ήθελα να δω και Spirits. Υπάρχει mechanic όπου μπορείς πατώντας το A στο gamepad να αλλάξεις θέσεις κατευθείαν από μέσα στο όχημα. Για παράδειγμα, αν οδηγάς το Warthog, πατώντας A πηδάς πίσω στο Vulcan. Ωραία προσθήκη καθώς δεν χρειάζεται πλέον εκείνο το αμήχανο πράγμα να πρέπει να βγαίνεις να πηγαίνεις από πίσω κλπ. Επίσης βοηθά αν έχει ακινητοποιηθεί από Shock Rifle το όχημα, καθώς τα δευτερεύοντα όπλα σε όσα οχήματα υπάρχουν, όπως το Plasma Cannon στα Wraiths, λειτουργούν και ας είναι ακινητοποιημένα με το κύριο όπλο να μην λειτουργεί.
Valor system. Το Valor είναι μια οικονομία στο Campaign. Κάνοντας δευτερεύουσες και βασικές αποστολές παίρνεις Valor με το οποίο ξεκλειδώνεις νέα πράγματα τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις στα FOB. Μπορείς να δεις την πορεία ξεκλειδώματος στο μενού. Μου άρεσε που ήταν προσεγμένο το πόσο Valor σου δίνει το παιχνίδι καθώς μετά το 100% είχα λίγο παραπάνω Valor από όσο χρειαζόταν η τελευταία ανταμοιβή. Δηλαδή δεν θα τα ξεκλειδώσετε όλα στα μέσα του παιχνιδιού και μετά δεν έχει λόγο ύπαρξης το Valor. Είναι προσεγμένο.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στον χάρτη θα δείτε τα FOB ( Forward Operating Base ), τα οποία και αυτά είναι δευτερεύουσες αποστολές. Μόλις τα καταλάβετε μπορείτε να γευτείτε τους καρπούς των αντικειμένων που έχετε ξεκλειδώσει με Valor. Αυτό περιλαμβάνει να σας ρίξουν με Pelican Drop Ship όλα τα διαθέσιμα ανθρώπινα οχήματα, από crates να πάρετε όπλα, variants ανθρώπινων όπλων μέσω Valor αλλά και variants Banished όπλων από HVT αποστολές. Τέλος, με το Valor ξεκλειδώνετε και πεζοναύτες που κάνουν spawn στα FOB με διάφορα όπλα οι οποίοι μπορούν να έρθουν μαζί σας σε κάποιο όχημα ή να σας ακολουθήσουν πεζοί. Ακόμα, μια λεπτομέρεια που πάντα μου αρέσει σε παιχνίδια όταν την βλέπω, ήταν ότι στα cutscenes ο Chief έχει το όπλο το οποίο έχεις όταν τον ήλεγχες πριν το cutscene. Δεν αλλάζει σε κάποιο default. Παράλληλα, έχουν κάνει απίστευτη δουλειά στους διαλόγους. Είναι λες και ο κάθε Banished που πολεμάς είναι ένας διαφορετικός χαρακτήρας, με σπίτι και οικογένεια από πίσω. θα ακούσεις σχεδόν σε όλες τις μάχες διαφορετικούς διαλόγους από τους εχθρούς. Και υπάρχει και ένα skull modifier που κάνει λέει τους σπάνιους διαλόγους συχνότερους. Το ενεργοποίησα τώρα στο 2ο playthrough. Μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτό. Κάθε Grunt, κάθε Jackal, κάθε Elite, κάθε Brute, όλοι οι εχθροί που θα συναντήσεις, θα ακούσεις τον ίδιο διάλογο ελάχιστες φορές. Δεν ξέρω πόσα διαφορετικά κειμενάκια διαλόγου έχουν βάλει. Το ίδιο και με τους πεζοναύτες που σώζεις. Απλά μια απροσεξία που κάνανε είναι ότι μπορεί να μιλά αντρική φωνή πεζοναύτη και να είναι γυναίκα ή το αντίστροφο, το συνάντησα αυτό.
Γενικά λοιπόν για το gameplay, είμαι πολύ ικανοποιημένος και το ευχαριστήθηκα σε βαθμό που έχω ήδη αρχίσει το 2ο playthrough.
Η μουσική είναι ένας συνδυασμός των κλασικών soundtrack των Halo που όλοι ξέρουμε και λατρεύουμε αλλά και καινούριων. Προσωπικά θα ήθελα να ακούω τα κλασικά soundtracks πιο συχνά καθώς τα αγαπώ. Αλλά ικανοποιητική σε γενικά πλαίσια.
Τώρα δυο λόγια για την ιστορία. Επειδή άκουσα με προσοχή όλα τα Audio Logs collectibles και πρόσεχα γενικά τα cutscenes, εγώ αυτό που έπαιξα μου έβγαλε λογική ιστορικά και μου άρεσε. Έχω κάποια κενά όμως τα οποία μάλλον θα μου τα καλύψει το Halo Wars 2. Και συγκινήθηκα, και γενικά ένοιωσα συναισθήματα παίζοντας τις βασικές αποστολές.
Εν κατακλείδι, το Halo Infinite είναι ένα παιχνίδι που θα το πρότεινα. Εάν σας αρέσουν τα FPS και ειδικά τα Halo, δεν θεωρώ ότι τα σφάλματα του αξίζουν για να μην βιώσετε την εκπληκτική εμπειρία που δίνει το Installation 07! 😁
Τώρα, ο κόσμος. Το Zeta Halo, ή αλλιώς Installation 07, είναι ένας πανέμορφος κόσμος, με βουνά, λίμνες, δάση. Το παιχνίδι παίζει πολύ με τον ψ άξονα. Λόφοι, εξογκώματα στα βουνά όπου συχνά θα υπάρχει κάποιο collectible για παράδειγμα. Είναι όμως διαφορετικό από τα υπόλοιπα Halo, και οπτικά αλλά και στην ιστορία του παιχνιδιού. Ξεκινάς το παιχνίδι βλέποντας ένα cutscene στο οποίο ο Chief γεύεται ήττα από τον Atriox, τον τότε αρχηγό των Banished όπως λέγονται οι νέοι εξωγήινοι μετά το τέλος των Covenant ( και ο οποίος από το ελάχιστο που είδα παίζει ρόλο στo Halo Wars 2 ). Μέχρι να τελειώσει το cutscene και όταν λαμβάνεις τον έλεγχο, έχουν περάσει 6 μήνες από την ήττα του Chief, και προς έκπληξη του βρίσκει το Zeta Halo με μεγάλο κομμάτι του να έχει καταστραφεί, αιωρούμενο στο διάστημα. Το πώς και γιατί έγινε αυτό εξηγείται στην ιστορία του παιχνιδιού. Επίσης ο Atriox έχει πεθάνει, και τον έλεγχο τον έχει αναλάβει ο Escharum. Έτσι, όταν φτάσεις στο open world κομμάτι του παιχνιδιού ( πρέπει να βγάλεις 2 εκπληκτικές πίστες πρώτα ), βλέπεις κομμάτια του Zeta Halo να αιωρούνται στο διάστημα και μεγάλους εξάγωνους πυλώνες οι οποίοι αποτελούν τα θεμέλια του. Άρα, ανάμεσα σε όλη τη βλάστηση και τις λίμνες και τα βουνά συνδυάζεται και αυτό το σπασμένο κομμάτι του Zeta Halo, το οποίο δίνει μια μοναδικότητα στον κόσμο του. Παράλληλα όμως, έρημοι και τοπία με χιόνι που έχουμε συνηθίσει από το παρελθόν δεν κάνουν την εμφάνιση τους αυτή τη φορά, κάτι το οποίο περίμενα να γίνει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού αλλά δυστυχώς δεν έγινε.
Σε ότι αφορά το gameplay, έχει προστεθεί στην αθάνατη συνταγή των Halo και το Grappleshot, το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά και έχει άριστα physics. Το έχουν προσέξει πολύ και κολλάει πολύ καλά στο open world. Η μόνη ένσταση μου σε αυτό είναι ότι κάποιες φορές το συρματόσχοινο δεν έκανε render, αλλά όχι συχνά. Τα όπλα είναι όμορφα και ζωντανά αν μπορώ να το θέσω έτσι, και υπάρχουν πολλά νέα Banished όπλα. Αν και το πρώτο playthrough το έβγαλα σχεδόν εξ ολοκλήρου με το κλασικό αυτόματο τυφέκιο ( MA40 AR ) και το πιστόλι ( MK50 Sidekick ). Σχεδόν όλα τα όπλα έχουν 1 variant το οποίο το ξεκλειδώνεις κάνοντας συγκεκριμένες δευτερεύουσες αποστολές εξουδετέρωσης HVT ( High Value Target ) Banished ( boss fights ). Επίσης ωραία προσθήκη είναι τα Shock Rifle και Disruptor όπλα, τα οποία παίζουν ρόλο ηλεκτρομαγνητικού παλμού, με το πρώτο να μπορεί να ακινητοποιεί οχήματα για μερικά δευτερόλεπτα ενώ το δεύτερο σταματά την επαναγέμιση των ασπίδων πάλι για μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό δίνει μια ισορροπία στην τεράστια ισχύ οχημάτων όπως το Scorpion καθώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πυροβόλο για λίγο. Το παιχνίδι έχει πολλά boss fights. Δεν περιλαμβάνουν φοβερά και τρομερά mechanics, απλά βλέπεις όνομα και health bar και είναι αρκετά δυνατότεροι από τους ανάλογους απλούς Banished. Μου άρεσαν, καθώς τα HVT μπορείς είτε να τα σκοτώσεις για πλάκα αν πας με Scorpion ή Wasp ξέρω γω, είτε να τα πολεμήσεις πεζός, ενώ τα bosses των βασικών αποστολών είχαν το challenge τους, ακόμα και στο Easy που έπαιξα το 1ο μου playthrough.
Επιπρόσθετα, υπάρχει σύστημα αναβάθμισης και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα πάρεις 5 διαφορετικά Module. Αυτά είναι τα:
- Grappleshot που το έχεις από την αρχή
- Shield που αυξάνει την ζωή της ασπίδας σου
- Threat Sensor που το ρίχνεις και σου δείχνει εχθρούς μέσα σε μια κυκλική ζώνη
- Ασπίδα που την ρίχνεις μπροστά σου, κάνει spawn και μπορείς να ρίχνεις από πίσω της ενώ οι εχθρικές σφαίρες δεν περνάνε από μπροστά και τέλος
- Thrusters που είναι σαν nerfed jetpack, δηλαδή μπορεί να σε ωθήσει σε μια μικρή απόσταση.
Βέβαια, το πιο χρήσιμο από όλα είναι μακράν το Shield καθώς αυξάνει ουσιαστικά την ζωή σου κάνοντας με κάθε αναβάθμιση όλο και πιο δυνατή την Energy Shield σου. Και τα 5 Modules μπορούν να αναβαθμιστούν 4 φορές το καθένα.
Όσον αφορά τα οχήματα. Όλα τα γνωστά και αγαπημένα επιστρέφουν, όπως τα Scorpion και Banshee, ενώ υπάρχουν και λίγες νέες προσθήκες. Τα λάτρεψα όλα. Mε χάλασε ότι πλέον στο Scorpion δεν μπορούν να κάθονται 2+2 πεζοναύτες στα πλαϊνά του άρματος και ότι τα οχήματα των Banished δεν έχουν αυτήν την plasma υφή που είχαν των Covenant. Είναι κόκκινα και δεν κάνουν αυτές τις εξωγήινες plasma εκρήξεις που τους έδιναν έναν χαρακτήρα. Επίσης στα Banished Phantoms δεν μου άρεσε ο σχεδιασμός τους. Θα ήθελα να δω και Spirits. Υπάρχει mechanic όπου μπορείς πατώντας το A στο gamepad να αλλάξεις θέσεις κατευθείαν από μέσα στο όχημα. Για παράδειγμα, αν οδηγάς το Warthog, πατώντας A πηδάς πίσω στο Vulcan. Ωραία προσθήκη καθώς δεν χρειάζεται πλέον εκείνο το αμήχανο πράγμα να πρέπει να βγαίνεις να πηγαίνεις από πίσω κλπ. Επίσης βοηθά αν έχει ακινητοποιηθεί από Shock Rifle το όχημα, καθώς τα δευτερεύοντα όπλα σε όσα οχήματα υπάρχουν, όπως το Plasma Cannon στα Wraiths, λειτουργούν και ας είναι ακινητοποιημένα με το κύριο όπλο να μην λειτουργεί.
Valor system. Το Valor είναι μια οικονομία στο Campaign. Κάνοντας δευτερεύουσες και βασικές αποστολές παίρνεις Valor με το οποίο ξεκλειδώνεις νέα πράγματα τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις στα FOB. Μπορείς να δεις την πορεία ξεκλειδώματος στο μενού. Μου άρεσε που ήταν προσεγμένο το πόσο Valor σου δίνει το παιχνίδι καθώς μετά το 100% είχα λίγο παραπάνω Valor από όσο χρειαζόταν η τελευταία ανταμοιβή. Δηλαδή δεν θα τα ξεκλειδώσετε όλα στα μέσα του παιχνιδιού και μετά δεν έχει λόγο ύπαρξης το Valor. Είναι προσεγμένο.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στον χάρτη θα δείτε τα FOB ( Forward Operating Base ), τα οποία και αυτά είναι δευτερεύουσες αποστολές. Μόλις τα καταλάβετε μπορείτε να γευτείτε τους καρπούς των αντικειμένων που έχετε ξεκλειδώσει με Valor. Αυτό περιλαμβάνει να σας ρίξουν με Pelican Drop Ship όλα τα διαθέσιμα ανθρώπινα οχήματα, από crates να πάρετε όπλα, variants ανθρώπινων όπλων μέσω Valor αλλά και variants Banished όπλων από HVT αποστολές. Τέλος, με το Valor ξεκλειδώνετε και πεζοναύτες που κάνουν spawn στα FOB με διάφορα όπλα οι οποίοι μπορούν να έρθουν μαζί σας σε κάποιο όχημα ή να σας ακολουθήσουν πεζοί. Ακόμα, μια λεπτομέρεια που πάντα μου αρέσει σε παιχνίδια όταν την βλέπω, ήταν ότι στα cutscenes ο Chief έχει το όπλο το οποίο έχεις όταν τον ήλεγχες πριν το cutscene. Δεν αλλάζει σε κάποιο default. Παράλληλα, έχουν κάνει απίστευτη δουλειά στους διαλόγους. Είναι λες και ο κάθε Banished που πολεμάς είναι ένας διαφορετικός χαρακτήρας, με σπίτι και οικογένεια από πίσω. θα ακούσεις σχεδόν σε όλες τις μάχες διαφορετικούς διαλόγους από τους εχθρούς. Και υπάρχει και ένα skull modifier που κάνει λέει τους σπάνιους διαλόγους συχνότερους. Το ενεργοποίησα τώρα στο 2ο playthrough. Μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτό. Κάθε Grunt, κάθε Jackal, κάθε Elite, κάθε Brute, όλοι οι εχθροί που θα συναντήσεις, θα ακούσεις τον ίδιο διάλογο ελάχιστες φορές. Δεν ξέρω πόσα διαφορετικά κειμενάκια διαλόγου έχουν βάλει. Το ίδιο και με τους πεζοναύτες που σώζεις. Απλά μια απροσεξία που κάνανε είναι ότι μπορεί να μιλά αντρική φωνή πεζοναύτη και να είναι γυναίκα ή το αντίστροφο, το συνάντησα αυτό.
Γενικά λοιπόν για το gameplay, είμαι πολύ ικανοποιημένος και το ευχαριστήθηκα σε βαθμό που έχω ήδη αρχίσει το 2ο playthrough.
Η μουσική είναι ένας συνδυασμός των κλασικών soundtrack των Halo που όλοι ξέρουμε και λατρεύουμε αλλά και καινούριων. Προσωπικά θα ήθελα να ακούω τα κλασικά soundtracks πιο συχνά καθώς τα αγαπώ. Αλλά ικανοποιητική σε γενικά πλαίσια.
Τώρα δυο λόγια για την ιστορία. Επειδή άκουσα με προσοχή όλα τα Audio Logs collectibles και πρόσεχα γενικά τα cutscenes, εγώ αυτό που έπαιξα μου έβγαλε λογική ιστορικά και μου άρεσε. Έχω κάποια κενά όμως τα οποία μάλλον θα μου τα καλύψει το Halo Wars 2. Και συγκινήθηκα, και γενικά ένοιωσα συναισθήματα παίζοντας τις βασικές αποστολές.
Εν κατακλείδι, το Halo Infinite είναι ένα παιχνίδι που θα το πρότεινα. Εάν σας αρέσουν τα FPS και ειδικά τα Halo, δεν θεωρώ ότι τα σφάλματα του αξίζουν για να μην βιώσετε την εκπληκτική εμπειρία που δίνει το Installation 07! 😁
Comment