Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo Infinite Campaign

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Halo Infinite Campaign

    Θα μιλήσω μόνο για το Campaign εκτός της ιστορίας καθώς θέλω να εκφέρω άποψη αφότου παίξω και το Halo Wars 2 με το οποίο συνδέεται ιστορικά. Θα κάνω λίγες αναφορές στην ιστορία. Το Halo Infinite πρόκειται για μια πολύ τίμια προσπάθεια της 343 να φέρει το Halo στον κόσμο των open world παιχνιδιών. Δεν τα καταφέρνει καλά σε κάποιους τομείς, αλλά σε άλλους είναι εξαιρετικό. Για αρχή, δεν μου άρεσε το optimization του παιχνιδιού, το να μην μπορείς να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις σου και κάθε φορά που ανοίγεις το παιχνίδι να πρέπει να ξαναρυθμίσεις είναι απαράδεκτο, σε βαθμό που κατέληξα να αλλάζω μόνο τα βασικά κάθε φορά. Επίσης, μέσα στο παιχνίδι τα texture έχουν πρόβλημα. Ακόμα και αφότου μετέφερα το παιχνίδι στον SSD ( Samsung 970 PRO 512GB ) το παιχνίδι ναι μεν φόρτωνε τα textures, αλλά ακόμα και αν έμενες ακίνητος το πάτωμα συνεχώς έκανε render ξανά και ξανά, χάνοντας τα γραφικά, επαναφέροντας τα και φτου και από την αρχή. Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει μόνο στον υπολογιστή. Είναι το πρώτο Halo στο οποίο δεν μπορείς να ξαναπαίξεις μια πίστα μεμονωμένα. Στον χάρτη έχει να δεις λίστα με όλες τις αποστολές, ακόμα και τις δευτερεύουσες, αλλά δεν μπορείς να τις ξαναπαίξεις. Μόνο αν κάνεις εξ ολοκλήρου New Game. Συνδυάζοντας αυτό με collectibles τα οποία υπάρχουν μέσα σε βασικές αποστολές, αν δεν τα πάρεις ο μόνος τρόπος είναι να αρχίσεις New Game. Επίσης απαράδεκτο και κάτι που τόσους μήνες που έχει βγει το παιχνίδι, όπως και με τις ρυθμίσεις, έπρεπε να είχε διορθωθεί.

    Τώρα, ο κόσμος. Το Zeta Halo, ή αλλιώς Installation 07, είναι ένας πανέμορφος κόσμος, με βουνά, λίμνες, δάση. Το παιχνίδι παίζει πολύ με τον ψ άξονα. Λόφοι, εξογκώματα στα βουνά όπου συχνά θα υπάρχει κάποιο collectible για παράδειγμα. Είναι όμως διαφορετικό από τα υπόλοιπα Halo, και οπτικά αλλά και στην ιστορία του παιχνιδιού. Ξεκινάς το παιχνίδι βλέποντας ένα cutscene στο οποίο ο Chief γεύεται ήττα από τον Atriox, τον τότε αρχηγό των Banished όπως λέγονται οι νέοι εξωγήινοι μετά το τέλος των Covenant ( και ο οποίος από το ελάχιστο που είδα παίζει ρόλο στo Halo Wars 2 ). Μέχρι να τελειώσει το cutscene και όταν λαμβάνεις τον έλεγχο, έχουν περάσει 6 μήνες από την ήττα του Chief, και προς έκπληξη του βρίσκει το Zeta Halo με μεγάλο κομμάτι του να έχει καταστραφεί, αιωρούμενο στο διάστημα. Το πώς και γιατί έγινε αυτό εξηγείται στην ιστορία του παιχνιδιού. Επίσης ο Atriox έχει πεθάνει, και τον έλεγχο τον έχει αναλάβει ο Escharum. Έτσι, όταν φτάσεις στο open world κομμάτι του παιχνιδιού ( πρέπει να βγάλεις 2 εκπληκτικές πίστες πρώτα ), βλέπεις κομμάτια του Zeta Halo να αιωρούνται στο διάστημα και μεγάλους εξάγωνους πυλώνες οι οποίοι αποτελούν τα θεμέλια του. Άρα, ανάμεσα σε όλη τη βλάστηση και τις λίμνες και τα βουνά συνδυάζεται και αυτό το σπασμένο κομμάτι του Zeta Halo, το οποίο δίνει μια μοναδικότητα στον κόσμο του. Παράλληλα όμως, έρημοι και τοπία με χιόνι που έχουμε συνηθίσει από το παρελθόν δεν κάνουν την εμφάνιση τους αυτή τη φορά, κάτι το οποίο περίμενα να γίνει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού αλλά δυστυχώς δεν έγινε.

    Σε ότι αφορά το gameplay, έχει προστεθεί στην αθάνατη συνταγή των Halo και το Grappleshot, το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά και έχει άριστα physics. Το έχουν προσέξει πολύ και κολλάει πολύ καλά στο open world. Η μόνη ένσταση μου σε αυτό είναι ότι κάποιες φορές το συρματόσχοινο δεν έκανε render, αλλά όχι συχνά. Τα όπλα είναι όμορφα και ζωντανά αν μπορώ να το θέσω έτσι, και υπάρχουν πολλά νέα Banished όπλα. Αν και το πρώτο playthrough το έβγαλα σχεδόν εξ ολοκλήρου με το κλασικό αυτόματο τυφέκιο ( MA40 AR ) και το πιστόλι ( MK50 Sidekick ). Σχεδόν όλα τα όπλα έχουν 1 variant το οποίο το ξεκλειδώνεις κάνοντας συγκεκριμένες δευτερεύουσες αποστολές εξουδετέρωσης HVT ( High Value Target ) Banished ( boss fights ). Επίσης ωραία προσθήκη είναι τα Shock Rifle και Disruptor όπλα, τα οποία παίζουν ρόλο ηλεκτρομαγνητικού παλμού, με το πρώτο να μπορεί να ακινητοποιεί οχήματα για μερικά δευτερόλεπτα ενώ το δεύτερο σταματά την επαναγέμιση των ασπίδων πάλι για μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό δίνει μια ισορροπία στην τεράστια ισχύ οχημάτων όπως το Scorpion καθώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πυροβόλο για λίγο. Το παιχνίδι έχει πολλά boss fights. Δεν περιλαμβάνουν φοβερά και τρομερά mechanics, απλά βλέπεις όνομα και health bar και είναι αρκετά δυνατότεροι από τους ανάλογους απλούς Banished. Μου άρεσαν, καθώς τα HVT μπορείς είτε να τα σκοτώσεις για πλάκα αν πας με Scorpion ή Wasp ξέρω γω, είτε να τα πολεμήσεις πεζός, ενώ τα bosses των βασικών αποστολών είχαν το challenge τους, ακόμα και στο Easy που έπαιξα το 1ο μου playthrough.
    Επιπρόσθετα, υπάρχει σύστημα αναβάθμισης και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα πάρεις 5 διαφορετικά Module. Αυτά είναι τα:
    • Grappleshot που το έχεις από την αρχή
    • Shield που αυξάνει την ζωή της ασπίδας σου
    • Threat Sensor που το ρίχνεις και σου δείχνει εχθρούς μέσα σε μια κυκλική ζώνη
    • Ασπίδα που την ρίχνεις μπροστά σου, κάνει spawn και μπορείς να ρίχνεις από πίσω της ενώ οι εχθρικές σφαίρες δεν περνάνε από μπροστά και τέλος
    • Thrusters που είναι σαν nerfed jetpack, δηλαδή μπορεί να σε ωθήσει σε μια μικρή απόσταση.
    Όλα αυτά μπορούν να αναβαθμιστούν, αποκτώντας νέες δυνατότητες. Είναι ωραίο σύστημα καθώς οι νέες δυνατότητες δεν είναι απλά passive αλλά τις καταλαβαίνεις. Για παράδειγμα, όταν αναβαθμίσεις αρκετά τα Thrusters, μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις 2 φορές, να καλύψεις μεγαλύτερη απόσταση αλλά και να αποκτήσεις invisibility cloak μετά από κάθε thrust για 4 δευτερόλεπτα.
    Βέβαια, το πιο χρήσιμο από όλα είναι μακράν το Shield καθώς αυξάνει ουσιαστικά την ζωή σου κάνοντας με κάθε αναβάθμιση όλο και πιο δυνατή την Energy Shield σου. Και τα 5 Modules μπορούν να αναβαθμιστούν 4 φορές το καθένα.
    Όσον αφορά τα οχήματα. Όλα τα γνωστά και αγαπημένα επιστρέφουν, όπως τα Scorpion και Banshee, ενώ υπάρχουν και λίγες νέες προσθήκες. Τα λάτρεψα όλα. Mε χάλασε ότι πλέον στο Scorpion δεν μπορούν να κάθονται 2+2 πεζοναύτες στα πλαϊνά του άρματος και ότι τα οχήματα των Banished δεν έχουν αυτήν την plasma υφή που είχαν των Covenant. Είναι κόκκινα και δεν κάνουν αυτές τις εξωγήινες plasma εκρήξεις που τους έδιναν έναν χαρακτήρα. Επίσης στα Banished Phantoms δεν μου άρεσε ο σχεδιασμός τους. Θα ήθελα να δω και Spirits. Υπάρχει mechanic όπου μπορείς πατώντας το A στο gamepad να αλλάξεις θέσεις κατευθείαν από μέσα στο όχημα. Για παράδειγμα, αν οδηγάς το Warthog, πατώντας A πηδάς πίσω στο Vulcan. Ωραία προσθήκη καθώς δεν χρειάζεται πλέον εκείνο το αμήχανο πράγμα να πρέπει να βγαίνεις να πηγαίνεις από πίσω κλπ. Επίσης βοηθά αν έχει ακινητοποιηθεί από Shock Rifle το όχημα, καθώς τα δευτερεύοντα όπλα σε όσα οχήματα υπάρχουν, όπως το Plasma Cannon στα Wraiths, λειτουργούν και ας είναι ακινητοποιημένα με το κύριο όπλο να μην λειτουργεί.
    Valor system. Το Valor είναι μια οικονομία στο Campaign. Κάνοντας δευτερεύουσες και βασικές αποστολές παίρνεις Valor με το οποίο ξεκλειδώνεις νέα πράγματα τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις στα FOB. Μπορείς να δεις την πορεία ξεκλειδώματος στο μενού. Μου άρεσε που ήταν προσεγμένο το πόσο Valor σου δίνει το παιχνίδι καθώς μετά το 100% είχα λίγο παραπάνω Valor από όσο χρειαζόταν η τελευταία ανταμοιβή. Δηλαδή δεν θα τα ξεκλειδώσετε όλα στα μέσα του παιχνιδιού και μετά δεν έχει λόγο ύπαρξης το Valor. Είναι προσεγμένο.
    Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στον χάρτη θα δείτε τα FOB ( Forward Operating Base ), τα οποία και αυτά είναι δευτερεύουσες αποστολές. Μόλις τα καταλάβετε μπορείτε να γευτείτε τους καρπούς των αντικειμένων που έχετε ξεκλειδώσει με Valor. Αυτό περιλαμβάνει να σας ρίξουν με Pelican Drop Ship όλα τα διαθέσιμα ανθρώπινα οχήματα, από crates να πάρετε όπλα, variants ανθρώπινων όπλων μέσω Valor αλλά και variants Banished όπλων από HVT αποστολές. Τέλος, με το Valor ξεκλειδώνετε και πεζοναύτες που κάνουν spawn στα FOB με διάφορα όπλα οι οποίοι μπορούν να έρθουν μαζί σας σε κάποιο όχημα ή να σας ακολουθήσουν πεζοί. Ακόμα, μια λεπτομέρεια που πάντα μου αρέσει σε παιχνίδια όταν την βλέπω, ήταν ότι στα cutscenes ο Chief έχει το όπλο το οποίο έχεις όταν τον ήλεγχες πριν το cutscene. Δεν αλλάζει σε κάποιο default. Παράλληλα, έχουν κάνει απίστευτη δουλειά στους διαλόγους. Είναι λες και ο κάθε Banished που πολεμάς είναι ένας διαφορετικός χαρακτήρας, με σπίτι και οικογένεια από πίσω. θα ακούσεις σχεδόν σε όλες τις μάχες διαφορετικούς διαλόγους από τους εχθρούς. Και υπάρχει και ένα skull modifier που κάνει λέει τους σπάνιους διαλόγους συχνότερους. Το ενεργοποίησα τώρα στο 2ο playthrough. Μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτό. Κάθε Grunt, κάθε Jackal, κάθε Elite, κάθε Brute, όλοι οι εχθροί που θα συναντήσεις, θα ακούσεις τον ίδιο διάλογο ελάχιστες φορές. Δεν ξέρω πόσα διαφορετικά κειμενάκια διαλόγου έχουν βάλει. Το ίδιο και με τους πεζοναύτες που σώζεις. Απλά μια απροσεξία που κάνανε είναι ότι μπορεί να μιλά αντρική φωνή πεζοναύτη και να είναι γυναίκα ή το αντίστροφο, το συνάντησα αυτό.
    Γενικά λοιπόν για το gameplay, είμαι πολύ ικανοποιημένος και το ευχαριστήθηκα σε βαθμό που έχω ήδη αρχίσει το 2ο playthrough.

    Η μουσική είναι ένας συνδυασμός των κλασικών soundtrack των Halo που όλοι ξέρουμε και λατρεύουμε αλλά και καινούριων. Προσωπικά θα ήθελα να ακούω τα κλασικά soundtracks πιο συχνά καθώς τα αγαπώ. Αλλά ικανοποιητική σε γενικά πλαίσια.

    Τώρα δυο λόγια για την ιστορία. Επειδή άκουσα με προσοχή όλα τα Audio Logs collectibles και πρόσεχα γενικά τα cutscenes, εγώ αυτό που έπαιξα μου έβγαλε λογική ιστορικά και μου άρεσε. Έχω κάποια κενά όμως τα οποία μάλλον θα μου τα καλύψει το Halo Wars 2. Και συγκινήθηκα, και γενικά ένοιωσα συναισθήματα παίζοντας τις βασικές αποστολές.

    Εν κατακλείδι, το Halo Infinite είναι ένα παιχνίδι που θα το πρότεινα. Εάν σας αρέσουν τα FPS και ειδικά τα Halo, δεν θεωρώ ότι τα σφάλματα του αξίζουν για να μην βιώσετε την εκπληκτική εμπειρία που δίνει το Installation 07! 😁

  • #2
    Καλωσήρθες στο φόρουμ! Συνεχίζω και παίζω το Infinite (με κάποιες διακοπές) από τέλη του προηγούμενου χρόνου που κυκλοφόρησε. Αυτό απο μόνο του πάει να πει πως σαν παιχνίδι μου αρέσει πολύ, γιατί ο πυρήνας του είναι καλός. Το gameplay της σειράς δηλαδή, αλλά με σύγχρονη σκοπιά. Καινοτομίες όπως το hookshot και ο γρηγορότερος ρυθμός της δράσης (κάτι που υπάρχει αρκετά και στο Halo 5) έχουν προσαρμοστεί τέλεια στον χαρακτήρα του Halo. Άλλα πράγματα, όπως η δομή του ανοιχτού κόσμου αλλά και το ύφος των γραμμικών αποστολών που παρεμβάλλονται, είναι νομίζω λιγότερο πετυχημένα.

    Πάντως έκανες σφαιρική αναφορά στα χαρακτηριστικά του Infinite. Αρκετά από αυτά που λες συνοψίζουν τα προβλήματά μου με το παιχνίδι.

    έρημοι και τοπία με χιόνι που έχουμε συνηθίσει από το παρελθόν δεν κάνουν την εμφάνιση τους αυτή τη φορά, κάτι το οποίο περίμενα να γίνει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού
    Ο ανοιχτός κόσμος είναι ένα μόνο biome: κοιλάδες με δέντρα και βράχια. Ένα χαρακτηριστικό της σειράς είναι πως σε πηγαίνει σε διάφορα χρωματιστά φυσικά περιβάλλοντα. Νομίζω πως το Halo Infinite ήταν ένα πιο φιλόδοξο project, και πως στο μέλλον θα δούμε DLC με περισσότερες περιοχές. Στο μεταξύ, το αρχικό παιχνίδι χάνει από αυτή την έλλειψη ποικιλίας.

    Ο τρόπος που παίζεις στον ανοιχτό κόσμο έχει κάποιο ενδιαφέρον, αλλά δεν ξέρω πόσο ευνοεί το παιχνίδι σε τελική ανάλυση. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι ολόκληρο αυτό το κομμάτι είναι εμπνευσμένο από τη δεύτερη αποστολή του πρώτου παιχνιδιού, που είναι και από τις πιο δημοφιλείς: η ιδέα πως περιπλανιέσαι μέσα σε μια ανοιχτή περιοχή και σώζεις στρατιώτες σε μη γραμμική σειρά ταιριάζει στο Halo. Το πρόβλημα είναι όταν εκτείνεται σε ένα ολόκληρο παιχνίδι, και μάλιστα δίχως τη φαντασία που θα έπρεπε να υπάρχει για να γεμίσει ο κενός χώρος. Είναι το πιο σύγχρονο και υποτίθεται το πιο φιλόδοξο παιχνίδι της σειράς, αλλά σε προηγούμενα έχουμε δει πολύ πιο εντυπωσιακές σκηνές. Πού είναι τα scarabs και οι μεγάλες μάχες; Υπάρχουν κλιμακώσεις στο παιχνίδι αλλά, σε σχέση με ό,τι έχουμε δει πολύ παλιότερα ακόμη, υστερούν σε φιλοδοξία. Αν σου αρέσει το gameplay παραμένει πάντοτε ευχάριστο να τρέχεις στις γωνίες του χάρτη χρησιμοποιώντας το hookshot και να καθαρίζεις περιοχές, αλλά αυτό καταλήγει πιο μονότονο απ' ό,τι θα μπορούσε να είναι.

    Το άλλο μισό του παιχνιδιού είναι οι αποστολές σε εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι πως το level design έχει πρόβλημα, αλλά πως οι περισσότερες μοιάζουν πολύ η μια με την άλλη στον ρυθμό και στην αισθητική. Ειλικρινά, έχω παίξει το παιχνίδι πολλαπλές φορές και αν μου τις βάλεις σε ένα μενού δεν θα ξέρω να τις ξεχωρίσω. Το πιθανότερο είναι να βάλω μια στην τύχη και να παίξω. Πάντως και οι εσωτερικές αποστολές έχουν το γενικό πρόβλημα της μονοτονίας: στα Halo συχνά συμβαίνει κάτι τριγύρω σου, τρέχει μια δυναμική κατάσταση για όλες τις πλευρές της μάχης και ως παίχτης εισπράττεις αυτή την αναμπουμπούλα — αντιθέτως στο Infinite φαίνεται πως απλώς όλοι οι εχθροί κάθονται στις θέσεις τους και σε περιμένουν. Ή σκάνε με Phantom, που όπως ανέφερες έχει απογοητευτική όψη, κίνηση και συμπεριφορά· δίχως υπερβολή, τα Phantoms του Halo 2 δείχνουν πιο πειστικά. Οι στιγμές που το Infinite παίρνει δυναμικές πρωτοβουλίες στη σκηνοθεσία του υπάρχουν, κυρίως στην αρχή και το τέλος, αλλά είναι περιορισμένες.

    Έχω κάποια κενά όμως τα οποία μάλλον θα μου τα καλύψει το Halo Wars 2

    Μέχρι να τελειώσει το cutscene και όταν λαμβάνεις τον έλεγχο, έχουν περάσει 6 μήνες από την ήττα του Chief, και προς έκπληξη του βρίσκει το Zeta Halo με μεγάλο κομμάτι του να έχει καταστραφεί, αιωρούμενο στο διάστημα. Το πώς και γιατί έγινε αυτό εξηγείται στην ιστορία του παιχνιδιού.
    Η ιστορία είναι (άλλο ένα) μεγάλο πρόβλημα του παιχνιδιού: τα παιχνίδια της 343 σεναριακά όχι απλώς ξύνουν τον πάτο του βαρελιού αλλά κινούνται σε νέα βάθη σεναριακής προχειρότητας και κακού σχεδιασμού. Σίγουρα το καθένα από αυτά έχει και κάποια καλά στοιχεία, αλλά πέρα το ότι μοιάζουν να είναι soft reboots που εισάγουν νέες ιστορίες που το επόμενο παιχνίδι τις ξεχνάει (Halo 4, Halo 5), έχουν σταματήσει να είναι αυτόνομα. Για να καταλάβεις τι γίνεται στο Halo 5 πρέπει να διαβάζεις comics/βιβλία/whatever. Για να καταλάβεις τι γίνεται στο Halo Infinite πρέπει να παίξεις Halo Wars 2. Ωραία τα spin-offs αλλά κι εγώ που είμαι φαν της σειράς μπορεί να μην έχω καμιά όρεξη να παίξω ένα Halo-skinned RTS.

    Για ένα παιχνίδι με κατά τ' άλλα καλά voice-overs συμμάχων και εχθρών, οι μονόλογοι των bosses είναι κατευθείαν βγαλμένοι από κακούς από καρτούν των 90s. Αυτό ως heads-up για να ξέρει ο καθένας τι να περιμένει.

    Αλλά το μεγαλύτερο έγκλημα είναι πως τα γεγονότα των παιχνιδιών έχουν σταματήσει να είναι το επίκεντρο της δράσης. Σε όσους αρέσει η ιστορία και το σύμπαν του Halo, τα παιχνίδια προσφέρουν την ευκαιρία να ζήσεις τα κυριότερα γεγονότα: από την ανακάλυψη και την καταστροφή του πρώτου Halo στο Combat Evolved, την εισβολή στη Γη και τον εμφύλιο των Covenant στο Halo 2, μέχρι το κυνήγι για την Ark και τη διάλυση των Covenant στο Halo 3, ο παίχτης παρακολουθεί τα κεντρικά γεγονότα της ιστορίας σε πρώτο πρόσωπο. Στο Infinite όλο το ζουμί έχει παιχτεί μήνες νωρίτερα και τώρα μένουν κάτι σκόρπιοι marines να σώσεις, κάτι αποθήκες πυρομαχικών και ένας μεγάλος και φλύαρος Brute που λέει πως κάνει κουμάντο αλλά δεν είναι ο κύριος κακός (ο οποίος υποτίθεται είναι γνωστός στον παίχτη από το Halo Wars 2), διότι ο κύριος κακός φαίνεται πως, κάπως, σκοτώθηκε στο μεσοδιάστημα. Η μοίρα άλλων, κεντρικότατων χαρακτήρων της σειράς, κρίνεται επίσης σε αυτό το μεσοδιάστημα όπου ο Chief ήταν σε νάρκη. Μιλάμε για ανεκδιήγητα πράγματα, και αυτό που με κρατά από το να γκρινιάξω και άλλο είναι πως μιλάμε για σπόιλερς.

    Το μοναδικό καλό που μπορώ να πω για την ιστορία του Infinite είναι το νέο ΑΙ, το οποίο το έχουν χειριστεί όσο γίνεται πιο καλά δεδομένου του πώς έχουν καταντήσει την άλλοτε καλή ιστορία του Halo. Ο πιο ομιλητικός Chief επίσης είναι μια αλλαγή και νομίζω αρέσει στον κόσμο γιατί, ενώ μιλάει πιο πολύ, παραμένει στο μήκος κύματός του.

    Mε χάλασε ότι πλέον στο Scorpion δεν μπορούν να κάθονται 2+2 πεζοναύτες στα πλαϊνά του άρματος
    Αυτό είναι ένα μικρό και απλό παράδειγμα του πώς το Infinite τα καταφέρνει περίφημα σε κάποια πράγματα και σε άλλα απλώς πάει κουβά με θλιβερό τρόπο. Τόσα χρόνια βαρελάς, πρώτη φορά βλέπω τέτοιο χαμένο potential σε παιχνίδι, και ανάθεμα, ανήκει στην αγαπημένη μου σειρά. Ο πυρήνας, το gameplay, είναι εκεί, και με λίγες χειρουργικές κινήσεις μπορεί να ανεβεί μίλια ψηλότερα, με πράγματα που έχουν γίνει και στο πρόσφατο παρελθόν (όλοι μιλάνε για το πώς το Halo 5, πέρα από μέτριο campaign είχε και μέτριο λανσάρισμα, αλλά εντός χρόνου απέκτησε τόσο περιεχόμενο που μπόρεσε να στηρίξει μια καλή βάση χρηστών) αλλά ταυτόχρονα το στούντιο να αποτυγχάνει σε τόσα πολλά πράγματα με τόσο απογοητευτικό τρόπο. Το network co-op, το mission select και το Forge θα λανσάρουν τον Νοέμβρη, σχεδόν έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία και με καθυστέρηση 2 μηνών+ από τo roadmap του Απριλίου. Το split-screen co-op ακυρώθηκε! Για Firefight (και γενικώς για PvE περιεχόμενο) ούτε λόγος. Για DLC επίσης. Ο ρυθμός της 343 είναι για κλάματα και ταυτόχρονα βγαίνουν και μιλάνε με την πιο ξύλινη γλώσσα PR για ταχύτητα και αποτελεσματικότητα και ως εκ τούτου φαίνονται ακόμη πιο καραγκιόζηδες.

    Μη μιλήσω καν για multiplayer, που πλέον είναι free-to-play και κινείται με τον χειρότερο τρόπο σε αυτόν τον ρυθμό. Τα μεγάλα προβλήματα και η έλλειψη περιεχόμενου στο multiplayer θα χρειαστούν άλλο τόσο κείμενο.

    Κατά τ' άλλα το Campaign το έχω λιώσει.
    Last edited by Raf; 02-09-2022, 07:04 PM.

    Comment

    Working...
    X