Announcement

Collapse
No announcement yet.

Greeklish

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orion
    replied
    Αναφέρεις το παρελθόν πολύ, αλλά όπως αλλάζει το internet, αλλάζει και το πως γράφουμε. Μπορεί να γράφεις αργά στα ελληνικά για κάποιο καιρό, αλλά you get used to it.
    Αν έβλεπες πόσο γρήγορα γράφω τώρα, ΚΑΙ χρησιμοποιώντας αγγλικα ενδιάμεσα που πρέπει να αλλάζω τη γλώσσα (και έχω και φινλανδικά περασμένα), θα καταλάβαινες τι εννοώ.
    Μάλιστα, πια, γράφω χωρίς να κοιτάζω το πληκτρολόγιο και μόνο χρησιμοποιώντας τους δείκτες και πάλι πάω γρήγορα. Και δεν είμαι ούτε καμμιά έξυπνη, ούτε master of hand...work...
    Ζορίστηκα μεν για λίγο καιρό για να φτάσω εδώ, αλλά το έκανα για να μη στραβώνομαι εγώ και στραβώνω και άλλους.

    Dhladh eseis "kourazeste na diavazete Greeklish" alla emeis eimaste tempelides pou mas anagazete na mathoume na plhktrologoume apo thn arxh, otan 13 xronia twra exoume synithisei na grafoume etsi.
    Κουραζόμαστε γιατί τα greeklish τα βρίσκουμε πια σε πιο μικρό ποσοστό. Ελληνικά μάθαμε στο σχολείο, ελληνικά βλέπουμε σε σελίδες και σε αφίσσες στο δρόμο (όσοι είναι Ελλάδα) κτλ.
    Εσυ, δε κουράζεσαι να διαβάζεις τα post άλλων στη γλώσσα σου, αλλά πολλοί γκαβώνονται για να διαβάσουν τα δικά σου. Γιατί να κουράζονται αυτοί με ανύπαρκτη γλώσσα και οχι εσυ για να μάθες να γράφεις στη δική σου;
    Οπότε, ναι, γιατί να μάθουμε εμείς ανύπαρκτη γλώσσα, που δε μας χρησιμεύει σε τίποτα, απο την αρχή όταν μπορείτε να μάθετε εσείς να γράφετε στην ίδια σας τη γλώσσα που το χρειάζεστε κιόλας.;
    Δεν είναι κρίμα να σου παίρνει 2 ώρες να γράψεις ένα e-mail ή CV ή οτιδήποτε που θα χρειαστεί να γράψεις με υπολογιστή σε κάποια φάση της ζωής σου;

    To mono pou exw na prosthesw gia to telos einai na akolouthiseis thn symvoulh sou kai na matheis na diavazeis Greeklish, mhn tempeliazeis, ligh prospatheia kai epimonh thelei....
    Right back at you. Λίγη επιμονή θέλει και λίγη εξάσκηση. Και εγώ πετάω ξένα ενδιάμεσα, αλλά τα αγγλικά τα γράφω στα αγγλικά και τα ελληνικά στη γλώσσα μου.
    Είπα, μπορω να διαβάσω greeklish, αλλά δε σημαίνει οτι μου αρέσει ή οτι δε πονάνε τα μάτια και το μυαλό μου, που είναι ήδη κουρκούτι, στη προσπάθεια.

    Γράφε όπως θέλεις, ελέυθερη χώρα (χώρες) είναι και αμα δε μπορείς με τίποτα πια να μάθεις να γράφεις ελληνικά (και έχεις δοκιμάσει), οκ, αλλά το κατεβατό σου, δε θα το διαβάσω.

    Etsi ematha na plhktrologw kai etsi tha plhktrologw, esy pou den ezhses epoxes pou xreiazontan ta Greeklish kai emathes alliws mporeis na grafeis opws exeis synithisei, den se ypoxrewnw egw na grapseis alliws, opws kaneis esy me tous allous....
    Χρησιμοποιώ το internet και messengers και chat και απ'όλα, τα τελευταία 10 χρόνια. Και εγώ κάποτε έγραφα greeklish και σιγά σιγά τα άλλαξα (πριν 7-5 χρόνια) γιατί ακριβώς με ενοχλούσαν και την ίδια και ας ήταν βολικά.
    Όσο για το τελευταίο, τι να σου πω τώρα; Σου έστειλα goons στο σπίτι να σε πυροβολήσουν αμα δε γράφεις ελληνικά; Τι εννοείς "αναγκάζω"; Επειδή δε θέλω να τα διαβάζω, έβαλα πιστόλι στον κρόταφο κανενός;
    Αν σε νοιάζει τόσο πολύ η γνώμη μου βρε παιδί μου, να σου τη κάνω τη χάρη να τα διαβάσω. Αμφιβάλλω όμως. Αυτή είναι η γνώμη μου και κανένας δε χρειάζεται να την πάρει στα σοβαρά αν δε θέλει.

    Leave a comment:


  • Kostakis420
    replied
    Ε εντάξει, φυσικά και μπορείς να γράφεις όπως θέλεις, στο πρώτο μου ποστ υπερέβαλα, δεν ήξερα ότι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα, και ότι όσοι έγραφαν greeklish το έκαναν χωρίς λόγο, επηρεασμένοι.

    Και για τις συντομεύσεις έχεις δίκιο, αλλά επίσης με ενοχλεί ότι το K χρησιμοποιήτε ως k ή c, το h ως ι κλπ.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Prwta prwta to oti grafw Greeklish sto PC den exei kamia sxesh me to an kserw na grafw orthografimena, h oxi... opote akyro afto to sxolio.

    Defteron ta Greeklish den einai glwssa, dhmiourghthike gia logous praktikothtas.
    Poio palia oi browsers sto Interent den anagnwrizan Ellhnikous xarakthres, anagastika grafame etsi giati sta Ellhnika ola fenontan alampournezika.
    Epishs ean rikseis mia matia sto plhktrologio, oi xarakthres pou einai sto panw meros twn plhktrwn, einai megalyteroi KAI FENONTAI otan tous koitaw gia na dw ti grafw einai oi Agglikoi.

    Triton sorry gia thn ekfrash, alla h taxythta arxidia einai mythos, ean prospathisw na grapsw Ellhnika kanw 15 wres na vrw ta swsta koumpia kai epeidh xrhsimopoiw polles agglikes lekseis sta keimena mou prepei na pataw alt+shift kathe 5 defterolepta.
    Afth thn douleia tha kanoume?
    Etsi ematha na plhktrologw kai etsi tha plhktrologw, esy pou den ezhses epoxes pou xreiazontan ta Greeklish kai emathes alliws mporeis na grafeis opws exeis synithisei, den se ypoxrewnw egw na grapseis alliws, opws kaneis esy me tous allous....

    Tetarton aftes oi syntomografies pou anafereis DEN EXOUN KAMIA ENTELWS SXESH me ta Greeklish.
    Anthrwpoi grafoun Ellhnika kai xrhsimopoioun syntomografies:
    Τι εγινε ρε μλκ κ ετσι?

    To den ginetai na matheis Greeklish epeidh den einai glwssa einai epishs akyrh teleiws parathrhsh.
    Ta panta mporeis na matheis, apo to na zwgrafizeis me to stoma, mexri to na milas fantastikes glwsses opws ta Elvish tou Tolkien....

    To giati den milame "englishiaka" tha to katalavaine opoiosdhpote me "common sence".
    Milame Ellhnika kai to plhktrologio mas exei epanw Agglikous xarakthres, paliotera den anagnwrizan kai oi Browsers Ellhnika kai oriste exeis mprosta sou ola ta stoixeia, prosthese poso kanei 1+1 kai niwse.

    Hint: H arxikh anagh egine synitheia...

    Den xreiazetai na ksanaekshgisw pistevw, opoioshpote mporei na skeftei tha katalavei.
    Oi ypoloipoi koitakste ton eafto sas prwta kai meta milhste gia tous allous.

    Leave a comment:


  • Kostakis420
    replied
    Originally posted by Ground_zero View Post
    H orthografia mou einai mia xara, poly anwterh tou 90% twn anthrwpwn pou grafoun se forum akoma kai otan grafw Greeklish.
    Πώς γίνετε να έχεις καλή ορθογραφία όταν γράφεις greeklish; Αφού δεν υπάρχει επίσημη γλώσσα, και τα ι,η,υ μπορουν να γραφτούν i,h κλπ ανάμεικτα, άμα δεν υπάρχει γλώσσα, δεν υπάρχει ορθογραφία. Όχι ότι γράφεις λάθος, είναι σα να μην γράφεις.


    Όσο για την ταχύτητα είναι μύθος.
    Οι αγγλικοί χαρακτήρες που βοηθούν;

    Για την ακρίβεια εγώ δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με τα greeklish, αλλά από τα GEEK GREEKLISH, πχ t knc caleee? t s lew tosh oraaaa cai ise k pl mlks

    Αν μπορείτε τέτοιες συντομογραφίες τουλάχιστον να μην τις κάνετε.

    Το ότι είναι "cool" το έχω ακούσει και απο ενήλικα άτομα.


    Επίσης, δεν γίνετε να "μάθεις" greeklish αφού δεν είναι γλώσσα.


    γιατί δεν μιλάμε ινγκλισνικά τότε;;;;;;;



    Ενυγουεϊ γιου σικ μπαστερντς λετσ μουβ ον "φορ εξαμπλ"

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Εγώ που έχω συνηθίσει πλέον,έτσι και δω ποστ από Ground Zero στα ελληνικά δεν θα μπορώ να τα διαβάσω.
    Άλλωστε όπως έχω πει και παραπάνω προτιμώ τα greeklish του Ground Zero από τα ελληνικα διαφόρων που είτε δεν ξέρουν ορθογραφία,είτε γράφουν πολύ "εκλεπτυσμένα".

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Ante pame pali...

    Dhladh eseis "kourazeste na diavazete Greeklish" alla emeis eimaste tempelides pou mas anagazete na mathoume na plhktrologoume apo thn arxh, otan 13 xronia twra exoume synithisei na grafoume etsi.

    Nice one.

    H orthografia mou einai mia xara, poly anwterh tou 90% twn anthrwpwn pou grafoun se forum akoma kai otan grafw Greeklish.

    Oso gia to "eimai cool pou grafw Greeklish" tha ksanapw pws einai oti poio geloio exw akousei pote sthn zwh mou kai sigoura anthrwpos panw apo 7 xronwn den tha to exei pei.

    To mono pou exw na prosthesw gia to telos einai na akolouthiseis thn symvoulh sou kai na matheis na diavazeis Greeklish, mhn tempeliazeis, ligh prospatheia kai epimonh thelei....

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Εγώ πάντως γράφω το ίδιο γρήγορα και στα ελληνικά και στα greeklish .

    Leave a comment:


  • Orion
    replied
    Προσωπικά, δε μπορώ πια να γράψω σε greeklish και με κουράζει. Με κουράζει επίσης και το να τα διαβάζω, όσο με κουράζει το να ρίντ ίνγκλις ουίθ γκρικ κάρακτερς.

    Η γνώμη μου είναι, αν δεν έχει πρόβλημα το πληκτρολόγιό σου, μάθε να γράφεις ελληνικά. Λένε μερικοί οτι είναι δύσκολο, αλλά αν κάτσεις και γράψεις πολύ, π.χ σε συζήτηση απο messenger, μέσα σε μερικές μέρες, το έχεις άνετα.

    Λίγη υπομονή και επιμονή θέλει. Έτσι τα έμαθα και εγώ, μέσα σε λίγες μέρες και μάλιστα αρκετά χρόνια πριν που δεν ήμουν και τόσο γρήγορη με το typing όσο τώρα και απο τότε γράφω ελληνικά.

    Έχω συνηθίσει μεν να τα διαβάζω λόγω μερικών φίλων σε messenger, αλλά εκεί είναι σε μικρές δόσεις και οχι κατεβατά ολόκληρα μονοκόματα.

    Εγώ πιστεύω οτι είναι καθαρά θέμα τεμπελιάς και "εγώ είμαι cool και θα το παίζω μάγκας γράφωντας greeklish" οπότε προσωπικά, δε τα ανέχομαι, τουλάχιστον σε forum.
    Επίσης, αν κάποιοι ντρέπονται για την ορθογραφία τους στα ελληνικά και διαλέγουν να τη κρύψουν με greeklish, πιο ρεζίλι γίνεστε αν δείχνετε οτι δε μπορείτε να γράψετε καν στη γλώσσα σας απο το να γράφετε με λάθη.
    Με τα λάθη μαθαίνουμε άλλωστε και όλοι τα κάνουμε. Όπως τα κάνουμε εμείς για να μη τυφλώνουμε τα άλλα μέλη, μπορείτε και εσείς.
    Δεν είναι δύσκολη δουλειά να τα μάθουνε οπότε αν ενοχλούν όλα τα άλλα μέλη και στραβωνόμαστε όλοι για να διαβάσουμε τα posts τους, δεν είναι δίκαιο και πρέπει να συμμορφώνονται.

    Ή στη τελική, αγνοώ τα posts τους και ησύχασα, αλλά μη μου πεί κανείς "Μα γιατί με γράφεις;" γιατί θα του απαντήσω σε φούλ ίνγκλις λάικ δις ουίθ γκρίκ λέτερς να δεί τη γλύκα και να καταλάβει γιατί δε θα γκαβωθώ με τα post του.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Εμένα όλο το Post μου φάνηκε τελείως ξεκάρφωτο.
    Να φανταστώ το χες γράψει σε άλλο forum και το μετέφερες και εδώ ε;

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Den kserw gia esas alla egw gelasa epeidh afth thn malakia me to oti einai "cool" na grafeis greeklish prwth fora thn akouw.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    LMS giati se halane ta greeklish;Einai oraia.Pwly wraia.Egw ta goustarw.Ego ta goustaro poli.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Response win!

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    XaxxaXAxaXAaxXAxaaXax

    Leave a comment:


  • Kostakis420
    replied
    Εμένα Ελληνικά μου μαθαίνουν στο σχολείο και Ελληνικά γράφω και μιλάω.
    Πολλοί μου λένε ότι δεν είναι "cool" να γράφεις με Ελληνικά, και με ρωτάνε: "Gt grapheis ellhnika????, ti malakas pou ise!!"

    Αλλά για να απαντήσω στις ερωτήσεις τώρα:
    1:Ναι, πάρα πολύ. Με κουράζουν, εφόσον σε ένα ποστ εάν υπάρχει η ίδια λέξη 3 φορές, και τις 3 θα ε΄ναι γραμμένη διαφορετικά την κάθε φορά, αφού τα "Greeklish" δεν υπάρχουν ως γλώσσα. Α και επίσης δεν διαβάζω ποτε μεγάλα ποστς με greeklish.
    2: Πιστευω ότι είναι καλύτερο να απαγορευτούν τα greeklish στο φόορουμ, και μετά από κάποια ημερομηνία, τα καινούργια ποστς να Διαγράφονται, όπως έχω δει σε άλλα Ελληνικά φορουμ.
    3:Το τέλος της 2ης απαντήσεως, απαντάω σε αυτό. Όμως, φυσικά θα υπάρχουν trolls και δεν θα αφήσουν κανέναν ήσυχο, οπότε πάνω απο 3 ποστς με greeklish μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα BAN σε όποιοδήποτε χρήστη ξαναγράψει με greeklish.
    4: Καθόλου.


    Και όπως είπα σε άλλα φόρουμ, μάλλον ένα συγκεκριμένο, που πολλοί από εδώ είναι μέλη, έχω δει να εφαρμόζωνται αυτά που είπα παραπάνω.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Υπάρχει μήπως κάνα applet που μπορεί να μπει στο forum και αλλάζει αυτόματα τα greeklish σε ελληνικά;
    Ναι υπάρχει... κάνε μία google για "Ορθογράφος greeklish σε Ελληνικά" και μάλλον θα στο βγάλει. Στην ninty.gr το είχαν βάλει παλιά.

    Leave a comment:

Working...
X