Αν έβλεπες πόσο γρήγορα γράφω τώρα, ΚΑΙ χρησιμοποιώντας αγγλικα ενδιάμεσα που πρέπει να αλλάζω τη γλώσσα (και έχω και φινλανδικά περασμένα), θα καταλάβαινες τι εννοώ.
Μάλιστα, πια, γράφω χωρίς να κοιτάζω το πληκτρολόγιο και μόνο χρησιμοποιώντας τους δείκτες και πάλι πάω γρήγορα. Και δεν είμαι ούτε καμμιά έξυπνη, ούτε master of hand...work...

Ζορίστηκα μεν για λίγο καιρό για να φτάσω εδώ, αλλά το έκανα για να μη στραβώνομαι εγώ και στραβώνω και άλλους.
Dhladh eseis "kourazeste na diavazete Greeklish" alla emeis eimaste tempelides pou mas anagazete na mathoume na plhktrologoume apo thn arxh, otan 13 xronia twra exoume synithisei na grafoume etsi.
Εσυ, δε κουράζεσαι να διαβάζεις τα post άλλων στη γλώσσα σου, αλλά πολλοί γκαβώνονται για να διαβάσουν τα δικά σου. Γιατί να κουράζονται αυτοί με ανύπαρκτη γλώσσα και οχι εσυ για να μάθες να γράφεις στη δική σου;
Οπότε, ναι, γιατί να μάθουμε εμείς ανύπαρκτη γλώσσα, που δε μας χρησιμεύει σε τίποτα, απο την αρχή όταν μπορείτε να μάθετε εσείς να γράφετε στην ίδια σας τη γλώσσα που το χρειάζεστε κιόλας.;
Δεν είναι κρίμα να σου παίρνει 2 ώρες να γράψεις ένα e-mail ή CV ή οτιδήποτε που θα χρειαστεί να γράψεις με υπολογιστή σε κάποια φάση της ζωής σου;
To mono pou exw na prosthesw gia to telos einai na akolouthiseis thn symvoulh sou kai na matheis na diavazeis Greeklish, mhn tempeliazeis, ligh prospatheia kai epimonh thelei....
Είπα, μπορω να διαβάσω greeklish, αλλά δε σημαίνει οτι μου αρέσει ή οτι δε πονάνε τα μάτια και το μυαλό μου, που είναι ήδη κουρκούτι, στη προσπάθεια.
Γράφε όπως θέλεις, ελέυθερη χώρα (χώρες) είναι και αμα δε μπορείς με τίποτα πια να μάθεις να γράφεις ελληνικά (και έχεις δοκιμάσει), οκ, αλλά το κατεβατό σου, δε θα το διαβάσω.
Etsi ematha na plhktrologw kai etsi tha plhktrologw, esy pou den ezhses epoxes pou xreiazontan ta Greeklish kai emathes alliws mporeis na grafeis opws exeis synithisei, den se ypoxrewnw egw na grapseis alliws, opws kaneis esy me tous allous....
Όσο για το τελευταίο, τι να σου πω τώρα; Σου έστειλα goons στο σπίτι να σε πυροβολήσουν αμα δε γράφεις ελληνικά; Τι εννοείς "αναγκάζω"; Επειδή δε θέλω να τα διαβάζω, έβαλα πιστόλι στον κρόταφο κανενός;
Αν σε νοιάζει τόσο πολύ η γνώμη μου βρε παιδί μου, να σου τη κάνω τη χάρη να τα διαβάσω.
Αμφιβάλλω όμως. Αυτή είναι η γνώμη μου και κανένας δε χρειάζεται να την πάρει στα σοβαρά αν δε θέλει.

Leave a comment: