Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mass Effect 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι υποκειμενικό είναι το αν κάποιος ενδιαφέρεται ή όχι για να δει κάτι τέτοιο, ότι οι περιοχές του παιχνιδιού είναι σχετικά επαναλαμβανόμενες και, κατά βάση, κινούνται σε ένα συγκεκριμένο αισθητικό πλαίσιο, είναι γεγονός.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • Ούτε με το επαναλαμβανόμενες συμφωνώ, η πρώτη ύλη των κτηρίων του Μass Effect δεν τα κάνει επαναλαβανόμενα. Κάθε περιοχή έχει το δικό της ύφος.

      Eίναι σαν να λέμε σε ένα rpg που εξελίσσεται στην μεσαιωνική εποχή "δεν μπορώ βαρέθηκα να βλέπω στον κόσμο του παιχνιδιού να επικρατεί η πέτρα, το ξύλο (σε κάστρα, κτήρια) οι εσωτερικοί χώροι να φωτίζονται από δάδες φωτιάς κτλ
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • τι εννοεις loggo σε συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια, ολα τα παιχιδια σε καποια συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια κινουνται αυμφωνα με το τι θελουνε να αποδωσουνε οι σχεδιαστες τους δε λεει κατι αυτο

        δυσκολευομαι να σκεφτω παιχνιδι με sci fi setting που εστιαζει σε κλειστους χωρους να χρησιμοποιει διαφορετικη παλετα χρωματων η ευρυτερη χρωματικη γκαμα απο το mass effect 2

        θεωρω δεδομενο οτι μετα το τελος του 3 και των reapers το franshize θα συνεχιστει με τον ενα η με τον αλλο τροπο μακαρι να δουμε αλλους πλανητες και ποιο ανοιχτα σκηνικα και κατεπεκταση περισσοτερα χρωματα

        Comment


        • Originally posted by Vaynard View Post
          τι εννοεις loggo σε συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια, ολα τα παιχιδια σε καποια συγκεκριμενα αισθητικα πλαισια κινουνται αυμφωνα με το τι θελουνε να αποδωσουνε οι σχεδιαστες τους δε λεει κατι αυτο
          Εννοώ ότι οι περιοχές που επισκέπτεσαι στο Mass Effect 2 μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους η μια με την άλλη, δεν υπάρχει αισθητική ποικιλομορφία ώστε να δίνει ταυτότητα στις περιοχές. Αλλά, όπως είπα και σε προηγούμενο post, το παιχνίδι δικαιολογεί σε σημαντικό βαθμό τη συγκεκριμένη επιλογή.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • α αυτο εννοεις οντως δεν διαφερουνε και πολυ τα σκηνικα και οι περιοχες στο mass effect 2, που να δειτε βεβαια και τις ξεπατικουρες των dungeons στο dragonage 2

            Comment


            • Originally posted by Vaynard View Post
              που να δειτε βεβαια και τις ξεπατικουρες των dungeons στο mass effect 1
              fixed ;)
              Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

              Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

              Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

              Comment


              • Τι επηρέασε το art direction του Mass Effect;

                Η Bioware λύνει την απορία, ενώ δηλώνει ότι το franchise θα συνεχιστεί με "σωστό τρόπο"
                Μία ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση για το franchise της Bioware ήρθε στο προσκήνιο. Ποιες μπορεί να είναι οι επιρροές του art direction του παιχνιδιού; Τα Star Treck, Battlestar Galactica, Blade Runner και σχεδόν κάθε ταινία ή σειρά επιστημονικής φαντασίας μπορεί να επηρέασαν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα, όμως ο Derek Watts, art director της Bioware, είναι πολύ συγκεκριμένος. Το art direction του Mass Effect επηρεάστηκε από την ταινία Final Fantasy: The Spirits Within της Square που προβλήθηκε το 2001. Ο Watts δήλωσε στο Xbox World 360: "Πήραμε πολλά στοιχεία από το Final Fantasy: The Spirits Within. Χρησιμοποιήσαμε πολλά από τα GUIs (Graphical User Interface) τους και τον τρόπο που έφτιαξαν το διαστημόπλοιο –τα αρχικά σχέδια του Normandy ήταν βασισμένα σε αυτό".

                Και ο σχεδιασμός των ελικοπτέρων παραπέμπει στην ταινία: "Τα ελικόπτερά μας επίθεσης είναι ελαφρώς βασισμένα στην ταινία. Υπάρχουν μερικά εντυπωσιακά στοιχεία, ειδικά οι φωσφορίζουσες εικόνες με το GUI, τις χρησιμοποιήσαμε πολύ. Κρατάω φάκελο με αυτά τα στοιχεία και στην πραγματικότητα ακόμα ζητάω από τους συνεργάτες μου να τα κοιτάνε", ανέφερε το στέλεχος της Bioware.

                H BioWare επανέλαβε ότι το Mass Effect 3 δεν θα είναι το τελευταίο παιχνίδι στο σύμπαν του Mass Effect, αλλά ξεκαθάρισε ότι αυτή τη στιγμή το πρώτο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι το τελευταίο μέρος της δημοφιλούς τριλογίας. Ο Ray Muzyka, συν-ιδρυτής της Bioware, δήλωσε στο Forbes: "Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα είναι εκπληκτικό. (Το Mass Effect 3) είναι ο πρώτος μας στόχος. Πέρα από αυτό, επιθυμούμε να συνεχίσουμε το franchise του Mass Effect, δουλεύουμε με προσοχή στις λεπτομέρειες, προσπαθώντας να καταλάβουμε τι θέλουν οι οπαδοί και να βρούμε το σωστό τρόπο".
                http://www.gameover.gr/news/%CE%A4%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-art-direction-%CF%84%CE%BF%CF%85-Mass-Effect.16451.html
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • Από όλα τα Final Fantasy επέλεξαν την ταινία για το art direction. Fail απλά.
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • Μετά από πολλές περιπέτειες- αγορά του MAss Effect 2 σε 360 και των dlc και μετά από αλλαγή δίσκου δεν αναγνώριζε τα Cerberus Network DLCs ό,τι κι αν έκανα ενώ το customer support της ΕΑ σήκωσε τα χέρια ψηλά- αγόρασα το ME 2 σε PS3, πήρα και τα DLC και ησύχασα.

                    Σπάστηκα πάρα πολύ που δεν μπορώ να κάνω τπτ για να περάσω τα save από το πρώτο ME- προφανώς- αλλά οκ περί ορέξεως( αν κρίνω από τα τρία playthrough στο πρώτο μπορεί να το παίξω και στο 360 απλώς χωρίς τον Zaeed που ούτως ή άλλως αδιάφορος μου είναι). Όπως και να έχει είμαι στις 8 ώρες. Αρχικά με ξένισε αρκετά αυτή η μεταστροφή σε shooter, το γεγονός πως πλέον έχεις κάποια sets εξοπλισμού και τα κάνεις equip σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως και το ότι με κάποια sets δεν μπορείς να βγάλεις το κράνος- ωραίος ο σχεδιασμός των πανοπλιών δε λέω, αλλά οκ θέλω να βλέπω το πρόσωπό μου όταν μιλάω. Τέλος πάντων στα σοβαρά τώρα, μου αρέσει πάρα πολύ πως υπάρχουν τόσες μικρές λεπτομέρειες από τον πρώτο τίτλο και από το lore που έφτιαξε η Bioware. πχ μια τυπική σκηνή για το lifespan talk



                    Από την άλλη πλευρά αυτά είναι πράγματα που κακά τα ψέματα δε γίνεται να εξηγηθούν μέσα σε 5 λεπτά που κρατάει το comic prequel...( κοινώς ας έβγαζαν σαν extra και τον πρώτο τίτλο έστω σαν digital download αλλά μάλλον υπάρχει θέμα μιας και τότε η Bioware δεν άνηκε στην ΕΑ και είχε κάνε συμφωνία με την MSoft) Πάντως οι εντυπώσεις είναι πολυ θετικές, αν και θα ήθελα να αισθανομαι το game πιο πολύ σαν rpg. Έχουν βελτιώσει πάρα πολύ τo shooting κομμάτι βέβαια όπως και το ΑΙ των συμμάχων οπότε δε χάθηκε κάτι σημαντικό.

                    Επίσης η Normandy Crash Site αποστολή ήταν κάπως βαρετή. Οκ είδαμε το Normandy, όντως συγκίνηση κτλ. Τα dog tags- όχι πως είναι και δύσκολο να τα εντοπίσεις αλλά είπαμε είμαι γκρινιάρης- γιατί πρέπει να πηγαινοερχεσαι να τα ψάχνεις pffff... περίμενα κάτι πιο ουσιαστικό να είμαι ειλικρινής από ένα μικρό collectathon.

                    Πάω τώρα να σώσω την Jack αν και με αυτά που βλέπω πως έκανε με το που την έβγαλα από το stasis, μάλλον δε με έχει και πολύ ανάγκη.
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • Το τερματησα πριν λιγο καιρο στο ps3 και εγινα fan με την μια αν και δεν έχω παίξει το πρώτο . Τρομερό παιχνίδι και με πολύ καλα dlc (ειδικά το lair of the shadow broker , best dlc ever). Νταξει έχει και τα θεματάκια του, ήταν και περισσότερο γραμμικό από ότι περίμενα (πάνε οι εποχές των baldurs gate), δεν είμαι και πολύ φαν του Shooting γενικά αλλά βυθίστηκα στο sci-fi σύμπαν του κυριολεκτικά, οπότε φέρτε μου το 3 τώρα λέμε

                      Comment


                      • Επειδή βλέπω αρκετό κόσμο να ετοιμάζεται για playthrough του Mass Effect 2 και/ή να περιμένει το demo του 3 (που παρεπιπτόντως δε θα το αγγίξω για να μη μου χαλάσει η έκπληξη), επαναφέρω το θέμα στον αφρό για τυχόν εντυπώσεις.

                        Σκοπεύω κι εγώ να βάλω τώρα το ME2 γιατί δεν έχω παίξει κανένα DLC. Μάλλον δε θα ασχοληθώ με το Hammerfall αλλά Lair of the Shadow Broker και Arrival πρέπει οπωσδήποτε να τα παίξω για να ετοιμάσω τα saves για import. Κυρίως όμως θέλω να θυμηθώ κάποιους μηχανισμούς και να δω τι έχει αλλάξει και πόσο. Η φονική κοκκινομάλλα με το καρέ μαλλί και ο καράβλαχος πρασινομάτης μου είναι έτοιμοι να σώσουν το γαλαξία!
                        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                        Comment


                        • Ετοιμάζομαι για 2nd playthrough renegade-style! Αλλά πριν από αυτό έχω να μαζέψω μερικά achievements του 1 που γίνονται εύκολα και προσπέρασα.

                          Πάντως από ότι κατάλαβα, πρέπει να είμαι το μόνο άτομο εδώ που έπαιξε πρώτα το 2 και μετά το 1. Το γιατί έχει να κάνει με την περίοδο εκείνη που το έψαχνα (το 1) και δεν το έβρισκα σε καμία λογική τιμή ή και καθόλου! Μετά από λίγο καιρό το έβλεπα παντού πάλι. Τι να πω, Murphy's Law...
                          Παίζοντας πρώτα το 2 και μετά το 1 φάνηκαν αμέσως οι διαφορές, σχεδόν όλες υπέρ του 2 φυσικά. Παρόλαυτα το κομμάτι εξερεύνησης με το MAKO φαίνεται πως είχε κάποιες προοπτικές να δώσει όντως αίσθηση εξερεύνησης πλανητών αν και μετά από τον πρώτο πλανήτη είχα ήδη κουραστεί αφάνταστα με την ηλίθια υλοποίηση που αναπολούσα τη γραμμική πορεία του 2. Give it another try BioWare...or not...not sure...

                          Με τις κριτικές που διάβασα εδώ διαπιστώνω (αφού το 2 το βρήκα υπέροχο με ενδιαφέρον σενάριο, ωραίες περιοχές και μάχες) ότι είτε:
                          -Δεν έχω ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις (από το είδος ίσως; )
                          ή
                          -Το παιχνίδι κατάφερε να με τυφλώσει με τα θετικά του!


                          Υ.Γ.1. Οι αναλύσεις σας για τα ηθικά διλήμματα τα έσπασαν! Ίσως βρω κάτι να προσθέσω αν θυμηθώ...
                          Υ.Γ.2. Θα ήθελα να δω κάποια ταινία ή animation σε στυλ Halo Legends.


                          Comment


                          • Chaoscrow δεν ξέρω για anime, αλλά έχουν κυκλοφορήσει 2 - 3 μίνι σειρές κόμικ των τεσσάρων τευχών η κάθε μία που συνδέουν τα τρία Mass Effect ακόμα περισσότερο μεταξύ τους. Το σχέδιο δε μου άρεσε γιατί μου φάνηκε πολύ πρόχειρο, αλλά το σενάριο ήταν ψιλοκαλό.

                            For a list of fictional media in the Mass Effect universe, see Entertainment. See also: Books, Films There are currently eleven comics set in the Mass Effect universe. As the games are considered to be the player's story, almost none of the comics, like the novels, feature player characters like Commander Shepard as the main character. The sole exceptions are Mass Effect: Genesis, Mass Effect: Genesis 2, and two issues of Mass Effect: Foundation. The first two, being interactive, allow the playe


                            Αν σε ενδιαφέρει κάποιο από αυτά στείλε ΠΜ και δε θα χάσεις ;)

                            Πιστεύεις πως το 1 είναι πλέον playable? Όταν το έπαιξα πρόσφατα με κούρασε πάρα πολύ.
                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                            Comment


                            • Mια χαρά playable είναι το πρώτο, μου άρεσε περισσότερο απο το δεύτερο το οποίο είναι παντελώς γραμμικό (λες και ειναι χωρισμένο σε επεισόδια) και λιγότερο rpg. Γενικά απο το δεύτερο έχουν αφαιρέσει πολλά rpg στοιχεία του πρώτου, ευτυχώς για το τρίτο διάβασα πως θα προσθέσουν περισσότερα rpg στοιχεία ώστε να είναι περισσότερο κοντά στο rpg όπως το πρώτο Mass Effect. Πάντως και τα δύο είναι παιχνιδάρες απλώς μου άρεσε περισσότερο το πρώτο μέρος διότι ήταν περισσότερο rpg και είχε περισσότερο ψάξιμο και εξερεύνηση-μυστήριο. Στο pc τα τερμάτησα.
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • Titus νομίζω ότι το πρώτο είναι playable όσο αγνοήσεις την ύπαρξη του δεύτερου. Όπως προσπαθώ να κάνω. Παίζω βιαστικά για τα achievements και μόνο αλλά πιστεύω ότι ένα δεύτερο playthrough του πρώτου θα ήταν δυνατό χωρίς side missions, c-p dungeons και κουραστικές εξερευνήσεις με το MAKO. Μόνον έτσι για μένα.
                                Το 2 από την άλλη είναι πολύ πιο ευχάριστα δοσμένο, βελτιωμένο σε σχεδόν κάθε τομέα και κάποια στιγμή θα το πήγαινα για full playthrough άνετα, να κάνω όλες τις αποστολές, να σώσω όλο το πλήρωμα κτλ. Όσο για το θέμα γραμμικότητας θα έλεγα ότι το πρώτο δεν είναι λιγότερο, απλά το κρύβει καλύτερα! ;)


                                Comment

                                Working...
                                X