Αυτο με τα βρακια μου θυμισε το κλασικο τραγουδι στο ρεφρεν "ενας φιλος μου κλεβει βρακια μα εγω δεν αντεχω να κλεβω."
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alan Wake
Collapse
X
-
Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
-
Εντυπώσεις απ' όλα τα sites
Below are a list of all reviews on Alan Wake to date complete with final score.
1UP - B+ - Read Review
411mania - 9.1/10 - Read Review
C&VG - 9/10 - Read Review
CinemaBlend - 4/5 - Read Review
Destructoid - 9/10 - Read Review
Eurogamer - 7/10 - Read Review
FileFront - 91/100 - Read Review
G4TV - 4/5 - Read Review
GameArena.com.au - 8/10 - Read Review
GameBlog.fr - 5/5 - Read Review
GameReactor.fi - 9/10 - Read Review
GameReactor.se - 7/10 - Read Review
Giant Bomb - 4/5 - Read Review
Hardgame2 - 10/10 - Read Review
IGN - 9/10 - Read Review
IGN AU - 8.5/10 (Great) - Read Review
iTWire - 10/10 - Read Review
Jeff Parumchuk - N/A - Read Review
Just Push Start - 4.5/5 - Read Review
Meristation - 9/10 - Read Review
NZGamer.com - 8.5/10 (Great) - Read Review
Pelit (Magazine) - 87%
PerezStart - 9/10 - Read Review
PlanetXbox360 - 9.2/10 - Read Review
TheKoalition - 9/10 - Read Review
Todojuegos.com - 9.5/10 - Read Review
Xbox360Achievements.com - 92% (Excellent) - Read Review
XXLGaming - 95/100 - Read Review
VideoGamer.com - 9/10 - Read Review
For more see Metacritic or GameRankings.sigpic
Comment
-
Ρουμόρ has it... Ότι ο wesker, ο πειρατής τον εφτά παιχνιδιών, είναι στο Chapter 3 και έχει πολύ καλές εντυπώσεις. Μου είπε τα καλύτερα για τον ήχο, τα εφέ, και για τα αισθητά survival χαραχτηριστικά του.
Επίσης απότι φαίνεται το παιχνίδι δεν έχει "τέλος".
Comment
-
Originally posted by BigBOSS View Post
Οπως το βλεπω εκει IMO
Οταν βλεπεις τετοιο αποτελεσμα σε τετοια αναλυση σε κανει να αναρωτιεσαι αν πραγματικα χρειαζομασταν 1080p TVs σε αυτη τη γενια..
Comment
-
Originally posted by i Have no Equal View PostΟταν βλεπεις τετοιο αποτελεσμα σε τετοια αναλυση σε κανει να αναρωτιεσαι αν πραγματικα χρειαζομασταν 1080p TVs σε αυτη τη γενια..
720p != 1080p
Naughty Dog programmer John Hable writes:"Back when we were moving frm SD to HD, one of the more fashionable arguments was that if you have normal vision then you can’t tell the difference between 720p and 1080p. Every once in a while this argument comes up, so I thought I’d address it because it sheds light on a common misconception about aliasing and how our eyes work."
Comment
-
Από authority.gr
Όσο πιο μεγάλη η καθυστέρηση, τόσο πιο αβέβαιο το μέλλον
Την άλλη εβδομάδα θα σας παρουσιάσουμε την κριτική μας για το Alan Wake, το ψυχολογικό θρίλερ της Remedy για το Xbox 360.
Όπως συμβαίνει συνήθως με την πλειοψηφία του ειδικού Τύπου, παιχνίδια με τέτοια φήμη, προώθηση και ντόρο γύρω από το όνομά τους παίρνουν υψηλές βαθμολογίες, ξεκινώντας από 8 και πάνω.
Δεν θα αναφερθώ όμως στην σκανδαλώδη και δίχως νόημα κριτική όλων όσων δεν δίνουν δεκάρα για να ενημερώσουν το κοινό για τις πραγματικές ατέλειες ενός παιχνιδιού.
Το Alan Wake μας λέει μια άλλη ιστορία, μια ιστορία πόνου που αφορά την κόλαση μιας δύσκολης ανάπτυξης.
Τι ρόλο καλούνται να παίξουν οι εταιρίες που έχουν συλλάβει και ξεκινήσει το σχεδιασμό ενός παιχνιδιού 5 χρόνια πριν;
Είναι ένας ρόλος άχαρος, δίχως νόημα. Από τη μία, μόλις περάσουν τα 5 χρόνια θα κοιτάξουν το παιχνίδι τους και θα δουν ότι είναι παλιομοδίτικο ή στην καλύτερη περίπτωση αντιγράφει κάποιο άλλο που του έχει πάρει τις ιδέες τα τελευταία χρόνια.
Από την άλλη, η ομάδα ανάπτυξης καλείται να επιθεωρήσει τεχνικά τον τίτλο της και να ελέγξει αν αυτός μπορεί να θεωρηθεί μοντέρνος, τόσο στα γραφικά όσο και στον ήχο.
Κάποια στιγμή, όπως ακριβώς έγινε και με το Alan Wake, η ομάδα ανάπτυξης πρέπει να διαλέξει ποιο τομέα του παιχνιδιού θα αλλάξει, σε ποιον τομέα θα αφοσιώσει τον περισσότερο χρόνο για να γίνει σύγχρονος.
Και εκεί είναι, συνήθως, που χάνει την μπάλα.
Από αυτή την άποψη η βιομηχανία είναι αμείλικτη, δεν περιμένει κανέναν. Την ιδέα που μπορεί να έχει κάποιος, έτσι και την καθυστερήσει, θα τη δει έτοιμη και μπανταρισμένη για κυκλοφορία σε ένα χρόνο από κάποιον άλλο.
Ποιος είναι ο ρόλος εδώ του publisher, τι μπορεί να κάνει; Η λογική λέει να υποστηρίξει τον τίτλο μέχρι το τέλος, προσπαθώντας να βοηθήσει οικονομικά την ομάδα ανάπτυξης μέσα σε λογικά χρονικά πλαίσια.
Μήπως όμως αυτό καταλήγει να είναι ο λάθος δρόμος;
Για ποιο λόγο οι publishers φοβούνται τόσο πολύ να ακυρώσουν έναν τίτλο όταν έχει πάρει λάθος δρόμο ή όταν απλά δυσκολεύεται να τελειώσει;
Ο λόγος είναι ότι ξέρουν ότι το αγοραστικό κοινό, η έλλειψη γνώσης και κριτικής άποψης που το διακατέχει είναι τα όπλα τους. Τι κάνει λοιπόν ο publisher; Αποφασίζει να τονώσει τη φήμη του, να δημιουργήσει προωθητικές ενέργειες με σκοπό να εξιτάρουν το κοινό, με άλλα λόγια στοχεύσει στο πορτοφόλι του καταναλωτή με πλάγιο τρόπο.
Αποτέλεσμα; Ο τίτλος να κυκλοφορεί με όποια λάθη μπορεί να έχουν μείνει από την τρικυμιώδη ανάπτυξή του, αλλά με τη φήμη που τον περιβάλλει είναι έτοιμος να πουλήσει και να φέρει τα λεφτά του πίσω.
Συνήθως ο publisher πετυχαίνει το σκοπό του και παρατηρεί με σιωπηρή χαιρεκακία το κοινό να πέφτει στην μικρή του παγίδα. Δεν είναι κάποιο μυστικό, έτσι λειτουργεί το εμπόριο εις βάρους του απληροφόρητου κοινού.
Το Alan Wake δεν είναι κακός τίτλος, αλλά θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερος. Αν στα μισά η Remedy είχε αποφασίσει να ξεκινήσει από το μηδέν, η εκ νέου ανάπτυξη θα έβαζε τον τίτλο της σε έναν πιο βατό δρόμο. Μην ξεχνάτε ότι το Alan Wake ξεκίνησε από τη φράση «free roaming thriller» και κατέληξε να είναι «no roaming action».
Δεν έχει αναρωτηθεί κάποιος γιατί η Blizzard ακυρώνει τους τίτλους που δεν πηγαίνουν στην κατεύθυνση που θέλει; Δεν έχει αναρωτηθεί κάποιος γιατί ότι κυκλοφορεί η Blizzard θεωρείται αριστουργηματικό;
Ξέρει να λέει ναι και όχι. Και αυτή η πρακτική θα ωφελούσε πολλούς developers αν την ακολουθούσαν. Ένας τίτλος που δεν είναι τόσο εντυπωσιακός αλλά λειτουργεί καλά είναι πάντα καλύτερος από κάποιον που θέλει να φέρει επανάσταση αλλά δεν έχει ιδέα τι να προσφέρει.
Comment
-
Που το βλέπεις αυτό, σε 22άρι widescreen pc monitor; 16x zoom κάνουν τα μάτια σου;
Comment
-
Στο PC φαινεται χαλαρα γιατι συνηθως εισαι σε πολυ μικρη αποσταση. Τωρα οταν εγω καθομαι στο σαλονι 2 μετρα μακρια απο τη 32" τηλεοραση δε μπορω να διακρινω ιδιαιτερο aliasing στα 720p ωστε να μετρησει η διαφορα με τα 1080. Τεσπα ας γινουν πρωτα τα 720 το στανταρ (ακους nintendo) και μετα κοιταμε για 1080p.
Επισης οταν θυσιαζεται η αναλυση υπαρχει μεγαλο κερδος σε αλλους τομεις του παιχνιδιου οποτε καταλαβαινω απολυτα γιατι τα περισσοτερα games στο 360 τρεχουν στα 720p (ή και λιγοτερα).
Comment
Comment