Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Παιδια δεν ξερω για σας αλλα εγω βρηκα την Logitech G25 "ψηλο"-μεταχειρισμενη μονο με 140 ευροπουλα!!! Την εκλεισα κιολας απο εχθες.

    Και δευτερον, δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει με το AI των drivers στο B-Spec, δεν μπορουν να κανουν τιποτα!!!! Καμια συμβουλη ???

    Comment


    • Πολυ καλη τιμονιερα Dj Solid.Kαποιοι βεβαια θεωρουν οτι μετα τις G25/27 το χάος,αλλα κατ'εμε σε καποια πραγματα δεν διαφερουν και τοσο πολυ απο την GT Driving Force Pro(πχ feedback).
      Αν και συνολικα ειναι αρκετα εως πολυ ανωτερες(g25/27).
      Originally posted by Lyrical_Gamer
      Παιδια δεν ξερω για σας αλλα εγω βρηκα την Logitech G25 "ψηλο"-μεταχειρισμενη μονο με 140 ευροπουλα!!! Την εκλεισα κιολας απο εχθες.
      Eνταξει σε τετοια τιμη δεν το συζητας καθολου.130 εχει η GT Driving Force Pro.

      Comment


      • Δεν ειμαι ειδικος οποτε μην περιμενετε και καμια σοβαρη αναλυση, αλλα επαιξα σημερα επιτελους το GT5.
        Θελω τη γνωμη των πιο εμπειρων για το χειρισμο. Μου φανηκε πως δεν εχουν αλλαξει πολλα απο το GT4 π.χ. και οτι δεν προτιμησαν να κινηθουν στη λογικη του Forza που κατ' εμε ειναι ακρως ρεαλιστικο στον ελεγχο του αυτοκινητου.

        Ισχυει το παραπανω ή ειναι η ιδεα μου; Δεν ξερω με το τιμονι ποσο πιο ενδιαφερουσα γινεται η εμπειρια, αλλα με το pad δεν το χαρηκα σιγουρα. Δεν ειναι πως δε μου φανηκε καλος ο χειρισμος, απλα ηλπιζα πως θα δω κατι πολυ πιο simulation απο αυτο που ειδα εν τελει.

        Comment


        • To σιγουρο ειναι οτι μιλαμε για πολυ διαφορετικο χειρισμο.Με το χειριστηριο μου φαινεται αρκετα πιο ευκολο και λιγοτερο διασκεδαστικο απο τα grid,NFS,motorstorm κτλ κτλ.
          Με την τιμονιερα ειναι δυσκολοτερο και περισσοτερο διασκεδαστικο απο τα παραπανω παιχνιδια(ειτε τα παιξεις με τιμονιερα ειτε οχι).
          Γενικα το + του παιχνιδιου ειναι η οδηγηση/χειρισμος,αλλα αυτο το + καλως ή κακώς το βλεπεις μονο οταν παιξεις με μια καλη τιμονιερα.

          edit.Πρεπει να αλλαξεις και μερικα πραγματα στις ρυθμισεις,νομιζω οτι το default δεν ειναι στο sim.

          Comment


          • Με pad είναι σαν να παίζεις ένα απλό racer. Με την τιμονιέρα- την GT τουλάχιστον που έχω- αισθάνεσαι πως οδηγείς αυτοκίνητο. Αντίσταση στις στροφές και σε μεγάλες ταχύτηες, προσπάθεια να δαμάσεις το αυτοκίνητο. Μιας και περιμένω το GT 5 εδώ και 4-5 μέρες έχω πιάσει να τελειώσω το Prologue μιας και όταν είχα το combo με την τιμονιέρα είχαν εμπλακεί καλοκαιρινές τότε διακοπές και μετά στρατός.

            Αρχικά έπαιξα για αρκετές ώρες με pad- automatic transmission εννοείται, δεν μπορώ αλλαγή ταχητήτων στο pad- και τα υπόλοιπα σε professional και off τα όποια βοηθήματα και ήταν όμορφο σαν εμπειρία. ¨Οταν όμως οδήγησα ακόμη και το Capuccino στη High speed ring με το τιμόνι η εμπειρία απογειώθηκε. Δεν το συζητώ καν για το High Speed με Ford GT και την Eiger Nordwand με Ford Focus( το γέλιο έφαγα τα μούτρα μου xD) Βtw έχω την αίσθηση πως στην αλλαγή ταχύτητας πολύ καλή απόκριση έχουν και τα paddles.

            hideo αν μπορείς, καθότι και πιο έμπειρος δώσε μου τα φώτα σου για ιδανικές ρυθμίσεις etc για την GT ή έστω ένα link γιατί παραείμαι άσχετος Να δω πώς στο καλό θα βγάλω τις δοκιμασιες σε A Class.

            Α και όπως έχουμε πει πολλάκις. Το ΑΙ είναι για πολύ ξύλο... αλλά για κάποιο λόγο όταν ακούς τη μηχανή να βρυχάται τα ξεχνάς όλα- σχεδόν
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • Tι μου θυμισες τωρα...
              Μαχη με το Capuccino:xp:
              Το ΑΙ εχει βελτιωθει στο 5,αλλα μην περιμενεις θαυματα.
              Τωρα για την τιμονιερα,βαλε επιλογη sim στα options,αν δεν το εχεις ηδη κανει,και αν βλεπεις οτι την παλευεις γενικοτερα,αρχισε να μειωνεις ABS και γενικοτερα ολα τα βοηθηματα,μεχρι να καταφερεις να τρεξεις χωρις καθολου βοηθηματα.Αν μπορεσεις και το κανεις αυτο με πισωκινητο,θελω αυτογραφο.

              Ενταξει το καλο ειναι οτι ειναι εφικτο να το καταφερεις και εκει ειναι η μαγεια του χειρισμου με τιμονιερα.Ξερεις οτι μπορεις να γινεις πολυ καλυτερος απ'οτι εισαι,ασχετα που πιθανοτατα δεν θα μαθεις ποτε να τρεχεις τελεια.

              Comment


              • Gametrailers review

                Comment


                • Ότι και να λέτε περί χειρισμού το χειρότερο όλων είναι τα loadings στο μενού!
                  Μα loadings στο μενού;;;

                  Comment


                  • Η ΑΙ ειναι για πεταμα. Εγγυημενα πραγματα.

                    Χανεις το αμαξι στην μεση της στροφης απο καβαλημα του πισηνου σου, τραβας τετακε και ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ πεφτουν πανω σου.

                    Fail.
                    :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                    Comment


                    • Game Revolution review


                      Το site που μαζί με το Eurogamer εμπιστεύομαι αρκετά . Όπως αναφέρει αφιέρωσε πολλές ώρες στο game, ώστε να φτάσει σε πολύ προχωρημένο level και να δει κάποια πράγματα που σε άλλες κριτικές δεν διάβασα, ή απλά τα υπέθεταν(?). Το ζήτημα, από όσο βλέπω πάντως είναι πως το game θέλει πολλές ώρες αφοσίωσης για να ξεκλειδώσεις επιλογές, αυτοκίνητα, το damage model etc etc που παλιότερα ήταν δεδομένα εξαρχής κάτι που μπορεί σίγουρα να αποθαρρύνει αρκετούς. Νομίζω ο Dj το περιέγραψε σωστά στην τελευταία φράση της κριτικής του. Nice review btw.;)

                      Εγώ ακόμη παλεύω με τα A events στο Prologue( ξεκλειδώνεις και S έμαθα, ω ρε μανα...) αν και σήμερα πήρα τη CE του GT 5 και μελετώ το πολύ περιποιημένο Apex magazine. Btw 70 η απλή και 75 η CE?? Κάτι πάει λάθος στο πλαίσιο...
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • Η thrustmaster ετοιμαζει νεα τιμονιερα για το GT5.





                        Comment


                        • wow... :dr00l:

                          Dj όρμα!!

                          Εγώ δεν μπορώ καλά καλά να βάλω ταχύτητα με την DF GT, θα παίξω και με συμπλέκτη?? Ωραία πρόταση πάντως αρκεί να δούμε και πρακτικά πόσο καλή ανταπόκριση θα έχει, feedback etc. Αν και λογικά μιλάμε για top quality πάει να χτυπήσει τις G25, 27 και τις Fanatec οπότε και η τιμή θα είναι παρόμοια.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Τρελη τιμονιερα , μπραβο την Thrustmaster, ωραιο πραμα!

                            Αξηζει πιστευω την δοκιμη.

                            Comment


                            • Εγώ μένω στην Driving Force GT, λογικά Δευτέρα με Τρίτη θα την έχω . Βέβαια μεγάλη πίκρα η περίοδος που έρχεται, έχω 3 games στην αναμονή και το Φεστιβάλ στο ξεκίνημά του .

                              Comment


                              • Originally posted by Burai_Fighter View Post
                                Game Revolution review


                                Το site που μαζί με το Eurogamer εμπιστεύομαι αρκετά . Όπως αναφέρει αφιέρωσε πολλές ώρες στο game, ώστε να φτάσει σε πολύ προχωρημένο level και να δει κάποια πράγματα που σε άλλες κριτικές δεν διάβασα, ή απλά τα υπέθεταν(?). Το ζήτημα, από όσο βλέπω πάντως είναι πως το game θέλει πολλές ώρες αφοσίωσης για να ξεκλειδώσεις επιλογές, αυτοκίνητα, το damage model etc etc που παλιότερα ήταν δεδομένα εξαρχής κάτι που μπορεί σίγουρα να αποθαρρύνει αρκετούς. Νομίζω ο Dj το περιέγραψε σωστά στην τελευταία φράση της κριτικής του. Nice review btw.;)

                                Εγώ ακόμη παλεύω με τα A events στο Prologue( ξεκλειδώνεις και S έμαθα, ω ρε μανα...) αν και σήμερα πήρα τη CE του GT 5 και μελετώ το πολύ περιποιημένο Apex magazine. Btw 70 η απλή και 75 η CE?? Κάτι πάει λάθος στο πλαίσιο...
                                Thanks man, το review μου πηρε πανω απο μια εβδομαδα ενασχολησης και θεωρω οτι καλυπτει το παιχνιδι.

                                Ειπα και στον Evans, η μελετη του περιοδικου APEX της CE και της Signature ειναι MUST τοσο για το παιχνιδι οσο και γενικα για την οδηγηση και την βελτιωση της ικανοτητας ενος οδηγου σε ολες τις συνθηκες. ΠΡαγματικα δεν περιμενα ενα τοσο καλο εντυπο, ειναι ανετα οτι καλυτερο εχει βγει σε driving game μετα το manual του Grand Prix 3.

                                Οσο για την τιμονιερα, θα μου επιτρεψετε να εχω μια πιο επιφυλακτικη αποψη για την Thrustmaster σαν εταιρια. Ολες οι τιμονιερες που δοκιμασα της εταιριας ηταν μετριες εως κακες, τοσο σε ποιοτητα κατασκευης οσο και σε αισθηση. Γενικα για τιμονιερες εμπιστευομαι σαφως Logitech. Βεβαια εαν αποδειχτει καλη δεν θα ελεγα οχι (εαν εχει και την αναλογη τιμη), αλλα θεωρω οτι πλεον η Logitech εχει καλυτερες προτασεις για ολα τα βαλαντια..
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X