Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metal Gear Solid: Peace Walker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nooto
    replied
    Τελος μετα απο 25 περιπου ωρες (αναφερομαι στα 4 chapters). Παμε να πουμε μερικα πραγματα...

    To παιχνιδι ειναι χωρισμενο σε 4 chapters (υπαρχει και ενα 5ο που ανοιγει μετα τον τερματισμο αλλα δεν εχω ασχοληθει ακομα) και καθε chapter σε acts τα οποια δινονται υπο τη μορφη missions. Παραλληλα καθως προχωρας το story mode ανοιγουν side αποστολες οι οποιες ειναι πολυ μικρες και στοχευουν τοσο στο on the go της υποθεσης οσο και σε gameplay setpieces που δειχνουν τι μπορει να κανει ο τιτλος. Αυτο που με χαλασε καπως ηταν το οτι επειδη το story mode δομικα ειναι ομοιο με αυτο του mgs4, καπου δεν μου κολλαγε να κανω στο ενδιαμεσο ασχετα extra ops καθως η παρεμβολη τους επηρεαζε καπως την ολη συνοχη. Μπορεις βεβαια να μην ασχοληθεις καθολου με το extra υλικο αν και απο καποιο σημειο και μετα ειναι αρκετα απαραιτητο μιας και αυτος ειναι ο κυριος τροπος με τον οποιο κανεις level up στον εξοπλισμο σου. Να αναφερω επιπλεον οτι υπηρχαν και extra ops τα οποια συνδεονταν με το main story και εδειχναν τι γινεται στο backround (το ρολο του στρατου και το πως βοηθουσε στην εξελιξη της ιστοριας) και για να πως την αληθεια θα ηθελα καπως ετσι να ειναι το συνολο του side υλικου. Για να το κλεισω παντως, το παιχνιδι εχει solid δομη οπως αυτη των οικιακων mgs και οχι σπασμενη οπως αυτη δοθηκε στο PO.

    To σεναριο του παιχνιδιου κινειται στα προτυπα του Snake Eater και ειναι heavy βασισμενο σε αυτο (γεματο αναφορες, επιστροφη του μεγαλυτερου μερους του cast κλπ). Η ιστορια ειναι πολυ ωραια και δινεται με αψογο τροπο (credits προφανως και στην σκηνοθεσια του Kojima) αλλα μην περιμενετε να δειτε συσχετισμους με τα υπολοιπα MGS (patriots, philosophers κλπ). Επι της ουσιας δεν δινεται καμια περιγραφη για το turn του Big Boss στην dark side ουτε υπαρχουν αναφορες στο Les Enfants Terrible Project οπως θα περιμενε κανεις... Γενικα θα ελεγα οτι προκειται για εναν τιτλο που παταει στα γεγονοτα του Snake Eater και αρχιζει να δημιουργει ενα νεο Saga το οποιο εχει ως κεντρο τον Big Boss. Γραφω ξανα βεβαια οτι δεν εχω παιξει ακομα το secret chapter οποτε δεν το εχω δει συνολικα.

    Στα περι gameplay, εχω αναφερει πανω κατω τα παντα στα προηγουμενα posts μου. Υπαρχει τεραστιο υλικο απο modes και sub games που παρουσιαζουν πολυ μεγαλη ποικιλια. Το παιχνιδι ειναι τεραστιο (εχω ακουσει για πανω απο 100 ωρες) και γενικα τα rpg στοιχεια-η διαχειριση της βασης- η κατασκευη του δικου σου metal gear- τα tactical sub games κλπ μαζι με το γεγονος οτι σου δινονται απλοχερα τοσο πολλα gameplay sequences για να παιξεις, κανουν τα οποια παραπονα περι ''ποσοτητας υλικου'' που υπηρχαν στο παρελθον να μεινουν εκει.

    Για το χειρισμο παιδια θα το ξαναπω, μετα απο μιση-μια ωρα παιχνιδιου δεν θα εχετε κανενα απολυτως προβλημα και θα μπορειτε να χειριζεστε την καμερα οπως και στο Guns of Patriots (πλεον υπαρχει βεβαια και η hd εκδοση οποτε ακομα και αν καποιος το φοβαται, μπορει πλεον να δοκιμασει τον τιτλο στα οικιακα συστηματα).

    Τελος να αναφερω οτι προσωπικα τα boss battles τα καταευχαριστηθηκα. Θεωρω πολυ καλη επιλογη το οτι ηταν machine types γιατι η ολη λογικη ταιριαζε πολυ τοσο στο σεναριο οσο και στο layout του psp σε οτι αφορα χειρισμο και gameplay...

    Μενει μονο το chapter 5 το οποιο μολις ξεκλειδωσα οποτε ισως κανω ακομα ενα post εντυπωσεων τις επομενες μερες. Overall θα ελεγα οτι μαζι με το πρωτο mgs και το snake eater, το peace walker μπαινει στα αγαπημενα μου της σειρας. Τωρα που ειναι πιο προσβασημο με την hd εκδοση, προτεινω σε ολους να το δοκιμασουν!!

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    LoL, οχι δεν εννοουσα οτι εκανα 10 ωρες να βγαλω μονο το Pupa, μου πηρε 10 ωρες μεχρι να φτασω το Pupa και τελικα να το νικησω (δηλαδη ολο το chapter 1).

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Γιατί μετά από ένα δεκάωρο??Τόσο πολύ σε δυσκόλεψε το pupa???

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Ξεκινησα το παιχνιδι απο την αρχη οπως εγραψα και σε αλλο topic και μετα απο κανενα 10ωρo εβγαλα το Pupa (εκει το ειχα αφησει την προηγουμενη φορα)... Πλεον ειμαι chapter 2.

    Lol την προηγουμενη φορα νομιζα οτι ειχα ανοιξει τα παντα στην Mother Base αλλα εν τελει το παιχνιδι συνεχιζει να ξεκλειδωνει νεα modes. Εχουν βαλει μεχρι και mini strategy sub game που στελνεις troops σε μαχες στις οποιες κανεις το στησιμο και την επιλογη των στρατιωτων και στην συνεχεια ακολουθει turn based (σε auto pilot) μαχη... Επιπλεον υπαρχει mode στο οποιο φτιαχνεις το δικο σου metal gear... Πολυ υλικο γενικα και πολυ προσεγμενο.

    Αυτη τη φορα επισης επιασα ζεστα και το θεμα των tapes και ακουω τα παντα στις αρχες των acts. Τοσο οι διαλογοι οσο και το σεναριο ειναι πολυ καλοδουλεμενα.

    Anyway συνεχιζουμε, ελπιζω να το πιασει περισσοτερος κοσμος τωρα που παιζει μπλα και στο HD Collection.

    Leave a comment:


  • belmont
    replied
     

    Βασικά, αν θυμάμαι καλά, αν μαζέψεις κάποια αντικείμενα μπορείς να φτιάξεις ένα ρομπότ και να προχωρήσει η πλοκή. Θα αποκαλυφθεί μία τελική συνομοσία.

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Πολυ καλο παιχνιδι,πολυ μεγαλα production values για φορητη κονσολα.Τα γραφικα εναι εξαιρετικα,πολυ καλη μουσικη ,ο χειρισμος μας τα χαλαει λιγο (παλευεται αλλα ηθελε χρονο) αλλα το Gameplay ειναι εξαιρετικο.


    Εχω ομως μια απορια αν θελει καποιος να μου την απαντηση..

     
    Το παιχνιδι τελειωνει στο chapter 4?Διαβασα για το chapter 5 αλλα μου φανηκε περιεργο το στησιμο(λιγο checkαρα σε ενα guide) και αναρωτιεμαι αν ειναι απαραίτητο η ειναι σαν extra ops.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    γιατι λετε να μην χωραγανε σε blu-ray?
    αρπαχτες ftw!!

    το οτι δεν βαζουνε και trophies ειναι επισης μεγα λαθος καθως θα τους εδeινε σιγουρα μεγαλυτερες πωλησεις, fail και εκει

    imo η καλυτερη συλλογη μεχρι στιγμης ητανε αυτη των tomb raider, τουλαχιστον εκει ρετουσαρανε για τα καλα τα δυο πρωτα

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Να έκαναν πάντως τους τίτλους full remake και να τους έβαζαν όλους σε μια συλλογή...θα ήταν λιγάκι δύσκολο.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Originally posted by BigBOSS View Post
    έλεος γραφικά psp σε μεγάλη ανάλυση, φοβερό.

    που να διαβασεις και κατι θεικα ποστ απο κατι ασχετους που λενε οτι εχει και καλυρερα γραφικα απο το snake eater

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    έλεος γραφικά psp σε μεγάλη ανάλυση, φοβερό.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Παμε για μερικα πραγματα ακομα.

    Εχοντας παιξει γυρω στις 8 ωρες, αντιληψη μου πανω στις δομες του τιτλου ειναι πλεον πιο ολοκληρωμενη.

    Ο διαχωρισμος αναμεσα στο main campain και τα submissions ειναι πληρως διακριτος, ουσιαστικα υπαρχει το story mode σε στυλ οικιακων mgs και παραλληλα επιπλεον μικρες αποστολες τις οποιες μπορεις να τις πραγματοποιησεις ειτε με τον Snake ειτε με το στρατο που μαζευεις. Επιμενω πανω σε αυτο γιατι αυτη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες διαφορες με το portable ops στο οποιο ουσιαστικα υπηρχαν μονο submissions (καποια απο τα οποια προχωρουσαν το σεναριο) χωρις ιδιαιτερη προσωπικοτητα.

    Το recruit system ειναι αψογα δομημενο μεσω του balloon system και με αυτο τον τροπο δεν αναγκαζεσαι να μεταφερεις τους στρατιωτες στην αρχη της καθε περιοχης οπως στο portable ops. Ο χειρισμος μου φαινεται πραγματικα τελειος και ειναι οτι καλυτερο εχω δει στο psp σε full 3D game (καλυτερος και απο το resistance retribution). To ιδιο ισχυει και για τα γραφικα και τον ηχο που που πιστευω οτι η κονσολα δυσκολα μπορει να δωσει κατι καλυτερο. Ειδικη αναφορα στο animation που παρουσιαζεται καλυτερο και απο αυτο του mgs4.

    To οτι πολλα sites εγραψαν οτι ισως μιλαμε για τον καλυτερο τιτλο της σειρας, πιστευω οτι εχει να κανει με το οτι το παιχνιδι δινει απλοχερα παρα πολλα gameplay sequences κατι το οποιο ηταν παντα προβλημα στη σειρα. Επιπλεον μπορεις να χρησιμοποιησεις σχεδον ολα τα οπλα- συσκευες που εχεις στη διαθεση σου γιατι υπαρχει μεγαλος αριθμος απο set pieces που στο ζηταει. Γενικα η ολη δομη ειναι τετοια που δεν νιωθεις οτι εχεις ενα τεραστιο αλλα αχρηστο οπλοστασιο (παιζοντας μονο με cqc και το οπλο με τα υπνοτικα).

    Τωρα υπαρχουν οντως διαφοροι περιορισμοι οπως το γεγονος οτι οι συζητησεις του codec υπαρχουν μαζεμενες στην αρχη του καθε act (και επι της ουσιας ειναι βαρετο να ακους τοσο μεγαλο αριθμο συζητησεων μαζεμενο) ή οι σπασμενες πειοχες που λεει ο big boss ala mgs3 (κατι το οποιο ωστoσο υπηρχε και στο 4 αν και εκει οι περιοχες ηταν μεγαλυτερες). Πιστευω ομως οτι δεν ειναι ζητηματα που μπορουν να σε ξενερωσουν. Η εισοδος του Kojima στην αναπτυξη του τιτλου μετετρεψε το peace walker απο ενα entry σε φορητη κονσολα στο επομενο entry της σειρας (κατι το οποιο για να πω την αληθεια δεν περιμενα να το πετυχει)...

    Συνεχιζουμε και θα υπαρξει εκ νεου feedback..

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Το birth by sleep δεν κανει συμβιβασμους, ουτε καν στα γραφικα για εμενα
    και σε γενικες γραμμες συμφωνω και για το chains of olympus
    το mgs ομως κανει συμβιβασμους (το οποιο ειναι φυσιολογικο), αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι ειναι κακο game το αντιθετο μαλιστα παρα ειναι καλο και για αυτο με κανει να αναρωτιεμαι ποσο καλυτερο θα ηταν αν εβγαινε σε home console.

    Και συμφωνω οτι ειναι θετικο οτι βγηκε ενας τοσο μεγαλος τιτλος στο psp αλλα οπως και να το κανουμε Metal Gear ειναι για την "silver screen" του gaming .


    Και μακαρι στοιχεια του peace walker να βρουν με καποιον τροπο τον δρομο τους προς τις home consoles.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Imo, συγκεκριμενα για τις σειρες kingdom hearts και god of war, δεν ισχυει κατι τετοιο εκτος αν αναφερομαστε μονο στην απεικονιση. Τουλαχιστον για τα chains of olympus και birth by sleep δεν μπορω με την καμια να πω οτι υπηρχε δυσκολια στο να αποδοθει η ολη φιλοσοφια και οτι επρεπε να γινουν συμβιβασμοι...ποσο μαλλον οταν αυτα τα δυο παιχνιδια ειναι στα ιδια επιπεδα ή και καλυτερα (bbs) απο τα οικιακα τους αδελφια. Αν μιλαμε μονο για απεικονιση, τοτε οκ ναι, θα εδειχναν πιο ομορφα στο ps3.

    Στα mgs συμφωνω με τα παιδια οτι πρεπει να γινουν συμβιβασμοι μιας και ειναι αδυνατον να πετυχεις την αμεσοτητα που θα ειχες στο οικιακο συστημα σε ενα interface οπως αυτο του psp (θες ακριβεια στον ελεγχο της 3D καμερας κατ'αρχην). Αυτο που μου αρεσει ωστοσο ειναι οτι στην περιπτωση του peace walker προσπαθησαν να φτιαξουν ενα mgs πανω στο interface του psp και οχι να παρουν τα controls των προηγουμενων παιχνιδιων της σειρας και να τα χωσουν ολα σε ενα φορητο που δομικα εχει περιορισμενες δυνατοτητες για κατι τετοιο.

    Εγω παντως δεν αλλαζω μεχρι στιγμης την αποψη μου και θεωρω πως ειναι θετικο οτι ενας τοσο μεγαλος τιτλος κυκλοφορησε στο psp. Συμφωνω στα οσα λετε οτι χανουμε καποια πραγματα αλλα απο την αλλη πιστευω οτι ιδεες οπως το management ή το co-op play κλπ δυσκολα θα τα τα περναγαν σε ενα home entry.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Κάτι τέτοιο συνέβη και με τα 2 φορητά God of War IMO.

    Leave a comment:

Working...
X