Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Δηλαδή μιλάμε για ένα γραμμικό και απόλυτα story-driven Final Fantasy αντίθετα με τη προηγούμενη ενσάρκωσή του. Μάλιστα κλασσικά gameplay στοιχεία της σειράς πάνε περίπατο για χάρη της ιστορίας. Για να δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος της SE σε heavy storytelling, me likes και περιμένω ανυπόμονα.
    sigpic

    Comment


    • Προσωπικά δεν με χαλάει ιδιαίτερα τίποτα από όσα λέγονται για το 13 με εξαίρεση τον περιορισμένο εξοπλισμό.Που είναι οι παλιές καλές εποχές που παίζαμε final fantasy και είχαμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε δεκάδες όπλα,ασπίδες,περικεφαλαίες accesories κτλ κτλ για να εξοπλιστούμε;Δεν θα τα βάψω και μαύρα,εξάλλου κάθε ff έχει πολύ μεγάλο περιθώριο παραμετροποίησης της ομάδας σου,αλλά θα προτιμούσα να μπορούσες να εξοπλίσεις περισσότερα πράγματα.

      Θα προτιμούσα πάντως να υπήρχε παραδοσιακό mp σύστημα αλλά δεν βαριέσαι,σίγουρα θα λειτουργεί μια χαρά το νέο magic system.

      Όλοι πάντως λένε ότι πρ'οκειται για το δυσκολότερο FF με διαφορά.Πολλοί τονίζουν μάλιστα ότι μπορεί να δει κάποιος το game over ακόμη και όταν πολεμάει απλά τέρατα!Προσωπικά γουστάρω πολύ την πρόκληση σε τέτοιου είδους παιχνίδια.


      Έχω πορωθεί και εγώ απίστευτα μετά το νέο τρεήλερ.Άντε να βγει επιτέλους,δεν μπορώ να περιμένω άλλο!

      Τέλος,

      ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ 3d FF ME DOUBLE WIELD ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ;Από το final fantasy 6 μας το χρωστάει η square!!!


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • Texnika o Zidane ekane Dual Wield kai sto FF11 yparxei mpoliko Dual Wielding
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ 3d FF ME DOUBLE WIELD ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ;Από το final fantasy 6 μας το χρωστάει η square!!!
          FF8:Kiros, FF9:Zidane, FFX-2:Thief class, FF12: Gabranth
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • Deus λένε επίσης ότι και να χάσεις όμως,θα ξεκινάς από κει που έχασες.Επίσης με το τέλος της μάχης θα θεραπεύεσαι πλήρως.Καλά δε θυμάμαι;
            Carpe diem

            Comment


            • FF12: Gabranth
              Den mporouses na elenkseis Gabranth akyro

              Mallon o Deus enwei dual wield me 2 diaforetika opla opote to poio swsto einai to FF11, eite eixes job Ninja eite opoiodhpote job me sub class Ninja mporouse na kanei dual weild 2 diaforetika opla.
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • Ναι ισχύουν αυτά. Όπως επίσης και το ότι αν πεθάνει ο party leader, ψοφάς. Επίσης άκουσα ότι δεν έχεις πλήρη έλεγχο του ποιος θα είναι μέσα στο party για μεγάλο μέρος του παιχνιδιού.

                Comment


                • Originally posted by Ground_zero View Post
                  Den mporouses na elenkseis Gabranth akyro

                  Mallon o Deus enwei dual wield me 2 diaforetika opla opote to poio swsto einai to FF11, eite eixes job Ninja eite opoiodhpote job me sub class Ninja mporouse na kanei dual weild 2 diaforetika opla.
                  Eννούσα αυτό που είπε ο ground.Θέλω να παίξω 3d final fantasy στο οποίο να μπορείς να εξοπλίσεις 2 όπλα στους χαρακτήρες όπως γινόταν στα παλιά ff.Μου έλειψαν τα σκηνικά dual wield+x attack;)

                  Αltair ισχύουν αυτά που άκουσες καθώς και αυτά που έγρεψε ο αδερφός.


                  Tidy!

                  Do not blame me.Blame yourself or God.
                  In Matsuno we trust.

                  Comment


                  • Nomizw oti gia to Respawn afou xaseis, sou fevgoun lefta.
                    Kai oloi len oti ta Gil ta vriskeis poio dyskola kai apo to Xii se afto to game, opote kati xaneis.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • Υπαρχει μια γενικοτερη ταση, να εξυμνουν ολοι το FF XIII. Ομως υπαρχει και η αντιθετη πλευρα. Σε προσφατο Review του, ενα Κινεζικο περιοδικο του εδωσε 40% :

                      Scan :
                       


                      System: 1/10 “Such a crude system barely warrants being called an RPG at all.”
                      Scenario: 2/10 “An epic tear jerker.”
                      Graphics: 9/10 “Top marks here.”
                      Sound: 7/10 “Mostly quality.”
                      Enthusiasm: 1/10 “As if you could play this for 100 hours! I could put up with 8.”
                      Total: 4/10 “To think it got this bad…”


                      Μερικα σχολια :
                      The game is complete linearity until the open areas near the end. You can’t even backtrack.
                      Of all the RPGs I’ve played in recent years, this is the first which has been so linear that it’s little more than riding an amusement park ride.
                      I had heard the opinion that “It’s amazing once you get to Chapter 11,” but why should you spend 20 or 30 hours on a game to get to the only enjoyable part? Just how do they intend to make me play this? Do they think I’m some kind of masochist?
                      http://www.sankakucomplex.com/2010/0...aming-history/


                      Eπισης, το Ιαπωνικο Site 2ch, θεωρει πως το παιχνιδι δεν ειναι καλο :

                      The whole game is completely linear until halfway through [approximately 20 hours].
                      There are hardly any towns.
                      The party is always fixed. The whole game just repeats the movie-battle sequence over and over [In fact the progression is closer to movie-run-battle-run-movie-boss-movie-run-battle…].
                      There are rather a lot of movies.
                      Moving around is like a long marathon.
                      The whole game system is just a clone of FF10.
                      You can’t flee battles [You can’t avoid most battles either as there is no sneaking past enemies, including weak ones].
                      Your party is completely healed after each battle.
                      If the main character in your party dies it is game over [There are only ever 3 characters in battle, often less, and often fixed].
                      The best tactic is almost always endlessly attacking. There is next to no strategy or skill involved.
                      The summons’ transformation scenes are a joke [i.e. Odin turning into a horse].
                      The story is rubbish… [Spoilers omitted, but complaints centre on Snow’s constant and cringe inducing insistence that he is a hero and will “protect” whatever it is the antagonists are menacing this time]
                      Shopping is only done at “online” shops on save points, with no proper shops to be found.
                      However, this doesn’t matter as you hardly ever get any money [and you can never buy anything more powerful than what you already looted].
                      There have been next to no changes from the demo.
                      The status screen displays no real information.
                      There are only 8 items usable in combat [For that matter, there are hardly any weapons or accessories, and the “crafting” system mostly consists of spending drops to upgrade their 2 stats].
                      There are no levels.
                      Τελος, συμφωνα με τον Yoichi Wada, το FF XIII Θα ειναι το τελευταιο FF παιχνιδι με αυτο το στυλ Gameplay :

                      和田社長が海外誌EDGEのインタビューに応えています。FFシリーズの海外開発についてはお伝えしましたが、それ以外にも多岐にわたり今後の展望が語られています。海外での発売を控える ファイナルファンタジーXIII についても触れられており、本フランチャイズの今後につ


                      That period [the start of franchises like Biohazard and Metal Gear] really set in stone a certain style of Japanese development, which some might say has reached its culmination with Final Fantasy XIII.
                      How do you think these kinds of big-budget, long-in-development Japanese games stand up in the current climate?
                      I believe Final Fantasy XIII is going be something special, and that it’s going to be well received by the audience.
                      But whether we are going to continue to internally create this type of game remains to be seen, because I actually feel that the team that was involved with Final Fantasy XIII should next move on to create and generate some ‘next generation’ forms of play.
                      Internally and externally I feel there’s an expectation of Square Enix to offer something new, and I really think that the Final Fantasy team could create something completely different, but at the moment they’re strictly catering to the particular audience they have now.
                      " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                      Authenticity sir, authenticity. "

                      Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                      Comment


                      • Υπαρχει μια γενικοτερη ταση, να εξυμνουν ολοι το FF XIII. Ομως υπαρχει και η αντιθετη πλευρα. Σε προσφατο Review του, ενα Κινεζικο περιοδικο του εδωσε 40% :
                        Oxi to antitheto ginete, afto to FF exei faei perissoterh lasph prin vgei apo osh exei faei to ffxii se olh tou thn zwh.

                        O typos apo to kineziko periodiko to epekse mono 8 wres kai den to teliwse.
                        O allos sto site 2ch kanei merika sxolia pou den isxyoun opws as poume "there is no strategy or skill involved in battles" otan oloi lene pws einai to poio dyskolo FF.

                        Τελος, συμφωνα με τον Yoichi Wada, το FF XIII Θα ειναι το τελευταιο FF παιχνιδι με αυτο το στυλ Gameplay :
                        Exw apolyth empistosinh sth SE, oti kai na kanei twra, mou exei hdh prosferei merika apo ta kalitera games pou exw paiksei pote.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • Υπερβολικά ηλίθιο review και φωνάζει από χιλιόμετρα μακριά ότι ο τύπος που το έγραψε θέλει να θάψει.Όταν βαθμολογείς ένα rpg με 1/10 (!) επειδή είναι γραμμικό τότε κανει μπαμ ότι δεν έχεις πολυασχοληθεί με το είδος.

                          Επίσης γέλιο έχει αυτό το μέρος του review.

                          I had heard the opinion that “It’s amazing once you get to Chapter 11,” but why should you spend 20 or 30 hours on a game to get to the only enjoyable part? Just how do they intend to make me play this? Do they think I’m some kind of masochist?

                          Μμμ review σε rpg χωρίς καν να έχει περάσει το 50% του παιχνιδιού.Ενδιαφέρον.


                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment


                          • 8 wres mono leme, ti 50% mou les twra?

                            Ase pou vathmologei to: Enthusiasm: 1/10 “As if you could play this for 100 hours! I could put up with 8.”

                            Poios vathmologei enthusiasm se review kai apo pote?
                            Gia na mhn milhsw gia to 1 pou evale.
                            Thelw na dw review tou idiou typou gia ta ypoloipa FF h estw JRPG...
                            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                            Kindred, this blade and I.
                            "

                            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                            Greek Gaming Videos
                            Greek Final Fantasy Forum

                            Comment


                            • ΛΟΛ σοβαρα reviews.Σε ολο το νετ εννοειται πως τετοιες αποψεις θα τις βρεις ακομη και για κορυφαια παιχνιδια.Ολοι εχουν αποψη.Δεν εχει διαφορα, αυτος απλα εχει site ή ειναι συντακτης.Δε διαφερει απο τις αποψεις που θα κανει καποιος comment σε ενα blog ή σε ενα site ας πουμε.

                              Παιχτε το εσεις και γραψτε τις αποψεις σας.
                              Ground_Zero:

                              Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                              Comment


                              • Προς το παρον το μονο που δεν μου αρεσει ειναι αυτο που λεγεται περι γραμμικοτητας. Δεν με ενδιαφερει αν ειναι γραμμικο στο gameplay γιατι ουτως η αλλως μας εχουνε τρελανει τα τελευταια χρονια με την ''ελευθερια'' που σου δινεται σε διαφορα games η οποια imo ετσι οπως υλοποιειται ποτε δεν προσφερει αυτα που λενε οι developers. Αλλα δεν μπορω να πω οτι περιμενα επιπεδα διαδρομους (αυτο ειναι το κομματι που με ξενερωνε και στο Χ)...για την ακριβεια θα ηθελα πιο ανοικτα περιβαλλοντα, ισως και roaming στο χαρτη με οχηματα , γιατι μπορει πλεον να γινει και με ομορφο τροπο αλλα anyway its just me...

                                Το οτι φευγουν οι πολεις με τους npc's ισως να ειναι και θετικο, ειχε καταντησει να αποτελει την μονιμη ασθενεια των jrpg's και δεν προσεφερε κατι ουσιαστικο (βεβαια φταει καθαρα η υλοποιηση... εβαζαν 200 ατομα μεσα σε μια πολη απο τα οποια 1-2 ειχαν νοημα υπαρξης και σου ελεγαν κατι ενδιαφερον)...Θα δουμε. Ακομα δεν εχω δει σχεδον κανενα video .

                                Υπαρχει μια γενικοτερη ταση, να εξυμνουν ολοι το FF XIII. Ομως υπαρχει και η αντιθετη πλευρα
                                Εδω συμφωνω με τον ground, ειναι το πρωτο ff της κυριας σειρας για το οποιο κραταω καποιες επιφυλαξεις και αυτο λογω της κριτικης και των οσων εχουν γραφτει.

                                Comment

                                Working...
                                X