Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fallout: New Vegas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Το Damage Threshold (DT) είναι το πόσο damage απορροφά ο εχθρός από τις επιθέσεις σου, αν π.χ. κάνεις 30 dmg και το DT του είναι 10, κάνεις 20 dmg και εμφανίζεται ως κόκκινες ασπιδούλες δεξιά και αριστερά από τα HP του. Ουσιαστικά είναι το armor τους και συνήθως εμφανίζεται σε εχθρούς ως προειδοποίηση ότι δεν βρίσκεσαι εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεσαι, ότι έχεις μπει σε περιοχή με μεγαλύτερου από εσένα level εχθρούς.

    Τα διάφορα όπλα που βρίσκεις έχουν DΑΜ και DMG στατιστικά και αυτό που συνήθως ισχύει είναι ένα όπλο με μεγάλο DΑΜ να έχει μικρό DMG και αντίστροφα. Από 'κει και πέρα υπάρχουν τα διάφορα ammo που επηρεάζουν τα στατιστικά αυτά.

    Για παράδειγμα ας πούμε ότι το όπλο σου κάνει 100 dmg και ο εχθρός σου έχει 50 DT, οπότε θα του κάνεις 50 dmg. Αν βάλεις στο όπλο σου Armor Piercing Rounds θα κάνεις μεν 90% του dmg σου, δηλαδή 90, αλλά θα ρίχνεις και το DT του εχθρού στο μισό, δηλαδή από 50 στο 25. Επομένως εκεί που με απλές σφαίρες έκανες 50 dmg, με τις Armor Piercing Rounds θα κάνεις 90 dmg - 25 DT = 65 dmg, κερδίζοντας 15 dmg.

    Τα Hollowpoint Rounds είναι το αντίστροφο. Ανεβάζουν το DT του εχθρού σου αλλά κι εσύ κάνεις περισσότερο dmg. Oπότε είναι για τους αδύναμους εχθρούς. Αν π.χ. ο στόχος σου έχει 1 DT και το DT του πολλαπλασιάζεται x3 με τα Hollowpoints, απλά ανεβαίνει σε 3 DT που είναι μηδαμινό σε σχέση με το dmg που θα κάνεις το οποίο διπλασιάζεται, π.χ. από 15 σε 30 dmg.


    Ηard ΚΑΙ Hardcore; Yπάρχει λόγος; Βασικά δεν θα στο πολυπρότεινα το Hardcore για πρώτο playthrough από την άποψη και μόνο ότι αφενός θέλεις σχετικά γρήγορα υψηλό Survival για να μπορείς να φτιάχνεις φαγητά και νερά και αφετέρου θα πρέπει να ξοδεύεις παρα πολύ χρόνο σε inventory management. Πολύ χρόνο όμως. Κι αυτό γιατί πρέπει συνεχώς να ανανεώνεις τα raw materials καθότι ΟΛΑ χρειάζονται και επίσης τα ammo σου αποκτούν βάρος που πρέπει να διαχειριστείς έτσι ώστε να μην ξεμένεις και να μπορείς να μην ξεπερνάς το weight όριο.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Ευχαριστώ ρε συ, τα ξεκαθάρισα αρκετά τώρα τα πράγματα. Όταν βάλω ξανά το παιχνίδι θα προσπαθήσω να τα δω αυτά και ingame (θα επιτεθώ σε κανά φίλο για πειραματισμό ).

      Τώρα για το hard και το hardcore δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Τα παιχνίδια προσπαθώ να τα παίζω στο hard πλέον και το hardcore το ήθελα εξ αρχής. Βασικά ψήθηκα να παίξω το παιχνίδι από τα όσα έγραψες για αυτό το mode. Δε νομίζω να μην την παλέψω, αν δω ότι απλά δεν πάει άλλο θα το κατεβάσω στο normal.

      Comment


      • #18
        Σχετικά με τις διαφορές με το Fallout 3 και τι προσθήκες/αλλαγές έχει το New Vegas.

        - Διαφορετικό setting. Το New Vegas είναι τρία χρόνια μετά το Fallout 3 δεν έχει όμως καμία σχέση με αυτό, δεν είναι sequel του, δεν έχει αναφορές σε αυτό. Περισσότερο συνεχίζει κάποια κομμάτια της ιστορίας των Fallout και Fallout 2 παρουσιάζοντας μια εντελώς ξεχωριστή απ'το Fallout 3 ιστορία στην Mojave Wasteland και τη πόλη του New Vegas που δεν χτυπήθηκε όσο άλλες πόλεις από την πυρηνική καταστροφή.

        - Έχει τα διπλάσια και παραπάνω όπλα σε σχέση με το F3.

        - Στη real-time μάχη δεν υπάρχει το zoom του F3, μπορείς να εστιάσεις στο στόχο σου μέσα απ΄το σκόπευτρο όπως ένα κανονικό FPS game.

        - Μπορείς να πειράξεις τα όπλα με διάφορα modifications όπως scopes, silencers κλπ.

        - Εκτός του Karma system, το New Vegas έχει επιπλέον το Reputation system που δρα ξεχωριστά για κάθε faction με τα ανάλογα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα. Yπάρχουν επίσης περισσότερα Factions σε σχέση με το F3.

        - Crafting με διάφορες μορφές. Το νέο skill Survival που σου επιτρέπει να φτιάχνεις δική σου τροφή, αντίδοτα, φάρμακα κλπ. στα campfires. Στα Reloading benches μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου ammo. Στα Workbenches μπορείς να φτιάξεις Aid items όπως Stimpacks και Doctor's Bags.

        - Εισαγωγή Damage Threshold στους εχθρούς σε σχέση με το απλό Damage Resistance του F3.

        - Τζόγος στα καζίνο του Vegas για χρήματα και το Caravan card game.

        - Oι NPC companions έχουν δικά τους Perks, quests και προσωπικότητες και αντιδρούν ανάλογα με τις αποφάσεις του παίχτη.

        - Καλύτερη γραφή στους διαλόγους και μεγαλύτερη χρήση των Charisma και Speech skills σε αυτούς. Π.χ. ένα αντίκτυπο του Speech είναι στα μαγαζιά που μπορείς να κερδίσεις ειδικές προσφορές.

        - Γύρω στις 400 περιοχές σε σχέση με τις 200 του F3. Επίσης έχει συνολικά 163 quests σε σχέση με τα 100 του F3.

        - Το Ηardcore mode.
        sigpic

        Comment


        • #19
          τι θα γινει τωρα θα με αφησετε να παιξω το vanquish με την ησυχια μου?

          Comment


          • #20
            Tέλειωνε με τα fast food και πιάσε τα πραγματικά games
            sigpic

            Comment


            • #21
              Καλή φάση που φαίνεται ότι έγινε καλή δουλεία στο game.Δε περίμενα πολλά,με το καλό όταν έρθει η ώρα θα το πιάσω στα χέρια.

              Αλήθεια fallout 3 ή vegas?

              Comment


              • #22
                Vegas. Άνετα.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Εγώ πάντως τώρα που παίζω Fallout 3 το βρίσκω πολύ μπόμπα παιχνίδι.Τι να λέμε τώρα εδώ έκανα ντού με ένα μάτσο Ghouls στο Tennpenny Tower και έσφαζα αβέρτα


                  Comment


                  • #24
                    Dope θέλω τα φώτα σου . Ερωτήσεις πάλι:

                    - Το DPS πώς δουλεύει ακριβώς; Για δώσε κανά παράδειγμα γιατί μπερδεύομαι.
                    - Τα energy weapons γενικά την παλεύουν; Παρατηρώ ότι έχω μικρό DAM αλλά μεγάλο DPS. Ειδίκευση σε συμβατικά guns δεν έχω, είπα να παίξω το παιχνίδι με energy weapons μόνο αλλά δεν ξέρω κατά πόσο την παλεύεις έτσι. Δώσε καμμία συμβουλή .

                    /noob

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Evans View Post
                      Dope θέλω τα φώτα σου . Ερωτήσεις πάλι:

                      - Το DPS πώς δουλεύει ακριβώς; Για δώσε κανά παράδειγμα γιατί μπερδεύομαι.
                      - Τα energy weapons γενικά την παλεύουν; Παρατηρώ ότι έχω μικρό DAM αλλά μεγάλο DPS. Ειδίκευση σε συμβατικά guns δεν έχω, είπα να παίξω το παιχνίδι με energy weapons μόνο αλλά δεν ξέρω κατά πόσο την παλεύεις έτσι. Δώσε καμμία συμβουλή .

                      /noob
                      ΟΚ κάτσε να τα πάρω απ'την αρχή.

                      Τα όπλα που βρίσκεις έχουν DAM και DPS στατιστικά. Ως DAM αναφέρεται το Damage per Shot που κάνει το όπλο σου, είναι το damage δηλαδή που κάνει πατώντας μια φορά το αριστερό mousekey/δεξί shoulder button.

                      Ως DPS αναφέρεται το Damage Per Second που κάνει το όπλο σου αν όλες οι βολές που ρίξεις σε ένα δευτερόλεπτο χτυπήσουν το στόχο σου σε πραγματικό χρόνο.

                      Επομένως, αν το όπλο Astrapoklanidi έχει 5 DAM, δηλαδή μια βολή κάνει 5 dmg, και σε χρόνο ενός δευτερολέπτου μπορεί να ρίξει 5 βολές, αν αυτές βρουν όλες στόχο τότε το DPS του όπλου είναι 5χ5=25. Γι'αυτό και το όπλο Astrapoklanidi θα έχει DAM=5 και DPS=25 στα στατιστικά του. Bέβαια η αναλογία δεν είναι πάντα ακριβής 100%, δηλαδή θα δεις ότι τα όπλα στον πολλαπλασιασμό δεν δίνουν ακριβές τιμές.


                      Και τα δύο στατιστικά, DAM και DPS, αναφέρονται στο ίδιο πράγμα. Το damage του όπλου σου. H μόνη διαφορά μεταξύ των δύο είναι ο παράγοντας χρόνος που περιλαμβάνει το DPS, το rate of fire δηλαδή. Οι επιρροές τους είναι δύο:

                      1. Damage Threshold. Όπως το εξήγησα πιο πάνω. Αν βαρέσεις έναν εχθρό και σου πεταχτεί κόκκινη ασπιδούλα σημαίνει ότι το DAM του όπλου σου είναι χαμηλό και χρειάζεσαι μεγαλύτερο DAM για να του σπάσεις την ασπίδα, να ξεπεράσεις το Damage Threshold.

                      2. To DAM χρησιμοποιείται σε VATS mode και το DPS σε real-tme μάχη. Από τη στιγμή που σε VATS ο χρόνος παγώνει, το rate-of-fire δεν συμψηφίζεται, οπότε το DPS του όπλου σου είναι άχρηστο. Αντίθετα σε real-time mode αυτό που έχει περισσότερο σημασία είναι το DPS για το πόσο dmg θα κάνεις.

                      Mε λίγα λόγια, τα όπλα με μεγάλο rate of fire έχουν μικρό DAΜ και μεγάλο DPS, ενώ τα όπλα με μικρό rate of fire μεγάλο DAM και μικρό DPS.

                      Για παράδειγμα το Minigun έχει DAM=7 και DPS=136. Επομένως, κάνοντας τη διαίρεση, βλέπεις ότι σε χρόνο 1 δευτερολέπτου ρίχνει περίπου 20 σφαίρες. Καταλαβαίνεις επίσης ότι δεν είναι και το καλύτερο όπλο για χρήση σε VATS αφού το DAM=7 είναι πολύ μικρό dmg ανά βολή, σε ένα όπλο που παίρνει χρόνο να φορτώσει, δεν βαρά αμέσως.

                      Άλλο παράδειγμα, ας πάρουμε δύο rifles για βολές από μεγάλη απόσταση.
                      Το Cowboy Repeater έχει DAM=23 και DPS=59 ενώ το Hunting Rifle έχει DAM=33 και DPS=29. Επομένως το πρώτο που έχει μεγαλύτερο DPS είναι καλό για εχθρούς χωρίς πανοπλία που το DT τους θα είναι χαμηλό, ενώ το Hunting Rifle για armored εχθρούς που το DT τους θα είναι υψηλό. Επιπλέον σε VATS το Hunting Rifle θα σου δώσει καλύτερο damage αφού έχει υψηλότερο DAM ενώ σε real-time το Repeater βγάζει καλύτερο damage λόγω υψηλότερου DPS.

                      Άλλο παράδειγμα, ας πάρουμε ένα shotgun, ας πούμε το Sturdy Caravan Shotgun που έχω εδώ πρόχειρο στο inventory. Αυτό δίνει DAM=5,2x7 και DPS=35. Αν κάνεις τον πολλαπλασιασμό του DAM θα δεις ότι βγάζει πάνω κάτω 35 που έχει ως DPS τιμή. Tο DPS=35 είναι αυτονόητο, το όπλο κάνει 35 damage το δευτερόλεπτο σε πραγματικό χρόνο. Tι σημαίνει όμως το 5.2x7 στο DAM; Εδώ έχουμε να κάνουμε με τις σφαίρες που χρησιμοποιεί το shotgun αφού δεν μιλάμε για μια σφαίρα αλλά για πολλές αφού εκτοξεύει σκάγια. Επομένως μια σφαίρα του shotgun περιέχει 7 σκάγια που το καθένα από αυτά κάνει 5.2 damage.



                      Τα DAM/DPS τώρα επηρεάζονται από τρεις παράγοντες:

                      1. Το Condition του όπλου σου
                      2. Τα Ammo που του βάζεις.
                      3. Tα Mods που του βάζεις.

                      Τα Ammo και Mods εξηγούνται μόνα τους στις περιγραφές τους τι πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα προσφέρουν. Όσον αφορά την κατάσταση του όπλου σου, όσο το κρατάς σε CON πάνω από 75% θα πιάνεις τη maximum damage τιμή που μπορεί να σου δώσει το όπλο. Όσο αυτό φθίνει, θα δεις ότι θα μειώνονται τα DAM/DPS στατιστικά.

                      Ένας τελευταίος παράγοντας είναι τα Skill/Strength του όπλου. Το πρώτο εμφανίζεται στη περιγραφή του όπλου πάνω-αριστερά με ένα εικονιδιάκι και αναφέρεται στην κατηγορία που ανήκει κάποιο όπλο, π.χ. Energy Weapons για το Plasma Pistol και πάνω-δεξιά βρίσκεται το απαιτούμενο Strength του όπλου.

                      Αν π.χ. έχεις Energy Weapons=35 και Strength=6 και το Plasma Pistol γράφει στην περιγραφή του εικονιδίου 45 και STR=8 σημαίνει ότι το όπλο θα χάνει σε ευστοχία βρισκόμενος σε VATS και σε σταθερότητα βρισκόμενος σε real-time. Αντίστοιχα, ένα melee όπλο ή ως unarmed, θα χάνεις σε γρηγοράδα στις επιθέσεις σου.


                      Τώρα για την δεύτερη ερώτηση, Energy Weapons sux Τα έχω παρατήσει από τη στιγμή που βρήκα rifles και γενικά δεν τα πολυπροτιμώ, αν και μαζεύω τίγκα ammo (αφού μπορείς εύκολα να τα κάνεις convert στις διάφορες μορφές τους) μέχρι να βρω κάποιο σωστό Energy όπλο παρακάτω.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        super απάντηση, 1000 ευχαριστώ!! Βέβαια με κάνεις να μετανιώνω για τις επιλογές μου και έχω ήδη βάλει κάποια skill points στα energy weapons . Θα ανεβάσω λίγο λίγο και τα guns, θα δω πώς θα το πάω. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια με άγχωσες λίγο αλλά οκ θα συνηθίσω κάποια στιγμή .

                        Edit:

                        Έκανα μία έρευνα (ανακάλυψα το vault wiki ) και ήθελα να μοιραστώ μαζί σου τα συμπεράσματά μου για το build που έκανα.

                        Τα SPECIAL τα έγραψα παραπάνω, τα skills που έδωσα βαρύτητα επίσης, τα traits που πήρα είναι Trigger Discipline (+20% accuracy, -20% rate of fire) και Good Natured. Το αρχικό σκεπτικό ήταν να είμαι σχετικά αδύναμος, αλλά με ανεβασμένο luck και μία σχετική προσοχή στον παράγοντα τύχης ήθελα να ανεβάζω προοδευτικά το critical hit rate, ώστε να εξισορροπήσω τη μικρή μου εξειδίκευση σε όπλα και γενικότερα σε strength.

                        Thing is, με όσα μου είπες και όσα διάβασα αυτό δε δουλεύει τόσο καλά . Αρχικά, μάλλον έπρεπε να διαλέξω το Built to Destroy trait (+15% weapon wear, +3% critical hit rate), αν και πάλι το 3% μου φαίνεται ελάχιστο. Το Trigger Discipline λέει στο wiki ότι δουλεύει καλά κυρίως στην περίπτωση των automatic όπλων (αν βρίσκεις automatic energy weapons πάει και έρχεται), αλλά και πάλι δε με βολεύει να παίζω σε real time, αλλά σε VATS. Επίσης, με χαμηλότερο rate of fire μειώνεται σημαντικά και η αξία ενός υψηλού DPS.

                        Το χειρότερο όλων είναι ότι όλα αυτά τα ανακάλυψα αφότου αποφάσισα να μην αλλάξω το character build μου όταν στο ζητάει το παιχνίδι . Δεν ξέρω αν πρέπει να το ξεκινήσω πάλι, κάνοντας ένα προσεκτικότερο build, ή να το συνεχίσω ως έχει και να προσαρμοστώ στα δεδομένα που θα βρω μπροστά μου. Σα λογική μου άρεσε το build που έκανα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει καλά μέσα στο παιχνίδι . Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή είμαι 3 level και έχω μόλις 12 το guns skill μου .

                        Τελευταία ερώτηση: στο 3ο level δε μου έδωσε να επιλέξω perk. Δεν παίρνεις perk σε κάθε level, έτσι; Στο F3 έχω την εντύπωση ότι συνέβαινε αυτό.

                        Άντε ρε, βρέθηκε άνθρωπος να σε πρήζει .

                        Comment


                        • #27
                          Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που ανέβασα στο level up είναι τα Explosives σε 25 και αυτό για να μπορέσω να περάσω το skill check σε έναν διάλογο στο Goodspring με τον μπάρμπα Bill. Eκτός αυτού, δεν έχω βάλει πόντο σε Guns, Energy Weapons, Melee και Unarmed. Μόνο ότι έχω βρει από Skill Books στην εξερεύνηση.

                          Tα βασικά skills που θα πάω maximum είναι Speech και Lockpicking, από εκεί και πέρα φροντίζω να μοιράζω πόντους, ώστε να έχω όσα περισσότερα μπορώ σε Average, τα Science, Repair, Medicine και Survival. Tα tiers των skills ανεβαίνουν ανά 25, very easy=0, easy=25, average=50, hard=75, very hard=100. To καλό με το New Vegas, αντίθετα με ότι συνέβαινε στο Fallout 3, είναι ότι όποιο built και να ακολουθήσεις στα skills σου, ότι και να ανεβάσεις, πάντα θα βρεθείς αντιμέτωπος με διαλόγους και καταστάσεις που θα κάνουν χρήση όλων των skills.

                          Bέβαια ζορίζομαι περισσότερο σε δυνατούς αντιπάλους, χρειάζεται να προσεγγίζω τακτικά κάθε encounter και χαλάω περισσότερα πυρομαχικά αλλά αυτά είναι τα μειονεκτήματα του built μου. Αν και από τη στιγμή που έβαλα και δεύτερο companion στη παρέα τα πράγματα έχουν γίνει σαφώς πιο εύκολα στη διαχείριση της μάχης.

                          /edit, τώρα είδα το edit σου, εντάξει skills ανεβάζεις ότι θέλεις και όποια νομίζεις ότι θα σε βοηθήσουν στο τρόπο παιχνιδιού που έχεις στο μυαλό σου και σου ταιριάζουν. Προσωπικά οτιδήποτε με χαμηλό rate of fire δεν θα το προτιμούσα κυρίως γιατί παίζοντας πολύ σε real-time μου είναι απαραίτητο για επιθέσεις από απόσταση. Perks παίρνεις κάθε 2 levels.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Κι εγώ αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να φτάσω σε ένα avg level κάποια skills που δεν πήρα εξ αρχής εξειδίκευση, όπως survival, sneak και medicine.

                            Ωραία με τα όσα μου λες το παιχνίδι είναι αρκετά ανοιχτό σε όλα τα builds, οπότε συνεχίζω δυνατά! Το σύστημα με τους companions δεν το είδα ακόμα, από ότι κατάλαβα όμως μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις για να "μπαλώσουν" διάφορα κενά του χαρακτήρα σου.

                            Thanks πάντως, τα πράγματα μου είναι πολύ πιο ξεκάθαρα τώρα .

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Laharl View Post
                              Εγώ πάντως τώρα που παίζω Fallout 3 το βρίσκω πολύ μπόμπα παιχνίδι.Τι να λέμε τώρα εδώ έκανα ντού με ένα μάτσο Ghouls στο Tennpenny Tower και έσφαζα αβέρτα
                              Γιατί είπε κανείς πως δεν είναι; Από τα λίγα games στο pc που αξίζει να πάρεις αυθεντικά και όχι να τα κατεβάσεις ή να τα πάρεις ως αντιγραφή. Και γω παίζω τις τελευταίες ημέρες Fallout 3 (αίφθασα αισίως τις 35 ώρες και δεν έκανα ούτε τα μισά), ελπίζω κάποια στιγμή να βρω την όρεξη να γράψω εντυπώσεις στο σχετικό θέμα.

                              A και γω έκανα το αντίθετο, από το Tennpenny Tower πήγα και έσφαξα τα Ghouls.
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • #30
                                Εντυπώσεις για το Fallout 3: Modern Warfare στο αντίστοιχο θέμα παρακαλώ Εδώ μιλάμε για rpg.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X