Το Damage Threshold (DT) είναι το πόσο damage απορροφά ο εχθρός από τις επιθέσεις σου, αν π.χ. κάνεις 30 dmg και το DT του είναι 10, κάνεις 20 dmg και εμφανίζεται ως κόκκινες ασπιδούλες δεξιά και αριστερά από τα HP του. Ουσιαστικά είναι το armor τους και συνήθως εμφανίζεται σε εχθρούς ως προειδοποίηση ότι δεν βρίσκεσαι εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεσαι, ότι έχεις μπει σε περιοχή με μεγαλύτερου από εσένα level εχθρούς.
Τα διάφορα όπλα που βρίσκεις έχουν DΑΜ και DMG στατιστικά και αυτό που συνήθως ισχύει είναι ένα όπλο με μεγάλο DΑΜ να έχει μικρό DMG και αντίστροφα. Από 'κει και πέρα υπάρχουν τα διάφορα ammo που επηρεάζουν τα στατιστικά αυτά.
Για παράδειγμα ας πούμε ότι το όπλο σου κάνει 100 dmg και ο εχθρός σου έχει 50 DT, οπότε θα του κάνεις 50 dmg. Αν βάλεις στο όπλο σου Armor Piercing Rounds θα κάνεις μεν 90% του dmg σου, δηλαδή 90, αλλά θα ρίχνεις και το DT του εχθρού στο μισό, δηλαδή από 50 στο 25. Επομένως εκεί που με απλές σφαίρες έκανες 50 dmg, με τις Armor Piercing Rounds θα κάνεις 90 dmg - 25 DT = 65 dmg, κερδίζοντας 15 dmg.
Τα Hollowpoint Rounds είναι το αντίστροφο. Ανεβάζουν το DT του εχθρού σου αλλά κι εσύ κάνεις περισσότερο dmg. Oπότε είναι για τους αδύναμους εχθρούς. Αν π.χ. ο στόχος σου έχει 1 DT και το DT του πολλαπλασιάζεται x3 με τα Hollowpoints, απλά ανεβαίνει σε 3 DT που είναι μηδαμινό σε σχέση με το dmg που θα κάνεις το οποίο διπλασιάζεται, π.χ. από 15 σε 30 dmg.
Ηard ΚΑΙ Hardcore; Yπάρχει λόγος;
Βασικά δεν θα στο πολυπρότεινα το Hardcore για πρώτο playthrough από την άποψη και μόνο ότι αφενός θέλεις σχετικά γρήγορα υψηλό Survival για να μπορείς να φτιάχνεις φαγητά και νερά και αφετέρου θα πρέπει να ξοδεύεις παρα πολύ χρόνο σε inventory management. Πολύ χρόνο όμως. Κι αυτό γιατί πρέπει συνεχώς να ανανεώνεις τα raw materials καθότι ΟΛΑ χρειάζονται και επίσης τα ammo σου αποκτούν βάρος που πρέπει να διαχειριστείς έτσι ώστε να μην ξεμένεις και να μπορείς να μην ξεπερνάς το weight όριο.
Τα διάφορα όπλα που βρίσκεις έχουν DΑΜ και DMG στατιστικά και αυτό που συνήθως ισχύει είναι ένα όπλο με μεγάλο DΑΜ να έχει μικρό DMG και αντίστροφα. Από 'κει και πέρα υπάρχουν τα διάφορα ammo που επηρεάζουν τα στατιστικά αυτά.
Για παράδειγμα ας πούμε ότι το όπλο σου κάνει 100 dmg και ο εχθρός σου έχει 50 DT, οπότε θα του κάνεις 50 dmg. Αν βάλεις στο όπλο σου Armor Piercing Rounds θα κάνεις μεν 90% του dmg σου, δηλαδή 90, αλλά θα ρίχνεις και το DT του εχθρού στο μισό, δηλαδή από 50 στο 25. Επομένως εκεί που με απλές σφαίρες έκανες 50 dmg, με τις Armor Piercing Rounds θα κάνεις 90 dmg - 25 DT = 65 dmg, κερδίζοντας 15 dmg.
Τα Hollowpoint Rounds είναι το αντίστροφο. Ανεβάζουν το DT του εχθρού σου αλλά κι εσύ κάνεις περισσότερο dmg. Oπότε είναι για τους αδύναμους εχθρούς. Αν π.χ. ο στόχος σου έχει 1 DT και το DT του πολλαπλασιάζεται x3 με τα Hollowpoints, απλά ανεβαίνει σε 3 DT που είναι μηδαμινό σε σχέση με το dmg που θα κάνεις το οποίο διπλασιάζεται, π.χ. από 15 σε 30 dmg.
Ηard ΚΑΙ Hardcore; Yπάρχει λόγος;

Comment