Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kαταρχήν τι εννοείτε ότι τα γραφικά του παιχνιδιού δεν είναι κάτι το σούπερ;

    Το game οπτικά είναι για μένα εντυπωσιακότατο και αυτό θα φανεί καλύτερα όταν το παίξει κάποιος. Σημειώστε επίσης ότι δεν έχουμε δει άλλη περιοχή του παιχνιδιού, μόνο μεσανατολίτικο αστικό περιβάλλον.

    Το αστικό περιβάλλον με κατεστραμμένα και μη κτήρια, με λακούβες η όχι στους δρόμους, κατεστραμμένα αυτοκίνητα, φωτιές καπνούς κτλ και όλα αυτά με όλες τις σκιές real time, ρεαλιστικό φωτισμό, εξαιρετικό drawdistance συν χίλιους δύο npc που γυρίζουν από εδώ κι εκεί έχοντας εφάμμιλη λεπτομέρεια και γεωμετρία στο σχεδιασμό με αυτή του Snake και των υπόλοιπων βασικών χαρακτήρων και που μπορούν να εμπλακούν από από εκεί που περιπολούν σε μάχη, real time καταστροφή πχ τοίχων από Gekkos που πετάγονται ξαφνικά μπροστά σου κι εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για να σωθείς, με 60fps ακόμη και στα 1080p (1920x1080p) είναι εντυπωσιακό (το λιγότερο).

    [/b]
    Γι αυτό ακριβώς έκανα την σύγκριση με το COD4 νωρίτερα. Συγκρίνοντας τα δύο δεν μπορώ να πω ότι βλέπω βελτίωση (μην σου πω ότι το COD4 είναι και πιο λεπτομερές). Φυσικά αυτό δεν είναι κακό γιατί το COD4 είναι απλά πανέμορφο. Απλά θα ήθελα ένας από τους μεγαλύτερους (απ'ότι φαίνεται..) τίτλους για το PS3 να μην κάνει κάτι παραπάνω στον τομέα αυτόν.

    Φυσικά όπως είπες μπορεί σε άλλο είδος περιβάλλοντος να έιναι τρομερό οπότε θα μάθουμε περισσότερα όταν βγει σε μερικούς μήνες.


    Comment


    • Δεν μιλήσαμε για το animation καθόλου, παρατηρίσατε πόσο γαμάτο έγινε πχ δείτε στο (1:22) video τους δύο guerrilas πως στρίβουν από τον τοίχο, ένα παράδειγμα.



      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • Λοιπόν ας πω και εγώ και εγώ κάποια πράγματα μέχρι τα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα.Οπτικά το game είναι σχετικά καλό αλλά δεν στέκεται σε καμμία περίπτωση δίπλα στα οπτικά θαύματα που έχουμε δει(gears of war,crysis, και εννοείται πως και από το cod4 είναι πολύ πίσω).

        Δεύτερον το gameplay είναι συμβατικότατο όπως περίπου τα προηγούμενα της σειράς χωρίς καμμία μεγάλη ανατροπή μετά τους 4 τίτλους που βγήκαν(ναι η κάμερα δεν είναι ανατροπή).Ποτέ δεν τρελαινόμουν για το gameplay του τίτλου και ούτε τρελαίνομαι για τα όσα έχω δει μέχρι στιγμής.

        Βέβαια το game(ταινία)δεν είναι αυτά.Το θέμα με το συγκεκριμένο franchise είναι η ιστορία του και η καταπληκτική μουσική του επένδυση.Πραγματικά σε αυτόν τον τομέα βάζει γυαλιά σε όλα τα άλλα games και δείχνει πώς τα videogames μπορούν να αναγνωριστούν ώς τέχνη με λίγο πιο αλληλεπιδραστικό gameplay βέβαια.Μένει να δούμε αν θα ισχύει αυτό και στο τέταρτο μέρος της σειράς που φαίνεται μέχρι στιγμής ότι θα προσφέρει τις μεγαλύτερες συγκινήσεις από ποτέ!
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • Comment


          • <div class='quotetop'>(paixtis &#064; Apr 2 2008, 04&#58;45 PM) [snapback]16811[/snapback]</div>
            Λοιπόν ας πω και εγώ και εγώ κάποια πράγματα μέχρι τα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα.Οπτικά το game είναι σχετικά καλό αλλά δεν στέκεται σε καμμία περίπτωση δίπλα στα οπτικά θαύματα που έχουμε δει(gears of war,crysis, και εννοείται πως και από το cod4 είναι πολύ πίσω).

            Δεύτερον το gameplay είναι συμβατικότατο όπως περίπου τα προηγούμενα της σειράς χωρίς καμμία μεγάλη ανατροπή μετά τους 4 τίτλους που βγήκαν(ναι η κάμερα δεν είναι ανατροπή).Ποτέ δεν τρελαινόμουν για το gameplay του τίτλου και ούτε τρελαίνομαι για τα όσα έχω δει μέχρι στιγμής.[/b]
            Γιατί τόσο απαξίωση για το MGS4 paixtis ;

            Για το crysis πες οκ είναι καλύτερο, αλλά όχι και ότι είναι σχετικά καλό απέναντι στο GOW και στο COD4 (&#33;), τα textures του COD4 είναι αρκετά κατώτερης ποιότητας από αυτά του MGS4 με το δεύτερο να έχει πολύ μεγαλύτερες περιοχές, τελικά ξες γιατί μιλάς; Επίσης το ότι το GOW ήταν super duper οπτικά για τότε που βγήκε δεν σημαίνει πως είναι και τώρα super duper, ήδη ξεπεράστηκε από κάποια console games ή θα ξεπεραστεί και άνετα μάλιστα.

            Για το συμβατικότατο gameplay (&#33;&#33;&#33;) δεν έχω να πω κάτι, δες το quote που παρέθεσα, πάντως αν εσύ από το video (και από τα υπόλοιπα) που είδες αισθανόσουν σαν να βλέπεις mgs2 ή mgs3 χωρίς άλλη αλλαγή πέραν της κάμερας τότε μάλλον δεν βλέπεις καλά. Άλλα να λέμε καλοπροέρετα τη γνώμη μας και άλλα να λέμε ότι αστήριχτο σκεφτούμαι.



            Star Citizen videos Star Citizen gallery

            Comment



            • [/b]
              this .

              Comment


              • Kάποιες εικόνες από το hd video:







                http://i138.photobucket.com/albums/q266/ma...22-13-00-17.jpg[/IMG]
                http://i138.photobucket.com/albums/q266/ma...22-16-07-57.jpg
                [http://i138.photobucket.com/albums/q...2-16-44-43.jpg
                http://i138.photobucket.com/albums/q266/ma...22-15-49-25.jpg
                http://i138.photobucket.com/albums/q266/ma...22-25-13-62.jpg

                Kαι μια εντυπωσιακή που ξέχασα να βάλω και έπιασε ο φακός μου (μη βαράτε δεν μπορώ ακόμα να κάνω edit):
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • Βλέπω Jaggies&#33;&#33; :icon_twisted:
                  Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

                  Let's just all say the magic words and go back to reality.

                  THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

                  Comment


                  • Metal Gear Solid 4
                    εντυπώσεις από το IGN

                    http://ps3.ign.com/articles/863/863825p1.html
                    συνέντευξη του kojima
                    http://ps3.ign.com/articles/863/863842p1.html
                    νέες εικόνες
                    http://www.jeuxvideo.fr/jeux/metal-gear-so...ts/article.html
                    http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/imgs_1.html





                    info
                    - nanomachines play a big role in mgs4, they contribute in a sense to the change of how war is fought. The author can&#39;t be more specific though (nda prolly).
                    - all cutscenes are real time
                    - some cutscenes are very long (30 minutes even for some)
                    - some cutscenes are controllable. For example: during the briefing in the second mission, you can choose different camera angles.
                    - some graphical elements make the game come to life: birds flying over, cables swaying in the wind, a lot of explosions, etc.)
                    - still a lot of aliasing but nothing serious
                    - still some framedrops but a lot better than it was at tgs07
                    - explosions, fire and smoke effects are amazing
                    - you really think you are on the battlefield, thanks to the ambiance and sound in the game (a lot of credibility in the environments).
                    - synchronisation in speech not perfect yet, but Kojima promises it will be in the final version.
                    - new animations (snake reaches for his shoulder sometimes because he&#39;s in pain), new cqc movements, rolling barrel is a great addition
                    - solid eye and mkII have a battery that will autocharge when not in use
                    - Otocamo is very nice, you can have the texture of a wall or the ground
                    - radar shows North, the objective and forces present
                    - at the top of the screens two bars: health bar and psych or stress bar
                    - map is available in 2D or 3D via the pause menu.
                    - you can customise weapons in Drebin&#39;s shop (accessible in the pause menu) eg: new silecener, flashlight, etc. Some weapons have limitations for customising though. Each wednesday and sunday, the price for these adjustments is only half of the normal price. Drebin is always accompanied by a monkey and you need him to get access to new weapons.
                    - you buy weapons with DB or Drebin Points, you get these points by selling the loot you gain/collect in combat.[/b]
                    NDS themes

                    Comment


                    • <div class='quotetop'>(SchattenJager &#064; Apr 2 2008, 11&#58;29 PM) [snapback]16870[/snapback]</div>
                      Βλέπω Jaggies&#33;&#33; :icon_twisted:[/b]
                      Δεν υπάρχει game έως τώρα που δεν έχει το παραμικρό jaggie στις σκιές του, που να δεις δηλαδή και το DMC4. Αλλά ακόμη και έτσι το να κάνεις παρατήριση σε ένα game επειδή είδες κάποια jaggies μέσα στο κατά τ&#39; άλλα πορωτικό οπτικό αποτελεσμά του δείχνει το λιγότερο πλεονεξία (μέτα κατά περίπτωση fanboy κτλ) και αυτά δεν τα λέω για σένα, κατάλαβα με τι ύφος το είπες (για πλάκα) αλλά γενικά B) .

                      Επίσης πολλοί όταν μιλάνε για textures και γενικότερα για γραφικά δεν ξέρουν γιατί πράμα μιλάνε. Καταρχήν η ποιότητα των textures είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, τι θέλω να πω. Ένα 3rd person game και να μην έχει τα καλύτερα texture, και προσοχή όταν λέω κάτι τέτοιο δεν εννοώ να έχει μέτρια έως άθλια και ούτε αναφέρομαι στο MGS4, σε σχέση κυρίως με fps games, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υποβαθμίζεται οπτικά σε σχέση με το fps γιατί είναι διαφορετική η φύση των δύο παιχνιδιών. Στο 3rd person για να δεις θολούρα στα textures πρέπει να κολλήσεις πάνω τους ενώ στο fps συνεχώς η προοπτική από την οποία βλέπεις τα τεκτενόμενα μέσα στο game είναι τέτοια που κάνει την όποια θολούρα πολύ πιο ευδιάκριτη και ανάλογα με τον καθένα λιγότερο η περισσότερο ενοχλητική. Για παράδειγμα το Uncharted έχει φοβερά textures αλλά για να δεις την λεπτομέρεια τους πρέπει να εστιάζεις από κοντά πάνω τους με το όπλο.

                      Επίσης καλά textures χωρίς καλό φωτισμό ουσιαστικά είναι μισή δουλειά, καθώς όσο καλά και να είναι τα textures αν δεν υπάρχει και καλός φωτισμός δεν θα φανεί όλη η μεγαλοπρεπειά τους. Τα textures είναι συνάρτηση και του μεγέθους των περιβαλλόντων, πχ το GTAIV δεν μπορεί να έχει γραφικά MGS4 για προφανείς λόγους. Πέρα από τα textures στα γραφικά μετράμε το lighting με τα real time shadows (που όπως είπα κάνουν την μισή δουλειά) τα κάθε είδους effect (particle κτλ) και επίσης ένα άλλο σημαντικό είναι τα geometry, δηλαδή η αρμονία που χαρακτηρίζει την γεωμετρία των όσων βλέπουμε στην οθόνη από npcs και όχηματα έως τοποθεσίες. Πχ σήμερα δεν είναι και ότι καλύτερο σε ένα game να απεικονίζεται ένας λόγος γεμάτος γωνίες και όχι με καμπύλες η να απεικονίζεται μια ρόδα θυμίζοντας πολύγωνο (κάποια παραδείγματα).
                      Τέλος αν δεν υπάρχει και καλό art direction ακόμη και τέλεια να είναι τα παραπάνω πάλι λείπει κάτι, πείτε το το κερασάκι στην τούρτα.
                      και κάτι άλλο:
                      2005


                      2008

                      Flame off

                      Όσον αφορά αυτά που παρέθεσε boy το stress bar, μήπως ειπώθηκε εάν θα επηρρεάζει την απόδοση του Snake; όπως την ευστοχία του ή κάτι άλλο;





                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • Ωραία η ανάλυση σου και διαφωτιστική αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι στο φόρουμ τα γνωρίζουν ήδη αυτά. Το ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να μην φαίνεται τόσο ωραίο δεν το κάνει καλύτερο. Μιλάμε καθαρά για τον τομέα των γραφικών και πιο συγκεκριμένα για τα γραφικά του περιβάλλοντος χώρου.

                        Όσο για τις screenshots που έβαλες, σε player models είναι τρομερό το παιχνίδι και νομίζω δεν υπάρχει αντίρρηση από κανέναν. Τo ίδιο ισχύει και για το animation (όπως ανέφερε κάποιος προηγουμένως) το οποίο είναι πάρα πολύ καλό.


                        Comment


                        • <div class='quotetop'>(Alexandros &#064; Apr 3 2008, 10&#58;27 AM) [snapback]16897[/snapback]</div>
                          Μιλάμε καθαρά για τον τομέα των γραφικών και πιο συγκεκριμένα για τα γραφικά του περιβάλλοντος χώρου.[/b]
                          Γιατί τι έχουν τα γραφικά του περιβάλλοντος; βλέπεις να υπερισχύει εμφανώς η θολούρα σε βάρος των καθαρών textures;



                          Tώρα για αυτό που είπα περί πολυεπίπεδου (με διαφορετικής φιλοσοφίας ανοιχτά μέρη πολλαπλών διαδρομών κτλ κτλ) gameplay σε σχέση με τα προηγούμενα mgs φαίνεται να συμφωνεί και το IGN:

                          <div class='quotetop'></div>
                          the environments that he finds himself in will provide multiple paths to get him to his eventual destination. This provides much more flexibility in how you fight your way through the battlefields that engulf MGS4.[/b]







                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • Τα γραφικα ειναι μια χαρα και δεν πιστευω πια οτι το ολο ζητημα θελει τοσο μεγαλη αναλυση . Εμενα πιο πολυ με ενδιαφερει να δω αν θα υπαρχει συνεχομενη ροη ή αν το παιχνιδι θα χωριζεται για αλλη μια φορα σε περιοχες ( δεν ξερω αν εχουν δωθει πληροφοριες ) . Παντως γενικα φαινεται πως το gameplay εχει βελτιωθει αρκετα , αν και δε μπορω να ειμαι σιγουρος μεχρι να πιασω το χειρηστηριο . Γενικοτερα τα metal gear δινουν ενδιαφερουσες επιλογες αλλα τελικα ο παικτης μπορει να τελειωσει το παιχνιδι με ενα μαχαιρι και το αναισθητικο οπλο ( γι&#39;αυτο λεω πως πρεπει να πιασουμε το χειρηστηριο ) .

                            <div class='quotetop'></div>
                            Δεύτερον το gameplay είναι συμβατικότατο όπως περίπου τα προηγούμενα της σειράς χωρίς καμμία μεγάλη ανατροπή μετά τους 4 τίτλους που βγήκαν(ναι η κάμερα δεν είναι ανατροπή).Ποτέ δεν τρελαινόμουν για το gameplay του τίτλου και ούτε τρελαίνομαι για τα όσα έχω δει μέχρι στιγμής[/b]
                            Η καμερα δεν ειναι ανατροπη γιατι εχει εδραιωθει απο το subsistance του 3 και στη συνεχεια χρησιμοποιηθηκε και στο portable ops ( το οποιο μπορουσε να παιξει κανεις επισης ως fps - οκ μη ρωτησετε πως -) . Ωστοσο απο το in-game footage εχουν δωθει αλλα και πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια που πιθανον να κανουν αυτην την ανατροπη .

                            Anyway αν δεν ανακοινωθει τελικα για 360 πιθανον να εχω κανει μεχρι τοτε μια τραμπα και να εχω ενα αμερικανικο ps3 στην κατοχη μου προκειμενου να το παιξω . Η αγορα παντως θα γινει οταν το ps3 πεσει κατω απο τα 300 ευρω...

                            Comment


                            • <div class='quotetop'>(songoku &#064; Apr 3 2008, 11&#58;43 AM) [snapback]16902[/snapback]</div>
                              αμερικανικο ps3 στην κατοχη μου προκειμενου να το παιξω . Η αγορα παντως θα γινει οταν το ps3 πεσει κατω απο τα 300 ευρω...[/b]

                              Γιατί να πάρεις αμερικάνικο; αν θες μοντέλο αμερικάνικο που να παίζει και psone, ps2 games, έχε υπόψειν ότι παίζει μόνο τα ntsc psone ps2 games, και για τις ταινίες νομίζω το ίδιο ισχύει. Μόνο τα ps3 games είναι region free. Από την άλλη το τελωνίο είναι άλλη ιστορία.


                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • Είχα γράψει μία αρκετά μεγάλη απάντηση αλλά δεν νομίζω πως δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε αυτήν την συζήτηση γιατί δεν μας βγάζει πουθενά και το κουράσαμε αρκετά με αυτό το θέμα. Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του σ&#39;αυτό το θέμα αφού το πως μας φαίνονται τα γραφικά (ειδικά στο επίπεδο που έχουν φτάσει) είναι αρκετά υποκειμενικό.


                                Comment

                                Working...
                                X