Announcement

Collapse
No announcement yet.

Killzone 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Killzone 3 reviews round up
    και κάποιες επιπλέον εικόνες απο SP


    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • Killzone 3: Splitscreen Coop Video Emerged

      See these videos of Killzone 3 showing the Splitscreen Coop mode in HD. The final build footage can be seen on Games Aktuell.
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • Πολυ ωραια, απ'οτι λενε τα reviews το pacing ειναι πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο παιχνιδι, βελτιωμενος χειρισμος (εμενα μου αρεσε και του 2 btw) και πολυ ανεπτυγμενο multi. Επισης το παιχνιδι ειναι τουμπανο απο πλευρας επιλογων και υποστηριζει καλα τοσο το move οσο και το 3D.

        Το μονο αρνητικο απ'οτι καταλαβα ειναι το story, που ολοι λενε οτι ειναι παρa πολυ ρηχο... πραγματικα κριμα γιατι το τελος του 2 εδειχνε οτι υπαρχει διαθεση για κατι πολυ major στο 3ο παιχνιδι (κατι αντιστοιχο βασικα με το τελος του Gears of War 2).

        Περιμενουμε εντυπωσεις απ'οσους το αγορασουν day one κλπ!!!

        Comment


        • The Gardens of Killzone 3 και χειρισμος με Move.

          [YOUTUBEHD]zNm5UocIRUc&hd=1[/YOUTUBEHD]

          επισης.

          Guerrilla Games confirmed the following facts at a presentation in London today:

          - Killzone 3 runs at 1280x720p
          - The game now uses 100 per cent of the Cell processor's power
          - Killzone 3 has a draw distance three times greater than Killzone 2
          - It also generates three times the polygons of its predecessor
          - The Killzone 3 Blu-ray holds 43.8GB of data
          http://ps3.nowgamer.com/news/5105/ki...han-killzone-2

          Εικονες.




          Comment


          • Originally posted by hideo View Post
            The Gardens of Killzone 3 και χειρισμος με Move.

            [YOUTUBEHD]zNm5UocIRUc&hd=1[/YOUTUBEHD]
            FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

            Θα με κανετε να αγορασω ματακι, move και παιχνιδι ( παιχνιδια μαλλον, γιατι οσο παιζω DP τοσο καταλαβαινω οτι μου λειπει το heavy rain ) για μια κονσολα που δεν ειναι καν δικια μου.

            Comment


            • Des edw apo enan expert sto move pws doulevei akrivws:


              Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
              Ground_Zero:

              Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

              Comment


              • To εχω προχωρησει λιγο,αν και φανταζομαι οτι ειμαι ακομα στην αρχη.
                Μπορω να πω οτι μου αρεσει περισσοτερο απο το 2 μεχρι στιγμης.

                Τα γραφικα ειναι εκπληκτικα και ισως τα καλυτερα του ps3.Πραγματικα πολυ γεματοι και μεγαλυτεροι χωροι στις μαχες,καλυτερα textures,μοντελα,ιδιο frame rate(δλδ εχει και καποια frame drops oπως το 2).Σε γενικες γραμμες καταπληκτικα.

                Απο κει και περα το story μεχρι στιγμης δεν λεει πολλα,αλλα το εξαιρετικο για μια ακομη φορα gameplay επισκιαζει τα οποια μειωνεκτηματα.Το ΑΙ παραμενει στα ιδια επιπεδα με το k2(δλδ πολυ καλο).
                Ο χειρισμος με move ειναι πολυ ανωτερος απ'οτι περιμενα και δινει ποντους στο gameplay(ισως οι θετικες εντυπωσεις μεχρι στιγμης να οφείλονται κυριως σε αυτο).Mεγαλη ακριβεια,πολλες ρυθμισεις και τελικα αριστο αποτελεσμα(μετα απο αρκετη προπονηση βεβαια:p).

                Οnline δεν εχω δοκιμασει ακομα.

                Comment


                • Σήμερα έπαιξα μπόλικο και και μάλλον πλησιάζω προς το τέλος του.
                  Προσωπικά το θεωρώ πολύ-μα πολύ ανώτερο απ'το 2.
                  Το 2 να πω την αλήθεια δεν μου άρεσε. Το βρήκα τραγικά generic σε όλα του: ιστορία, gameplay, setting κτλ. Από ένα σημείο και μετά έκανα αγγαρεία για να το τελειώσω.
                  Τα 2 πράγματα που δεν μου άρεσαν κυρίως ήταν ότι μετά από κάποιες ώρες βαριόμουν μιας και έλειπε κατά την γνώμη μου η φαντασιά στις αποστολές.
                  Το δεύτερο ήταν ότι παρόλο που είχα γραφικάρες ήταν τόσο μουντό που δεν μου προκαλούσαν θαυμασμό. Είχα πει ότι θέλει πιο πολύ χρώμα. Και όταν λέω χρώμα δεν εννοώ να γίνει πολύχρωμο, αλλά να αποκτήσει λίγο ζωντάνια.

                  Ε, λοιπόν στο 3 η Guerilla έκανε πράξη και τις δύο ευχές μου.
                  Κάθε αποστολή του 3 έχει και κάτι διαφορετικό. Μία είναι full shooting, μετά έχει sniper καταστάσεις,
                   
                  μετά καβαλάς το τανκ, μετά στην ζουγκλά είναι stealth φάση, μετά έχει χειρισμό mech, μετά κανόνι πάνω στα ιπτάμενα μεταγωγικά, μετά jetpacks, μετά μεταμφίεζεσαι ως helghast, μετά έχει οδήγηση με snowmobile κτλ.

                  Κοινώς ποικιλία. Και μπόλικη ποικιλία μάλιστα.
                  Τα γραφικά επίσης επιτέλους αναδεικνύονται σε όλο τους το μεγαλείο. Υπάρχουν τα κατεστραμένα κτίρια που υπήρχαν και στο 2, υπάρχει η ζούγκλα που φέρνει λίγο σε Avatar, υπάρχουν τα χιόνια με το ηλιοβασίλεμα, υπάρχει το εσωτερικό των helghast spaceships με τον έντονο φωτισμό, υπάρχει ο πράσινος ουράνος πιο μετά κτλ.
                  Τα γραφικά ίσως είναι τα καλύτερα του ps3. Απορώ πως κάποια reviews δεν του έχουν βάλει 10/10 σε αυτόν τομέα.
                  Το gameplay δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Πάντως τον πόλεμο τοv νοιώθεις, μιας και υπάρχουν στιγμές που γίνεται πραγματικός χαμός.
                  Με multiplayer δεν ασχολήθηκα και ούτε με ενδιαφέρει.

                  Comment


                  • Μόνο εμένα μου φάνηκε μικρό;

                    Τεσπά. Τα γραφικά είναι τα κορυφαία του PS3. Θα έχει ενδιαφέρον να το δω σε σύγκριση με το Crysis 2.
                    Eλπίζω η Guerilla να δουλέψει τώρα σε κάτι άλλο, μιας και έχει όλα τα φόντα να κάνει μεγάλα πράγματα.

                    Comment


                    • Ναι ειναι μικρο(μαλλον πιο μικρο απο το 2).

                      Comment


                      • Να γραψω και εγω καποια πραγματα μιας και ειμαι κοντα στο τελος.

                        Προσωπικα διαφωνω τελειως με τα περισσοτερα reviews σε οτι αφορα τα καλα και τα κακα του παιχνιδιου.

                        Το σεναριο ειναι απειρως ανωτερο απο αυτο του 2... σιγουρα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο αλλα παρακολουθει στενα την πορεια των ηρωων, εξηγει τα κινητρα των hellgast και γενικοτερα δινει ενα νοημα στα γεγονοτα που στον προηγουμενο τιτλο δεν υπηρχε με την καμια.

                        Οπτικα ειναι τελειο ενω επισης τελεια ειναι και η μουσικη επενδυση. Θετικο επισης το γεγονος οτι υπαρχει σαφως μεγαλυτερη ποικιλια στις περιοχες που διαδραμτιζεται το παιχνιδι.

                        Τα προβληματα για μενα ξεκινουν απο εκει και περα... H Guerrilla πρεπει να ακουσε τους fans και αλλαξε πολλα πραγματα που χαρακτηριζαν την ταυτοτητα της σειρας. Ο χειρισμος εχει γινει τρομερα πιο προσβασιμος (σε επιπεδα noob friendly) κατι που ως ενα σημειο εχει θετικες συνεπειες στην τεχνικοτητα του τιτλου και στο τι μπορεις να κανεις. Εξαιτιας ωστοσο αυτης της αλλαγης εχει χαθει η αισθηση του βαρους και το παιχνιδι εχει γινει πολυ πολυ πιο ευκολο (στην πραγματικοτητα δεν ειναι πιο μικρο απο το 2 οπως ολοι γραφουν... απλα λογω των αλλαγων τα setpieces τελειωνουν πλεον πολυ πιο γρηγορα).

                        Επιπλεον ο σχεδιασμος ειναι σχετικα πιο κλειστος δηλαδη δεν υπαρχουν τοσες ανοιχτες περιοχες ενω παραλληλα εχουν προστεθει αρκετα on rail set pieces... Πιστευω οτι η αλλαγη αυτη εχει γινει για να ευνοηθει καπως ο χειρισμος μεσω move μιας και το παιχνιδι παρεχει full υποστηριξη... Το αποτελεσμα ειναι οτι δεν υπαρχει πλεον η αισθηση του πολεμου και η αγωνια που αυτη εδινε στον παιχτη αλλα αντ'αυτου αυτο που παιρνουμε ειναι ενα κλειστης λογικης shooting gallery...

                        Κατα τη γνωμη μου ναι, ισως οι αλλαγες εχουν βελτιωσει τους μηχανισμους και το shooting κομματι του gameplay αλλα εχουν αφαιρεσει απο το παιχνιδι αυτα που το εκαναν διαφορετικο και ξεχωριστο και εχουν παει ενα βημα πισω την ολη δομη και σχεδιαστικη λογικη. Μιλαμε για εναν τιτλο που ειναι αρκετα κοντα πλεον στο call of duty και πραγματικα αν μου ελεγε καποιος οτι το εχει φτιαξει αλλη εταιρια δεν θα παραξενευομουν (ναι μιλαμε για τοσο σοβαρες αλλαγες)...

                        Πιστευω οτι πρεπει να το τελειωσω και στο very hard για να εκφερω τελικη αποψη μιας και το hard που παιζω τωρα μου φαινεται πανευκολο... Το καλο της υποθεσης ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα οι συνεπειες των παραπανω στο multi θεωρω οτι θα ειναι μαλλον θετικες (χωρις να το εχω δοκιμασει ακομη)..

                        Comment


                        • Originally posted by nooto View Post
                          Τα προβληματα για μενα ξεκινουν απο εκει και περα... H Guerrilla πρεπει να ακουσε τους fans και αλλαξε πολλα πραγματα που χαρακτηριζαν την ταυτοτητα της σειρας. Ο χειρισμος εχει γινει τρομερα πιο προσβασιμος (σε επιπεδα noob friendly) κατι που ως ενα σημειο εχει θετικες συνεπειες στην τεχνικοτητα του τιτλου και στο τι μπορεις να κανεις. Εξαιτιας ωστοσο αυτης της αλλαγης εχει χαθει η αισθηση του βαρους και το παιχνιδι εχει γινει πολυ πολυ πιο ευκολο (στην πραγματικοτητα δεν ειναι πιο μικρο απο το 2 οπως ολοι γραφουν... απλα λογω των αλλαγων τα setpieces τελειωνουν πλεον πολυ πιο γρηγορα).
                          Συμφωνω απολυτα με αυτο.

                          Originally posted by nooto View Post
                          Επιπλεον ο σχεδιασμος ειναι σχετικα πιο κλειστος δηλαδη δεν υπαρχουν τοσες ανοιχτες περιοχες ενω παραλληλα εχουν προστεθει αρκετα on rail set pieces...
                          Διαφωνω σε αυτο.
                          Ειναι πολυ μεγαλυτεροι οι χωροι και γι αυτο πιθανοτατα(κατα την γνωμη μου) δεν δειχνει τα δοντια του το καλο ΑΙ του killzone2.
                          Aλλωστε το ειχαν πει και οι ιδιοι οτι ειναι ως και 10 φορες μεγαλυτερα τα επιπεδα.

                          Επισης θα γινω κουραστικος,αλλα παιξ'το με move.Πραγματικα ειναι αλλη φαση.

                          Comment


                          • Τελος μετα απο ακριβως 6 ωρες στο hard...

                            Γενικα δεν μου φανηκε μικρο, ειναι μεγαλο παιχνιδι απλα οπως εγραψα τα διαφορα set pieces ειναι πολυ ευκολα εξαιτιας της νεας λογικης του gameplay. Παροτι οι ωρες ακουγονται τραγικα λιγες, το campain ειναι χορταστικο απλα προχωραει ουσιαστικα σε fast forward...

                            Παντως πιστευω οτι η guerrilla πιεστηκε καπως απο τη sony για να βγαλει το παιχνιδι... οπως εγραψα η δομη των επιπεδων και τα διαφορα on rail set pieces φαινεται να μπηκαν αποκλειστικα λογω move ενω παραλληλα το τελος ειναι τελειως wtf και νομιζεις οτι υπαρχει και αλλο κεφαλαιο μετα απο αυτο (δηλαδη δεν κλεινει σε καμια περιπτωση τον τιτλο). Υπαρχει γενικοτερα η αισθηση του μη ολοκληρωμενου καθως και μια μη συγκεκριμενη φιλοσοφια σε οτι αφορα το gameplay... Δεν ξερω, ειναι σαν να μην τους αφησαν ελευθερους, βαζοντας τους ενα ταδε χρονοδιογραμμα για την κυκλοφορια του παιχνιδιου + να τους εθεσαν βετο για full υποστηριξη του move... Καμια σχεση με το 2 δηλαδη που εβγαζε οτι ειχαν στο μυαλο τους ακριβως τι θελουν να δωσουν στους παικτες...

                            Anyway, προσωπικα μου αρεσε πολυ (imo ειναι καλος τιτλος παρα τις αρκετες αστοχιες) και θα ριξω και δευτερο playthrough αλλα η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν πολλα ερωτηματικα. Μετα το 2 περιμενες την εξελιξη της σειρας πανω στο solid (και πραγματικα διαφορετικο) οικοδομημα που με τοσο κοπο φτιαχτηκε και αντ'αυτου το 3 εδωσε κατι τελειως διαφορετικο...

                            Hideo ισως και να εχεις δικιο δεν ξερω (βεβαια το 10x δεν το ειδα καπου για να ειμαι ειλικρινης)... Βασικα επειδη το 2 με ζορισε αρκετα, προσπαθουσα να εκμεταλευομαι με καθε τροπο το περιβαλλον, στο 3 επαιζα τελειως χυμα ανα σημεια και αυτο ισως μου δημιουργουσε την εντυπωση οτι ο σχεδιασμος ειναι πιο κλειστος και απλοικος... Θα το παιξω και στο very hard και θα ξαναγραψω ;). Αν κατσει θα το δοκιμασω και με move (εχει ενας φιλος μου), αλλωστε οπως ειπα το παιχνιδι φαινεται οτι παιζει καλυτερα με move με διαφορα κομματια να δημιουργουν την εντυπωση οτι μπηκαν με τη σκεψη των motion controls.

                            Comment


                            • Γενικα το παιχνιδι γινεται απολαυστικοτερο οταν μαθεις να παιζεις με move,αφου κανεις τις σωστες ρυθμισεις.
                              Τονιζω το ''μαθεις'' γιατι στην αρχη θα σου φανει unplayable.

                              Comment


                              • Τελικα hideo ειχες δικιο στα του σχεδιασμου, τωρα που παιζω στο elite και τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα, βλεπω κομματια των levels που πριν δεν ειχα προσεξει καν οτι υπαρχουν (κυριως επειδη επαιζα χυμα). Παντως ακομα και το elite ειναι κατα τη γνωμη μου πιο ευκολο απο το veteran του 2. Περα απο αυτα που εγραψα πριν, θεωρω οτι αυτο που βοηθα τον τιτλο να γινει πιο ευκολος ειναι και το γεγονος οτι ανα σημεια εισαι αθανατος (ακομα και να χασεις, ο Rico πχ ερχεται και σε κανει revive)... ειναι μια επιλογη που βοηθαει ακομα περισσοτερο το pacing αλλα συμβαλλει στο να γινει το παιχνιδι και πιο βατο και σαφως πιο μικρο (συνεχιζω να λεω οτι ειναι ισως και πιο μεγαλο απο το 2 παροτι τελειωνει μεσα σε 6-7 ωρες).

                                Α να συμπληρωσω κατι που δεν ειπα πριν. Ειναι πολυ θετικο το γεγονος οτι πλεον μπορεις να μεταφερεις ενα light και ενα heavy weapon γιατι η επιπλογη που ειχε γινει στο 2 (main weapon και περιστροφο) ηταν αρκετα ακυρη μιας και δεν ευνοουσε το πειραματισμο (το μεγαλυτερο μερος του τιτλου το περνας με το main rifle).

                                To campain παντως ειναι απο τα ωραιοτερα που εχω παιξει με πραγματικα εκπληκτικο pacing...

                                Το multi μου θυμισε πολυ το team fortress 2, δεν εχω δει πολυ ακομα αλλα εχει μπολικα rpg στοιχεια και η ιδεα των κλασσεων δουλευει υπεροχα. Οπως περιμενα, οι αλλαγες στο gameplay εχουν προσφερει στην τεχνικοτητα του τιτλου...

                                Αυτα μεχρι στιγμης..

                                Comment

                                Working...
                                X