Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resonance of Fate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Το ξεκίνησα πριν λίγο και έχω χάσει τη μπάλα στα tutorials.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Το chapter 1 τέλειωσα (κι εδώ chapters) και δεν κατάλαβα πως πέρασαν 6 ώρες. Το παιχνίδι είναι πολύ ενδιαφέρον, έχει κάποια ωραία στοιχεία. Δεν ξέρω σε διάρκεια αν θα κρατηθούν φρέσκα αλλά θα δείξει αυτό.

      Στην αρχή έφαγα αρκετή ώρα στα tutorials για το σύστημα μάχης αλλά τελικά είναι μέχρι να κάνεις λίγες μάχες, μετά πάει μόνο του. Και εδώ οι μάχες είναι πολύ γρήγορες με τη μόνη διαφορά ότι πρέπει να έχεις το νου σε περισσότερα πράγματα. Οι random battles (= ) που συμβαίνουν στον world map συνήθως τελειώνουν σε 10"-20" ενώ μερικές διαρκούν περισσότερο αν δεν έχεις διαβάσει καλά τη μάχη. Ειδικά στο boss του chapter 1 όπου ήθελε και λίγο στρατηγική εκτός από pew pew.

      Από σενάριο, έχεις τρεις bounty hunters που λαμβάνουν αποστολές για διάφορους npcs. Μια μανούλα σε στέλνει να δώσεις τα μαχαίρια του σεφ γιόκα της επειδή είναι και ξεχασιάρης, ένας παππούλης έχει φρικάρει με τα αλητήρια mobs και δεν μπορεί να πάει τη βόλτα του και γενικά ότι μπορεί να ταλαιπωρεί τη δυσβάσταχτη κοινωνία της Bastel.

      H δε Bastel, ο κόσμος του παιχνιδιού, είναι ένα γιγάντιο οικοδόμημα που ανέχεται ότι απέμεινε από την ανθρωπότητα. Η τελευταία κάτι μαλακία έκανε στη γη, και πλέον ζει σε μέτρια γραφικά πλαισιωμένα όμως με πολύ καλό art direction, με ξεβαμμένα χρώματα και ατμόσφαιρα τίγκα στην καταχνιά και την εξαθλίωση. Η ανωτέρα τάξη στο ρετιρέ, οι μεσοαστοί στις γραναζούπολεις και πιο κάτω ακόμα δεν έχω δει τι έχει.

      Στην Ebel λοιπόν, τη πρώτη πόλη, παίρνεις αποστολές από τη guild με απολαβές items, χρήμα, ανεβαίνοντας παράλληλα στο σχετικό guild ranking. Στο σπίτι των χαρακτήρων κάνεις save, rest για να αλλάξει μέρα/νύχτα, βλέπεις το bestiary (χάθηκε να το βάλουν στο menu; ) και αλλάζεις ρούχα στη γκαρνταρόμπα. Υπάρχει και μια arena με ranking μάχες που κερδίζεις coins και τα ανταλλάζεις με items.

      To battle system τώρα θέλει λίγο παραπάνω προσοχή από την άποψη ότι χρειάζεται να πατάμε παραπάνω από δύο πλήκτρα. Στη ροή της μάχης μπορείς να κουνάς τον χαρακτήρα σου όπου θες μέχρι να τελειώσουν τα action points, να αλλάζεις target ενώ βαράς ήδη κάποιον άλλο, να αλλάζεις όπλα επι τόπου όπου χρειαστεί χωρίς καμία παύση να μεσολαβεί. Παύση κάνει πριν χρησιμοποιήσεις μια hero move και αρχίσει το γλέντι για να διαλέξεις σε πιο μέρος του τερέν θα επιδοθεί ο χαρακτήρας μας στα ποζεριλίκια του.

      Dungeon designers μάλλον δεν προσλάβανε για το παιχνίδι μιας και το πρώτο dungeon που έπαιξα ήταν συνεχόμενα δωμάτια με μάχες, όπου αλλάζει ο σχεδιασμός του κάθε χώρου (βαρέλια που σκάνε, φυσικά εμπόδια που χρησιμοποιείς για κάλυψη, κλπ) και απλά προχωράς μέχρι να φτάσεις στο boss.

      Αφού τελειώσεις το story mission, πας στο σπίτι σου με τεράστια ταμπέλα "SWEET HOME" και διαλέγεις αν θες να συνεχίσεις στο επόμενο chapter. Στο ναι, χάνεις ότι side-quests δεν ολοκλήρωσες. Μετά save και επόμενο chapter......
      sigpic

      Comment


      • #18
        Πόσο έχει σε τιμή ρε παιδιά εδώ ή στο εξωτερικό ?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Skroutz.gr
          Carpe diem

          Comment


          • #20
            Telika to synexise kaneis afto to paixnidi?
            Aftes tis hmeres to phra kai egw kai to epaiksa, koinws oi entypwseis mou einai idies me tou Deus Dope.

            - Systhma maxhs:
            To systhma maxhs einai poly endiaferon, kamia sxesh me Valkyria Chronicles kai Valkyrie Profile 2 pantws.
            Ta pragmata einai ypervolika polyploka ean thete thn gnwmh mou, tha prospathisw na ta grapsw oso poio apla ginetai poio katw.
            Pantws ean kapoios den kolwsei sthn arxh me toso polyplokes maxes kai to synexisei, tha dei pws yparxei poly vathos kai strathgikh gia na akolouthisei argotera...
            To mono pou me enoxlhse apo ena shmeio kai meta einai oti tha prepei na xrhsimopoieis kai tous 3 xarakthres sthn maxh gia na tous kratas sta idia epipeda dynamhs.
            Afto kanei tis maxes poio arges aposo tha eprepe na kratoun giati poly apla tha mporouses na tis teleiwneis mono me 1 h 2 xarakthres sthn xeiroterh.

            Analytikotera:
             
            Yparxoun 2 eidh oplwn, afta pou kanoun HP damage kai afta pou kanoun Scratch Damage.
            Ta prwta kanoun afto pou lene kai meiwnoun ta HP tou antipalou enw ta deftera kanoun poio grhgora, perissotero damage apoti ta HP guns me thn diafora oti den mporoun na skotwsoun.
            Anti aftou, metatrepoun thn prasinh HP bara tou antipalou se mple analoga me to pososto ths zhmias pou exeis proalesei.
            Ean epitetheis ston idio exthro me ena HP gun amesws meta, to mple kommati ths mparas afaireitai amesws (san na prokaleis me thn kai tosh zhmia) kai panw se afto, prosthetetai kai to epipleon damage tou HP gun.

            Pera apo afto to systhma, yparxoun 2 tropoi na epitetheis stous exthrous, o prwtos einai na tous rikseis enw kathesai sthn thesh sou (den proteinetai) kai od efteros einai na tous pyrovoleis enw trexeis pros mia katefthynsh apofevgontas parallhla ta pyra tous.
            Prwta dialegeis mia diadromh sthn opoia tha treksei o xarakthras kai epeita ksekinas thn kinhsh.
            Kata thn diarkeia afths ths kinhshs o stoxos lockarei epanw se kapoion antipalo arketes fores, otan oloklhrwthei ena lock mporeis na pyrovoliseis prokalontas zhmia.
            Anamesa sta locks kai prin o xarakthras oloklhrwsei th diadromh pou exeis kathorisei, mporeis na allakseis anamesa stous stoxous me to D-Pad kai na ekteleseis ena alma to opoio tha exei ws apotelesma na kanei tis ypoloipes epitheseis sou enaeries.
            Ean to monopati pou vazeis ton ena apo tous xarakthres sou na perpathsei diastavrwnetai me to monopati twn allwn 2, tote mporeis na energopoihseis to "Tri-Attack", mia dynath epithesh pou xrhsimopoiei kai tous 3 xarakthres tafoxrona kai teleiwnei thn maxh grhgoroa.

            Ta kerasakia sthn hdh toso polyplokh tourta vazoun kati extra leitourgeies opws to oti mporeis na ypswseis kai na Jugglareis enan exthro, to na phdhkseis ston aera kai na mpistikseis katw enan hdh ypswmeno exthro kai telos na teleiwseis grhgora thn maxh skotwnontas mono ton leader ths exthrikhs omadas.
            Ola ta parapanw tricks aposkopoun sto na kairdizeis perissotera items sto telos ths maxhs.



            - Growth system:
            Kathe enas apo tous xarakthres mporei na kanei equip ola ta eidh oplwn.
            Den yparxei kanoniko leveling, antithetws kaneis level up ta eidh twn oplwn (pistols - machineguns - grenades ktl ktl) analoga me to poio apo afta xrhsimopoieis syxnotera kanontas tous xarakthres na apoktoun professions.

            Ola ta opla sto paixnidi pernoun kapoies standard anavathmiseis pou tous anevazoun ta statistika me kostos to periorismeno varos pou mporei na kouvalisei o kathe xarakthras.
            To systhma ths anavathmishs einai arketa endiaferon kai ektos apo thn agora etoimwn anavathmisewn perilamvanei kai to crafting anavathmisewn me thn enwsh 2 allwn.


            - Grafika
            Den einai entypwsiaka, tha mporouse na eixe vgei kai gia PS2, to mono pou thymizei PS3 einai kati effects gyalismatos stis metalikes epifaneies.
            To art direction tou paixnidiou thymizei para poly Shadow Hearts 2, apo to pws einai sxediasmenos o kosmos mexri kai ta modela twn xarakthrwn.

            Mporeis na allakseis rouxa stous xarakthres kai na prostheseis kapoia eccessories epanw tous, omws mexri stigmhs ola tous ta rouxa einai ta idia me afta pou hdh forane alla allou xrwmatos...


            - Hxos:
            H mousikh tou paixnidiou einai arketa kalh mexri stigmhs, to kalytero kommati einai afto tou overworld map.

            To Voice acting einai kako...
            Oxi oti me enoxloun oi fwnes, alla to lip synch einai aparadekto akomh kai ean epilekseis iapwnikes fwnes.
            Fantazomai pws ftaiei to oti ta grafika den exoun kai treles leptomeries...


            - Genika:
            To paixnidi einai diaskedastiko mexri to trito chapter pou exw ftasei kai sigoura tha to teliwsw.
            Ta parapona mou einai panw katw ta idia me tou deus Dope, h istoria einai sxedon anyparkth, proxwras me missions, oi xarakthres einai psiloaproswpoi (goustarw to gomenaki karga) kai genikotera den exei kai poly ekserevnish (FF13 style)...
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #21
              Το έπαιξα εγώ 4 ώρες περίπου, οι εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές αλλά είμαι πάρα πολύ νωρίς για να κρίνω αντικειμενικότερα. Δεν ξέρω πότε θα το συνεχίσω, σίγουρα θα το παίξω όμως γιατί τουλάχιστον αισθητικά με έχει κερδίσει, ενώ βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρον και το battle system του. Βέβαια οι παράμετροι είναι άπειρες και κάπου χάνεσαι. Θα το χαρακτήριζα ως πολύ περίεργο JRPG, βασισμένος στις λίγες αυτές ώρες που αφιέρωσα.

              Comment


              • #22
                εχω κανει τα παντα στην εκδοση του xbox 2playthroughts+arena+neverland (secret dungeon)

                το προβλημα του παιχνιδιου gameplay wise ειναι οτι μολις μαθεις το συστημα μαχης παραμενει στασιμο το ολο συστημα και καπου το βαριεσαι τα 5 πραγματα που πρεπει να κανεις μολις μαθεις πληρως να παιζεις τα κανεις για ολο το παιχνιδι, το στορυ αργει να παρει μπρος αλλα βγαζει νοημα μολις δεις ολα τα κομματια και σιγουρα χριαζεται δυο playthroughts για να το κατανοησεις πληρως, απο τα ποιο ιδιαιτερα jrpgs που βγηκε τα τελευταια χρονια αυτο που μου εμεινε εντελει ειναι το top tier xioymor του παιχνιδιου

                Comment


                • #23
                  Το πήρα κι εγώ- να είναι καλά οι προσφορές του πλαισίου. Μια χαρά μου ακούγονται τα όσα λέτε, άλλωστε δεν περίμενα κάτι περισσότερο για να είμαι ειλικρινής. Απλά στην παρούσα φάση θα μείνει sealed γιατί μετά το Magna Carta 2 έφτασα στα όρια μου για jrpgs( όχι ότι ήταν κακό παιχνίδι, κάθε άλλο) Απλά πήρα τη δόση μου στην παρούσα φάση. Ούτε Final Fantasy 13 δεν έχω κουράγιο να βάλω κι ας ξέρω πως θέλω να το παίξω κάποια στιγμή, ενώ στη γωνία περιμένουν τα μισοτελειωμένα FF 6 και FF 12 international( χωρίς crt both είναι lol στην 32άρα TV μου)

                  Πάντως kudos στην ομάδα ανάπτυξης που προσπάθησε για κάτι διαοφορετικό, τόσο στο battle system όσο και αισθητικά, όσο έχω δει από τα vids δλδ.
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • #24
                    Επιτέλους μετά από 150 ώρες παιξίματος τερμάτισα το Resonance of Fate και με 100% έπαθλα! Πρέπει να μου απονεμηθεί βραβείο κουράγιου και υπομονής, γιατί γαμήθηκα 2 βδομάδες να κάνω ΚΑΙ τις υπο-αποστολές ΚΑΙ τις 500 πίστες της Αρένας. Μην χέσω και το γρήγορο speedrun που έκανα εντός 4 ωρών για το τελευταίο έπαθλο προκειμένου να πάρω το πλατινένιο.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tanno View Post
                      Επιτέλους μετά από 150 ώρες παιξίματος τερμάτισα το Resonance of Fate και με 100% έπαθλα! Πρέπει να μου απονεμηθεί βραβείο κουράγιου και υπομονής, γιατί γαμήθηκα 2 βδομάδες να κάνω ΚΑΙ τις υπο-αποστολές ΚΑΙ τις 500 πίστες της Αρένας. Μην χέσω και το γρήγορο speedrun που έκανα εντός 4 ωρών για το τελευταίο έπαθλο προκειμένου να πάρω το πλατινένιο.
                      :resp:
                      Πες όμως τίποτα και για το παιχνίδι ρε συ.
                      Carpe diem

                      Comment


                      • #26
                        Λοιπόν, όπως είπα στο άλλο θέμα ότι το τερμάτισα. τα λέω αναλυτικά εδώ.

                        Στο θέμα του σεναρίου, δυστυχώς το σενάριο ήταν παγερά αδιάφορο. Μιλάει καθαρά για χριστιανικά θέματα και για καθολικούς τρελούς καλόγερους(Cardinals), κάτι που το έκανε παγερά αδιάφορο και πολύ μικρό για τον παίκτη. Σε άλλη παραδοχή το, μιλάει για την κεντρική ηρωίδα, την Leanne, η οποία είναι ένα από τα 12 πειράματα που έγιναν μακριά από αδιάκριτα μάτια με σκοπό να ανακαλύψουν το μυστήριο πίσω από το Zenith. Επίσης μιλάει για την ξανθιά τριάδα(Zephyr, Vashyron και Leanne), η οποία είναι κυνηγοί και το μόνο που κάνουν είναι να ολοκληρώνουν τις αποστολές τους με το κουλ στυλ τους. Κοινώς το παιχνίδι είναι... Κυνηγετικό.

                        Ατμοσφαιρικά ήταν πανέμορφο, αλλά δυστυχώς το χάλασε ο Χάρτης κάθε φορά που μετακινείσαι στο ένα μέρος στο άλλο. Κάθε πίστα ήταν όμορφα σχεδιασμένη, αλλά όχι και κοντά στον ρεαλισμό. Λίγα μέρη του παιχνιδιού έχει πανέμορφα σκηνικά που μου θύμισαν το ICO.

                        Το σύστημα μάχης είναι καθαρά real-time turn-based strategy, κάτι που σημαίνει ότι θέλεις λίγο μυαλό για να στήσεις κάθε φορά την "άγκυρα" για το Hero Move(την κίνηση με το Bullet Mode σε συνδυασμό την βαρύτητα φεγγαριού), ενώ καταφέρνεις να διαλύεις 1-2 εχθρούς. Δυστυχώς η μάχη ήταν αρκετά κουραστική και αδιάφορη. Ευτυχώς η απειρότητα και η ποιότητα των τεράτων έσωσε την κατάσταση, καθώς κάθε επίπεδο(Level 1 ως 12 μαζί και το Neverland) έχει τα δικά του τέρατα, κάτι που το κάνει πιο καλό και προκλητικό για το 1ο playthrough. Δυστυχώς το hype έπεσε αμέσως κάτω, γιατί το Last Boss ήταν γελοίο, καθώς περίμενα να ήταν κάποιο τέρας πιο δυνατό που θα κατατρόπωνε τους πάντες, αλλά... Ο κόσμος μπορεί να είναι εξαγωνικός(Ξέρετε μαθηματικά?), αλλά δεν πάυει να είναι μία σπαζοκεφαλιά, γιατί όχι μόνο πρέπει να ξεκλειδώσεις τις πίστες με τα άσπρα σχήματα εξαγώνων μαζί με τα χρωματιστά, σύμφωνα με το σενάριο, αλλά και να πηγαίνεις από τον έναν κόσμο στον άλλον με τα πόδια(καλά ακούσατε, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΛΕΜΕΤΑΦΟΡΑ, εκτός αν καθαρίσετε ΟΛΟ το επίπεδο και βάλετε το εξάγωνο σταθμού[SΤΑΤΙΟΝ ΗΕΧ]).

                        Η μουσική μια χαρά ήταν, αλλά δεν ταιρίαζε για τα κυβικά του παιχνιδιού.

                        Ας μιλήσω για τα μειονεκτήματα που θα ξενερώσει πολύ κόσμο και θα θέλει κι αυτός βραβείο κουραγίου, υπομονής και αντοχής, όπως εγώ ο παλαβός που έκατσα και το 100%-άρισα για 2 βδομάδες, κοινώς 150 ώρες παιχνιδιού(!). Λιγότερο από 4 ώρες(Speedrun) κάνει για να κάνεις την κανονική ιστορία ΧΩΡΙΣ την Αρένα και τις υπο-αποστολές. ΔΥΣΤΥΧΏΣ, μαζί με την Αρένα που κάθε βαθμός έχει 10 μάχες διαφορετικής τοποθεσίας τεράτων ΕΠΙ 50 ΒΑΘΜΟΎΣ... ΙΣΟΝ 500 μάχες ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ... ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 140 ΩΡΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ(!!!), ενώ οι υπο-αποστολές μαζί με τις κανονικές, γύρω στις 5-6 ώρες. Μόνο το Neverland θέλει κάποια ωρίτσα για να ολοκληρωθεί. Και για να το τελειώσω 100%, ήθελα 2ο playthrough speedrun και μου έφτασε 150 ώρες! Οπότε... Μιλάμε για ΓΕΡΑ νεύρα και ΓΕΡΗ υπομονή. Εγώ κάθε φορά που έκανα την Αρένα, έλεγα και σκέφτηκα "Πότε θα τελειώσει το μαρτύριο μου? Ουφ... Έφυγε αυτή η πίστα, πάμε άλλες 30-20-10..." κ.α. σκέψεις!

                        Εγώ πάντως του βάζω 6/10.

                        Άμα σας αρέσει, έχει καλώς να το κάνετε, αν έχετε τρελή υπομονή και λεόντειο κουράγιο για να κάνετε τα περισσότερα απ' αυτά τα έπαθλα στο 1ο playthrough.

                        Καλή τύχη!
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Μάλιστα.Ωραίο ποστ Τάννο.Κάποια στιγμή θα το τσεκάρω,αλλά δε νομίζω ότι θα κάτσω να κάνω όλο αυτό που έκανες εσύ.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • #28
                            ωραιος ταννο, νομιζα οτι ειμουν ο μονος που ασχοληθηκε σε βαθος και μεχρι τελος στο GO με τον εν λογο τιτλο

                            η αρενα ειναι το μονο εκνευρεστικο σημειο οντως γιατι πρεπει να φαρμαρεις πολλες μαχες

                            και η neverland μου εσπασε λιγο τα νευρα ειναι η αληθεια

                            το δευτερο playthrought βγηκε αερα πατερα ημουνα ηδη overleved οποτε

                            δεν ξερω αν το εχω ξαναγραψει αλλα το resonance of fate ειναι το ποιο ιδιαιτερο home console jrpg αυτης της γενιας που ειχε τη μαγκια να δοκιμασει διαφορετικα πραγματα στο gameplay και στο στησιμο του, ισως λογο της στριφνης καμπυλης εκμαθισης εκτιμηθηκε απο λιγους, οι υπολοιποι στριψανε δια του αρρραβωνος, ειναι ισως το ποιο υποτιμημενο jrpg αυτης της γενιας μαζι με το magna carta 2

                            Comment

                            Working...
                            X