Originally posted by Azrael
View Post

Το eurogamer αν θυμαμαι καλα μιλαγε για τις προοπτικες αυτης της τεχνικης.Ισως μπορει να φτασει στα 16xAA καποια στιγμη.Εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο μπορουν να το προχωρησουν το θεμα τα επομενα παιχνιδια που θα κανουν χρηση αυτης της τεχνικης.Βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον.Πχ να δουμε αν θα κανει κατι παραπανω η MM με το LBP2,η οποια ειπε οτι θα εχει MLAA το παιχνιδι.Στο LBP το 2xAA ηταν λιγο και δεν εδινε καλο αποτελεσμα.
Originally posted by Cedric Perthuis (a graphics programmer on the God of War III development team)
Πιστεύω θα βλέπαμε θαύματα σε μια τέτοια περίπτωση. Και θέλω στο επόμενο GTA να μπαίνεις σε πολλά, πολλά κτήρια... και σε αυτό βοηθάει και το blu ray.
Leave a comment: