Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Καλά πόσα τέτοια σκηνικά έχουν να ανακαλύψουν ακόμη.
Άσχετο για τους πειρατές έχει μέτρο προστασίας όπως και το Arkham. Σε κάποια shoοtouts ο παίκτης δεν μπορεί αν πυροβολήσει. Κάτι παρόμοιο για όσους θυμούνται με τον Batman που δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το bat grapple σε κάποια σημεία.
Μακάρι να σπάσει η ημερομηνία μήπως και το βρούμε νωριτερα. Εκεί που πίστευα πως θα ήταν απλά οκ όπως το πρώτο για το ps2, μόλις είδα vids, scores έγινε must buy. Btw η limited μετράει για τα extras?? Για 70-75 λίγα μου φαίνονται τα extras...
EDIT:
Ρε σεις τι θεϊκό ήταν το μουλάρι/ γαϊδούρι στο video??
Δεν νομίζω πως η έκδοση του 360 έχει 4x AA. Eίναι 720p με 2x AA. To ps3 κάνει χρήση του quincux (ή όπως λέγεται)
AA.
Noμίζω πως αυτά είναι αρκετά....(τα έβαλα και σε προηγούμενο post)
RESOLUTION:
Xbox 360 - 720p native
PlayStation 3 - sub-HD (1152x640)
ANTI-ALIASING:
Xbox 360 - 2x multisampling anti-aliasing
PlayStation 3 - 2x quincunx anti-aliasing (with blur)
PERFORMANCE (FRAMERATE):
Xbox 360 - uncapped, 26-30FPS+ (minimal screen tearing, generally smoother FPS),
PlayStation 3 - v-synced, 26-30FPS (no screen tearing, some FPS hiccups), loading times are slightly quicker in-game
GRAPHICS:
Xbox 360 - smoother edges, cleaner looking textures (up-close), pop-in textures issues, texture rendering issues, post-processing effect dithers textures
PlayStation 3 - less pop-in textures, better texture streaming, better looking effects (explosions, weather, etc.), better lighting/shadows effects, better contrasting, some aliasing (jagginess) issues, bothersome blur on textures making textures look less detailed
Xbox 360 & PlayStation 3 - same draw distance, no freezing issues whatsoever, framerate tends to struggle during intense moments
Τέτοια ώρα τέτοια λόγια αλλά μόλις διάβασα το comparison thread στο Neogaf και κάνουν λόγο, άτομα που έχουν ασχοληθεί και με τις δύο εκδόσεις για εμφανέστερο aliasing στο ps3 ενώ στο ps3 το frame rate είναι περισσότερο ασταθές από το 360. Παραθέτω μερικά σημεία
auto pou vlepw sto neogaf einai pws to 360 exei pio ypsylh analysh alla exei ligo tearing, enw h ps3 ekdosi exei v sync kai den exei. episis ta frame drops einai ligo perissotera sto 360. Omws h anwteri texnika ekdosi fainetai na einai tou 360 synolika, h analysi kanei diafora kai exei kalytero AA. 720p kai 4xAA.
Tα 640p (επιβεβαιώθηκε; ) δεν μου λέει κάτι εφόσον όλοι λένε πως δεν υπάρχει η θολούρα του GTA IV. Άλλωστε στο 360, πολλοί, και 1st party τίτλοι είναι στα 640p και 540p. Όλα τα Halo στο 360 είναι στα 640p αν δε κάνω λάθος. Τώρα τα 1-2 λιγότερα frames δεν είναι κάτι το φοβερό, χάρη του v-sync και της απουσίας tearing. Απλώς η Rockstar για άλλη μια φορά δεν έβγαλε από το ps3 αυτό που μπορεί πραγματικά να δώσει.
Tα 640p (επιβεβαιώθηκε; ) δεν μου λέει κάτι εφόσον όλοι λένε πως δεν υπάρχει η θολούρα του GTA IV. Άλλωστε στο 360, πολλοί, και 1st party τίτλοι είναι στα 640p και 540p. Όλα τα Halo στο 360 είναι στα 640p αν δε κάνω λάθος. Τώρα τα 1-2 λιγότερα frames δεν είναι κάτι το φοβερό, χάρη του v-sync και της απουσίας tearing. Απλώς η Rockstar για άλλη μια φορά δεν έβγαλε από το ps3 αυτό που μπορεί πραγματικά να δώσει.
Και ξαναλέω εάν βγει το GTA V αποκλειστικά στο ps3 ή το ps3 είναι lead platform θα δούμε θαύματα. Αλλά στη δεύτερη περίπτωση η ανάλυση στο ps3 θα είναι 720p και στο 360 540p! ;)
Leave a comment: