Announcement

Collapse
No announcement yet.

Red Dead Redemption

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ποια υπερανάλυση μωρέ, τις εντυπώσεις μου παρέθεσα.

    Comment


    • Ότι κάνει την τρίχα τριχιά ισχύει,αλλά ΒΒ φόρουμ είμαστε,απόψεις παραθέτουμε,καλά έκανε,ακόμα και ετεροχρονισμένα.
      Ωραίο κείμενο Evans.;)
      Carpe diem

      Comment


      • Ειναι επος το RDR ανετα θα το ξαναπαιζα και σιγουρα εφαγα παραπανω απο 20 ωρες κανοντας τα παντα.. Το διασκεδασα πολυ περισσοτερο απο το GTA IV. Επισης θεωρω οτι μεταδιδει πολυ καλα το κλιμα της αγριας δυσης.

        Comment


        • Δεν διαφωνω ιδιαιτερα με τον Evans αν και εγω γουσταρω τα χαρτοπαιγνια και εκανα σαν τον Vaynard κανα 20αωρο για να παω Μεχικο .


          Στο μονο που διαφωνω περα για περα ειναι στο παρακατω .
          Τώρα το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο, αλλά πραγματικά πρέπει να γουστάρεις το ανούσιο των sandboxes
          Το τι ειναι ανουσιο στα videogames ειναι πολυ σχετικο πολλοι θεωρουν ανουσια τα sports games ή τα action games τυπου GOW και DMC και καποιος αλλος μπορει να θεωρει ανουσια τα RPG και τα FPS. Και σιγουρα υπαρχουν και αυτοι που θεωρουν ανουσια τα videogames γενικα
          Το θεμα ειναι τι γουσταρεις και με τι εχεις συνηθισει να ασχολεισαι ;)

          Comment


          • ηθελα να το αναφερω και εγω πανω σε αυτο που ειπε ο evans, και θα συμφωνησω απολυτα με αυτο που εγραψε ο solid snake, το ανουσιο ειναι σχετικο παντα με το τι εχεις συνηθισει να κανεις

            Comment


            • Vre paidia ejigisa kai mesa sto post mou ti ennow. Anaferoma pragmata pou ginontai just for fun,opws to poker px. Praktika den kerdizeis kati, alla sunolika se vazei sto klima. To idio einai kai ta random, epanalamvanomena events. Auta pou lete einai profanh kai fusila sumfwnw mazi sas.

              Me sygxwreite gia ta greeklish, apo to kinhto grafw.

              Comment


              • καταλαβαινω τι θες να πεις , minigames ομως χωρις rewards που θα μπορουσες να τα χαραχτηρισεις ανουσια εχουνε πχ και τα jrpgs δεν νομιζω να παραπονεθηκε ποτε κανενας

                θελω να πω οτι δεν ειναι μονο χαραχτηριστικο γνωρισμα των sandbox games αυτο, να κανεις πραγματα just for the hell of it

                Comment


                • Τελευταίος και καταιδρωμένος είμαι μάλλον εγώ αφού πρόσφατα ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον τίτλο και το Undead Nightmare Collection. Σίγουρα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει καθώς έχω και αδυναμία στα western. Το Undead Overrun είναι ένα μικρό έπος και το διασκεδάζω απίστευτα. Αλλά και το απλό multi έχει τόσα πολλά να προσφέρει σε modes και ατμόσφαιρα (νιώθω σα να είμαι σε ταινία όταν παίζω co-op missions ή stronghold!).

                  Αν υπάρχει κανείς που ασχολείται ακόμη ή έστω που και που, ας σφυρίξει!


                  Comment


                  • Late to the Party, μετά από ένα γεμάτο 30ωρο, το τέλειωσα κι εγώ.

                    Αρχικά είχα σκοπό να γράψω ένα αναλυτικό post με εντυπώσεις αλλά, κάτι ότι μιλάμε για τίτλο διετίας, κάτι το post του Evans στη προηγούμενη σελίδα, που με βρίσκει σύμφωνο σχεδόν σε όλα, δεν θα είχε και πολύ νόημα. Πολύ εύστοχη βρίσκω επίσης τη παρατήρηση του Laharl αναφορικά με την απουσία κάποιων, πολύ κλασικών, Western-themed αποστολών από το παιχνίδι. Με δεδομένη την αρκετά έντονη επανάληψη που χαρακτηρίζει τις αποστολές (παραδοσιακό αγκάθι του είδους άλλωστε), θα μπορούσε να ανεβάσει περισσότερο τον τίτλο.

                    Η καταπληκτική αποτύπωση του setting, η ατμόσφαιρα, το εξαιρετικό voice acting, ένα από τα καλύτερα script της Rockstar και σίγουρα το κορυφαίο battle system σε τίτλο του είδους, συνθέτουν ίσως το κορυφαίο sandbox game μέχρι σήμερα.

                    Παρεμπιπτόντως, το ταξίδι με το άλογο στο overworld του Red Dead Redemption, ανεξάρτητα απ’ το setting, είναι ό,τι πιο κοντινό έχω δει σε μια σύγχρονη απόδοση αυτού που ήταν το Ocarina of Time. Γενικά, σε σχέση με τον εκτροχιασμό των 3D Zelda, βρίσκω το overworld του Red Dead Redemption πιο κοντά στη φυσική εξέλιξη της σειράς.

                    Αν υπάρξει συνέχεια, πράγμα πιθανό, ένα prequel πιστεύω ότι θα είχε αρκετό ενδιαφέρον.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • Αυτό για το Ocarina το σκεφτόμουν κι εγώ όσο έπαιζα το Red Dead. Το μόνο αρνητικό- αν και δεν επηρεάζει και πολύ την τελική μου εντύπωση- είναι πως ήταν κάπως εύκολο. Ειδικά με το Dead Eye θέριζες κόσμο. Αλλά η αίσθηση της κλίμακας, ο ενιαίος κόσμος, η αρμονική αλλαγή των σκηνικών ήταν όλα άρτια υλοποιημένα.
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • Στα free roaming games δε νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα να είναι δύσκολος ένας τίτλος.Περισσότερο κακό κάνει.Βλέπε GTA 4.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Εγώ πιστεύω πως μια καλή δυσκολία είχε το Vice City για το PS2. Τo Red Dead Redemption σε αρκετά σημεία ήταν πολύ εύκολο- μιλώντας πάντα για main story missions. Στον open world από την άλλη, αν δεν πρόσεχες ένα cougar σε σκότωνε για πλάκα ή μια καλοστημένη ενέδρα. Δε θεωρώ πως αυτό μειώνει το game στο παραμικρό ωστόσο.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Το πρόβλημα του Grand Theft Auto IV δεν ήταν η δυσκολία, αλλά η κακή χρήση των check points. Συμφωνώ με τον Burai ότι το παιχνίδι θα μπορούσε να ήταν πιο challenging.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • Κακή χρήση checkpoints=αλλαγές στο βαθμό δυσκολίας είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω.
                              Carpe diem

                              Comment


                              • Ναι, άλλο όμως ένας τίτλος που είναι δύσκολος με καθαρό τρόπο (κάτι που δεν ήταν το GTA IV), κι άλλο η δυσκολία να αναβαίνει μέσω ενός σχεδιαστικού λάθους όπως είναι η κακή χρήση των check points.

                                Όταν λέμε ότι το RDR θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο, δεν λέμε να ανεβάσει τεχνητά τη δυσκολία μέσω της κακής χρήσης των check points, αλλά ότι το shooting σκέλος θα μπορούσε να είναι πιο challenging απ' όσο ήταν.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X